JHN Sport

Snittbetyg
4.2
Ring 021-700 35 Dela

Om företaget

JHN Sport som drivs av JHN Trading AB har funnits online sedan 2014 och vi erbjuder ett stort sortiment med billiga men bra kläder för både tjejer och killar, billiga storpack av underkläder och strumpor. Vi släpper ut nyheter i butiken nästan varje dag så håll ögonen öppna efter vad som finns just nu, alltid låga priser och...

5352 omdömen om JHN Sport

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 5352 omdömen med 4.2 i snittbetyg
Karl Erik Ingemar L

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Allan Johan Konstantin T

Bra och billigt till bra varor.

Hans Viktor E
Skrev om JHN Sport

Hjälpsam kundservice. Fick ett par kalsonger med hål i men va inga problem att få nya. I övrigt skönt material och helt okej kvalite på kalsongerna för pengen.

Behar P
Skrev om JHN Sport

JHN Sport, enkelt att handla och smidigt hemsida

Ulf Joakim A
Skrev om JHN Sport

Lång leveranstid , tveksam kvalitet på vissa grejer

Jonas W
Skrev om JHN Sport

Bra service och bra kvalité på produkterna man köper

Kjell-Roger L
Skrev om JHN Sport

Förstaköpare hos JHN och är mycket nöjd med kalsongerna jag köpte, mycket bra priser och kommer att fortsätta att handla av er. Snabb leverans. Supernöjd

Jimmy Karl Peter W

Hittade snabbt vad jag sökte. Till ett superpris dessutom. Smidig och snabb leverans. Supernöjd

Lars-Gunnar A
Skrev om JHN Sport

Bra produkter, underbar service vid kontakt med Kundtjänst.

Kristina Agneta Z

Bra produkt och snabb leverans

Jan T
Skrev om JHN Sport

Bra priser snabb leverans och bra produkter

Lars Conny Mikael B

Bra sortiment bra priser sköna kalsonger

Anna Gaby Henrietta V

Det va bra enkelt å lätt., förväntningar hade jag bara att allt skulle fungera. Och det gjorde det ju. Upplevelse kan vara svårt att beskriva, men jag köpte 8-pack herr kalsonger..inte tilll mig till min gubbe som blev väldigt nöjd........

Claes Göran S

Bra kvalitet och snabb leverans. Helt OK!!

Mirhet B
Skrev om JHN Sport

Kalsongerna var en jättekonstig form.

Jessika S
Skrev om JHN Sport

Mjuka och sköna men rätt små i storleken.

Andreas B
Skrev om JHN Sport

Lång leveranstid och varorna var inte alls som de beskrevs i bilderna och text. Kina skit helt enkelt.

Svar från JHN Sport

Hej Andreas. Tråkigt att produkten inte motsvarade era förväntningar. Ni är varmt välkommen att kontakta oss för hjälp med byte/retur. m.v.h Caroline

Glenn R
Skrev om JHN Sport

Värdelöst företag. Beställer 9 pack kalsonger och får hem helt fel order. Där ligger fel storlek och 3 pack kalsonger. Jag behövde vänta lite över 1 vecka för att få min order och ingen kompensation fick man.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Marianne Ingegerd Margareta K

Kläder till ett bra pris och bra kvallite. Snabb leverans och tillmötesgående personal.

Lars Willis Bernt H

Mycket snabb leveranstid och bra kvalitet

Jan Arne Mikael O

Fina bra kläder och snabb leverans

Tobias Robin F

Helt ok men dålig passform på kalsongerna

Jan Roger M
Skrev om JHN Sport

Strumpor. Snabb leverans. Bra pris men klart att kvaliteten är därefter.

Peter L
Skrev om JHN Sport

Fin fina priser mycket att välja på jag är riktigt nöjd

Anna Marika Katalin M

Jag har inte fått mitt paket. Återkom gärna i ärendet.

Svar från JHN Sport

Hej Anna. Vi kan se att ert paket gått tillbaka till oss då fel telefonnummer för avisering var angivet vid beställning. Jag kan se att ert paket är utskickat igen och finns att hämta hos ert ombud. m.v.h Caroline

Vincent K
Skrev om JHN Sport

Superbra kallingar och snabb frakt. Kanon hittils.

Ove H
Skrev om JHN Sport

Fungerar perfekt kommer att handla där igen

Dag Gunnar B
Skrev om JHN Sport

Bra kvalitet o mjukt matrial på kalsongarna. Snabb leverans o bra pris.

Anette Birgitta O

Varan var bra! Det var lite tråkigt för vi hade beställt en vara till som inte fanns fick vi veta senare men vi fick pengar tillbaka så den biten fungerade

Peter C
Skrev om JHN Sport

Bra kvalitet , storlek stämde bra.

Tony L
Skrev om JHN Sport

Mycket bra men när frugan vill bestalla trosor så finns det inga alls dom med möster på vad kan detta bero på?

Ulf Lennart N

Köpte kalsonger , ett 9 pck , perfekt mycket bra kvalite och sköna

Högosta Karl Tobias I

Köpte 18st kalsonger, leveransen gick smidigt. Däremot så fanns det en hel del att önska av passformen, de känns bakvända. Men men de var billiga så man kan nog inte räkna med så mycket.

