Alla kategorier Kläder Stockholms län Södertälje Johnells.se

Läs vad 1472 kunder tycker om Johnells.se

• Malin J

2019-09-16

Malin J skrev om Johnells.se
    Köpte en fin jacka och leveransen kom snabbt och smidigt! Min upplevelse av Johnells är positiv och har även tipsat vidare till nära vän! Läs mer

Sunay D skrev om Johnells.se
    2 st märkesjackor hade höga förväntningar vilket visade sig också Läs mer
  • Malin J

Malin J skrev om Johnells.se
    Köpte ett par sneakers i guld. Storleken blev fel. Båda leveranserna kom blixtsnabbt och det var inga som helst bekymmer med fakturan via klarna som blev cancellerad och omfakturerad. Smidigt. Bra emballage till skorna som var fantastiska. Läs mer

Kristina G skrev om Johnells.se
    Trevlig butik när jag handlar där. Denna gång köpte jag via webbshopen. Fungerade smidigt och bra det med! Läs mer
  • Anna F

Anna F skrev om Johnells.se
    Suverän kundservice och extremt snabb återkoppling. Första gången handlade hos dom via nätet absolut inte sista. Top notch ! Läs mer

Emiko S skrev om Johnells.se
    Utmärkt service och bra kvalitet! Läs mer
  • Annsofie T

Annsofie T skrev om Johnells.se
    Jag beställde en Parajumper men fick veta av andra att den inte är särskilt varm, så jag returnerade den. Allt fungerade utan problem. Läs mer
  • Josefin L

Josefin L skrev om Johnells.se
    Snabb leverans och absolut bästa priset online Läs mer
  • 2019-09-14

Ann-Katrin W skrev om Johnells.se
    Jag köpte en maxikjol från Polo Ralph Lauren på rea.
    Jag fick varan och det gick snabbt och smidigt.
    Betalade via klarna.
    Jag är mkt nöjd.
    Ann-Katrin Läs mer
  • 2019-09-14

Samantha C skrev om Johnells.se
    Jätte snygga & sköna, min kille gillade dom

Leveransen gick bra & snabb Läs mer

Mustafa S skrev om Johnells.se
    Enligt hemsidan leverans mellan 1-3 dagar. Stämmer inte alls. Läs mer

Sameh A skrev om Johnells.se
    Fick inte hem mina varor och var en process att makulera fakturan Läs mer

Hanna B skrev om Johnells.se
    Toppenbra! Kläderna levererades lyxigt och paketerat snyggt och prydligt! Läs mer

Peggy O skrev om Johnells.se
    Jacka och jag blev jättenöjd med snabb handläggning och leverans Läs mer

Siham E skrev om Johnells.se
    2gant t-shirt o 1 morrins t-shirt! Supernöjd med varorna. Läs mer

Elin H skrev om Johnells.se
    Köpte en parajumper jacka som var både för stor och kändes tung för mig. Inga konstigheter med retur samt justering på fakturan. Läs mer

Nadya S skrev om Johnells.se
    1 hoodie och en tröja.
    ganska bra de va inte som andra sidor att det kommer flera andra saker jag inte letar efter tillexempel om jag letar efter en tröja så kommer de inte upp om jag vill köpa jeans istället Läs mer

Mkhitar V skrev om Johnells.se
    Tycker det var väldigt smidigt och lätt att beställa hem och skicka tillbaka produkterna det ändå som drar ner betyget att man betalar 49 kr för retur av en vara. Läs mer

Annika P skrev om Johnells.se
    Väldugt bra service! Snabbt o smidigt vid köp o retur.
    Mycket fina varumärken!
    Nöjd kund! Läs mer
  • Marcus B

2019-09-11

Marcus B skrev om Johnells.se
    Bra kläder, inget snack om den saken. Beställde en skjorta, en piké och en pullover. Men det är så otroligt sorgligt med tanke på dagens samhälle med allt som kretsar kring miljön att det skickas tre separata paket som alla kommer olika dagar. Usch. Gör om gör rätt. Läs mer
    2019-09-12 Johnells.se svarar Marcus B
    Hej Marcus! Vad härligt att du är nöjd med dina varor! Då vårt sortiment är fördelat över flera lager runt om i Sverige kan din beställning komma i fler leveranser. Vi jobbar på att förbättra så att alla leveranser ska skickas från ett lager och på det viset förbättra både för kunden och ur miljösynpunkt. Tack för att du tog tid tid att ge oss ett omdöme.
  • David B

