Jeannette's Keramik och Events AB

Läs vad 2 kunder tycker om Jeannette's Keramik och Events AB

• Erika K

2019-11-03

Erika K skrev om Jeannette's Keramik och Events AB
    Avråder från att boka in sig här. Vi hade bokat in vår möhippa här men Jeannettes dåliga bemötande gjorde det hela till två timmar man bara ville skulle passera så fort som möjligt: hon är dålig på att visa och förklara, otrevlig, passivt aggressiv, och lyssnade inte, tex brydde hon sig inte alls att en av oss fick en drejskiva som inte gick att stanna helt. Hon sprider liksom dålig stämning runt sig. Vi fick en enda klump lera var att dreja med på hela tiden - de som drejat vet hur värdelös leran är att dreja om när den en gång kollapsat. Trist upplevelse och dessutom dyrt med tanke på vad vi fick. Förstår inte hur hon lyckas leva på den här verksamheten. Boka in er på något annat. Läs mer
  • 2014-10-20

Elin M skrev om Jeannette's Keramik och Events AB
    Dåligt bemötande. Jeanette kom för sent till vår bokade tid. Vi betalade 400 kr per person men den enda i möhippegänget som inte ville delta fick då inte heller vara med i lokalen. När en visade sig vara sjuk kunde vi inte få tillbaka pengarna. Instruktionerna var röriga och hon glömde bort att säga en del saker. Blev sur när vi ändrade oss eller gjorde fel. Ej tillmötesgående och dålig på kundservice är jag ledsen att säga. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte