JHN Sport

• BadgeFiveYears
5 545
4.2
Ring 021-700 35 Dela

JHN Sport som drivs av JHN Trading AB har funnits online sedan 2014 och vi erbjuder ett stort sortiment med billiga men bra kläder för både tjejer och killar, billiga storpack av underkläder och strumpor. Vi släpper ut nyheter i butiken nästan varje dag så håll ögonen öppna efter vad som finns just nu, alltid låga priser och...

5545 omdömen om JHN Sport

Sedan starten hos Reco 2020

Thomas Erland B

Mycket bra och snabb leverans. Bra kvalitet.

Svar från JHN Sport

Hej Thomas. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att ni vekar nöjd med ert köp hos oss. Vi hoppas att ni ska trivas med er nya produkt. m.v.h Caroline

Mats Erik E
Skrev om JHN Sport

JHN Sport skötte sitt uppdrag på ett tillfredsställande vis. Varorna kom som utlovat. Det är värre med RECO. Jag har varken tid eller lust att betygsätta mina köp. Vilket jag trodde hade framgått med all tydlighet, då jag klickade nej tack till att betygsätta JHN Sport. Men ack vad jag bedrog mig. Trots detta fortsätter ni att skicka era mail till mig. Nu har jag svarat. Och vill aldrig att ni kontaktar mig igen från RECO. Over and out!

Mari-Louise L
Skrev om JHN Sport

Bra snabb leverans och pris. Det jag tyckte inte var så bra att det kom i en kartong.

Svar från JHN Sport

Hej Mari-Louise. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att allt har fungerat som det ska i samband med ert köp hos oss. Vi hoppas att ni ska trivas med era nya produkter och tar med oss av ert omdöme. m.v.h Caroline

Sven Lars W
Skrev om JHN Sport

Snabba, smidiga vid byte av storlek, bra kvalite för pengarna.

Svar från JHN Sport

Hej Sven. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni verkar nöjd med ert köp hos oss och att allt har fungerat som det ska. Vi hoppas att ni ska trivas med era nya produkter. m.v.h Caroline

PEKKA B
Skrev om JHN Sport

Inget speciellt. Vare sig bra eller dåligt

Svar från JHN Sport

Hej Pekka. Tack för ert omdöme. Vi hoppas att ni ska trivas med era nya produkter. m.v.h Caroline

Agneta Birgitta P

Snabb leverans. Inget krångel..

Svar från JHN Sport

Hej Agneta. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att allt verkar ha fungerat som det ska i samband med ert köp hos oss. Vi hoppas att ni ska trivas med er nya produkt. m.v.h Caroline

Per Jakob Fredrik K

Bra material å snabb leverans.

Svar från JHN Sport

Hej Per. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen fungerat som den ska och att ni verkar nöjd med er nya produkt. m.v.h Caroline

Petra Victoria J

Bra varor och snabb leverans! Kommer definitivt att handla hos er igen.

Svar från JHN Sport

Hej Petra. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att allt har fungerat som det ska i samband med ert köp hos oss. Vi hoppas att ni ska trivas med era nya produkter. Varmt välkommen åter. m.v.h Caroline

Lars Torbjörn Ramkaji J

Prisvärt, bekväma och snabb leverans men lite små i storlekarna. Hade behövt gå upp en storlek.

Svar från JHN Sport

Hej Lars. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att allt har fungerat som det ska i samband med ert köp hos oss. Ni är varmt välkommen att kontakta oss på info@jhnsport.se om ni önskar hjälp med byte. m.v.h Caroline

Sonja Astrid Margareta L

Lätt att handla hos, men skulle föredra Klarna som betal form. Kvaliteten på trosorna motsvarar priset, inte toppkvalitet men helt ok

Svar från JHN Sport

Hej Sonja. Tack för ert omdöme. Vi tar till oss av ert omdöme när vi ser över våra betalningslösningar. Roligt att höra att ni verkar nöjd med er nya produkt. m.v.h Caroline

Bettan Eva Anna Elisabeth P

Alldeles för lång leveranstid tyvärr. Annars är de väldigt serviceminded.

