JM's Träinredning AB

JM's Träinredning AB

JM`s Träinredning AB tillverkar måttanpassade kök som sedan monteras efter kundens önskemål. Dessutom säljer vi luckor och skjutdörrar från etablerade leverantörer.

Tack vare vårt goda samarbete med elektriker, målare, plattsättare och rörmokare har vi möjlighet att erbjuda totalentreprenad. Det innebär att du får ett personligt bemötande från en enda kontakt under hela processen.

Vi erbjuder kostnadsfria hembesök där vi mäter och kommer fram till en passande lösning för ert kök. Därefter visar vi dataritade färgbilder på hur det kommer att se ut innan vi tillverkar och monterar ert drömkök.

Idag åtar vi oss såväl stora som små uppdrag i Västerås med omnejd. Dessutom har vi utställning på Gilltunavägen 1 i Västerås där vi visar kökslösningar och ideer.

Läs vad 37 kunder tycker om JM's Träinredning AB 2

• Anders D
    2021-06-22
    Mycket trevligt bemötande av en mycket kunnig säljare med en hiskelig lång erfarenhet av köksbranchen.
    Vi hade mycket stora förväntningar utifrån de referenser vi tagit innan. Vi köpte ett komplett kök. Bra kvalitet på arbetet och material. Tiden att färdigställa allting drog ut på tiden, blev lite pyspunka på slutet dvs att få den sista skruven på på plats.
  • CARINA R
    2021-04-30
    JM's Träinredning AB gjorde en helrenovering av vårt kök och resultatet blev långt över vår förväntan. Bra ritning och idéer av Johan och killarna som monterade köket, lade golv, målade och kaklade var så proffsiga och tillmötesgående. Vi är mycket nöjda med allt!
    Carina och Peter
    2021-04-14
    Det blev en renovering av köket, nya luckor och lådor.
    Jag har varit i kontakt med flera leverantörer och blev bemött av JMs Träinredning på ett fantastisk bra sätt.
    Jag fick hjälp och råd hela vägen från val av färg och tillbehör till montering och frågor efter montering. Jag är jättenöjd med köket som levererades snabbare än beräknat. Jag vill ge mina bästa rekommendationer till JMs Träinredning.
  • Leif J
    2021-03-10
    Vi beställde en ny köksinredning med montering, enl Jonas Kjellgrens skissade förslag, vilket utföll till belåtenhet vad gäller utförande, bemötande och montering. Förväntningarna uppfylldes
    till oss mycket belåtna kunder.
    Vi kan varmt rekommendera.
    JM's Träinrednng AB

