Alla kategorier Skor Stockholms län Stockholm Norrmalm Jerns Skor

Drottninggatan 37, 111 51 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Jerns Skor

• Marian
    Marian skrev om Jerns Skor
    Svarta herrboots hade yttersula i typ " EVA " ett poröst lättviktigt materialet som används till andra typer av skor som badskor och vissa träningsskor.

Redan första dagen hade sulan börjat perforeras av det smågrus man ju råkat trampa på utomhus!

Rockport Chelsea boots.

Hon tipsade om att vi kunde sula eller klacka om dem.
    Jag föreslog att Jerns skulle lämna in dem hos sin skomakare.
    Nej, det ville de inte.

Materialet passar ju bara för att löpa i skog där grus inte finns, förklarade jag.

Men hon svarade att vi skulle kommit tidigare!
  • Jörgen  N
    Jörgen N skrev om Jerns Skor
    Sonen köpte ett par boots och efter han använt dom mindre än 10 dgr så gick de sönder. De kostade inkl balsam 988 kr. Gick för att reklamera dom åt honom då jag jobbar ganska nära en Jerns butik. De säger vi har rätt att reparera skorna 2 gånger innan du får lämna tillbaka dom. De skulle skicka till skomakaren och när jag för att hämta dom så hade de inte kommit tillbaka. Detta hände i fredags. De lovade att ringa när de kom från skomakaren. Det är nu måndag 20:40 den 2 december och de har fortfarande inte hört av sej! Bemötande ok men vad är det för policy med att de har rätt att reparera 2 ggr på en känga som klarar mer än 10 dgr och till det priset! Sonen kommer aldrig att gå dit fler gånger är jag helt säker på! Hörde också sonen diskutera med sina kompisar och unisont .. - Nej dit ska ta mej f-n aldrig gå!!
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Jerns Skor
    Håller med föregående, har aldrig köpt hos Jerns förr och kommer aldrig göra det igen. Ett par promenadskor för 799 kr som efter knappt 3 månader där dom inte används speciellt mycket ser ut som en uteliggare bott i dom flera år. Helt slut. Men det är jag som förstört dom. jag har gått i dom. Vad skulle jag annars ha gjort? Handla ALDRIG på Jerns! Blev efter mycket tjat med butikschefen lovad att dom skulle fixas till, när jag hämtade dom var en söm fixad men slut klackar och nästan hål på tårna fortfarande.
  • petronella
    petronella skrev om Jerns Skor
    Säkert jättebra butik...ända tills skorna inte håller måttet. Helt omöjligt att reklamera ett uppenbart fabrikationsfel. Blev dessutom väldigt otrevligt bemött av snorkig k-ring.

Handla INTE där.
  • Anders K
    Anders K skrev om Jerns Skor
    Alla företag är trevliga när det handlar om sälj. Det är vid reklamationer deras sanna inställning till sina kunder kommer fram. Och vilket skitföretag Nilsson skor är! De har för sjutton skapat system för att göra det omöjligt att reklamera.

Inte förrän vi kunde presentera en sko av samma modell/märke som använts i flera månader (jmfr den nya som använts inomhus ett par veckor och såg ut som sju svåra år), presenterat bevis att du ljugit mot oss i tidigare kommunikation OCH argumenterat med dem i totalt 20+ min accepterade de att de gjort fel.

De avslutade med "du vinner" som de tävlade mot sin kund. Jag svarade att det finns inget annat sätt att se på det än "jag förlorade". Att behöva ödsla tid och bli otrevligt bemött på det sättet har jag svårt att kvala som en vinst.

Till ledningen. Tänk om er inställning till era kunder, ge mig samma bemötande när jag köper och när jag uppmärksammar fel.

-----
    I directors cut av berättelsen får ni även följa hur vi skärskådade hennes lögn om att de ALLTID säger åt sina kunder att använda sula genom en enkel kundundersökning från personer som kom ut kassar...

Drottninggatan 37, 111 51 Stockholm