jhnsport.se

jhnsport.se

JHNsport.se som drivs av JHN Trading AB har funnits online sedan 2014 och vi erbjuder ett stort sortiment med billiga men bra kläder för både tjejer och killar, billiga storpack av underkläder och strumpor.
Vi släpper ut nyheter i butiken nästan varje dag så håll ögonen öppna efter vad som finns just nu, alltid låga priser och snabb kundtjänst via info@JHNsport.se.

Välj blanda olika säkra betalningssätt i kassan som Swish och Klarna, välj att betala efter att du mottagit er order med Klarna faktura.
Nu även med fria returer vid byte.

Läs vad 1274 kunder tycker om jhnsport.se 2

2021-09-21
    Ok pris och storlekarna stämde
    Snabb och bra leverans.
    Helt nöjd med produkten.
    2021-09-21
    Great fabrics and nice styles. However, I have few comments, the first is that, JHN has slow return handling that I had to request size change, etc. then they send the label by email and I had to wait until JHN receives the original items before they sent the correct ones. This was a little strange since JHN doesn't provide a size reference or guidance in the first place, so that customers can easily pick the right size for the picked items (in my case was Chinos BB-7002). Additionally, I bought 4 of those chinos with different colors. The fabric has high quality and so stylish. However, the finishing and fitting is not following a standard, meaning that although the 4 pants had the same size but they don't fit the same on different body areas specially the waist, for example the navy blue one was so tight from the waist while the olive green was a way bigger from the waist! The second point is that item colors appear so much lighter on the web shop the way Black appears dark grey and this is confusing. Overall, I'm happy to become a customer to JHN and I hope they address my comments.
    Snabb hantering
    Än så länge funkar både strumpor och kallingar
    Vi får väl se hur det ser ut efter 1:a tvätten?
    ⭐️⭐️⭐️
    2021-09-20
    Dom har snabb service och är trevliga i sina mejl.
    2021-09-20
    båda byxorna jag köpte har redan gått sönder i sömmarna
    2021-09-20
    Har normalt XL på kalsonger. Köpte XXXL. Var ändå för små då dem var L i storleken.
    2021-09-20
    Utifrån bilderna och beskrivningarna hade jag förväntat mig åtminstone godtagbar kvalitet och modell. Beställt jeans, andra typer av byxor och joggingbyxor till mig själv samt joggingbyxor i present till en kompis. Modellerna var enormt små och kvaliteten undermålig. Undrar varifrån era kläder kommer?? Min kompis har storlek small - medium. De beställda joggingbyxorna var alldeles för smala i benen och tyget av dålig kvalitet. Kommer aldrig mer att beställa något från JHN. Detta intryck förstärks av systemet med gratis retur om varorna byts ut samt egen utskrift (59 kr) vid retur utan utbyte och 89 kr utan egen utskrift. Trots att jag är en van online-shoppare har jag aldrig stött på det här systemet som låser fast alt. stänger ute kunder.
    2021-09-20
    Bra priset och bra kvalité på kläder . Kommer rekommendera er gör flera som jag känner.
    2021-09-19
    Blev bemött på ett bra sätt,löste mitt problem snabbt med boxerkalsonger o jag beställde även superfina collegebyxor med matchande tröja o en beigevit fin tröja med luva! Mycke nöjd...mvh Liselotte Björk😁
    2021-09-19
    Bra bemött och leverans enligt plan
    2021-09-19
    Snabb leverans och problemfritt byte av storlek.
    2021-09-19
    Bra hemsida & schyssta priser. Behövde cargo jeans, googlade o hittade hit direkt. Snabb leverans, beställt 2 omgångar - lär bli fler! För övrigt mycket sköna jeans!
    2021-09-18
    De tog 59 kr för returen, efter att ha skickat ett undermåligt plagg. Vem gör det? Så satans dåligt Företag. Jag hoppas innerligt och av hela mitt hjärta att dom går i konkurs.

