Läs vad 614 kunder tycker om jhnsport.se 2

Helheten var bra
    Leveransen var långsam bara.
    Bra o snabbt
    Billigt
    Lätt att beställa
  • 2021-01-20
    Snabb leverans och snabb kundtjänst. Jag bytte ut en av varorna mot en liknande och det gick hur smidigt som helst.
  • 2021-01-20
    Jag köpte kläder till sonen när han fyllde,blev jättebra bemött, blev supernöjd kommer handla där igen
  • 2021-01-20
    Bra kvalitet på kläderna trotts sitt billiga pris. snabb uppföljning och snabb leverans
  • 2021-01-19
    Snabb leverans och bra passform.
  • 2021-01-19
    Jag köpte Jens, en av dem Jens jag köpte var för små tänkte skicka dem tillbaka men kunde inte eftersom frakten skulle kosta mig 150kr och själva Jens kostade 199kr .
    Jag tycker att ni skulle stå för frakten för returfrakten som alla andra företag gör
    So att man kan skicka tillbaka eller byta varor det känns lite orättvist att man måste själva betala frakten...
    Jag känner mig nu tvungen att behålla Jensen även att dem inte passar käns jätte orättvist inte bra alls kommer inte mer beställa bara pga att frakten.
    Mvh Ferdijan Kurtic
  • 2021-01-18
    Allt mycket bra! Överensstämmer med bild.
  • 2021-01-18
    Snabb leverans, billigt och bra kvalitet!
  • 2021-01-18
    Jag köpte ett par jeans. Leveransen gick snabbt, och byxorna var bra. Så. jag har beställt 2 par till..

Känner mig nöjd
    Servicen bra
    Jeans passform ok för priset men bättre finns dock högre pris
  • 2021-01-17
    Beställde mitt i jul/nyårshelgen och ändå behövde jag inte vänta länge på leverans. Beställde en onesie som kanske var lite stor i storleken men det stod kanske i beskrivningen. Härlig att gå omkring i.
  • 2021-01-17
    Köpte 2par mjukisbyxor. Bra pris och snabb leverans.
  • 2021-01-17
    Köpte ett par byxor. Fina men blev fel storlek.
  • 2021-01-17
    Bra snygg bekväma kläder, köpt härifrån några ggr alltid nöjd. Snabb lev
  • 2021-01-16
    Jag köpte strumpor och det bästa var att de var billiga. Jag är väldigt nöjd med mitt köp.
  • 2021-01-16
    Köpte mina livs första chinos. De kom snabbt och passade perfekt. Har tipsat både kollegor och vänner om JHN. Kommer köpa fler kläder via er!
    Gunnar B
  • 2021-01-16
    Utmärkt, otroligt snabbleverans och allt var helt o intakt
  • 2021-01-15
    Köpte byxor som jag gillar! Leveransen gick smidigt och allt är bra.
  • 2021-01-15
    Jag beställde 2 byxor en var rätt storlek och en av dom var 34/32 istället för 38/32 så jag är extremt arg och ledsen på erat företag speciellt nu när jag själv måste betala för att skicka tillbaka byxorna som ni skickat i fel storlek ni är en sida jag aldrig kommer att rekommendera till någon eller köpa något av er igen!! Ni suger
  • 2021-01-15
    Mitt 2:a köp hos jhn sport och jag är lika nöjd som första gången jag handlade här. Bra snygga kläder till ett bra pris. Köpte vintage jeans och två tröjor. Snabb frakt. Rekommenderas varmt
  • 2021-01-15
    Jag har köpt byxor och tycker att det var Bra och snabb leverans
  • 2021-01-15
    Har handlat lite kläder,är nöjd med leverans och kläder,för det priset suvärent 👍alså för det priset !
    Mirsad S
  • 2021-01-14
    Bra leverans. Överraskande bra produkter.
  • 2021-01-14
    Blev bra bemött , men varorna håll inte måttet p storlekarna ! Mycket mindre än som sades
  • 2021-01-13
    Köpet fungerade bra, är nöjd med produkten.
  • 2021-01-13
    2 par chinos.
    Mycket bra bemött.
    Företaget levde upp till mina förväntningar till 100%.
  • 2021-01-12
    Hej, jag är nöjd med produkten. Bra passform och fina färger.
    Tack!
    Mvh Magnus
    Magnus P
    Köpte Finlands t-shirt.
    Snabb leverans.
    Mottagaren vart mycket nöjd med varan och kvaliteten.
  • 2021-01-12
    Pikétröja. Inga problem fr 2. Samma svar som pkt 2. Bra service. Be företaget att skicka min beställning nr 2 så snart som möjligt. Skall resa bort början på nästa vecka. Tack för ert bemötande. Ha en trevlig fortsättning 2021.
    Thor Björn N
  • 2021-01-11
    Jag tycker att det var dyrt att skicka tillbaka varan när man skulle byta. Då fick man betala frakten.
    Det kanske ger en fundering om man vill köpa kläder online någon mer.
  • 2021-01-11
    Köpte strumpor, dam med lös resår, tyvärr lite för lös då de nästan ramlade av. Det var storlek 37-42. Jag har 41 men de räckte inte riktigt till, hälen kom aldrig på sin plats. Om det berodde på den lösa resåren eller att de var för små vet jag inte. Snabb leverans, det var bra!
  • 2021-01-11
    Mycket bra, och mycket snabb leverans.
    Hej.
    Jag tycker att det är svårt nuförtiden att sålla bland alla klädesföretag m.m som dyker upp i sociala medier. Ganska ofta får man känslan av att det är någon skum sida och mest bara skit.
    Just denna sida har funkat bra och kläder tycker jag är riktigt schyssta, dock känns kvalitén lite sådär men verkligen bra för det pris man faktiskt betalar.
    Köpte en jumpsuit.
    Som förväntat, proffsigt.
    Förväntade mig leverans inom rimlig tid som utlovats och det hölls.
    Är mycket nöjd och handlar gärna mer om jag finner något jag behöver.
  • 2021-01-10
    Köpte billiga mjukisbrallor modell större.
    Väl fungerande webbshop, snabbt och enkelt med Klarna.
    Glatt överraskad över att kvaliteten överträffade mina förväntningar.
    Skönt med sjysta brallor som passar på mig som är både lång och bred.
    På det hela taget en positiv köpupplevelse.
  • 2021-01-10
    Div kläder.. att satt bra. Snabb leverans
  • 2021-01-10
    Har fortfarande inte levererat...
    skrev om jhnsport.se
    Hej Johan det låter väldigt märkligt, vänligen kontakta info@JHNsport.se med ordernummer så ska vi kolla på detta MVH