2019-09-11

David B skrev om Johnells.se
    Jag har köpt in märkeskläder, mycket bra bemötande av personal och leveransen kol på nolltid. Företaget säljer fina kläder med bra kvalitet och med det är mina förväntningar höga.
    Med allt detta sagt så är jag väldigt nöjd med Johnells och jag kommer fortsätta köpa produkter, skulle gärna vilja ha en rabattkod. :) Läs mer
    2019-09-12 Johnells.se svarar David B
    Hej David! Tack för ditt fina omdöme! Vad kul att du är nöjd med utbudet hos oss på Johnells och att vi lever upp till dina förväntningar. Om du inte redan är medlem i vår kundklubb så rekommenderar vi dig att bli medlem. Som tack för att du handlar hos oss samlar du 5-10% i bonus på allt du köper till ordinarie pris och bonusen betalas ut två gånger om året.

Guy F skrev om Johnells.se
    Tänkte köpa en långärmad t-shirt, men lagersaldot var fel så jag fick ingen t-shirt.

Såg fram emot att få varan så det är klart jag blev besviken. Läs mer
    2019-09-12 Johnells.se svarar Guy F
    Hej Guy! Vårt lager stämmer till största del, men ibland händer det att varan är slut. Vi jobbar ständigt på att förbättra så att det inte ska blir några lagerfel och vi ber om ursäkt att det blev så i ditt fall. Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.

Iskander S skrev om Johnells.se
    Don anställda var artiga och proffsiga. Älskar kläderna men de är dyra som satan. Läs mer
    2019-09-12 Johnells.se svarar Iskander S
    Hej Iskander! Vad roligt att du upplevde våra medarbetare som artiga och proffsiga! Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.

Oliver M skrev om Johnells.se
    Proffsigt bemött av ALLA butiksbiträdena Läs mer
    2019-09-12 Johnells.se svarar Oliver M
    Hej Oliver! Vad roligt att du är nöjd med bemötandet du fått i butiken. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett fint omdöme!
  • 2019-09-06

Galina M skrev om Johnells.se
    Snabb leverans, bra kvalitet på strumpor. Snyggt och stiligt packat Läs mer
    2019-09-12 Johnells.se svarar Galina M
    Hej Galina! Härligt att du är nöjd med upplevelsen hos oss. Tack för det fina betyget!
  • 2019-09-04

Linnea A skrev om Johnells.se
    Köpte en t-shirt till min son.
    Den kom snabbt och jag är jättenöjd. Läs mer
    2019-09-05 Johnells.se svarar Linnea A
    Hej Linnea! Tack för att du tog dig tid att skriva några fina ord. Vi är väldigt glada att du är nöjd med köpet och den snabba leveransen.
  • 2019-09-02

Abdulkarim H skrev om Johnells.se
    Topp butik tycket jag, jag skulle recomendra mina nära och kära Läs mer
    2019-09-05 Johnells.se svarar Abdulkarim H
    Hej Abdulkarim! Vilket superbetyg, tack för det! Vi är väldigt glada att du är nöjd med oss.

Ana P skrev om Johnells.se
    Snabbt och enkelt! Fina varor! Läs mer
    2019-09-05 Johnells.se svarar Ana P
    Hej Ana! Tack för ditt fina betyg. Vad roligt att du är nöjd med varorna och med leveransen!

Marie-Therese K skrev om Johnells.se
    Affär med bra kvalité, snabb service och frakt!! Läs mer
    2019-09-05 Johnells.se svarar Marie-Therese K
    Hej Marie-Therese! Vad härligt att höra att du är nöjd med oss. Tack för ditt fina betyg!

Tony H skrev om Johnells.se
    Hej!
    Toppen kläder inget snack!!! Men hemsidan är det sämsta jag någonsin sett, byt ut den annars så tappar ni kunder. Ta bort det skuggade till början sedan titta på manofkind eller careofcarl hur dom gör.
    Lycka till. Läs mer
    2019-09-05 Johnells.se svarar Tony H
    Hej Tony! Vad kul att höra att du är nöjd med utbudet hos oss på Johnells. Vi vill gärna höra vad våra kunder tycker och vi tar med oss dina synpunkter om hemsidan. Tack för att du tagit dig tid att skriva till oss.

