Läs vad 25 kunder tycker om JM's Träinredning AB 2

• 2020-09-24
    Vi bytte kök o vitvaror och är helnöjda.
    Säljare Johan är jätte bra, lyssnar, har bra tålamod, bra att bolla frågor med och återkopplar direkt.
    Inte påflugen utan man får titta i lugn o ro.
    Snickare och alla andra hantverkare var jätte bra, duktiga, snabba o trevliga.
    Köket klart på en vecka, otroligt snabbt.
    Mycket bra kvalitet på skåp, luckor och lådor. Tog några vitrinskåp, blev jätte snyggt. Hade höga förväntningar och JM’s levde upp till dom, nu har vi ett kök som vi vill vara i ofta.
  • 2020-09-04
    Då jag bestämt mig för att helrenovera vårt kök på egen hand var min önskan att få ställa frågor under renoveringen och jag blev inte besviken. JM var alltid intresserade, jag fick alltid hjälp och tips med alla mina frågor. Fick proffsiga svar och aldrig en irriterad min oavsett vem jag frågade.
    De hjälpte också till med att figursåga hyllor för elkablar och röret för köksfläkten, passbitar till vårt inte helt vågräta tak, ändrade höjd djup eller bredd på några skåp under pågående renovering utan problem.
    Det var hög kvalitet in i minsta detalj på allt levererat som hyllor, lådor, skåp och luckor vilket gjorde att monteringen gick väldigt smidigt. Det kändes väldigt bra att vi anlitade ett lokalt företag.
    Vi tackar för gott samarbete. Vi har det kök som vi längtat efter, vi är riktigt nöjda. Vi rekommenderar varmt JM till alla som går i köksrenoveringstankar.
  • 2020-09-04
    Super trevlig personal och kunniga 👍👍👍
  • 2020-08-31
    Vi anlitade JM’s Träinredning för att göra ett nytt kök. Vi hade hört mycket bra om firman och efter första mötet så tyckte vi att det kändes helt rätt!
    Firman upplevs som kompetent och seriös och kom med bra idéer ang. det nya köket. Köksbygget flöt på väldigt smidigt precis som planerat.
    Vi är helnöjda med vårt fina kök och kan varmt rekommendera JM’s Träinredning!
    /Oliver och Johanna
    Oliver A
  • 2020-08-27
    Ett nytt kök. Bra vid väl av kök. Fantastiska hantverkare, snabba, noggranna, lyhörda, rent och undanplockat varje kväll och dessutom så trevliga både mot mig och grannarna.min förväntning var att det skulle vara ordentligt gjort och det är det. Jag upptäckte att elektrikern satt en pryl lite tokigt, jag får inte in hyllplanet och det tar visst längre tid än hela köket?
    Marita A
  • 2020-08-27
    Jag köpte nytt kök samt totalrenovering av boytor. Väggar öppnades upp, garderobs system byttes ut samt innerdörrar/karmar, ytterdörr med karm byttes. Nytt laminatgolv lades i hela boytan. De målade och tapetserade överallt. Elen drogs om samt jordades. Nya elskåp och jordfelsbrytare fixades.
    Mina förväntningar var att få ett proffsigt arbete utfört vilket jag verkligen fått.
    Har bara positiv erfarenhet av hela gången från planering till färdigt arbete. Otroligt bra ledning och medarbetare i det företaget.
    Kan varmt rekommendera dem för de som planerar renovering.
    Paula Laurila
  • 2020-08-27
    Köksrenovering, mycket bra bemött, av trevlig och hjälpsam personal.
    Jag kan varmt rekommendera JM’s träinredning.😊
  • 2020-08-27
    Proffs på kök. Trevligt bemötande. Inga överraskningar när räkningen kom.
    Kan starkt rekommendera.
  • 2020-08-27
    Luckbyte. Bra och trevlig säljare. Bra jobb av montörerna.
  • 2020-08-27
    Vi köpte kök från JM. Dom visade ett proffsigt bemötande från början till slut, och gjorde ett väl utfört arbete. Vi är mycket nöjda och skulle rekommendera dom till alla som är i tankarna på att bygga ett nytt kök.
    Köpte garderober.
    Resultatet blev bra och när lyset hade lossnat kom de snabbt och åtgärdade det.
  • 2020-08-27
    Dom var proffsiga vi blev väl bemöta av dom vi köpte luckor av dom inga som helst problem
  • 2020-08-26
    Snabba och proffsiga med snygga resultat av kök! Hittar bra kökslösningar!
    Sofie W
  • 2020-08-25
    Köpte nytt kök och fick bra hjälp med utformningen och support under montaget. Mycket nöjd med det nya köket.
  • 2020-08-25
    Proffsigt bemötande och ett väl genomfört projekt till en bra prislapp
  • 2020-08-25
    Bara bra ord å säga om dom. Peter är en jäkel på å kapa rätt.
  • 2020-08-25
    Köpte ett kök, de svarade alltid på mina frågor, kunniga, trevliga, jag upplevde mig aldrig som en jobbig kund trots många frågor 😄
  • 2020-08-25
    Vi beställde ett antal jobb av JM’s; nytt kök, läggning av nytt golv i större delen av huset, nedtagning av väggar mm.
    All service & arbete med projektet innan, under och efter arbetet var helt enkelt fantastiskt och resultatet blev verkligen över vår förväntan. Rekommenderar JM’s till alla som går i köks tankar...och annat snickeri arbete för den delen!!
    Mats J
  • 2020-08-25
    Nytt kök, nya maskiner, nytt golv, tapetsering och målning.
    Mycket positivt bemötande!
    Förtroendeingivande och kunniga personer, såväl säljare som hantverkare.
    Stor lyhördhet inför kundens önskemål.
    Huvudansvaret för projektet har vilat hos en person - Skönt för kunden!
    Fint samarbete mellan samtliga inblandade.
    Vi har känt oss mycket trygga som kunder.
  • 2020-08-25
    Bra produkter och trevligt bemötande och utmärkt support.

Har dessutom riktigt målade köksluckor och inte dessa med pålimmad melamin. Mycket snyggare
    Delombyggnad av köksskåp/bänkar.
    Perfekt utfört av trevliga hantverkare. Mest imponerad av att det gick fort, noggrant och utan minsta damm kvar!
    Toppenbemötande i alla led. Rekommenderas varmt.
  • 2020-08-25
    Oerhört professionell firma. Inga problem, punktliga, yrkesskickliga, ger goda råd, har utmärkt smak och känsla för vad som passar och var samtidigt lyhörda mot oss när de gjorde en stor köksombyggnad i ett gammalt hus. Skickliga yrkesmän och alltid vänligt och bra bemötande. Dessutom prisvärda!
    Rekommenderar JM varmt till alla!
  • 2020-08-25
    Snabba, proffsiga och extremt kunniga. De vet verkligen vad de håller på med. Vi är supernöjda kunder.
    Michael H
  • 2020-08-25
    Som vanligt högsta klass på service och kvalitet genom hela processen. Från beställning till färdiginstallerad produkt
  • 2011-09-12
    Kanonbra alltifrån första kontakten till utförande