Visa svar
  • 2021-01-10
    Köpte 2 tröjor. Det var snabb leverans och tröjorna såg ut som på bilderna. Väldigt nöjd.
  • 2021-01-10
    Dom erbjuder ingen fri retur.
    Uselt.
  • 2021-01-09
    Supersköna kläder! Dock var kalsongerna i flerpack för små trots större storlek än väntat.. supernöjd med både leverans och varor i övrigt! 🤩
  • 2021-01-08
    Köpte en onesie. Himla skön!
    Den dök dagen efter utsatt datum. Helt ok 👍🏾
  • 2021-01-08
    Bra leveranstid och bra storleks beskrivning, så att man slapp skicka tillbaka. 👊💪
  • 2021-01-08
    Jag köpte jeans. Jag tycker om företaget. Det är snabbt.
  • 2021-01-08
    Köpte olika klädesplagg till en kalasbra pris och helt okej kvalitet. Bra och enkel hemsida, lätt att navigera. JhnSport får 4 av 5 tomtar!
  • 2021-01-08
    Hög kvalitet och snabba leveranser
  • 2021-01-08
    Jumpsuite var fin men otrolig stor köpte storlek large men den var tre gånger för stor. Kommer returnera den och beställa en i mindre storlek. Lite besviken eftersom jag väntade på den men fick mig ett gott skratt när jag provade den. Man skulle ha beskrivet den bättre på sidan tycker jag. Hoppas att de har den i mindre storlek för den var väldigt fin.Har storlek xl i vanliga fall och jag köpte en i large så nu hoppas jag att den andra passar bättre.
    Trist att jag fick bekosta 120:- för att skicka tillbaka det som inte passade
  • 2021-01-08
    Hej, första och sista gången jag testade JHN. Att bedriva e-handel och kunden själv måste betala returer, är tragiskt.
    skrev om jhnsport.se
    Hej Vi kör inte fria returer det stämmer, men så lägger vi inte på det på kläderna heller som de som kör fria returer gör med dyrare priser. MVH

Visa svar
  • 2021-01-07
    Både byxorna och tröjan jag beställde va trasiga vid leverans..
    skrev om jhnsport.se

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte