Alla kategorier Kläder Stockholms län Södertälje Johnells.se

Johnells.se

Sydhamnsvägen 55-57, 151 38 Södertälje — Visa karta

Läs vad 549 kunder tycker om Johnells.se

• Abdillahi R skrev om Johnells.se
    Jag Köpte parajumper right hand och jag blev jättenöjd! Läs mer
  • Diari A skrev om Johnells.se
    Jag beställde eTT par jeans och tydligen blev dom slutsåld efter jag beställd dom o ni accepterad p det Läs mer
  • erika O skrev om Johnells.se
    Köpte en ungdomsjacka till min son. Lång leveranstid och det gick inte att följa paketet under leveranstiden, informationen uppdaterades aldrig. Läs mer
  • Bob L
    Bob L skrev om Johnells.se
    Hej ja köpte ett par jeans o personalen i butiken är underbar som hjälper en o hitta dom perfekta byxorna Läs mer
  • Jetmir C skrev om Johnells.se
    Köpte en vinterjacka är mycket nöjd med den Läs mer
  • Jerker J
    Jerker J skrev om Johnells.se
    Köpte 2 Hugo boss polo.
    Vi är jätte nöjda snabb leverans o bra inslaget med tejp om skadat gods skickas tbx. Så kommer garanterat handla igen o rekommendera er Läs mer
  • Linnea j skrev om Johnells.se
    Köpte en jacka, blev bemött väldigt trevligt. Det var online. Det är trevlig personal Läs mer
  • Therese E skrev om Johnells.se
    Beställde en jacka som var så fin och passade perfekt.Snabb leverans bra med fri frakt och returer. Läs mer
  • Simone R
    Simone R skrev om Johnells.se
    Snabb leverans tid och fina produkter! Bra och lättförstådd hemsida. Jag har köpt 2 jackor hos Jhonells via er hemsida. Första jackan var jag tvungen att lämna tillbaka då den var för stor så då skickade jag efter den i en mindre storlek. Den jackan satt perfekt, dock kunde jag ej behålla den så den skickades tillbaka. Sen nyss köpte jag en ny vinterjacka hos er, den levererades snabbt, sitter perfekt och ser ut som på eran hemsida! Jätte nöjd! Bra och trevlig personal i era butiker. Läs mer
  • Helen H skrev om Johnells.se
    Mycket snabb leverans och proffsigt packade varor. Läs mer
  • mariam h skrev om Johnells.se
    jag tycker allt är bra med Johnells och jag känns bra med bemötande av företaget men jag känner att varor lite dyrt . Läs mer
  • Carl Å skrev om Johnells.se
    Mössa
    Snabb och smidig leverans Läs mer
  • Dilan R skrev om Johnells.se
    Beställde en tracksuit från j linberg, byxor och tröja. Byxorna var slut i lagret, så fick aldrig dom, och skickade tillbaka tröjan och fick betala returkostnad på 50kr så jävla dåligt Läs mer
  • Fredrik P skrev om Johnells.se
    Blixtsnabbt. Bra sortiment. Hyffsade priser Läs mer
  • Hero H skrev om Johnells.se
    Köpte en jacka som var trasig när jag fick den :/ Läs mer
    2018-11-09 Johnells.se svarar Hero H
    Hej!
    Vad tråkigt att höra! Har du mottagit en defekt vara är det alltid bra att ta kontakt med vår kundservice och berätta vad som hänt. De guider dig då vidare hur du gör en retur på smidigast sätt för varan och därefter får en ny.
  • Mia N skrev om Johnells.se
    Trevligt bemötande av personal samt snabb leverans från webbshop. Läs mer
  • Emil J skrev om Johnells.se
    Allt bra, ingick även galge tillhörande jackan vilket är ett plus. Bra förpackningen och snabb leveranstid. Hade varit trevligt med en studentrabatt. Läs mer
  • Marie H skrev om Johnells.se
    Helt ok, det har blivit mycket bättre nu får man snabbt hjälp, tidigare kunde personalen stå i egna diskussioner om vad som skulle hända i helgen osv, var vid fler tillfällen in och ingen brydde sig vände då på klacken och shoppade hos konkurrenten i stället Läs mer
  • Jihan H skrev om Johnells.se
    Sämsta servisen kommer aldrig mer handla av er via nätet. Jag beställde en skinnjacka (Rockandblue) en vecka senare blir färgen ljusare o ljusare för varje gång jag änväder den, har skickat bilder ringt kundtjänst 5-6 gånger har fortfanrande inte fått svar hjälp om vad som ska göras/fixas.. Läs mer
    2018-11-09 Johnells.se svarar Jihan H
    Hej!
    Det låter inte bra. Vår reklamationsavdelning har dock högt tryck just nu och behandlar alla ärenden i turordning vilket gör att vissa ärenden har något längre handläggningstid.

Vi tackar för ditt tålamod!
  • Isabell W skrev om Johnells.se
    Smidigt, enkelt köp online. Snabb leverans. Läs mer
  • Roger J skrev om Johnells.se
    Bra kundservice. Vänligt bemötande. Läs mer
  • Regina C skrev om Johnells.se
    Sämst, fick skräp i min leverans Läs mer
  • Nefa K skrev om Johnells.se
    Har köpt jacka till min son. Vi skickade tillbaka för att byta till mindre storlek. Det gick bra att byta och fick i god tid. Det var lätt att kontakta kundtjänst . Ganska dyra varor men bra kvalitet. Läs mer
  • David S skrev om Johnells.se
    Dålig när man beställer ett plag och betalar sen väntar förväntansfull några dagar på plager, men sen får man ett mejl att varan är slut!!! Orka ringa till klarna , ringa kundtjänst och bli bemöt av en trött och ointresserad medarbetare och säga men så är det varan är slut du få pengarna tillbaka. Ja, pengarna får jag tillbaka men har lagt mycket tid på detta vore trevligt att ni som andra företag ger en liten symboliskt kompensation till kunden för att behålla de, kompensation för tiden kunden har lagt på beställning och alla telefon samtal. Läs mer
  • Anki R skrev om Johnells.se
    Bra sortiment och service. Snabb leverans Läs mer
  • christina l skrev om Johnells.se
    Lätt att handla kvalitetsprodukter, vid ev retur fungerar det också bra...
    Har för ett antal år sen köpt ett vinterplagg på avbetalning fungerade jättebra Läs mer
  • Therese J skrev om Johnells.se
    Nöjd med beställd produkt, motsvarar förväntningen. Normal frakttid. Läs mer
  • Amanda J skrev om Johnells.se
    Snabb leverans, jackan var precis som på bild och hade bra beskrivning. Kontaktade deras personal flera gånger innan med frågor och fick alltid svar väldigt snabbt. Väldigt trevliga! Fri frakt. Däremot kostar det 50kr att returnera. Föredrar det så än att betala för frakten! Väldigt nöjd! Läs mer
  • Marie-Louise H skrev om Johnells.se
    jacka från barbour fanns ej storlek i fysisk butik snabbleverans Läs mer
  • Maud A skrev om Johnells.se
    Fina varor. Lätt och smidigt då jag hade varor på retur, mindre bra var returavgiften som kunde ingått i priset. Läs mer
  • Emir R skrev om Johnells.se
    Beställde en jacka i strl L men den var för liten, nu får man betala 50kr i returkostnad jätte dåligt. Läs mer
  • Peggy B skrev om Johnells.se
    Jag köpte en hoodie och en sweatshirt och fick leverans väldigt fort. Det enda jag kunde önska, ur ett miljöperspektiv, är att ni kunde skicka varorna samtidigt, dvs ett paket och man behöver hämta bara en gång. Förstår att det är god service att ni skickar så fort som möjligt, men väntar gärna en dag extra för att inte använda flera kartonger och köra bil flera vändor.

Mvh. Peggy Björkenheim Läs mer
  • Diana K skrev om Johnells.se
    Aldrig beställt ifrån eller hört talas om sidan tidigare utan gjorde en chansning. Kommer ABSOLUT att beställa därifrån igen vid tillfälle. Bara positivt, snabbt och enkelt. Snabb leverans och fint packeterade varor. Super Nöjd!❤ Läs mer
  • Viktoria Ö
    Viktoria Ö skrev om Johnells.se
    Vinterjacka parajamper och två höst jackor barbour 😍 Läs mer
  • Sandra G
    Sandra G skrev om Johnells.se
    Snabb frakt, bra kvalité på jackan :) Läs mer
  • Alexander H skrev om Johnells.se
    Bra service bra varor rekommenderas fehmi Läs mer
  • Rosita A skrev om Johnells.se
    Köpte vinterjacka och fick den inom 3 dagar. Läs mer
  • Sten-Åke K skrev om Johnells.se
    Snabba, korrekta. Vad mer kan man säga Läs mer
  • Farah S skrev om Johnells.se
    Jag har köpt en vinterjacka (RockAndBlue SWEDEN)
    Den är jätte bra jacka , jag rekommenderar👍. Läs mer
  • Lars O skrev om Johnells.se
    Hade beställt en Skeppar kavaj fick orderna och att leveransen var på väg men ärfter det komm det ett Mail om att kavajen var slut . Tråkigt men vad att göra ! Ingenting blev besviken . Läs mer
  • Isabella W skrev om Johnells.se
    Köpte en jacka. Jackan var för liten så bytte till en mindre storlek, bytet gick jätte smidigt. Super nöjd! Läs mer
  • Lina G skrev om Johnells.se
    En väska. Hemsidan funkar inte riktigt klockrent, men annars nöjd. Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Johnells.se
    Beställde en jacka som vid leverans visade sig vara för lite i storleken, beställde därför en annan storlek. Deras ordersystem visade sig inte vara uppdaterat varför den utlovade jackan uteblev. Något erbjudande att man kunde skicka en jacka när deras lager fyllts på kom inte.

Kommer i framtiden inte använda mig av deras tjänster, det finns flera nätbutiker som har en mycket högre servicenivå. Läs mer
    2018-11-09 Johnells.se svarar Jonas L
    Hej!
    Vad tråkigt att höra att du inte fick din vara!
    Vissa varor delar vi varulager med våra butiker för vilket ökar risken för slutförsäljning. Vi arbetar aktivt med att minimera denna risk och säkerställa att lagersaldot i webshoppen alltid är uppdaterat. I vissa fall händer det dock att vissa fel slinker igenom och detta beklagar vi naturligtvis!
  • linda j skrev om Johnells.se
    Bra kläder snabb leverans fri frakt och retur. Kan absolut rekomendera johnells👍 Läs mer
  • Susanne J skrev om Johnells.se
    Jag är mycket nöjd med allt från beställning och produkt till leverans. Läs mer
  • Beata W skrev om Johnells.se
    Utmärkt.! Snabbt leverans av varor. Läs mer
  • Sawsan J skrev om Johnells.se
    Beställde två blusar och ett par byxor. Snabb leverans/ retur.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Felicia P skrev om Johnells.se
    Snabb leverans vilket alltid är ett plus, tyvärr blev det en retur då skoparet jag fick hem kom i två olika storlekar. Kunde ej byta till et nytt par då det var slut i lager..tyvärr blir hela upplevelsen en besvikelse och extra jobb med att skicka tillbaka produkten. Läs mer
    2018-11-09 Johnells.se svarar Felicia P
    Hej Felicia!
    Det ska självklart inte hända och vi ber om ursäkt för det inträffade! Vi har tagit ditt ärende vidare till berört lager och de vidtar nu de nödvändiga åtgärder som krävs för att kunna säkerställa att alltid rätt vara skickas.
  • Veronica Ö skrev om Johnells.se
    Mycket ledsamt! Jag och min man har handlat en hel del höst och vinterkläder.
    Min man fick sedan ett samtal från hans ex (de har barn tillsammans). Där hon krävde min man på pengar då hennes vän som arbetar i butiken i Norrköping redogjort för vad min man och jag handlat i butiken.
    Blev så otroligt ledsen och känner mig kränkt.
    Förväntade mig mer än så i en butik som Johnells!!!!!!! Läs mer
  • Efaf A skrev om Johnells.se
    Gjorde en beställning som gick igenom och godkändes trots att varan var slut. Väntade en hel vecka och ingen kontaktade mig för att berätta att det skett ett fel, jag fick skriva till er istället vilket jag tycker är jävligt dålig service. Läs mer
    2018-11-09 Johnells.se svarar Efaf A
    Hej!
    Det var självklart tråkigt att höra, när en vara visar sig vara slut i lager ska alltid ett mail skickas ut per automatik. Vi ska givetvis ta detta vidare och se efter vad som kan ha gått fel med tekniken i detta fall!

Sydhamnsvägen 55-57, 151 38 Södertälje