Alla kategorier Kläder Stockholms län Södertälje Johnells.se

Sydhamnsvägen 55-57, 151 38 Södertälje — Visa karta

Läs vad 251 kunder tycker om Johnells.se

• ali F
    ali F skrev om Johnells.se
    Johnells örebro har bästa personalen Läs mer
  • Helen K
    Helen K skrev om Johnells.se
    Köpte en tröja. Enkel, bra och smidig leverans. Läs mer
  • Dalbak M
    Dalbak M skrev om Johnells.se
    Jag älskar appen. Det är jättebra det ni gör. Läs mer
  • Daisy A
    Daisy A skrev om Johnells.se
    Handlade Michael Kors skor sneakers både vita och svarta i läder de är jätte fina och super sköna leveransen gick väldigt fort så jag är mer än nöjd tack! Läs mer
  • Leyla A
    Leyla A skrev om Johnells.se
    Hej!
    Alltid min son som köpt allt hos er.
    Han är supernöjd med allt, butiken i Kista är toppen!
    Bra och trevlig personal.
    Kan bara säga superbutik !!!!! Läs mer
  • Oscar C
    Oscar C skrev om Johnells.se
    Riktigt dåligt! Då ni gett mig ett öppnat paket! Och tjocktröjan jag beställde var även smutsig med någon röd färg! Läs mer
  • Nermin H
    Nermin H skrev om Johnells.se
    Canada goose jacka till vintern. Inte ofta man får en så bra päls när man köper från nätet, supernöjd med allt Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Johnells.se
    Beställde tre tröjor, en visade sig tyvärr vara slutsåld. De andra två kom dock som de skulle och passade bra.
    Bra mailkontakt, men synd på den tredje tröjan :) Läs mer
  • Olle L
    Olle L skrev om Johnells.se
    Har köpt kläder både online och i butik!
    Riktigt bra service i butik och väldigt trevlig personal!! Läs mer
  • Thouaiba C
    Thouaiba C skrev om Johnells.se
    Mitt sista köp var inte så mina tidigar köp plagget var ner packat utan omsorg och direkt i kartongen Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Johnells.se
    Väldigt bra företag MEN stort minus är att det inte finns någon size guide och på det så måste man betala 50kr ifall man returnerar varan Läs mer
  • Neriman V
    Neriman V skrev om Johnells.se
    Hej är nöjd med produkten och Väldigt snabb leverans :) Läs mer
  • Rasmus P
    Rasmus P skrev om Johnells.se
    Köpte två klädesplagg, allt fungerade riktigt bra.

Fick dessa dock i två separata paket vilket känns lite onödigt och inte så miljövänligt. Läs mer
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Johnells.se
    Köpte en vinterjacka från Woolrich. Det bästa priset jag kunde hitta, i kombination med snabb leverans, gjorde att jag kände mig nöjd med mitt köp! Läs mer
  • Barbro R
    Barbro R skrev om Johnells.se
    Johnells har för mig alltid stått för utmärkt kvalite' och god service. Detta är något som fortfarande består. Läs mer
  • Marko V
    Marko V skrev om Johnells.se
    Köpte en höstjacka som kom i en fin förpackning. Jackan var nedpackat mycket fint, det kom med en klädhängare vilket jag tyckte var bra och behövande för jackan. Jag hade inte några större förväntningar eftersom jag visste redan sen innan att varan skulle skickas snabbt och komma i en fin förpackning. Läs mer
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Johnells.se
    Alltid lika bra service och snabb leverans! Läs mer
  • marcus j
    marcus j skrev om Johnells.se
    Snabba, bra kunservice! Rekomenderar johnells alla dagar i veckan Läs mer
  • Nikola I
    Nikola I skrev om Johnells.se
    Jag köpte en canda Goose vinterjacka, jag blev bemött på ett jätte trevligt sätt! Mina förväntningar tills företaget var exakt som jag tänkt mig, helt perfekt och snabb service samt leverans! Läs mer
  • Kuestan D
    Kuestan D skrev om Johnells.se
    Snabb och smidig. Väldigt bra! Läs mer
  • Pontus T
    Pontus T skrev om Johnells.se
    Jag köpte en höst/vår jacka och är väldigt nöjd. Jag köpte den via nätet, det gick väldigt smidigt och jag är hel nöjd.
    Däremot skulle jag aldrig sätta min fått i en av era affärer då jag tycker man får väldigt dåligt bemötande av personalen om man inte bär kläder där det syns att man har "mycket pengar".
    Så kommer jag med mina friluftsyxor och en tröja får jag ett mycket sämre bemötande än om jag kommer in i kostym. Läs mer
  • Jessica C
    Jessica C skrev om Johnells.se
    Jag köpte två klädesplagg som kom i två olika paket. Det står 1-3 arbetsdagar på er leverans tid och jag bestälde 31/8. Det första paketet kom på 2a arbetsdagen. Det andra kom den 11/9. Kläderna passar dock jättebra men är besviken för att de tog sån tid. Läs mer
  • Hanna G
    Hanna G skrev om Johnells.se
    Helt grymt bra! Snabb leverans på endast två dagar, bytte vara till en annan och fick även den varan lika snabbt. Dessutom är dom väldigt snabba med att meddela när varan är skickad och när dom fått returer. Hörde även av mig till kundservice där dom svarade inom 1h. 10/10!!! Läs mer
  • Urban M
    Urban M skrev om Johnells.se
    Skulle det vara fraktfritt och utan betalningsavgift oavsett hur mycket man handlar skulle jag handla mycket oftare av er..
    Zalando är bättre på det viset. (alltid fraktfritt och inga betalningsavgifter) Läs mer
  • Annika L
    Annika L skrev om Johnells.se
    Vi beställde först en tröja i strl S som levererades snabbt. Den var för stor, så vi fyllde i blanketten för retur och uppgav då att vi ville ha en i strl XXS som det stod på hemsidan att den fanns i lager. Vi kryssade i att vi ville ha snabb leverans. Över en vecka gick och tillslut mailade jag er och undrade över den nya leveransen. Fick till svar att ni missat att vi ville ha en ny strl. Vi gjorde en ny beställning. Efter några dagar fick jag mail om att varan inte längre fanns kvar i sortimentet. Detta trots att varan fanns i lager även vid den andra beställningen. Mkt dåligt! Läs mer
    2018-09-17 Johnells.se svarar Annika L
    Hej Annika!
    Vad tråkigt att höra att din upplevelse hos oss inte blev som du tänkt dig! Retursedeln kan ibland vara lite förvirrande när den ska fyllas i men det finns två olika sätt att genomföra ett byte. Antingen kryssar man i rutan "Snabbt Byte", den innebär att man returnerar sitt plagg och sedan lägger en ny beställning på önskad vara. Det andra sättet är att göra ett "vanligt" byte, då fyller man i vilken artikel man vill ha och sedan skickar vi den nya varan under samma order som den returnerade.

Rutan för "Snabbt byte" har alltid förtur kan man säga så om den är ifylld antar våra system att en ny beställning är lagd. Därav missförståndet i detta fall.

