Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

www.hansenbyggab.se
  • Badge2023
Call 070-371 23 46 Share

About company

Välkommen till Jens Hansen bygg & Snickeri! 1992 var året då Jens Hansen bestämde sig för att starta upp Jens Hansen Bygg & Snickeri. Sedan dess har vi jobbat mestadels med mindre entreprenader, kök, badrum, renoveringar och tillbyggnader. Men med nya erfarenheter och kunskap kommer nya typer av jobb. Numera jobbar vi även...

33 omdömen om Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Sedan starten hos Reco 2018

Anton T
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Fick hjälp att byta 2st stora fönster samt en balkongdörr. Otroligt nöjd med resultatet och det proffsiga bemötandet, snickarna som var här var väldigt trevliga och utförde arbetat på utsatt tid. Rekommenderar verkligen Jens Hansen Bygg.

Lisa O
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Tog kontakt med företaget gällande en tillbyggnad (45kvm) till ett äldre hus. Blev väldigt bra bemött och snickarna uppfyllde mina förväntningar på bygget. Mycket kompetenta snickare som löser de problem som kan dyka upp vid anslutningen till ett äldre hus. De vet vad de gör och lyssnade på mina önskemål. Jag kan varmt rekommendera snickarna hos Jens Hansen Bygg & Snickeri.

Andreas K
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Fick hjälp med ny innervägg, inkl el och målerijobb. Supernöjda! Smidig och trevlig kommunikation, rekommenderas varmt!

Anna T
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Jens Hansen Bygg & Snickeri har hjälpt oss med en takhöjning, och vi är jättenöjda med deras insats. Projektet har inneburit att resa en helt ny stomme ovanpå ett enplanshus, bygga takkupa, lägga tak, bygga innerväggar, sätta ytskikt m.m., listan är lång. Kommunikationen har funkat finfint från start till slut, de har varit lyhörda för våra önskemål och hjälpt oss att hitta bra lösningar. Vi är nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera dem!

Gustav A
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Håller vad de lovar och bygger med god kvalitet. Lösningsorienterad och mycket kunnig. Rekommenderas starkt

Emelie W
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Fint och proffsigt bemötande och utförande! Vi är jättenöjda med Alexanders jobb och vägledning genom vårt projekt!

Vinopastadue A
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Lysande service o mycket fint hantverk

Einar G
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Alex monterade en ny ytterdörr på vårat hus. Det hela gick snabbt och smärtfritt till ett humant pris. Vi kommer att utnyttja Jens Hansen Bygg även i framtiden. // Einar

Linda W
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

bra, trevligt, informativt bemötande. Hade höga förväntningar som infriades. De hade bra lösningar och idéer, effektiva och punktliga. Bra kvalitet Vi köpte byggnation av altan

Mikael D
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Nr1. Mycket kompetent personal och ledning. Nr2. Pålitliga det som är sagt gäller. Nr3. Väldigt lätta att diskutera olika lösningar med, vilket gör att det är lätt att hitta bästa lösningen. Prestige lösa! Nr4. Väldigt trevlig stämning under hela projektet, oavsett vilket skede, även dom jobbiga delarna. Rekomenderar Jens Hansen Bygg & Snickeri AB till alla.

Manfred M
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Otroligt imponerade byggare. Alltid i tid och håller vad de lovar. Har bara goda erfarenheter från Jens Hansen Bygg!

Anne-Kristine T
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Otroligt duktiga killar som bemötte oss på ett väldigt professionellt, trevligt, lyhört och service-minded sätt. Vi fick hjälp med en utomhustrapp och staket i trädgården. Resultatet blev bättre än väntat och vi är jättenöjda med arbetet såväl som med bemötandet - 10/10! Rekommenderar varmt!

Felicia Maria Liselotte F
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Väldigt nöjd! Jag fick hjälp snabbt och smidigt, hantverkarna var duktiga och så trevliga.

Oscar L
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Vi anlitade Jens Hansen Bygg för helrenovering av övervåningen i vårt radhus inkl totalentreprenad av ett badrum, installation av två takfönster, golvläggning, el- och målerijobb mm. Supernöjda med hela processen från första besöket till slutförande - öppen och tydlig kommunikation, högt tempo och hög kvalitet på arbetet rakt igenom, duktiga underleverantörer, mkt fina snickerilösningar mm. Kan varmt rekommenderas!

Pernilla K
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Mycket nöjd, både med arbetet och bemötandet. Hansen renoverade fasad i vår brf.

Nils Peter Gabriel S
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Jens Hansen Bygg och Snickeri är en riktig byggfirma! Man har gedigen kunskap, arbetar noggrant och med hög kvalitet. Man håller planer såväl tidsmässigt som ekonomiskt. Jens Hansen Bygg har byggt såväl kök som badrum åt oss samt även växlat av och förstärkt ett golvbjälklag. Vi är mycket nöjda med det arbete som utförts och kan varmt rekommendera Jens Hansen med medarbetare.

Åsa G
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Jätteduktiga och ansvarsfulla killar!

louise L
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Duktiga noggranna killar. Trevlig bemötande. Och vilket fint jobb det gjort. Bra tips kom även från dessa killar. Vi var super nöjda. med vår pool veranda/ trappa Ute dusch.