Woroud C skrev om Johnells.se
    Fin vara och snyggt bra service Läs mer
    2019-09-05 Johnells.se svarar Woroud C
    Hej Woroud! Vad kul att du är nöjd med hela upplevelsen. Tack för att du handlar hos oss och tack för det fina betyget.
  • 2019-08-31

Sandra S skrev om Johnells.se
    Man fick paketet snabbt och smidigt, mycket bra Läs mer
    2019-09-05 Johnells.se svarar Sandra S
    Hej Sandra! Vad roligt att du är nöjd med den snabba leveransen och tack för att du tog dig tid att ge oss ett fint omdöme!

Jessica B skrev om Johnells.se
    Köpte en vara som inte fanns kvar. Provade flera dagar senare och samma köp gick igenom fast varan inte fanns Läs mer
    2019-09-05 Johnells.se svarar Jessica B
    Hej Jessica ! Vårt lager stämmer till största del, men ibland händer det att varan är slut. Vi jobbar på att förbättra så att man inte ska kunna beställa en vara som är slut. Vi tar med oss dina synpunkter tackar för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.

Ulrika K skrev om Johnells.se
    Jag är jättenöjd. Köpte en Babourjacka. Snabb leverans. 😊 Läs mer
    2019-09-05 Johnells.se svarar Ulrika K
    Hej Ulrika! Tack för ditt fina betyg. Vad roligt att du är nöjd med plagget och med leveransen!

Ingela S skrev om Johnells.se
    Köpte en jacka till min son. Han är så nöjd med den Läs mer
    2019-09-05 Johnells.se svarar Ingela S
    Hej Ingela! Vad roligt att din son är nöjd med jackan. Tack för ditt fina omdöme!
  • 2019-08-29

Wissam Z skrev om Johnells.se
    Jag har bestält tröja efter tree dagar jag fick Mail att tyvärr vi har inte din storlek konstigt Läs mer
    2019-08-30 Johnells.se svarar Wissam Z
    Hej Wissam! Vårt lager stämmer till största del, men ibland händer det att varan är slut. Vi jobbar på att förbättra så informationsmejlet når kunden snabbare. Vi tar med oss dina synpunkter tackar för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.
  • 2019-08-28

Eva B skrev om Johnells.se
    Parajumpers dunjacka satt som gjuten på mig. Perfekt höstkappa. Beskrivningen stämde Läs mer
    2019-08-30 Johnells.se svarar Eva B
    Hej Eva! Härligt att du är nöjd med upplevelsen hos oss. Tack för det fina betyget!

Farah M skrev om Johnells.se
    Har positiv inställning mot Johnells men önskar ett bredare sortiment av märken och kollektioner. Läs mer
    2019-08-28 Johnells.se svarar Farah M
    Hej Farah! Vi tar gärna emot synpunkter som gör att vi kan förbättra upplevelsen för dig som kund och vill därför tacka dig för att du tog dig tid att skriva till oss med dina synpunkter.

Agnetha P skrev om Johnells.se
    Köpte en blus.
    Den var väldigt snygg på bilden men inte så fin i verkligheten, så jag skickade tillbaka den.

Har blivit väl bemött hela vägen. Läs mer
    2019-08-28 Johnells.se svarar Agnetha P
    Hej Agneta! Vad tråkigt att blusen inte var så fin i verkligheten. Härligt att höra att du ändå fick en positiv upplevelse gällande hanteringen av returen. Tack för att du tog dig tid att att skriva en rekommendation.

Maria L skrev om Johnells.se
    Snabb leverans och bra svar på frågor innan köp! Läs mer
    2019-08-28 Johnells.se svarar Maria L
    Hej Maria! Tack för att du tog dig tid att skriva några fina ord. Vi är väldigt glada att du är nöjd med köpet och den snabba leveransen.