Svar från JHN Sport

Hej Bettan. Tack för et omdöme. Vi tar till oss av ert omdöme när vi i framtiden ser över våra leveranstider. Vi hoppas att ni ska trivas med er nya produkt. m.v.h Caroline

Karl Roger Ove H

Enbart positivt. En vara var slut i lager och jag fick jättebra info kring detta. Kvalitén på det jag köpte motsvarande förväntningarna jag hade utifrån bild och produktbeskrivning.

Svar från JHN Sport

Hej Karl. Tack för ert positiva omdöme. Roligt att höra att vi kunna hjälpa er på ett bra sätt och att ni är nöjd med er nya produkt. Varmt välkommen åter. m.v.h Caroline

Ursula Elin Margareta B

Varorna kom ganska snabbt! Beställde två fleecetröjor och det rekommenderades att beställa en strl större än vad man brukar ha. Jag brukar ha M och beställde XL, men de var ändå ganska små, tyvärr...

Svar från JHN Sport

Hej Ursula. Tack för ert omdöme. Tråkigt att höra att produkterna inte passade som tänkt. Ni är varmt välkommen att kontakta oss på info@jhnsport.se för hjälp med byte/retur. m.v.h. Caroline

Rolf Lennart D

Har letat efter boxershorts och dessa passar mig. Utmärkt...

Svar från JHN Sport

Hej Rolf. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni är nöjd med er nya produkt. m.v.h Caroline

Sanna Elvira S

Gick snabbt att få hem varorna och de var av hög kvalitet.

Svar från JHN Sport

Hej Sanna. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen fungerat som den ska. Hoppas ni ska trivas med era produkter. m.v.h Anna

Thale G
Skrev om JHN Sport

Snabb leverans! Snygga klänningar i bra material och väldigt bra priser! Mycket nöjd!

Svar från JHN Sport

Hej Thale Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni trivs med era produkter. Varmt välkommen åter.m.v.h Anna

Kerstin Elisabet J

Snabbt svar på frågor, leverans redan inom ett par dagar. Bara gott omdöme från min sida

Svar från JHN Sport

Hej Kerstin. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen och kundtjänst har fungerat som den ska. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h anna

Marie Elisabeth P

Bra bemötande och snabba leveranser

Svar från JHN Sport

Hej Marie. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni känner er väl bemött av oss och att leveranserna har fungerat som de ska. m.v.h anna

Joel Anders Petter W

Köpte boxerkalsonger 9-pack för 299kr. Riktigt tunnt tyg. Ser igenom kalsongerna sen är passformen usel. Funderar på om dom är felsydda. När jag drar upp resoren så de ska sitta normalt runt höften blir det helt plötsligt stringkalsonger som far långt upp mellan skinkorna. Blir att slänga dom tyvärr. XL köpte jag.

Svar från JHN Sport

Hej Joel. Tack för ert omdöme. Tråkigt att höra att ert köp inte blev bra. Ni är välkommen att höra av er till oss på info@jhnsport.se för att se om vi kan hjälpa er med ett byte eller ånger. m.v.h anna

Mats Peter Torsten L

Bra utbud,bra kvalitet, och bra priser

Svar från JHN Sport

Hej Mats Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni gillar våra produkter. Hoppas att ni ska trivas med era kläder från oss. m.v.h anna

George T
Skrev om JHN Sport

Köpte tshirt, kallingar å strumpor. Snabb och bra leverans. Lättnavigerad hemsida.

Svar från JHN Sport

Hej George Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni gillar vår sida och upplever den som enkel att använda. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h Anna

Björn Mikael F

Smidig beställning och leverans så allt fungerade som förväntat. Bra och skön kvalité på både kalsonger och piké.

Svar från JHN Sport

Hej Björn. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att allt har fungerat som det ska med er beställning och att ni verkar nöjd med era produkter. m.v.h Anna

Bo Anders D
Skrev om JHN Sport

Bra erbjudanden på bra produkter.. snabb leverans.

Svar från JHN Sport

Hej Bo Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att leveransen har fungerat som den ska och att ni verkar nöjd med produkten ni köpt. m.v.h anna

Thomas Magnus S

Leverans tiden överensstämde inte! Det stod 5-7 dagar men det var över 10 dagar.

