Trevlig bemötande och bra service. Rekommenderas
JD Custom AB
Om företaget
JD Custom AB är en bil- och däckverkstad som erbjuder service, reparation och underhåll. Vi erbjuder dessutom skräddarsydd optimering av fordon för att få mer effekt, mer vridmoment och lägre bränsleförbrukning. Vi reparerar och erbjuder service på alla typer av bilmodeller och bilmärken. Vi arbetar även med däckhantering...
311 omdömen om JD Custom AB
Sedan starten hos Reco 2025
Fixade bilen direkt med felsökning. Mycket nöjd
Snabb service och bra pris. Fortsätt så!
Grym service bra jobb Qqqqqqqqqqqq
Snabb service, med professionellt bemötande. Service för att behålla garantier med stämpel i serviceboken och digital servicehistorik. Utförs verkligen fackmannamässigt. Varmt rekommenderad verkstad. Mvh, Carina
Mycket positivt bemötande. Inger förtroende och kompetens.
Proffsig verkstad med trevlig & kunnig personal.
Bra service och utförde arbetet på bästa sätt.
Prisvärt, hög kompetens och god service!
Det känns positivt att stiga in genom dörren på JD. Har förtroende för det kunnande som finns. Har sedan många år vänt mig dit vid behov. Den här gången var det ett inte fungerande bränsle-system, som nu är reparerat till full belåtenhet. Kommer att återkomma som kund. Har flera bilar som ibland behöver lite extra kärlek.
JDC AB löste problemet snabbt och effektivt. Vi kommer helt klart att återkomma för mer jobb på bilen.. .
Toppen service och bra bemötande!
Så himla trevlig personal, bra priser och smidigt på alla sätt och vis. Bilen mår toppen efter ett besök där:) Kan varmt rekommendera JD Custom!
Sjukt nöjd! Bästa verkstaden i Jämtland! Hade precis min Skoda här och kan inte vara mer nöjd. Det här är en fantastisk lokal verkstad i Brunflo som tagits över av en yngre kille, och jisses vilket gäng! De är väl runt fem personer totalt med ägaren – otroligt trevliga grabbar som är sköna rockers (ser ut att ha klivit direkt ur Crashdïet!), men med en servicekänsla utöver det vanliga. För mig med en Skoda är det dessutom helt perfekt eftersom en av mekanikerna har ett förflutet på Berners och har stenkoll på just VAG-bilar....
Det var andra gången som jag servade bilen och bytte bromsar där och vill bara anlita dom hädanefter. Bra bemötande också.
Toppen service och ett fantastiskt bemötande 🤗
Alltid bra bemötande och rimliga priser
Bra bemötande, snabb service och rimliga priser
Bra service bra bemötande snabba ryck
Trevligt bemötande, snabb hjälp. Bra pris. Allt till belåtenhet.
Alltid bra jobb o trevlig personal!!
Bra och kompetent service, och bra pris!
Trevligt bemötande och väl utfört arbete. Klart i ett nafs, sommardäck på.👍😊
Trevligt bemötande snabbt och bra jobbat 😊
Excellent servoce trevligt bemötande
Trevligt bemötande och proffsigt arbete Topp Tack
Jag är otroligt nöjd med mitt besök. Bemötandet var professionellt, vänligt och väldigt tillmötesgående från första stund. De var dessutom mycket lösningsorienterade och gjorde sitt bästa för att hitta en snabb tid, vilket jag verkligen uppskattade. Reparationen av bilen gick snabbt och smidigt, och resultatet blev precis som jag hoppats på. Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera denna verkstad. Ett riktigt bra servicebesök där kunden verkligen sätts i fokus!
Dom hade bra utrustning och lade mycket tid på att hitta en rimlig lösning på mitt bekymmer Ulf
Snabbt och effektivt arbete med kort varsel från kund. Trevliga.
Bra, som jag vill att en liten summa pengar som jag kan undvara går till nytta.
Bemötande av JD CUSTOM är på topp riktigt bra! Jag hade höga förväntningar, och dom levererade precis det jag önskade. Upplevelsen av JD CUSTOM är verkligen som de ska vara, professionella! Jag beställde ett specialbyggt rostfritt avgassystem som vart som jag önskade.
De var lyhörd för mina önskemål. Vänliga och tillmötesgående. Jac kommer att varmt rekommendera deras verksamhet.
Trevligt och vänligt bemötande, utan stress. Gjorde service på bilen.
Serviceinriktat och hjälpsamma, rekommenderas. /tobbe m.
Bilen blev bra helt ok första gången jag lämnat bort ett jobb på en verksta
Mycket bra bemötande och lösningsorienterade
Bra service! Finns ingenting att klaga på
Snabbt att få tid och bra utfört arbete.
Snabb hjälp. Mycket trevligt bemötande. Kommer absolut återkomma när behovet kommer 😊
Snabb och bra service. Trevlig bemötande.
Väldigt serviceinriktade å trevliga👍🏼 Å bilarna blev toppen.
Tusen tack för din recension och tack för förtroendet att underhålla dina fina bilar! Välkommen åter!
Allt sköttes snabbt, smidigt och med trevligt bemötande! 🥰
Vi tackar för din fina recension och hoppas att C4an rullar på fint framöver. Välkommen åter!
Snabb och bra hjälp 👍🏽 Kommer återkomma fler gånger
Tack för de fina orden, hoppas volvon startar lätt nu med nytt batteri!
Bra service på och lätt att kommunicera med
Tack för din fina recension och hoppas att passaten rullar långt med en ny kamrem! Välkommen åter!
Snabb och bra service, otroligt bra bemötande från första stund. Rekomenderar stark !!
Vi tackar för de fina orden, hoppas du kan justera sätet ordentligt nu! Välkommen åter.
Mycket bra trevlig personal bra jobb bra pris kommer lämna bilen där i fortsättningen mvh per Moberg
Tack för din fina recension, hoppas forden går stadigt och fint nu!
Mycket trevligt bemötande, snabb och smidig service! Väldigt nöjd!
Tack för din fina recension, hoppas Volvon rullar många felfria mil! Varmt välkommen åter.
Snabb lösning på ett före inlämning oklart problem!
Tack för din recension, ja kylan kan ställa till det på lite olika konstiga sätt!
Fick tid fort. Trevligt bemötande. Fick lånebil medan min var på verkstaden. Fick tydlig beskrivning på vad dom gjort. For därifrån glad och tacksam
Tack så mycket för din fina recension, ja vi försöker alltid se till att det blir en så sömlös upplevelse som möjligt.
Snabb och bra service. Även trevlig personal.
Tack för det, ja här är vi glada alla dagar! Välkommen åter.