JHN Sport

Snittbetyg
4.2
Ring 021-700 35 Dela

Om företaget

JHN Sport som drivs av JHN Trading AB har funnits online sedan 2014 och vi erbjuder ett stort sortiment med billiga men bra kläder för både tjejer och killar, billiga storpack av underkläder och strumpor. Vi släpper ut nyheter i butiken nästan varje dag så håll ögonen öppna efter vad som finns just nu, alltid låga priser och...

4798 omdömen om JHN Sport

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 4798 omdömen med 4.2 i snittbetyg
Anna Å
Skrev om JHN Sport

Snabb leverans och fina och mjuka kallingar! Lite synd att man inte kunde välja helt fritt dock.

Emanuel B
Skrev om JHN Sport

Bra passform,mjuka och sköna snabb leverans

Lars C
Skrev om JHN Sport

Bra Mina förväntningar infriades med snabb leverans Min upplevelse var bra. Jag handlade underkläder

Benny M

Fina kallingar till ett bra pris. Kommer fortsätta. Snabb leverans. 👍🤗

Daniel Lucian I

Dåligt kvalitet dåligt kvalitet dåligt kvalitet dåligt kvalitet dåligt kvalitet

Kjell Olof Gustav E

Ok kvalitet för ett bra pris. Otroligt snabb leverans.

Hossam A
Skrev om JHN Sport

Mycket bra, snabba och alla varor stämde överens med beskrivning samt bra lågt pris.

Johan O
Skrev om JHN Sport

Smidigt att beställa. Valde att betala efter jag fått vara fick ändå påminnelse att betala. Fick mejl dagen efter att ena par byxor jag hade köpt var slut fast de stod att de fanns. Men nöjd med byxorna

Johan J
Skrev om JHN Sport

Dålig kvalité och ojämna storlekar

Ronny H
Skrev om JHN Sport

snabb lev + bra passform bra pris

Mathias B
Skrev om JHN Sport

Har fortfarande inte fått brallorna jag beställde så uselt betyg är det enda jag kan ge.

Fouad P
Skrev om JHN Sport

Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra

Alex H
Skrev om JHN Sport

Bra kvalitet, snabb leverans perfekt passform

Kristina J
Skrev om JHN Sport

Beställde 12 par strumpor till bra pris. Skönaste strumpor jag haft. Lätt att beställa och snabba leveranser. Rekommenderar JHN sport.

Anja G
Skrev om JHN Sport

Bra kvalitet och väldigt snabb leverans! 🥰

Anders-Peter H

Suveränt snabbt o bra pris!!!

Petra A
Skrev om JHN Sport

Köpte kalsonger till sonen, det gick snabbt och smidigt. Bra passform och storlek

Hans Conny A
Skrev om JHN Sport

Köpte kalsonger som passade perfekt Bra köp bra pris snabb leverans..

Anders J
Skrev om JHN Sport

Snabba leveranser. Köpte strumpor till bra pris, trodde jag. Strumporna var engångsartiklar, använde dem 1 dag sedan fick man slänga dem eftersom det gick hål i dem.

Lukas David N

Bra kvalitet! Snabba leveranser och jättebra kundservice! 5/5 toasters

Leif E
Skrev om JHN Sport

Beställde kalsonger i Medium, det stod medium på kallingarna, men troligtvis var dom felmärk tilll large, kan med lite tur ha dom.

Svar från JHN Sport

Hej Leif. Tack för ert omdöme. Vi kan inte se att ni kontaktat oss angående byte så vi hoppas att produkten passade som förväntat. Om inte är ni varmt välkommen att kontakta oss på info@jhnsport.se. m.v.h Caroline

Jimmy N
Skrev om JHN Sport

Den var bra inget konstigt med den alls.