Svar från JHN Sport

Hej Thomas. Kan se på spårningen av ert paket att ni tyvärr verkar ha råkat ut för förseningar, vi beklagar verkligen detta. Ordinarie leveranstid för de produkter ni beställt är 5-7 arbetsdagar (måndag-fredag) vi beklagar att ert paket blev försenat och dröjde längre än så. Vi tar med oss av ert omdöme när vi utvärderar vårt arbete och arbetar vidare för att liknande förseningar inte ska inträffa. m.v.h anna

Niklas J
Skrev om JHN Sport

Jag köpte några kalsonger av JHN Sport inget speciellt men oki ändå. Däremot något som är mycket negativt är att JHN Sport fullständigt bombar mig med reklam efter detta köp. Har fått stor mängd mejl från dom nu. Detta gör motsatt verkan. jag kommer nog inte orka handla av dom mer även fast jag tyckte produkterna var oki. Sluta spamma!!

Patric L
Skrev om JHN Sport

Har bara bra att säga om dom, snabba att svara om man har någon fråga och smidigt att beställa och snabb leverans

Svar från JHN Sport

Hej Patric Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att allt verkar ha fungerat bra med er beställning och att ni känner er väl bemött av vår kundtjänst. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h Anna

Per H
Skrev om JHN Sport

Prisvärt och snabba leveranser! Väldigt nöjd!

Svar från JHN Sport

Hej Per. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen har fungerat som den ska och att ni verkar nöjd med ert köp. m.v.h anna

Hans Jörgen C

Bra kvalitet och snabb leverans.

Svar från JHN Sport

Hej Hans. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att leveransen har fungerat som den ska. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h anna

Osama O
Skrev om JHN Sport

Så mycket bra! Bekväm och storleken passar kanon bra!

Svar från JHN Sport

Hej Osama. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni är nöjd med ert köp hos oss. Varmt välkommen åter. m.v.h anna

Anneli Lena Christina S

Tycker det är tråkigt att dom flesta damkläderna bara fanns i onesize T-shirts till mannen o 2 klänningar som blev superstora

Svar från JHN Sport

Hej Anneli. Tack för ert omdöme. Vi tar med oss av era åsikter när vi utvärderar och uppdaterar våra produkter med förhoppning om att kunna erbjuda ett större utbud av olika damstorlekar i framtiden. Om ni önskar göra en retur för ånger är ni välkommen att höra av er till oss på info@jhnsport.se. m.v.h anna

Johan S
Skrev om JHN Sport

Har handlat tidigare från JHN , var väldigt nöjd med deras priser och produkter. Saknar era roliga Emoji T-shirt

Svar från JHN Sport

Hej Johan. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni känt er nöjd med era köp hos oss. Varmt välkommen åter. m.v.h anna

Karin H
Skrev om JHN Sport

Inga problem med beställning o betalning

Svar från JHN Sport

Hej Karin. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att allt har fungerat som det ska. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h anna

Sigurbjört E
Skrev om JHN Sport

Snabb leverans o snabb hantering av returen! Proffsigt👍

Svar från JHN Sport

Hej Sigurtbjört Tack för ert omdöme. Skönt att höra att allt har fungerat som det ska med er beställning och retur. m.v.h anna

Jarmo Lennart S

Kläderna stämde med beskrivningen. Snabb och smidig leverans , dito med betalningen. Allt som allt , en nöjd kund i slutändan .

Svar från JHN Sport

Hej Jarmo. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att allt verkar ha fungerat som det ska med er beställning och att ni är nöjd med ert köp. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h Anna

Linda Nadia Karolina V

Köpte två klänningar, väldigt smickrande och så snygga! Så bra pris och kvalitet, kommer absolut handla igen!

Svar från JHN Sport

Hej Linda. Tack för ert positiva omdöme. Roligt att höra att klänningarna passade och att ni verkar nöjd med ert köp hos oss. Varmt välkommen åter. m.v.h Anna

Cecilia Manuela Beatriz E

Fick tyvärr inget mejl om min beställning. Så visste inte om ni skickat varan. Men min son blev jättenöjd med träningsoverallen. Och tråkigt att ni inte får in fler storlekar av era andra träningsoveraller .