Jonny E
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

proffsiga noggranna och trevliga snickare

Christer R
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Genuint duktig Snickar-/Byggfirma. Noggranna och kompetenta. Inga frågetecken med debiteringen. Kändes bra! Projektledningen var också strålande med alla övriga hantverkarna. Allt-som-allt; 10 av 10.

Dag S
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Jens Hansen Bygg och Snickeri AB bytte gaveln på vårt parhus i Björkekärr. Genom hela processen från planering till genomförande och uppföljning fick vi ett mycket gott bemötande av Jens och hans team. De lyssnade på våra önskemål och vi fick ett förstklassigt bemötande. Våra förväntningar på projektet uppfylldes till 100 procent och vill därför ge Jens och hans team de bästa rekommendationer.

VIKTOR L
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Jens Hansen Bygg & Snickeri AB har mina varmaste rekommendationer. Extremt nöjda med vår renovering och proffsig hjälp från projektets start till slut! 10/10!

Markus K
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Dem gjorde ett fantastiskt proffesionellt jobb med vårat kök, lyhörda efter kunden efterfråga gällande detaljer i köket! Rekommenderas starkt efter ett mycket fint resultat!

Karin L
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Jag har använt Jens Hansen Bygg & Snickeri AB två gånger. Ena gången platsbyggde dem en garderob åt mig och andra gången gjorde de mitt kök. Jag är supernöjd och Jens är den första jag kommer ringa då det är dags för nästa projekt i min lägenhet. Han är personlig, proffsig och kunnig! Rekommenderar verkligen!

Oliver E
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Anlitade Jens Hansen Bygg & Snickeri AB för renovering av vardagsrum/kök. Vi är väldigt nöjda med resultatet. Effektivt arbete och skickligt hantverk. Kan verkligen rekommenderas!

Annakarin D
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Både Alexander och Jens är toppen att ha och göra med. De är lyhörda och superproffsiga att jobba med. Resultatet av både fönster och finsnickeri blev kanon. Rekommenderas varmt!

Kristoffer O
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Anlitade Jens Hansen Bygg & Snickeri för arbete med finsnickerier i en sekelskifteslägenhet, bl.a. fönsterbrädor. Var väldigt nöjd med bemötande och utförande.

Göran N
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Vi har anlitat Jens Hansen Bygg & Snickeri för blanda annat lägga nytt trägolv, totalrenovera två badrum, bygga sovloft och”walking closet” m.m. Vi har vid varje tillfälle blivit trevligt bemötta och fått ett mycket hantverksmässigt resultat med hög kvalite genomfört i ett hus från 1800-talet. Har dessutom uppskattat deras samordning och ledning av olika hantverkarkollegor. Kan med glädje rekommenderas. Ulrika o Göran

Jonas E
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

stort pool/trädäck i värmbehandlad trall, med anslutande ribbstaket, avancerad belsyning tillhörande plåtarbete. Pooldäcket är avancerat med storaoch långa trappor, mkt höga med anslutning och passning till pool och befintlig stensättning, och med krav på hög finish. Mkt bra utfört arbete, bra tempo trots en del ändringar på vägen. Bra, flexibelt ock konstruktivt bemötande - mkt snabb med svar och lösningar! Vi är mycket nöjda med resultatet! Och kan verkligen rekommendera Jens Hansen Bygg och Snickeri!

Stefan P
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

VI har anlitat Jens Hansen för att byta en hel husvägg på vårt hus i Goteborg. Väggen var svampangripen. Vidare har vi anlitat dem för att bygga om vårt hus på Tjörn. Jens och Alex har verkligen varit lösningsorienterade och hittat tekniska lösningar på problem som dykt upp. Jag kan varmt rekommendera Jens Hansen Bygg&Snickeri AB.

Karin H
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Helrenoverade köket, inkl. nytt golv och flytt av vägg. Vi är supernöjda med Jens Hansen Bygg & Snickeri. Han var lyhörd och förstod vad vi menade och kom med bra lösningar och gjorde ett jättebra jobb. Han har alltid erbjudit god service och hjälp till om det uppstått något problem. Vi rekommenderar honom starkt!

Klara D
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Kan varmt rekommendera Jens Hansen Bygg & Snickeri AB. Vi är jättenöjda med våra platsbyggda garderober och vår platsbyggda bokhylla. Hantverkarna är proffsiga, kommer i tid och håller rent och fint omkring sig under arbetet.

Johan C
Wrote about Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Jens Hansen Bygg & Snickeri hjälpte oss att renovera ovanvåningen i vårt hus. Arbetet innefattade bland annat att lägga parkettgolv, förstärka väggar, byta snickerier och dörrar mm. Vi är väldigt nöjda med arbetet och resultatet. Hantverkarna var väldigt noggranna och lyhörda för våra önskemål. Dessutom höll de rent och snyggt under tiden som arbetet pågick och slutförde arbetet på utsatt tid. Vi kommer att anlita bolaget för andra byggprojekt och vi kan absolut rekommendera bolaget till andra potentiella kunder.