Alla kategorier PR Skåne Malmö Jansäter Kommunikation AB

Stortorget 19, 211 34 Malmö — Visa karta

Läs vad 15 kunder tycker om Jansäter Kommunikation AB

• Lukas B
    Lukas B skrev om Jansäter Kommunikation AB
    Jansäter kommunikation hjälpte oss med utformningen av offert/säjmaterial. Vi fick ett mycket personligt bemötande och vi kände oss som en prioriterad kund.
    Vi var mycket nöjda med resultatet av de tjänster vi köpte.
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Jansäter Kommunikation AB
    Vi har haft en genomgång med företagets krisgrupp.

Vi har deltagit på enstaka aktiviteter.

Positivt, lokalt arrangerat kommunikationsaktiviteter som har varit upplyftande.
  • Anna-karin Å
    Anna-karin Å skrev om Jansäter Kommunikation AB
    Mycket lyhörda, d v s lyssnar på företagets behov. Förstår om det finns en begränsad budget och anpassar sina förslag därefter. Stor kompetens både strategiskt och grafiskt. Fått hjälp med att göra om en befintlig logga, fräscha upp befintlig profilering samt att avsluta pågående informationsbroschyrer.
    Har stort förtroende för dem!
  • Suzanne Å
    Suzanne Å skrev om Jansäter Kommunikation AB
    En bra kommunikationsbyrå med "hjärtat" på rätt ställe. Ställer alltid upp när man ber om det och hjälper verkligen till. De har tagit emot flera av våra praktikanter, studiebesök mm. De är alltid på "hugget" om man säger så. Är inte rädda för att ta i.
    2015-06-13 Pia J svarar Suzanne Å
    Tack kära Sliga ord gillar oss.uzanne. Det gläder oss oerhört att du med dina vän
  • Tom S
    Tom S skrev om Jansäter Kommunikation AB
    Mycket bra bemötande i och under framtagandet av två tidningar Säkert SÖRF.
    Sammafattningsvis har jag enbart goda erfarenheter av Jansäters.
  • Anette V
    Anette V skrev om Jansäter Kommunikation AB
    Jag anlitade Jansäter Kommunikation för pressreleaser. De har stor erfarenhet inom kommunikation och PR, starkt engagemang och är väldigt trevliga att jobba med. Dessutom är de generösa med bra innehåll i sociala medier och bjuder ofta in till seminarier. Värdefullt!
  • Anette A
    Anette A skrev om Jansäter Kommunikation AB
    Företagets affärsidé och div möten inför detta. Jag tyckte att vi hade en bra kommunikation, att Pia gav en del råd som jag tagit till mig i bemötande med kunder.
  • Ann-cathrine B
    Ann-cathrine B skrev om Jansäter Kommunikation AB
    Trevliga men känns lite rörigt ibland.
  • Klas-göran N
    Klas-göran N skrev om Jansäter Kommunikation AB
    Hej
    Vi fick hjälp med vår kriskommunikation på jobb.
  • Anna-lena B
    Anna-lena B skrev om Jansäter Kommunikation AB
    Har alltid fått bra information och inbjudningar från jansäter
  • Hans-göran K
    Hans-göran K skrev om Jansäter Kommunikation AB
    Entusiastiskt och engagerande, med starkt kundfokus och stark vilja att lösa problem.
  • Nada N
    Nada N skrev om Jansäter Kommunikation AB
    Kan varmt rekommenderas. Ger dem högsta betyg beträffande proffesionalitet och engagemang.
  • Ewa Marie R
    Ewa Marie R skrev om Jansäter Kommunikation AB
    Har deltagit på frukostmöte. Inspirerande möte med mingel och en intressant/aktuell föreläsning
  • Ola M
    Ola M skrev om Jansäter Kommunikation AB
    Gott bemötande. Lite rörigt vid det seminarium jag deltog vid.
  • Torbjörn L
    Torbjörn L skrev om Jansäter Kommunikation AB
    Jag har anlitat företaget för medieträning och deltagit i seminarie om kriskommunikation. Jag vill framhålla företagets professionalitet.

Stortorget 19, 211 34 Malmö