Överpriser på i stort sett alla kläder.
    Internet företag ska ju konkurrera med vanliga butiker. Dessa hade alltså högre pris fick jag reda på i efterhand, med 25% än om jag köpt mina Cargo jeans och Half-Zip Hoodie på säg H&M eller Stadium.
    Riktigt Pissföretag !!!!!
    2021-09-18
    Väldigt bra, fick byta storlek kostnadsfritt, beställde även en tröja till sambon när jag returnera den andra och det fixade de till utan problem
    2021-09-18
    Eftersom det var första gången jag använde mig av ert företag så hade jag inte några större förväntningar än på något annat liknande företag.
    Det var dock en positiv bild jag fick av ert företag när jag beställde en hoodie från er.
    2021-09-18
    Köpte en tröja stl xl men den var som en small. Dessutom fick jag betala 68 kr i frakt
    2021-09-17
    Kan inte riktigt uttala mig då mitt paket har tydligen försvunnit på postnord. Dom håller på och letar efter det.
    2021-09-17
    Bra varor.. billigt å snabb leverans
    2021-09-17
    Jag köpte strumpor till en annan person och den personen blev nöjd och kommer troligen köpa annat där också. Hade problem med jhnsport en gång innan och då fick jag inget riktigt svar ifrån dem och köpte inget därifrån . Vi fär se vad jag köper nästa gång.
    2021-09-17
    Bra service när man behövde hjälp med en retur och kunde smidigt byta till ett att par byxor
    2021-09-16
    Funka bra. Jättebra byxor till junior
    Snabba & sköna kläder👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽
    2021-09-15
    Funkar bra Bra prylar Har köpt först en Luvtröja som var lite trång fick köpa en ny som var större Passade en annan i familjen
    2021-09-15
    Allt funkade jättebra 👍 jätte snabb leverans min vara var perfekt för mig 👊
    2021-09-15
    för små sockar och boxershorts som är för små och går sönder
    2021-09-15
    Bra service, snabb leverans :) bra produkter
    2021-09-14
    Mkt bra, besviken på stl anvisningar på kalsonger
    2021-09-14
    Snabb leverans, rätt produkter.
    Köpte flera tröjjor och t-shirtar.
    Värt att tänka på är att vissa av plaggen verkligen är åtsittande, L är snarare M+, men annars inget att anmärka på.
    2021-09-14
    Jag köpte jeans med benfickor, har behov av benfickor för mobiltelefon, handsprit mm.
    Jeansen är jag nöjd med och passar perfekt enligt beställd storlek.

Bemötandet av företaget var bra, jag beställde varorna på nätet och företaget levde upp till mina förväntningar
    2021-09-14
    Snabb leverans och bra kvalitet.
    2021-09-14
    Du betalar för den kvallite som du får.
    2021-09-14
    Snabb leverans Fick varorna precis som utlovat.
    2021-09-14
    Nöjd, mycket bra varor, bra leverans tid.
    2021-09-14
    snabb leverans mvh samantha tack
    2021-09-13
    Bra kläder till väldigt bra priser. Leveranstiden är kanske något längre än på andra ställen. Men överlag är jag nöjd.
    2021-09-13
    Köpte kalsongerna och shorts till mannen i Xxl men var för litet så ska man handla så beställ större storlek..
    2021-09-13
    Bra varor som både min man o jag gillar.
    Snabba leveranser. 🙂
    MVH Irene.
    2021-09-13
    Enkelt att beställa och betala, mýcket snabb leverans, bra förpackat. Kalsongerna hade hög kvalitet och var behagliga att bära
    2021-09-12
    Jag har bara haft kontakt via nätet då jag beställt. Fick sedan sms att hämta paket. Supernöjd med produkt, pris och leverans.
    2021-09-11
    Bra priser och snabb leverans
    2021-09-11
    Det var lätt att beställa, tydligt och smidigt.
    2021-09-10
    Bara positivt än så länge. Köpt Strumpor och kalsonger.
    2021-09-09
    Enkelt och snabb leverans, nöjd med köpet.
    2021-09-08
    Bra och snabb service. Bra varor och fin kvalitet.
    2021-09-08
    Enkel och bra shopping med trevligt sortiment
    Bra
    Inga
    Bara bra
    -------------------------------------------------------------
    Snabbt,billigt och bra kvalitet
    llllllllllllllllllllllllll0kijijhuihygvtfgtfcrxxxghuu
    2021-09-07
    Sockor.Så nu kan jag rocka sockor.Snabb leverans.Har inte pratat med företaget.