Gällande lagerstatusen kan vi bara be om ursäkt. Vi delar varulager med våra fysiska butiker på vissa varor vilket ökar risken för slutförsäljning. Vi arbetar aktivt med att minimera denna risk.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Johnells.se
    Jag köpte en Armani väst åt min son.
    Blev bemött på ett mycket bra sätt.
    Jag tyckte verkligen att mina förväntningar på er lever upp över min förväntan.
    Ett ord ( Klockrent ) Läs mer
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om Johnells.se
    Nöjd med varan, service och snabb leverans Läs mer
  • margareta S
    margareta S skrev om Johnells.se
    Snabbt och okomplicerat. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • hanna k
    hanna k skrev om Johnells.se
    Allt gick toppen, var tyvärr tvungen å returnera varan men inga problem eller krångel och snabbt gick det! Läs mer
  • Nicolai W
    Nicolai W skrev om Johnells.se
    Lite besviken på att jag beställer och betalat i förväg, för att sedan få ett mail där det står att varan inte finns. Och det är tydligen fler än jag som upplevt samma sak när jag går in och läser. Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Johnells.se
    Köpt en herrskjorta Ralph Lauren, höga förväntningar och bra bemötande.
    Nöjd och återkommer.
    Mvh Eva Elelid Läs mer
  • Roba A
    Roba A skrev om Johnells.se
    De har massa fina märkes kläder och skor.
    Snabb leverans!
    Mycket nöjd att beställa från dem. Läs mer
  • André L
    André L skrev om Johnells.se
    Köpte en C.P Company sweatshirt, varan kom snabbt och det var inga fel på den jätte nöjd Läs mer
  • Ulla N
    Ulla N skrev om Johnells.se
    utmärkt bemötande! Snabb och och utmärkt handläggning av mitt köp. Min beställning fanns i brevlådan redan på andra dagen.
    Jag rekommenderar gärna Johnells.se till mina vänner. Läs mer
  • Alejandro F
    Alejandro F skrev om Johnells.se
    Det var snabb och smidigt
    Det gäller retur också snabb återkoppling Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Johnells.se
    Vi har inte fått vår räkning eller något utav er. Och jag vill gärna få en räkning så vi kan betala den o jag behåller tröjan! Läs mer
    2018-09-11 Johnells.se svarar Lena K
    Hej Lena!
    Det lät inte bra, fakturorna ska skickas ut automatiskt via Klarna. Ta gärna kontakt med vår kundservice på 08-550 365 06 eller kundservice@johnells.se så hjälper de dig lösa fakturan!
  • Marko K
    Marko K skrev om Johnells.se
    Kläder och presentkort.
    Mycket bra.
    Mycket bra.
    Man blir alltid bemöt bra. Läs mer
  • Khaoula G
    Khaoula G skrev om Johnells.se
    Köpte en jacka!
    Men den var inte så som den såg ut på bild. Blev faktiskt lite besviken:( Läs mer
  • Maja T
    Maja T skrev om Johnells.se
    Köpt ett par skor.Det gick smidigt. De kom snabbt.bekvämt med betalning. Är mycket nöjd. Läs mer
  • Linda G
    Linda G skrev om Johnells.se
    Snabb leverans och smidigt att beställa och betala! Läs mer
  • Agneta K
    Agneta K skrev om Johnells.se
    Beställde en Hollie jacka som visade sig vara fel färg! Returnerades utan problem och jag blev informerad när detta var genomfört. Köpte en ny Hollie dock för ett högre pris, men den var i alla fall BLÅ. Relativ snabb frakttid vilket är bra när man har handlat! Läs mer
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Johnells.se
    Snabb leverans och går att byta utan problem. Läs mer
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Johnells.se
    Supersnabb leverans och produkten var br packad! Helt enkelt väldigt nöjd med allt! Läs mer
  • Stig Å
    Stig Å skrev om Johnells.se
    Ett par jeans. Via nätter. Bra. Bra. Läs mer
  • Evi-liis N
    Evi-liis N skrev om Johnells.se
    Hade köpt kläder på nätet som jag ville byta o det var väldigt smidigt i butiken att lösa min önskan . Innan dess hade jag pratat med webben som förklarade hur jag kunde göra . Trevligt bemötande och hjälpsam personal. Tack /Lisen Läs mer
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Johnells.se
    Snabb leverans. Långsam returhantering. Läs mer
  • Tintin W
    Tintin W skrev om Johnells.se
    Hej jag tycker ni gör ett jätte bra sätt. Jag har hört att ni hjälper folk på olika sätt och ni har väldigt bra smak på kläder. Enda problemet är att när ni har vissa saker men inte alla storlekar så vill ni inte beställa in det igen.. och t.ex Versace tar ni inte in i XS men dock kanske det inte tillverkas... men jag tycker om er väldigt mycket.😊 Läs mer
  • Anja A
    Anja A skrev om Johnells.se
    Skitbra!!!!!!!!!!!!!!!! IM shook Läs mer
  • Jenny j
    Jenny j skrev om Johnells.se
    Snabb leverans och produkten motsvarade förväntningarna. Fin förpackning dessutom. Läs mer
  • Ali A
    Ali A skrev om Johnells.se
    Mycket bra service. Kommer lätt rekommendera sidan till andra Läs mer

Sydhamnsvägen 55-57, 151 38 Södertälje