Alla kategorier Mataffär Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Johan Högberg Livs AB

Johan Högberg Livs AB

Gustavslundsvägen 22, 167 51 Bromma — Visa karta

Vi vill göra varje dag lite enklare för dig som är kund hos oss. Därför är det viktigt för oss att du får ett trevligt bemötande med personlig service, bra färskvaror och ett brett sortiment.

Läs vad 3 kunder tycker om Johan Högberg Livs AB

• Martin
    Martin skrev om Johan Högberg Livs AB
    Bättre än närliggande Coop iaf.
  • Bitte S
    Bitte S skrev om Johan Högberg Livs AB
    Förträfflig affär! Rikligt utbud både av vardagsvaror, spännande ostar, kött, korvar. Inte sällan överraskas jag av t ex en stor getost till extrapris. Utmärkt sortiment på glass. Massor av olika färdigmat. Serviceminded personal, trevlig stämning. Öppet till kl 23 - härligt. Bodde jag närmare, skulle detta vara min absoluta stambutik.
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Johan Högberg Livs AB
    Detta är utan tvekan den bästa matbutik jag någonsin haft nöjet att handla i. Kött-, fisk- och delidisken är klart bra, deras organiserade sätt att hålla undan köer även i rusningstid exemplariskt ... men det som verkligen gör skillnad (jämfört med de flesta andra matbutiker) är personalen. De är mycket trevliga, förvånansvärt kunniga och intresserade av både mat och matlagning.

Illustrerande exempel (av flera):
    Jag frågar vid ett tillfälle den som är ansvarig för frukt och grönt om de har en viss sorts kål. Svaret blir "tyvärr får jag inte in mer förrän imorgon, men vad är det du skall göra?". Jag svarar genom att hålla fram mitt utskrivna recept. Killen kollar på det och säger sedan: "ok, inga problem ... du kan ta den här kålen istället. Den kommer fungera lika bra, men plocka upp den 2 minuter tidigare så faller den inte sönder".

Just det visar skillnaden mellan att bara kränga mat och att förstå att det ofta handlar om att lösa kundens problem / egentliga behov.
    Simon, Simon gillar detta

Gustavslundsvägen 22, 167 51 Bromma