Maria E skrev om Johnells.se
    Bra presentation av varan, snabb leverans, fin förpackning. Läs mer
    2019-08-28 Johnells.se svarar Maria E
    Hej Maria! Vad kul att du är nöjd med hela köpupplevelsen. Tack för att du handlar hos oss och tack för det fina betyget.
  • 2019-08-26

Stefan B skrev om Johnells.se
    Köpte en Jacka till min son som var för liten, jag utnyttja snabb byte och beställde en större jacka. Skickade tillbaka returen och den nya kom snabbt. Allt har fungerat bra! Läs mer
    2019-08-28 Johnells.se svarar Stefan B
    Hej Stefan! Vad bra att bytet gick smidigt. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett fint omdöme!
  • 2019-08-25

Ahmad T skrev om Johnells.se
    Fett bra skulle väldigt mycket rekommendera johnell till andra. Sjukt snygga kläder Läs mer
    2019-08-26 Johnells.se svarar Ahmad T
    Hej Ahmad! Vad härligt att höra att du är nöjd med oss. Tack för ditt fina betyg!

Per H skrev om Johnells.se
    Bra kundbemötande, fina produkter och god service! Läs mer
    2019-08-26 Johnells.se svarar Per H
    Hej Per! Tack för ditt fina omdöme, vad roligt att du är nöjd med vårt utbud och bemötandet du har fått av oss.
  • Alexandra L

2019-08-24

Alexandra L skrev om Johnells.se
    Kundservice lever upp till sitt namn. De hjälpte mig att reservera den sista jackan och ordnade snabbt och smidigt ett byte då jackan vid första beställningen var för stor. Kvalité och märkesvaror. Läs mer
    2019-08-26 Johnells.se svarar Alexandra L
    Hej Alexandra! Tack för dina värmande ord och ett toppbetyg! Vad roligt att du är nöjd med hela din upplevelse hos oss på Johnells.

Adrijana M skrev om Johnells.se
    Köpet en PSJ jacka till min son.

Jag beställde varan på nätet och allt gick jätte bra. Snabb leverans och inga problem. Läs mer
    2019-08-26 Johnells.se svarar Adrijana M
    Hej Adrijana! Vad roligt att du är nöjd med den snabba leveransen och tack för att du tog dig tid att ge oss ett fint omdöme!

Rozin N skrev om Johnells.se
    köpte en marinblå peak performance kofta med dragkedja.

Det var enkelt att beställa på nätet utan några komplikationer eller svårigheter och leverans tiden stämde Läs mer
    2019-08-26 Johnells.se svarar Rozin N
    Hej Rozin! Vad bra att du upplevde det smidigt att handla hos oss. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett fint omdöme!

David H skrev om Johnells.se
    Bra hemsida, supersnabb leverans.

Tycker bara det är snålt och kortsiktigt att kräva 49kr för att returnera något vilket gör att jag troligen aldrig kommer handla där igen. Läs mer
    2019-08-28 Johnells.se svarar David H
    Hej David!
    Härligt att du är nöjd med den snabba leveransen.
    Det stämmer att vi drar av 49kr i fraktkostnad vid återköp, men man kan också lämna in sin retur utan extra kostnad i någon av våra fysiska butiker. Väljer du att byta mot en annan vara eller storlek så debiterar vi ingen returfraktkostnad.
    En stor anledning till detta är den miljöpåverkan som sker vid fria returer. Varor skickas fram och tillbaka i större utsträckning vilket påverkar klimatet.
    Vi vill tacka dig för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.
  • 2019-08-23

Yasmin W skrev om Johnells.se
    Bra att vara en kund. Det var en väldigt mycket bra service. Väldigt bra kläder Läs mer
    2019-08-26 Johnells.se svarar Yasmin W
    Hej Yasmin! Vad kul att du är nöjd med köpupplevelsen hos oss. Tack för ditt fina omdöme!
  • 2019-08-23

Cornelia D skrev om Johnells.se
    Jag köpte en Peak P jacka. Jag är mycket med deras goda service
    /Cornelia Davidson Läs mer
    2019-08-28 Johnells.se svarar Cornelia D
    Hej Cornelia! Tack för ditt omdöme, vad roligt att du är nöjd med servicen du har fått!

Sydhamnsvägen 55-57, 151 38 Södertälje