Alla kategorier Kläder Skåne Hässleholm Jansens Modehus AB

Första Avenyen 7, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Jansens Modehus AB

• Görel P
    Görel P skrev om Jansens Modehus AB
    TILL BUTIKEN I HÄSSLEHOLM! Jag tycker det är under all kritik och faktiskt skamligt att man som kund ej har öppet byte, ens på födelsedagspresenter (!) eller julklappar!!! Födelsedagspresent under julen menar jag då! Varför ska mina pengar vara låsta (!) till ett presentkort hos er?!? Får ni inga kunder annars eller?? Måste ni tvinga dem vara kvar hos er?? De flesta (!) andra har faktiskt förlängt (!) öppet köp på just julklappar tex!!! Dessutom måste ett undantag kunna göras för en kund vars sambo brukar handla hos er då och då; en kund som missuppfattat saken då han inhandlade julklapp/present åt sin sambo! Personalen hos er kan prata i timtal om sina barn och sitt privatliv medan de inte ens kan säga "hej" tillbaka när kunden själv (!) säger hej efter att ha vistats i affären under en lång tid. Kunderna är ert levebröd skulle jag vilja påminna er om, betänk det noga!!! Jag tänker aldrig någonsin handla hos er igen och det löftet tänker jag hålla och kan jag hålla! Någon vän till mig blir aldrig någonsin rekommenderad handla hos er heller ska ni veta!

Första Avenyen 7, 281 31 Hässleholm