Svar från JHN Sport

Hej Jimmy. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att allt verkar ha fungerat som det ska med er beställning. m.v.h anna

Resare Bengt R

Snabb leverans, bra grejor.‐-----------------

Svar från JHN Sport

Hej Resare. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen verkar ha fungerat som den ska och att ni verkar nöjd med era produkter. m.v.h anna

Lena Carola B
Skrev om JHN Sport

Köpte en ONEpice. Tog så lång tid så jag började fundera. Stod bara under bearbetning. Så information om förväntad leverans hade varit bra. Varan uppfyllde mina förväntningar

Eva J
Skrev om JHN Sport

Mycket nöjd med bambusockorna. Kommer att handla igen

Svar från JHN Sport

Hej Eva. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni blev nöjd med produkten ni köpte. Varmt välkommen åter. m.v.h anna

Kjell P
Skrev om JHN Sport

Snabbt, enkelt, byxorna stämde med beskrivning. Kommer handla fler gånger.

Svar från JHN Sport

Hej Kjell. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att allt verkar ha fungerat bra med ert köp. Varmt välkommen åter. m.v.h anna

Leif J
Skrev om JHN Sport

Ni har stort urval av produkter helt nöjd

Svar från JHN Sport

Hej Leif. Tack för ert omdöme. Roligt att ni gillar vårt utbud. Hoppas att ni ska trivas med er produkt. m.v.h Anna

Arne N
Skrev om JHN Sport

Bra varan, beställde 3 paket, eftersom porto är ganska dyr. Kommer inte beställa mer, eftersom JHN höjde kraftig pris på den varan jag köpt.

Anders T
Skrev om JHN Sport

Snabb leverans bra material i varorna supernöjd

Svar från JHN Sport

Hej Anders. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni verkar nöjd med ert köp och att leveransen har fungerat som den ska. m.v.h Anna

Mari Ö
Skrev om JHN Sport

Bra utbud till vettiga priser samt express fart med leverans av beställning :)

Svar från JHN Sport

Hej Mari. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni verkar gilla våran sida och att leveransen verkar ha fungerat som den ska. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h anna

Sven-Ove F
Skrev om JHN Sport

Enkelt att beställa,storlekarna stämde precis.Alla klädesplaggen passade precis,beställer gärna fler gånger.

Svar från JHN Sport

Hej Sven-Ove. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni är nöjd med ert köp hos oss och vi hoppas att ni ska trivas med era produkter. Varmt välkommen åter. m.v.h Caroline

Tom B
Skrev om JHN Sport

Bra och skön passform, snabb keverans, d uppskattas alltid 👍

Svar från JHN Sport

Hej Tom. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen fungerat som den ska och att ni verkar nöjd med ert köp hos oss. m.v.h Caroline

Carina B
Skrev om JHN Sport

Det var enkelt och bekvämt att handla över nätet, jag hade stora förväntningar på företaget eftersom jag har läst mycket om dem. Jag köpte en 12 pack med damstrumpor och de var kanonsköna och fina, leveransen gick snabbt och smidigt

Svar från JHN Sport

Hej Carina. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att vi kunde leva upp till förväntningarna. Varmt välkommen åter. m.v.h Anna

Stig L
Skrev om JHN Sport

Snabb leverans och skön kvalitet

Svar från JHN Sport

Hej Stig. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen har fungerat som den ska och att ni verkar nöjd med er produkt. m.v.h Anna

Magnus G
Skrev om JHN Sport

Bra storlek men lite lång leveranstid. Annars allt bra.

Svar från JHN Sport

Hej Magnus. Tack för ert omdöme. Vi tar med oss av era åsikter när vi utvärderar och utvecklar vår verksamhet. Vi arbetar vidare på att förkorta våra leveranstider. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h Anna

Eric W
Skrev om JHN Sport

Beställde ett paket kalsonger fast blev inte nöjd med modellen, men med snabb service från JHN så fick jag göra en retur och beställa en annan modell som jag blev väldigt nöjd med. Så nöjd att jag beställde ett pack till. Väldigt snabbt och smidigt att beställa ifrån.