Svar från JHN Sport

Hej Cecilia. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att mottagaren blev nöjd med produkten. m.v.h anna

Shyrete H
Skrev om JHN Sport

Snabb leverans, bra bemötande i form av mailkonversation dock kvaliten var inte d ett jag hade förväntat mig. Något tunnare men svärmor blev glad.

Svar från JHN Sport

Hej Shyrete. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni känner er väl bemött av vår kundtjänst och att produkten uppskattades av mottagaren. m.v.h anna

Matz N
Skrev om JHN Sport

Varorna var som förväntat och levererades snabbt

Svar från JHN Sport

Hej Matz. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen har fungerat som den ska och att produkterna levde upp till era förväntningar. m.v.h anna

Per M
Skrev om JHN Sport

Snabbt, enkelt och bra kvalitet. Jag beställer gärna mer.

Svar från JHN Sport

Hej Per. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att allt verkar ha fungerat bra med er beställning. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h Anna

Per Johan Marcus N

Inga problem att handla många billiga kallingar. Problem med att dom är för billiga, många kallingar har sömmen på sidan gått upp på redan innan användning. Inte värt att lägga ner tid på att få nya, orkar inte.

Svar från JHN Sport

Hej Per. Tråkigt att ni har fått en defekt vara. Om ni ändrar er om att göra en reklamation är ni välkommen att höra av ert till oss på info@jhnsport.se. m.v.h anna

Per Anders R
Skrev om JHN Sport

Bra företag. Snabb leverans, okey prisnivå och bra kvalitet på det jag köpte.

Svar från JHN Sport

Hej Per. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni verkar nöjd med ert köp hos oss. Varmt välkommen åter. m.v.h Anna

Michel K
Skrev om JHN Sport

Fantastiskt butik. Tipptopp service och bra produkter. Mycket snygga kläder.

Svar från JHN Sport

Hej Michel Tack för ert positiva omdöme. Roligt att höra att ni gillar våra produkter och att servicen verkar ha fungerat som den ska. Välkommen åter. m.v.h Anna

Sven Robert Å

Bara posetift bra grejor hoppas det fortsätter så

Svar från JHN Sport

Hej Sven Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni verkar nöjd med era produkter. Varmt välkommen åter. m.v.h Anna

Victor Johannes A

Katastrofal kvalite på boxershorts. Trådar hänger överallt och knapparna hänger på med en tunn tråd. Produkten är typ 50% färdig, håller max 1 dag innan knapparna faller av och trådarna kommer ut. Engångsprodukter 👎🏼

Svar från JHN Sport

Hej Victor. Tråkigt att höra att ni har fått en defekt vara, så ska produkten naturligtvis inte vara. Ni är välkommen att höra av er till oss på info@jhnsport.se för att se om vi kan hjälpa er med en retur. m.v.h Anna

Karlsson A
Skrev om JHN Sport

Snabb service o bra produkt var lika fin som på bild

Svar från JHN Sport

Hej Karlsson. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni verkar nöjd med ert köp hos oss och att servicen har fungerat som den ska. m.v.h anna

Monica M
Skrev om JHN Sport

Ni har fina produkter med fin kvalitet. Jag är super nöjd med mitt köp.

Svar från JHN Sport

Hej Monica. Tack för ert positiva omdöme. Roligt att höra att ni verkar gilla vårt utbud och att ni är nöjd med ert köp. Varmt välkommen åter. m.v.h anna

Nils Douglas C

Bra kvalitet och snabbt levererat

Svar från JHN Sport

Hej Nils. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen verkar ha fungerat som den ska och att ni verkar nöjd med era produkter. m.v.h Anna

Nils Harry Tomas W

Snabbt och smidigt. Väldigt bra produkter. Rekommenderas!

Svar från JHN Sport

Hej Nils. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni verkar nöjd med ert köp hos oss. Varmt välkommen åter. m.v.h Anna

Erik Anders E
Skrev om JHN Sport

Smidigt att hitta det man söker och bra kvalitet på varorna.

Svar från JHN Sport

Hej Erik. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att allt verkar ha fungerat bra med ert köp. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h Anna

Björn J
Skrev om JHN Sport

snabbt bra priser och bra produkter !

Svar från JHN Sport

Hej Björn Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att allt verkar ha fungerat bra med ert köp. Välkommen åter. m.v.h anna