Leif och Ingegärd Johansson
    2021-03-10
    Komplett kök.Mycket bra bemött . Proffsigt utfört,trevlig personal kan inte bli bättre än så här.
    2021-03-08
    Blev jättenöjd med mitt nya kök . Suverän service och snabbt byggt
    2021-03-05
    JM's Träinredning gjorde ett toppenjobb med mitt kök.
    Allt det gamla revs ut och väggar togs bort.
    Nytt kök, golv, innertak byggdes upp på två veckor som utlovat.
    Bra och trevliga hantverkare som jag kan rekommendera.
    2021-03-04
    Köksrenovering. Nya luckor till befintliga skåp och delvis nya skåp.
    Snabbt och personligt bemötande och bra förslag om renoveringen som hjälpte mig i mina beslut.
    Köksluckor och golv.
    Bra bemötande
  • Tuula E
    2021-03-03
    Jag fick köket hel renoverat, nya stommar, luckor o vitvaror. Jonas ritade om köket så det blev mer praktiskt. Hantverkarna gjorde ett fantastiskt jobb allt i utlovad tid. Alla var super trevliga. Jag är mycket nöjd.
  • Birgitta M
    2021-03-03
    Vi köpte nytt kök och parkett golv samt installation. Mycket nöjda med det utförda arbetet och vi hade även en bra dialog med JM Träinredning. Kan gärna rekommendera dem.
    2021-03-01
    Köksrenoveringen blev väldigt bra! Bemötande var helt suveränt hela tiden! Blev mycket bättre än jag hade förväntat mig! Man kände att kunden var i fokus hela tiden. Toppen firma!
    2020-09-24
    Vi bytte kök o vitvaror och är helnöjda.
    Säljare Johan är jätte bra, lyssnar, har bra tålamod, bra att bolla frågor med och återkopplar direkt.
    Inte påflugen utan man får titta i lugn o ro.
    Snickare och alla andra hantverkare var jätte bra, duktiga, snabba o trevliga.
    Köket klart på en vecka, otroligt snabbt.
    Mycket bra kvalitet på skåp, luckor och lådor. Tog några vitrinskåp, blev jätte snyggt. Hade höga förväntningar och JM’s levde upp till dom, nu har vi ett kök som vi vill vara i ofta.
    2020-09-04
    Då jag bestämt mig för att helrenovera vårt kök på egen hand var min önskan att få ställa frågor under renoveringen och jag blev inte besviken. JM var alltid intresserade, jag fick alltid hjälp och tips med alla mina frågor. Fick proffsiga svar och aldrig en irriterad min oavsett vem jag frågade.
    De hjälpte också till med att figursåga hyllor för elkablar och röret för köksfläkten, passbitar till vårt inte helt vågräta tak, ändrade höjd djup eller bredd på några skåp under pågående renovering utan problem.
    Det var hög kvalitet in i minsta detalj på allt levererat som hyllor, lådor, skåp och luckor vilket gjorde att monteringen gick väldigt smidigt. Det kändes väldigt bra att vi anlitade ett lokalt företag.
    Vi tackar för gott samarbete. Vi har det kök som vi längtat efter, vi är riktigt nöjda. Vi rekommenderar varmt JM till alla som går i köksrenoveringstankar.
    2020-09-04
    Super trevlig personal och kunniga 👍👍👍
  • Oliver A
    2020-08-31
    Vi anlitade JM’s Träinredning för att göra ett nytt kök. Vi hade hört mycket bra om firman och efter första mötet så tyckte vi att det kändes helt rätt!
    Firman upplevs som kompetent och seriös och kom med bra idéer ang. det nya köket. Köksbygget flöt på väldigt smidigt precis som planerat.
    Vi är helnöjda med vårt fina kök och kan varmt rekommendera JM’s Träinredning!
    /Oliver och Johanna
  • Marita A
    2020-08-27
    Ett nytt kök. Bra vid väl av kök. Fantastiska hantverkare, snabba, noggranna, lyhörda, rent och undanplockat varje kväll och dessutom så trevliga både mot mig och grannarna.min förväntning var att det skulle vara ordentligt gjort och det är det. Jag upptäckte att elektrikern satt en pryl lite tokigt, jag får inte in hyllplanet och det tar visst längre tid än hela köket?
    2020-08-27
    Jag köpte nytt kök samt totalrenovering av boytor. Väggar öppnades upp, garderobs system byttes ut samt innerdörrar/karmar, ytterdörr med karm byttes. Nytt laminatgolv lades i hela boytan. De målade och tapetserade överallt. Elen drogs om samt jordades. Nya elskåp och jordfelsbrytare fixades.
    Mina förväntningar var att få ett proffsigt arbete utfört vilket jag verkligen fått.
    Har bara positiv erfarenhet av hela gången från planering till färdigt arbete. Otroligt bra ledning och medarbetare i det företaget.
    Kan varmt rekommendera dem för de som planerar renovering.
    Paula Laurila
    2020-08-27
    Köksrenovering, mycket bra bemött, av trevlig och hjälpsam personal.
    Jag kan varmt rekommendera JM’s träinredning.😊
    2020-08-27
    Proffs på kök. Trevligt bemötande. Inga överraskningar när räkningen kom.
    Kan starkt rekommendera.
    2020-08-27
    Luckbyte. Bra och trevlig säljare. Bra jobb av montörerna.
    2020-08-27
    Vi köpte kök från JM. Dom visade ett proffsigt bemötande från början till slut, och gjorde ett väl utfört arbete. Vi är mycket nöjda och skulle rekommendera dom till alla som är i tankarna på att bygga ett nytt kök.
    Köpte garderober.
    Resultatet blev bra och när lyset hade lossnat kom de snabbt och åtgärdade det.
    2020-08-27
    Dom var proffsiga vi blev väl bemöta av dom vi köpte luckor av dom inga som helst problem
  • Sofie W
    2020-08-26
    Snabba och proffsiga med snygga resultat av kök! Hittar bra kökslösningar!
    2020-08-25
    Köpte nytt kök och fick bra hjälp med utformningen och support under montaget. Mycket nöjd med det nya köket.
    2020-08-25
    Proffsigt bemötande och ett väl genomfört projekt till en bra prislapp
    2020-08-25
    Bara bra ord å säga om dom. Peter är en jäkel på å kapa rätt.
    2020-08-25
    Köpte ett kök, de svarade alltid på mina frågor, kunniga, trevliga, jag upplevde mig aldrig som en jobbig kund trots många frågor 😄
  • Mats J
    2020-08-25
    Vi beställde ett antal jobb av JM’s; nytt kök, läggning av nytt golv i större delen av huset, nedtagning av väggar mm.
    All service & arbete med projektet innan, under och efter arbetet var helt enkelt fantastiskt och resultatet blev verkligen över vår förväntan. Rekommenderar JM’s till alla som går i köks tankar...och annat snickeri arbete för den delen!!
    2020-08-25
    Nytt kök, nya maskiner, nytt golv, tapetsering och målning.
    Mycket positivt bemötande!
    Förtroendeingivande och kunniga personer, såväl säljare som hantverkare.
    Stor lyhördhet inför kundens önskemål.
    Huvudansvaret för projektet har vilat hos en person - Skönt för kunden!
    Fint samarbete mellan samtliga inblandade.
    Vi har känt oss mycket trygga som kunder.
    2020-08-25
    Bra produkter och trevligt bemötande och utmärkt support.

Har dessutom riktigt målade köksluckor och inte dessa med pålimmad melamin. Mycket snyggare
    Delombyggnad av köksskåp/bänkar.
    Perfekt utfört av trevliga hantverkare. Mest imponerad av att det gick fort, noggrant och utan minsta damm kvar!
    Toppenbemötande i alla led. Rekommenderas varmt.
    2020-08-25
    Oerhört professionell firma. Inga problem, punktliga, yrkesskickliga, ger goda råd, har utmärkt smak och känsla för vad som passar och var samtidigt lyhörda mot oss när de gjorde en stor köksombyggnad i ett gammalt hus. Skickliga yrkesmän och alltid vänligt och bra bemötande. Dessutom prisvärda!
    Rekommenderar JM varmt till alla!
  • Michael H
    2020-08-25
    Snabba, proffsiga och extremt kunniga. De vet verkligen vad de håller på med. Vi är supernöjda kunder.
    2020-08-25
    Som vanligt högsta klass på service och kvalitet genom hela processen. Från beställning till färdiginstallerad produkt
    2011-09-12
    Kanonbra alltifrån första kontakten till utförande