Jakir allt inom måleri

Jakir allt inom måleri, sid 2

Letar du efter en ansvarsfull och pålitlig målare? Då är du välkommen till Jakir allt inom måleri. Vi erbjuder måleritjänster i hela Göteborg och målar det mesta både in- och utvändigt. Vi kan fixa allt från husfasader och fönster till undertak, väggar, trappor och köksluckor. Dessutom kan vi hjälpa till med både spackling, tapetsering och att sätta väv.

När du anlitar oss får du ett företag med goda referenser, både från Sverige och utlandet. Vår största tillgång är vår kompetens och viljan att leverera ett bra resultat. Självklart har vi trygghetsförsäkring och kan ge bra smakråd. Varmt välkommen!

Läs vad 63 kunder tycker om Jakir allt inom måleri 2

2018-03-29
    Ok, bra service.
    Återmontering av högt hängande lampa något sned, därför inte full pott.
    Hej Ulf tack för feedback och vi kommer mer än gärna och fixa lampan ? Jakir allt inom måleri
    2018-03-27
    Vi har beställt ommålning och tapetsering av tre rum och fått arbetet utfört på ett föredömligt sätt: snabbt, effektivt och mycket noggrannt. Vi har anlitat Jakir M Målare tidigare och alltid varit väldigt nöjda med resultatet. Rekommenderas!
  • Ashkan F
    skrev om Jakir allt inom måleri
    2018-03-07
    Mycket snabb komigång och själva jobbet (Köksmålning) utfört enligt vår önskan på ett bra sätt!
    Kan varmt rekomenderas.
    2018-01-02
    Jakir kom hem och kollade vad som behövdes göras och vi kom överens om ett pris samma kväll. Jag var inte hemma när han utförde jobbet men jag är mycket nöjd med resultatet.
    2017-12-04
    Av de svar och besök vi fick efter annons på Offerta.se gav Jakir M Målare det bästa intrycket. Vi skulle måla om liten hall, trappa och väggar/tak längs med trappan samt byta ut dörr- och golvlister. Vi är mycket nöjda med resultatet och all kontakt har genomsyrats av kompetens och proffessionalism. Jakir har öga för detaljer!
    Vi begärde fast pris och använde rotavdrag.
    Vi kommer att anlita företaget igen, då vi planerar att göra om fler rum.
    Hej Pia vi blir bara glada och taggade till att fortsätta växa och bli bättre när våra kunder är nöjda God Jul och Gott Nytt År Jakir allt inom måleri
    2017-11-01
    Väldigt nöjd med arbetet,
    Rekommenderar 100 procent
    Tack Elvira ! Det är kul med nöjda kunder det motiverar oss hela tiden till att bli bättre Mvh Jakir M Målare Jakir allt inom måleri
    2017-11-01
    Mustapha hjälpte oss med tapetseringen hemma! Vi kunde inte blivit mer nöjda! Mycket duktig och noggrann..👌🏼
    Tack Lehi vi kommer ihåg uppdraget litet men trevlig Tack och välkommen åter Mvh Jakir M Målare Jakir allt inom måleri
    2017-10-25
    Väldigt duktig och noggran, jag var väldigt nöjd med hans arbete
    Tack Ilir vi är glada och din recension motiverar oss mer till att fortsätta lämna våra kunder nöjda som det skall vara Mvh Jakir M Målare Jakir allt inom måleri
    2017-10-25
    Mycket bra och professionellt bemötande. Vi blev försenade med vårt bygge vilket drabbade Jakir som skulle måla. Han var här och jobbade på obekväma tider för att hinna få det färdigt. Tummen upp för Jakir!
    Tack Maja I vårt arbete är det viktigt att förstå kundens behov och även att vara flexibla när flera hantverkare är inblandade Tack och välkommen åter God Jul och Gott Nytt År Jakir M Målare Jakir allt inom måleri
    2017-10-25
    Mustafa Jakir är den bästa målaren jag anlitat. Proffsig , noggrann , trevligt kund
    bemötande . Han har överträffat mina förväntningar ! Önskar att alla inom branschen vore så duktiga och proffsiga !
    Leila . M
  • Rolf P
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Mycket proffesionellt arbete
    Helt nöjd med deras arbete
    Bara gott att säga.
    Hej,
    M Jakir utförde slip, lackering och målningsarbete, samt även mindre stenarbete.
    Arbetet mycket väl utfört. Positiv, trevlig och initativkraftig.
    Kan med fördel rekommenderas.
    2017-10-25
    Jätte duktig med ett öga för detaljer! Vi är supernöjda med Mustapha och hans arbete!