JHN Sport

• BadgeFiveYears
5 114
4.2
Ring 021-700 35 Dela

JHN Sport som drivs av JHN Trading AB har funnits online sedan 2014 och vi erbjuder ett stort sortiment med billiga men bra kläder för både tjejer och killar, billiga storpack av underkläder och strumpor. Vi släpper ut nyheter i butiken nästan varje dag så håll ögonen öppna efter vad som finns just nu, alltid låga priser och...

5114 omdömen om JHN Sport

Sedan starten hos Reco 2020

Kent J
Skrev om JHN Sport

Fick en missfärgad t-shirt, mailade JHN och strax efter skickade dom en ny t-shirt. Snabbt, enkelt och superbra service👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Kommer att handla igen😃

Andreas P
Skrev om JHN Sport

Bra och snabbt, storlekarna var lite mindre

Tony S
Skrev om JHN Sport

Enkelt, billigt och snabbt leverans!

Thomas A
Skrev om JHN Sport

Köpte kalsongerna av strlk XL men det är i minsta laget. Andra tillverkares kalsonger sitter rätt i samma strlk. Har dock inte försökt klaga.

Mikael J
Skrev om JHN Sport

Riktigt kanon faktiskt!. Beställt av er förut och har inte varit några strul. Grymt bra passform på kallingarna, fräna färger, perfekt.

Martin J

Snabbt, smidigt och korrekt. ✅

Johnny J
Skrev om JHN Sport

Såg en reklam om kalsonger o beställde Snabb leverans Ser o käns bra att ha på

Eva Linnéa S
Skrev om JHN Sport

Fick vad jag hade beställt , vilket motsvarade det jag ville ha . Lätt och att beställa , och varan levererades snabbt

Mikael A

Beställde 9 par kalsonger 2 st va det hål i

Fredrik L
Skrev om JHN Sport

Bra kläder till bra priser och snygga

Samuel Saman R

Köpte kalsonger 6pack för 299:- helt värdelös

Jan A
Skrev om JHN Sport

Bra service, snabb leverans och bra kvalitet på produkterna. Köpte långärmad t-shirt och hoodie.

Dan G
Skrev om JHN Sport

Bra priser och snabb leverans. Snygga kläder

Ola S
Skrev om JHN Sport

Snabb leverans och sköna kalsonger

Karl-Erik A
Skrev om JHN Sport

Det var enkelt att handla. Bra kvalitet på de strumpor jag köpte. Talar gärna om för mina vänner om JHN Sport.

Magnus N
Skrev om JHN Sport

3 av 9 par boxer var trasiga i sömmarna.

Yngve A
Skrev om JHN Sport

Jag har bara bra att säga om JHN-sport jag kan rekommendera dem för ditt framtida köp

Hardy S
Skrev om JHN Sport

Enkelt, bra produkter,bra kvalitet, rätt size på storlekar har latge köpte large passa perfekt. Kommer handla mer av detta företag

Kurt A
Skrev om JHN Sport

Bra passform bra pris snabbt livererat

Svar från JHN Sport

Hej Kurt. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att allt verkar ha fungerat bra med er beställning och att produkten passade bra. m.v.h anna

Bengt L
Skrev om JHN Sport

Jättebra speciellt jeans som jag har köpt.

Svar från JHN Sport

Hej Bengt. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni verkar nöjd med ert köp hos oss. Välkommen åter. m.v.h Anna

Beatriz B
Skrev om JHN Sport

Inte alls nöjd, t-shirtarna jag beställde till min man var alla trasiga, olösta. Det är okej att 1 har defekter, men alla? mycket dålig upplevelse.

Svar från JHN Sport

Hej Beatriz. Tråkigt att höra att ni fått defekta produkter. Ni är varmt välkommen att kontakta oss på info@jhnsport.se för hjälp med reklamation. m.v.h Caroline

Dennis I
Skrev om JHN Sport

Snabb leverans och köpet gick smidigt men kalsongerna som jag köpte var väldigt dålig passform på som jag köpte.

Svar från JHN Sport

Hej Dennis. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen har fungerat som den ska, tråkigt att höra att köpet dock inte blev bra. Ni är välkommen att höra av er till oss på info@jhnsport.se för att se om vi kan hjälpa er med en retur. m.v.h anna

Peter B
Skrev om JHN Sport

Snabb bra service och leverans.

Svar från JHN Sport

Hej Peter. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att allt verkar ha fungerat som det ska med er beställning. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h anna

Per L
Skrev om JHN Sport

Det var verkligen en snabb leverans!

Svar från JHN Sport

Hej Per. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen har fungerat som den ska. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h anna

Bernie Christina B

Enkelt Snabbt ( 2-4 dgr) tyvärr tog det c:a 12 dgr. Helt ok kvalitet.

Svar från JHN Sport

Hej Bernie. Tack för ert omdöme. Vi beklagar att ni råkade ut för förseningar med er leverans men vi hoppas att ni ändå ska trivas med produkterna ni köpte. m.v.h anna

Ulf D
Skrev om JHN Sport

Bra kvalitet på strumpor, ska beställa mer.

Svar från JHN Sport

Hej Ulf. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni verkar nöjd med ert köp. Välkommen åter. m.v.h anna

Malin H
Skrev om JHN Sport

Snabb leverans. Kalsongerna var ok. En sömn är dock obekväm baktill. Hade önskat den på sidan.

Svar från JHN Sport

Hej Malin. Tack för ert omdöme. Vi tar med oss av era åsikter när vi utvärderar och uppdaterar våra produkter. Om ni önskar göra en retur är ni välkommen att höra av er till oss på info@jhnsport.se för att se om vi kan hjälpa er m.v.h Anna

Emsa B
Skrev om JHN Sport

Jag köpte under kläder.Och tycker att dem er bra er helt och hållet nöjda med dom

Svar från JHN Sport

Hej Emsa. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni är nöjd med ert köp hos oss. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h anna

Håkan R
Skrev om JHN Sport

Köpt kalsonger som hade usel kvalitet! Dom va billiga men man hoppas ju att dom inte ska spricka i sömmarna efter första tvätten!

Svar från JHN Sport

Hej Håkan. Självklart ska kalsongerna inte spricka i sömmarna, ni är välkommen att höra av er till oss på info@jhnsport.se för hjälp med en reklamation. m.v.h anna

Dan J
Skrev om JHN Sport

Min upplevelse av JHN Sport är bara positivt bra varor snabba leveranser

Svar från JHN Sport

Hej Dan. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni verkar nöjd med ert köp och att allt har fungerat bra. hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h anna

Göran per tage E

Mycket dålig passform kändes som framdelen var sydd där bak.samma känsla om du tar på dom bakofram. Sämsta köp någonsin.

Dni I gillar detta
Svar från JHN Sport

Hej Göran. Tråkigt att produkten inte motsvarade era förväntningar. Ni är välkommen att kontakta oss på info@jhnsport.se för att se om vi kan hjälpa er med byte/retur. m.v.h Caroline

Ulf B
Skrev om JHN Sport

Super nöjd bra kvalitet snabbt å lätt

Svar från JHN Sport

Hej Ulf. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni är nöjd med ert köp och att allt verkar ha fungerat som det ska. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h anna

Roar T
Skrev om JHN Sport

Enkelt att beställa, snabb leverans och bra kvalitet:)

Svar från JHN Sport

Hej Roar. Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni upplevde det som enkelt att beställa från oss och att allt verkar ha fungerat bra. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h anna

Lars N
Skrev om JHN Sport

Snabb leverans. Bra passform.

Svar från JHN Sport

Hej Lars. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen verkar ha fungerat som den ska och att produkten passade. Hoppas att ni ska trivas med er produkt. m.v.h anna

Peter N
Skrev om JHN Sport

Riktigt bra kvalite på kalsongerna jag köpte. Samt ett bra pris

Svar från JHN Sport

Hej Peter. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni verkar nöjd med ert köp hos oss. Varmt välkommen åter. m.v.h anna

Thomas T
Skrev om JHN Sport

Boxershorts med väldigt dålig passform måste vara felsydda och 2 par var trasiga , revor i tyget men det blir väl så när man köper billigt sista och enda gången jag köper av JHN🤬

Svar från JHN Sport

Hej Thomas. Tråkigt att höra att ni fick en defekt produkt, så ska det naturligtvis inte vara. ni är varmt välkommen att höra av er till oss på info@jhnsport.se för hjälp med reklamation. m.v.h Anna

Sissi B
Skrev om JHN Sport

Mannen är väldigt nöjd och de har roliga mönster

Svar från JHN Sport

Hej Sissi. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att den som produkten var till uppskattade dem och att ni båda verkar nöjd med köpet. m.v.h Anna

Mårten N
Skrev om JHN Sport

Bra kalsonger med vissa är korta bak, en del är bra, verkar vara ojämn tillverkning.

Svar från JHN Sport

Hej Mårten. Tack för ert omdöme. Vi kommer att ta med oss av era åsikter och undersöka vad som hänt för att förebygga liknande problem i framtiden. Ni är välkommen att höra av er till oss på info@jhnsport.se för hjälp med reklamation. m.v.h Anna

Kajsa L
Skrev om JHN Sport

Snabb leverans men märklig passform på era underkläder!

Svar från JHN Sport

Hej Kajsa. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen verkar ha fungerat som den ska, men det låter tyvärr som att produkten ni köpte inte passade så bra. Ni är välkommen att höra av er till oss på info@jhnsport.se för att se om vi kan hjälpa er med ett byte. m.v.h Anna

Bo Patrik L
Skrev om JHN Sport

Bra kvalite ..mycke bra pris på kalsongerna så överlag är jag mycke nöjd

Svar från JHN Sport

Hej Bo. Tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni verkar nöjd med ert köp hos oss. m.v.h Anna

Kastriot S
Skrev om JHN Sport

Snabb leverans av jättebra grejer!

Svar från JHN Sport

Hej Kastriot. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen har fungerat som den ska och att ni verkar nöjd med era produkter. m.v.h anna

John-Erik L
Skrev om JHN Sport

Enkelt att handla och helt okey prisraset och att det ligger i Sverige är en stor fördel

Svar från JHN Sport

Hej John-Erik. Tack för ert omdöme. Trevligt att ni tyckte det kändes enkelt att handla i vår butik. Hoppas att ni ska trivas med era produkter. m.v.h anna

Gustav T
Skrev om JHN Sport

Inga problem! Bra varor till bra pris, grejerna kom snabbt!

Svar från JHN Sport

Hej Gustav. Tack för ert omdöme. Skönt att höra att allt har fungerat som det ska med er beställning och att ni verkar nöjd med ert köp. m.v.h anna

Anders O
Skrev om JHN Sport

De ska låta bli att skicka reklammail

Marina G
Skrev om JHN Sport

Beställde strumpor och är jätte nöjd. Snabb leverans och väldigt bra kvalitet på varor. Tack. Kommer definitivt beställa igen.

Svar från JHN Sport

Hej Mariana Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni verkar nöjd med ert köp hos oss och att allt verkar ha fungerat bra. Varmt välkommen åter. m.v.h anna

Gabor I
Skrev om JHN Sport

I was very impressed with the quality of the product I received.. I highly recommend them to anyone looking for quality products and excellent service

Svar från JHN Sport

Hi Gabor Thank you for your review. Nice to hear that you seem satisfied with your purchase from us. Warm welcome again. //Anna

Sahel E
Skrev om JHN Sport

Det var mycket trevligt och snabbt

Svar från JHN Sport

Hej Sahel Tack för ert omdöme. Skönt att höra att leveransen har fungerat som den ska och att ni verkar nöjd med ert köp. m.v.h anna

John Arvid F
Skrev om JHN Sport

Lätt bra och snabbt. Skulle vilja rekommendera JHN sport.

Svar från JHN Sport

Hej John Tack för ert omdöme. Trevligt att höra att ni känner er nöjd med ert köp hos oss. Varmt välkommen åter. m.v.h Anna

Maelah S

Tyvärr En av de gick sönder på engång. Typiskt

Svar från JHN Sport

Hej Maelah. Tack för ert omdöme. Tråkigt att höra att ni har fått en defekt produkt. Ni är varmt välkommen att höra av er till oss på info@jhnsport.se för hjälp med en retur. m.v.h Anna

Tommy S
Skrev om JHN Sport

Köpte boxer 8-pack, riktigt dålig kvalite. Gjorde ny beställning då dom skrev att det är bättre kvalite nu så det återstår att se

Svar från JHN Sport

Hej Tommy. Tack för ert omdöme. Hoppas att ni ska trivas bättre med ert nya köp och att ni ska uppleva en förbättrad kvalité. m.v.h anna