Jakir allt inom måleri, sid 2

Skolvägen 8 G, 435 30 mölnlycke — Visa karta

Letar du efter en ansvarsfull och pålitlig målare? Då är du välkommen till Jakir allt inom måleri. Vi erbjuder måleritjänster i hela Göteborg och målar det mesta både in- och utvändigt. Vi kan fixa allt från husfasader och fönster till undertak, väggar, trappor och köksluckor. Dessutom kan vi hjälpa till med både spackling, tapetsering och att sätta väv.

När du anlitar oss får du ett företag med goda referenser, både från Sverige och utlandet. Vår största tillgång är vår kompetens och viljan att leverera ett bra resultat. Självklart har vi trygghetsförsäkring och kan ge bra smakråd. Varmt välkommen!

Läs vad 55 kunder tycker om Jakir allt inom måleri

Maja B skrev om Jakir allt inom måleri
    Mycket bra och professionellt bemötande. Vi blev försenade med vårt bygge vilket drabbade Jakir som skulle måla. Han var här och jobbade på obekväma tider för att hinna få det färdigt. Tummen upp för Jakir! Läs mer
    2017-12-04 Jakir M svarar Maja B
    Tack Maja
    I vårt arbete är det viktigt att förstå kundens behov och även att vara flexibla när flera hantverkare är inblandade Tack och välkommen åter
    God Jul och Gott Nytt År
    Jakir M Målare

Lejla M skrev om Jakir allt inom måleri
    Mustafa Jakir är den bästa målaren jag anlitat. Proffsig , noggrann , trevligt kund
    bemötande . Han har överträffat mina förväntningar ! Önskar att alla inom branschen vore så duktiga och proffsiga !
    Leila . M Läs mer
  • Rolf P

2017-10-25

Rolf P skrev om Jakir allt inom måleri
    Mycket proffesionellt arbete
    Helt nöjd med deras arbete
    Bara gott att säga. Läs mer

Jan K skrev om Jakir allt inom måleri
    Hej,
    M Jakir utförde slip, lackering och målningsarbete, samt även mindre stenarbete.
    Arbetet mycket väl utfört. Positiv, trevlig och initativkraftig.
    Kan med fördel rekommenderas. Läs mer

Jovanna P skrev om Jakir allt inom måleri
    Jätte duktig med ett öga för detaljer! Vi är supernöjda med Mustapha och hans arbete! Läs mer

Skolvägen 8 G, 435 30 mölnlycke