JM's Träinredning AB

JM's Träinredning AB

www.jmstra.com
  • BadgeFourYears

JM`s Träinredning AB tillverkar måttanpassade kök som sedan monteras efter kundens önskemål. Dessutom säljer vi luckor och skjutdörrar från etablerade leverantörer. Tack vare vårt goda samarbete med elektriker, målare, plattsättare och rörmokare har vi möjlighet att erbjuda totalentreprenad. Det innebär att du får ett personligt...

79 omdömen om JM's Träinredning AB

Sedan starten hos Reco 2011

Britt T
Skrev om JM's Träinredning AB

Trevliga, glada, professionella säljare och hantverkare. Vi är supernöjd med vårt kök. Vi rekommenderar varmt JMs Träinredning AB.

Susanne L
Skrev om JM's Träinredning AB

Trevliga och skickliga hantverkare! Så nöjd med mitt nya kök, rekommenderas varmt.

Billy N
Skrev om JM's Träinredning AB

JM har varit väldigt bra att jobba med. Ingen dum fråga från oss har varit för liten för att svara på. När vi upptäckte att vi behövde komplettera vår köksbeställning så löstes det mycket snabbt och utan problem. Vi är extremt nöjda med deras arbete och med deras glada och kompetenta personal. Tack för ett bra jobb!

Silvia E
Skrev om JM's Träinredning AB

Dem var trevliga, duktiga och gjorde sitt arbete väldigt bra! Så vi är väldigt nöjda med JM'S

Lisa J
Skrev om JM's Träinredning AB

Proffesionellt och bra kontakt. Supernöjd med köket!

Carina H
Skrev om JM's Träinredning AB

Vi är så nöjda med vårt nya kök! Allt har fungerat bra: väl planerat med Johan och otroligt skickliga och trevliga hantverkare. Full pott för service och bemötande!

Björn N
Skrev om JM's Träinredning AB

När vi skulle renovera vårt kök så sökte vi en leverantör som kunde stå för hela processen. Efter första mötet med Jonas så var valet enkelt. Vår vision tillsammans med Jonas värdefulla idéer och förslag blev till slut en plan. Därefter löpte allt på enkelt och smidigt med fantastiska hantverkare som verkligen tänkte på detaljer och att kunden ska bli nöjd.

Joakim S
Skrev om JM's Träinredning AB

Vi är supernöjda med valet av JM’S träinredning när vi skulle renovera vårat kök. Bra tips & råd under köksplaneringen där vi tillsammans skapade vårat drömkök. Duktiga och noggranna snickare som utförde köksmonteringen. Köket känns mycket exklusivt i materialen. Vi kan varmt rekommendera att använda JM’s träinredning när det är dags att göra om sitt kök.

Bosse N
Skrev om JM's Träinredning AB

JM och vi hade otur med leveransproblem och mycket väntande på maskiner. Det blev en lång tid utan kök som ingen kunde förutse. Nu är allt på plats och det blev så bra! Uppdraget var att riva ut vårt gamla kök efter en vattenskada, med allt nytt inklusive golv, tapeter, målning, skåp, bänkskivor och maskiner. JM valdes på rekommendation från en vän och har varit suveräna i sitt stöd med alla val som ska göras. Dessutom har alla hantverkare engagerat och trevligt tipsat oss vad som kan göras och gjort ett fantastiskt jobb. JM har våra varmaste rekommendationer!

Marianne H
Skrev om JM's Träinredning AB

Mycket nöjd med både service, bemötande och utfört arbete. Vårt nya kök kom på plats på bara en dryg vecka och allt klaffade med logistiken. Trevliga och noggranna. Kan varmt rekommendera detta företag. 😊

Pia S
Skrev om JM's Träinredning AB

Otroligt skickliga , trevliga. Hjälpte oss med en mycket krånglig bänkskiva till vårat kök.

Sverre S
Skrev om JM's Träinredning AB

Vi köpte ny köksinredning inkl montering. Snabba, proffsiga snickare och samordning med elektriker flöt fint Hela jobbet inkl rivning klart på en vecka.

Håkan A
Skrev om JM's Träinredning AB

Redan vid första besöket för förslag om nytt kök, bemöttes vi med hjärtlighet och öppenhet. Fortsatt en bra dialog med alla vid företaget, såväl i butiken som under hela leveransen med montering och slutjustering av köket. Lyhörda och lösningsorienterade. Vi kan starkt rekommendera JM till alla kunder som går i "nytt kök-tankar" i gammal eller supermodern sti. Vi är supernöjda med resultatet som tog oss tillbaka till slutet av 1800-talet som gjort att det råder harmoni i huset. Rekommendationen att köpa till en kökskåpa gjorde saken inte sämre.

Hans S
Skrev om JM's Träinredning AB

Bra service och stöd vid val av luckor, hantag, inredning m m. Snabb återkoppling med illustration, snabbt justerad efter våra önskemål. Snabba och effektiva med rivning och montage. Bra samordning mellan köksmontörer, elektriker, rörmokare och plattsättare. Trassel med kakelleveransen drar ner helhetsintrycket men berodde nog mest på kakelfirman. Slutresultatet blev t.o.m. bättre än vi förväntat oss!