Febe Lotta E

Bra varor med bra priser snabb leverans. Mycket nöjd. Återkommer

Kenny N
Skrev om JHN Sport

Kalsonger av bra kvalitet och till bra pris. Skön känsla och smidigt att ta på. Saknar dock alternativ med lite längre ben. Sitter i rullstol och behöver bekväma kalsonger som är lätta att ta på. Köpte artikel 9201. Har provat många andra märken men era har varit bäst hittills. Ska prova några av era andra och se om de kan vara lika bra eller bättre . Sen är er hemsida en katastrof. Åtminstone när man som jag använder en iPad PRO med ögonstyrning i liggande läge. Halva sidan är vit och innehåller i princip ingenting. Menyerna finns lite överallt men fungerar inte. Sökfunktionen blir räddningen.

Conny Knut Andreas G

Väldigt sköna kallingar, billigt och snabbleverans.

David H
Skrev om JHN Sport

Väldigt dålig kvalitet på dom varor jag beställde och skickade tillbaka

Sven Mattias N

En bra butik å man fick sakerna snabbt.

Svar från JHN Sport

Hej Sven. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni verkar nöjd med ert köp hos oss och att leveransen fungerat som den ska. Varmt välkommen åter. m.v.h Caroline

Jan Martin H
Skrev om JHN Sport

Snabb leverans och bra produkter

Svar från JHN Sport

Hej Jan. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni verkar nöjd med ert köp hos oss. Vi hoppas att ni ska trivas med eran nya produkter. Varmt välkommen åter. m.v.h Caroline

Mats Tobias H

Har inte fått paketet än , snart 2 veckor

Svar från JHN Sport

Hej Tobias. Vi kan se via spårning att ert paket verkar ha fastnat på terminalen i Örebro. Vänligen kontakta oss via mail på info@jhnsport.se så ska vi hjälpa er i ärendet. m.v.h Caroline

Ingalill F
Skrev om JHN Sport

Kvalitet och snabb service . Är mycket nöjd.

Svar från JHN Sport

Hej Ingalill. Tack för ert positiva omdöme. Skönt att höra att allt har fungerat som det ska i samband med ert köp hos oss. Vi hoppas att ni ska trivas med era nya produkter. m.v.h Caroline

Rolf-Mikael O
Skrev om JHN Sport

Snabb levereras , bra pris.👍 sköna boxershorts

Svar från JHN Sport

Hej Rolf-Mikael. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen fungerat som den ska och att i verkar nöjd med era nya produkter. Vi hoppas att ni ska trivas med dem. m.v.h Caroline

Tommy S

Bra , kvalitet, snabb leverans 👍

Svar från JHN Sport

Hej Tommy. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen fungerat som den ska och att ni verkar nöjd med er nya produkt. Varmt välkommen åter. m.v.h Caroline

Sara Britt-Marie B

Väldigt bra .Brs leverans tid.Bra paketerat

Svar från JHN Sport

Hej Sara. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att allt har fungerat som det ska i samband med ert köp hos oss. Vi hoppas att ni ska trivas med er nya produkt. m.v.h Caroline

Nils Per Henrik V

Tyvärr va underkläder lite små i storleken men det är klart man kan ju ha bok Livet lite större själv åxå

Svar från JHN Sport

Hej Nils. Tack för ert omdöme. Tråkigt att produkten inte passade som tänkt. Ni är värmt välkommen att kontakta oss på info@jhnsport.se för hjälp med ett eventuellt byte. m.v.h Caroline

Jonas Bertil A

Lätt att handla och bra priser! Vettiga produkter. Köpte sockar och kalsonger, de var normala i storlek och verkar vara av god kvalitet!

Svar från JHN Sport

Hej Jonas. Tack för ert positiva omdöme. Trevligt att höra att ni verkar nöjd med produkterna ni har köpt och att allt verkar ha fungerat bra med er beställning. m.v.h anna

Kurt Nils Axel A

Snabb leverans Bristande kvalitet på produkten

Svar från JHN Sport

Hej Kurt. Tack för ert omdöme. Tråkigt att höra att produkten ni köpte inte levde upp till förväntningarna. Ni är varmt välkommen att höra av er till oss på info@jhnsport.se för att se om vi kan hjälpa er med en retur. m.v.h anna

Torleif J

Det var OK++++++++++++++++=+++++++++++++++!!!

Svar från JHN Sport

Hej Torleif. Tack för ert omdöme. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h anna

Thomas P
Skrev om JHN Sport

Bra produkter till bra priser. Mycket nöjd.

Svar från JHN Sport

Hej Thomas. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni verkar nöjd med ert köp. Varmt välkommen åter. m.v.h anna

Berkley Maclay S

Some of the underwear was broken when I received it. There were holes where the sewing was not good.

Svar från JHN Sport

Hej Berkley Tack för ert omdöme. Tråkigt att höra att ni har fått en defekt produkt, så ska det naturligtvis inte vara. Ni är varmt välkommen att höra av er till oss på info@jhnsport.se för hjälp med en reklamation. m.v.h Anna

Filtrera omdömen