Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Jc Kista-Spånga

Jc Kista-Spånga

Hanstavägen 55F, 164 91 Kista — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Jc Kista-Spånga

• Anton K
    Anton K skrev om Jc Kista-Spånga
    Min sambos lillebror testade ett par G-star jeans och då de satt bra tog jag ett kort med mobilen på honom iförd jeansen mitt i butiken. Detta för att han skulle kunna visa upp bilden för sin pappa och köpa dem. Då kommer en av personalen fram till mig och ber mig att radera fotot, när jag talar om anledningen varför jag tog kortet säger hon att det inte spelar nogon roll. Enligt henne får man inte ta kort då JC inte kan garantera att jag inte går hem och syr upp ett par likadana jeans.

MEN HALLÅ!

Om jag var ute efter att kopiera ett par G-star jeans tar jag väll och köper dem, mäter upp varenda milimeter, jämför tyg och sömmar och sedan lämnar tillbaka dem på öppet köp.

Hade hon sagt att man inte fick fota i deras affär hade jag snällt accepterat det men detta argument är ju rent ut sagt idiotiskt. Dessutom är JC en återförsäljare. Jag skulle haft större förståelse om det var en mindre designer som hade tagit fram en liten kollektion.

Dessutom kan man köpa byxorna på nätet och där finns det bra mycket bättre bilder än vad jag fick fram med min telefon (Iphone) i lysrörsljuset i butiken. Alla mått finns även angivna på webben.

Dåligt JC!

Hanstavägen 55F, 164 91 Kista