Klas G

Bra rekommendationer Hållbar tidsplan Övertagande utan anmärkning

Anita E
Skrev om JM's Träinredning AB

Jonas på JM är alltid behjälplig med ett av det viktigaste projekten i ett hus. Nu var det badrummet ( tidigare köket) . Bra inf. om vad jag kan vända mig om golv, väggar o annat som ska väljas. Om ” gången” vid ombyggnationen från rivning till sista målningen av badrummet. Trevliga företags medarbetare . Resultatet blev väldigt positivt. En nöjd kund.

Stefan F
Skrev om JM's Träinredning AB

Trevliga, lyhörda och flexibla hantverkare som verkligen är duktiga inom sitt yrkesområde

Jim E
Skrev om JM's Träinredning AB

Enkel och smidig kontakt med Jonas på JM. Alltid redo att hjälpa eller besvara eventuella frågor som uppkom under resans gång. Väldigt lösningsorienterade och vi är väldigt nöjda med resultatet och servicen i sin helhet. Kan varmt rekommendera JMs Träinredning om man tänkt bygga nytt kök.

Wolfgang Harald K
Skrev om JM's Träinredning AB

Mycket trevliga och duktigs hantverkare som bytte köksluckor, golvbeläggning, köksbänk, köksfläkt m.m. på ett utmärkt sätt vilket helt tillfredställde våra förväntningar. Att vi valde JMs berodde på positiva omdömen från en granne samt från vår svärson vilka anlitat JMs.

Lise- Lotte Z
Skrev om JM's Träinredning AB

Kan varmt rekommendera JM’s Träinredning AB. Köket blev precis som vi ville ha det. Otroligt duktiga hantverkare som jag gärna anlitar igen

Joakim A
Skrev om JM's Träinredning AB

Tack ännu en gång! Vi är kanonnöjda med ert bemötande hela vägen från kontoret till hantverkare. Arbetet med köket är proffsigt gjort. Och wow vad fort det gick! Vi kan starkt rekommendera er som köksleverantör. Med vänlig hälsning Joakim och Kirsi Hallstahammar

Tord B
Skrev om JM's Träinredning AB

Jonas var en väldigt trevlig prick som hjälpte oss hela vägen att välja kök och köksutrustning. Alla på JM-kontoret var trevliga och hjälpsamma, för att inte tala om alla hantverkarna som kom ut och satte upp köket. De rev det gamla köket första dagen, sedan gick allt i rasande fart. Vart imponerad hur samordnade de var. När ett steg var klart kom nästa gäng och fortsatte. Ska även säga att Marko (deras målare/tapetserare) var bra, så noggrann och duktig. Kan verkligen rekommendera honom. En riktig perfektionist! ...

Karin H
Skrev om JM's Träinredning AB

I en del av köket bytte vi både stommar och luckor och i en annan del bytte vi bara luckor. Slutresultatet blev jättebra. Vi är väldigt glada över att ha hittat en leverantör som gjorde det möjligt att behålla de fina stenskivorna som redan fanns i köket.

Claes E
Skrev om JM's Träinredning AB

Kundbemötande på toppnivå. Mkt god kundservice. Installation och genomförande felfritt. Toppbetyg i alla avseenden

Daniel C
Skrev om JM's Träinredning AB

Bra bemötande från början till slut, kunniga och duktiga. Köket blev bättre än vi kunde tänka oss!

Erika A
Skrev om JM's Träinredning AB

Jm renoverade vårt kök. Helrenovering med totalentreprenad. Gick smidigt och bra.

Hans J
Skrev om JM's Träinredning AB

På ett mycket possitivt sätt avseende leverans av kök.

Henrik M
Skrev om JM's Träinredning AB

Bra bemötande redan vid första besöket, vilket ingav förtroende och gjorde valet av jm’s enkelt. Arbetet med komplett kök, garderober, golvläggning gick smidigt. Någon enstaka restpunkt som dock fixades på ett bra sätt. Kan rekommendera företaget.

Markus S
Skrev om JM's Träinredning AB

Trevliga och kunniga jag har erfarenhet av andra leverantörer. Köpte ett helt kök till nybyggt hus.

Eva E
Skrev om JM's Träinredning AB

Toppen bemötande av samtliga inom företaget, alla våra våra förväntningar infriades och vårat nya kök blev precis så som vi ville.

Jessica L
Skrev om JM's Träinredning AB

Jättebra service. Trevlig personal. Jättefint jobb med vår bänkskiva!

Lena S
Skrev om JM's Träinredning AB

Vi är jättenöjda med allt från trevligt bemötande, bra lösningsförslag samt ett proffsigt utfört arbete (byte av köksluckor och lådor på befintliga stommar). Lena S

Christina M
Skrev om JM's Träinredning AB

Vi bytte ut hela köket. Är mycket nöjda med kunniga hantverkare och trevlig personal. Trevligt bemötande. Kontakten med Jonas har varit jättebra, som hjälpt och guidat oss.Vi ör så glada för vårat nya kök.🙂👍

Therese S
Skrev om JM's Träinredning AB

Trevliga och tillmötesgående! Mycket fint kök, vi är så nöjda!

Åke L
Skrev om JM's Träinredning AB

Superproffsigt företag med mycket duktiga och trevliga medarbetare. Vi är supernöjda med valet av JM och kan verkligen rekommendera de .

Maja L
Skrev om JM's Träinredning AB

JM’s träinredning har gjort en totalrenovering av mitt kök. 60-tals köket revs ut och ersattes av nya stommar, luckor, bänkskivor och vitvaror. Jonas är den bästa och tålmodigaste säljaren ever. Jag har alltid fått ett glatt och trevligt bemötande när mina frågor ställts från planeringsstadium till återuppbyggt kök. Duktiga hantverkare som snabbt och noggrant installerade köket på utlovad tid. Är glad och mycket nöjd. Kan varmt rekommendera denna firma.

Joakim S
Skrev om JM's Träinredning AB

Mycket bra bemötande och väldigt serviceinriktad personal. Bara plus plus.

Per S
Skrev om JM's Träinredning AB

Väldigt proffsigt och kunnigt bemötande. Kvalitet i toppklass och anpassade lösningar. Supernöjda med köket och kan med glädje rekommendera dem.

Jonas F
Skrev om JM's Träinredning AB

JM är serviceorienterade och lyhörda. Vi har blivit bra bemötta genom hela projektet. Våra förväntningar har infriats och vid ev avvikelser har dessa justerats. Vi fick ett kök installerat och därtill renovering av hall, byten av ytterdörr och fönster. Jag har högt förtroende för JM bygg.

Tobias T
Skrev om JM's Träinredning AB

Väldigt proffsigt och kundvänligt där man har möjlighet att tillsammans planera och skapa förutsättningarna som i vårt fall ett platsbyggd kök. Tack för bra jobb , rekommenderas varmt.

Stefan F
Skrev om JM's Träinredning AB

Allt flöt på enligt plan och grabbarna som byggde gjorde ett kanonjobb. Vi har nu fått vårt drömkök och är jättenöjda med allt. Kan varmt rekommendera JM’s träinredning. Stefan och Elin

EVA INGEBORG S
Skrev om JM's Träinredning AB

Vårt kök blev helt underbart. Duktig och kunnig personal med idéer. Håller vad dom lovar och är snabba.

Anders D
Skrev om JM's Träinredning AB

Mycket trevligt bemötande av en mycket kunnig säljare med en hiskelig lång erfarenhet av köksbranchen. Vi hade mycket stora förväntningar utifrån de referenser vi tagit innan. Vi köpte ett komplett kök. Bra kvalitet på arbetet och material. Tiden att färdigställa allting drog ut på tiden, blev lite pyspunka på slutet dvs att få den sista skruven på på plats.

Johan T och Anders D gillar detta
CARINA R
Skrev om JM's Träinredning AB

JM's Träinredning AB gjorde en helrenovering av vårt kök och resultatet blev långt över vår förväntan. Bra ritning och idéer av Johan och killarna som monterade köket, lade golv, målade och kaklade var så proffsiga och tillmötesgående. Vi är mycket nöjda med allt! Carina och Peter

Lajos F
Skrev om JM's Träinredning AB

Det blev en renovering av köket, nya luckor och lådor. Jag har varit i kontakt med flera leverantörer och blev bemött av JMs Träinredning på ett fantastisk bra sätt. Jag fick hjälp och råd hela vägen från val av färg och tillbehör till montering och frågor efter montering. Jag är jättenöjd med köket som levererades snabbare än beräknat. Jag vill ge mina bästa rekommendationer till JMs Träinredning.

Leif J
Skrev om JM's Träinredning AB

Vi beställde en ny köksinredning med montering, enl Jonas Kjellgrens skissade förslag, vilket utföll till belåtenhet vad gäller utförande, bemötande och montering. Förväntningarna uppfylldes till oss mycket belåtna kunder. Vi kan varmt rekommendera. JM's Träinrednng AB Leif och Ingegärd Johansson

Thomas S
Skrev om JM's Träinredning AB

Komplett kök.Mycket bra bemött . Proffsigt utfört,trevlig personal kan inte bli bättre än så här.

Karin S
Skrev om JM's Träinredning AB

Blev jättenöjd med mitt nya kök . Suverän service och snabbt byggt

Hans M
Skrev om JM's Träinredning AB

JM's Träinredning gjorde ett toppenjobb med mitt kök. Allt det gamla revs ut och väggar togs bort. Nytt kök, golv, innertak byggdes upp på två veckor som utlovat. Bra och trevliga hantverkare som jag kan rekommendera.

Monica B
Skrev om JM's Träinredning AB

Köksrenovering. Nya luckor till befintliga skåp och delvis nya skåp. Snabbt och personligt bemötande och bra förslag om renoveringen som hjälpte mig i mina beslut.