Alla kategorier Fotoutrustning Västra Götaland Göteborg Japan Photo Sverige AB

Norra Hamngatan 40, 411 06 Göteborg — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Japan Photo Sverige AB

• Tomas Ö
    Tomas Ö skrev om Japan Photo Sverige AB
    Bra affär, har alltid fått bra bemötande, servicen har varit snabb, priserna har varit helt okej samt att frakten har varit snabb för min del. Framkallningen av digitala bilder ner till "vanliga" har alltid fungerat bra, bättre än vissa andra butiker.
  • Anna H
    Anna H skrev om Japan Photo Sverige AB
    Först tyckte jag att Japan Photo var jättebra. Bra bemötande, snabb service, bra priser. Men sen steg priserna på framför allt filmframkallning mycket, och kvaliteten blev sämre. Fick ofta damm på kopiorna, och när man skickade tillbaka dem till labbet svarade de att det var damm på negativet (vilket det inte var). Det känns inte tryggt att lämna filmrullarna där tyvärr. Annars är de trevliga, så ska man inte framkalla just analog film så kan det säkert vara smidigt att gå dit.
  • Staffan N
    Staffan N skrev om Japan Photo Sverige AB
    Tre förstörda filmer och varken ursäkt eller ersättning.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Japan Photo Sverige AB
    De hade ett system med kölappar som fungerade väldigt dåligt, men när jag väl fick hjälp så blev jag trevligt bemött. Om man ska ta körkortsfoto kan man med fördel gå hit och betala 149 kronor för fyra kort.

Norra Hamngatan 40, 411 06 Göteborg