Svar från JHN Sport

Hej Eric. Tack för ert positiva omdöme. Skönt att höra att vi kunde vara till hjälp och erbjuda en lösning på problemet som uppstod. Roligt att bytet blev bra. m.v.h Anna

Angelica K
Skrev om JHN Sport

Snabb leverans, bra pris och rätt storlek enligt tabellen

Svar från JHN Sport

Hej Angelica. Tack för ert omdöme. Skönt att leveransen har fungerat som den ska och att produkten stämde med förväntningen på storlek. m.v.h anna

Maria Z
Skrev om JHN Sport

Bra produkt och snabb smidig leverans

Svar från JHN Sport

Hej Maria. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att allt verkar ha fungerat bra med leveransen och att ni verkar nöjd med er produkt. m.v.h Anna

Lennart O
Skrev om JHN Sport

Väldigt bra produkter och snabb leverans

Svar från JHN Sport

Hej Lennart. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni verkar nöjd med er produkt och att leveransen verkar ha fungerat som den ska. m.v.h anna

Lena P
Skrev om JHN Sport

Snabb leverans och väldigt nöjd med de underställ jag köpte, mycke för pengarna.

Svar från JHN Sport

Hej Lena Tack för ert omdöme. Roligt att höra att allt verkar ha fungerat bra med er beställning och att ni verkar nöjd med er produkt. m.v.h anna

Marie B
Skrev om JHN Sport

Enkelt att beställa. Nöjd med produkten

Svar från JHN Sport

Hej Marie. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni är nöjd med ert köp och att det kändes enkelt att använda vår sida. m.v.h Anna

Mats S
Skrev om JHN Sport

Köpte ett par mjukis byxor som motsvarade beskrivningen till fullo. Helt klart prisvärde. Snabb leverans till utlovad tidpunkt.

Svar från JHN Sport

Hej Mats. Tack för ert positiva omdöme. Roligt att höra att leveransen fungerat som den ska och att ni är nöjd med ert köp hos oss. Hoppas att ni ska trivas med er nya produkt och varmt välkommen åter. m.v.h Caroline

Mats K

Köpte ett 10 pack kalsonger. Helt okej för det priset

Svar från JHN Sport

Hej Mats. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni verkar nöjd med ert köp hos oss. Hoppas ni ska trivas med er nya produkt. m.v.h Caroline

Jasmine O
Skrev om JHN Sport

Har inte fått min beställning

Svar från JHN Sport

Hej Jasmine Vänligen kontakta oss på info@jhnsport.se då paketet ligger hos ombud men ni enligt spårningen inte har kunnat aviseras. m.v.h Anna

Peter S
Skrev om JHN Sport

Jag gissar att ni har samma tillverkare som Dressman har skaffat sig, för passformen är lika dålig på era bägges boxer kalsonger.. Då hjälper det inte att ni är billiga, det är dåligt att jag måste ha era kalsonger bak och fram, för att de skall sitta någorlunda vettigt

Svar från JHN Sport

Hej Peter. Tack för ert omdöme. Tråkigt att höra att ert köp inte verkar ha blivit bra. Ni är välkommen att höra av er till oss på info@jhnsport.se för att se om vi kan hjälpa er med en retur. m.v.h anna

Dan L
Skrev om JHN Sport

mycket bra, varan som levererades var i mitt tycke mycket bra bekväm och skön, kommer säkert att köpa mer från dom

Svar från JHN Sport

Hej Dan. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni verkar ha fått en positiv köpupplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka. m.v.h Anna

Matts A
Skrev om JHN Sport

Bra pris varorna kom snabbt och kvaliteten var bra

Svar från JHN Sport

Hej Matts. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att allt verkar ha gått bra med er beställning och att ni verkar nöjd med produkterna. m.v.h Anna

Carl Gustaf L
Skrev om JHN Sport

Bra kvalla på sakerna man köper

Svar från JHN Sport

Hej Carl Gustaf. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni verkar nöjd med produkterna. m.v.h anna

Alf J
Skrev om JHN Sport

Snabb leverans å bra produkt super nöjd

Svar från JHN Sport

Hej Alf. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni är nöjd med produkten ni har köpt och att allt verkar ha fungerat bra med er beställning. m.v.h Anna

Mohamed Bashar A

Mycket bra...................................

Svar från JHN Sport

Hej Mohamed. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni verkar nöjd med ert köp. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h Anna

Filtrera omdömen