Johnells.se

Sydhamnsvägen 55-57, 151 38 Södertälje — Visa karta

Läs vad 1710 kunder tycker om Johnells.se

Ling A skrev om Johnells.se
    Det var ett trevligt bemötande och upplevelser att handla hos jonnel.se Läs mer

Maria G skrev om Johnells.se
    Allt funkade bra ifrån beställning tills att jag fick varan. Jag är nöjd! Tack Läs mer

Joselyn C skrev om Johnells.se
    snabb leverans, nöjd med beställning och bra bemötande vid frågor. Läs mer

Marie U skrev om Johnells.se
    Köpte en riktig hållkäftenjacka 😊
    Otrolig service och svar direkt när jag kontaktade kundtjänst.
    Riktigt bra!
    Rekommenderas varmt och handlar snart igen! Läs mer
  • Anna-Carin S

2019-11-14

Anna-Carin S skrev om Johnells.se
    Jag köpte 2 skjortor och ett par boots via internet. Jag skickade tillbaka skjortorna och bad om en annan storlek på en av skjortorna. Den har inte kommit än.
    Jag hade önskat ett mejl när returen hade kommit fram. Nu vet jag ingenting. Läs mer
  • Marie-Louise N

2019-11-14

Marie-Louise N skrev om Johnells.se
    Köpte ett presentkort via nätet.
    Det var enkelt och smidigt att beställa via nätet Läs mer

Taner T skrev om Johnells.se
    väldig bra me produkter o leveranser men väldig dåligt att betala tillbaka pengarna när man gör retur Läs mer

Falak R skrev om Johnells.se
    jackor som jag gjorde retur på eftersom jag köpte den i butik. Super nöjd!! Läs mer

Yousef A skrev om Johnells.se
    Jag har ej fått min återbetalning än !! Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Yousef A
    Hej Yousef! Mejla oss gärna på kundservice@johnells.se så ska vi hjälpa dig vidare i ditt ärende.

Henrik L skrev om Johnells.se
    Köpte två skjortor och två tröjor. Inför fars dag. En skjorta skickades i leverans som kom bort hos postombudet eller motsvarande men slutligen kunde hämtas ut på onsdagen efter fars dag. Produkterna motsvarade förväntningarna men det låga betyget avser att hela leveransen inte anlände innan fars dag. Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Henrik L
    Hej Henrik! Vad tråkigt att paketet inte kom fram i tid med PostNord. Härligt att höra att produkterna ändå motsvarande dina förväntningar. Vi hoppas att du kommer handla hos oss igen på johnells.se.

Nihad K skrev om Johnells.se
    Nice like a jusual thanks very good service Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Nihad K
    Hello! We are happy that you are satisfied with the shopping experience here at johnells.se. Thank you for your great review!
    Best regards,

Mersada M skrev om Johnells.se
    Jag har köpt en vara occ jag är nöjd med allt Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Mersada M
    Hej Mersada! Vad härligt att höra att du är nöjd med oss. Tack för ditt fina betyg!

Nishtiman M skrev om Johnells.se
    Trevliga och Duktiga personal på Johnells i Västerås Erikslund shopping center. Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Nishtiman M
    Hej Nishtiman! Vad roligt att du är nöjd med bemötandet och butiken i Västerås. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett fint omdöme!

Karo A skrev om Johnells.se
    Köpte en mössa av märket Sail Racing från Johnells. Tycker de är ett bra företag med fina kläder. Förväntade mig inte att mössan skulle vara lika bra kvalite och lika fin som den var när jag fick den.
    En trevlig upplevelse och jag blev väldigt glad och nöjd, precis som alla andra gånger jag handlat på Johnells. Men jag trodde att paketet skulle vara lite finare, men de är ingen fara. Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Karo A
    Hej Karo! Tack för dina värmande ord och ett toppbetyg! Vad roligt att du är nöjd med hela din upplevelse hos oss på Johnells.

Jessica I skrev om Johnells.se
    Vinterjacka.

Snabb leverans och enkelt att skicka tillbaka. Ringde angående returen tillbaka och faktura vilket de förlängde pga min oro! Toppen!

Förväntnigarna är högre på johnells och de lever upp till dem i form av bemötande och nöjdkundcervice gentemot returer etc.

Alltid bra uppleverler i butik o bemötande i telefon hittills! Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Jessica I
    Hej Jessica! Tack för dina värmande ord och ett toppbetyg! Vad roligt att du är nöjd med hela din upplevelse hos oss på Johnells.

Mikael S skrev om Johnells.se
    Jag köpte en Gant tröja. Det var snabb leverans och rätt storlek. Snyggt förpackad var den också. Inte i en sladdrig påsen utan i en kartong. Helhetsintrycket dras dock ner en smula eftersom redan efter några dagars använding började tröjan noppa sig. Det brukar inte märkeströjor göra. Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Mikael S
    Hej Mikael! Vad roligt att du är nöjd med den snabba leveransen. Mejla oss gärna på kundservice@johnells.se så får vi titta på vilken vara du köpt och varför den redan börjat noppa sig. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme!

Kurt N skrev om Johnells.se
    fick helt fel artikel försökt få kontakt 2 ggr utan att lyckats Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Kurt N
    Hej Kurt! Vi ber om ursäkt över att du har fått fel vara skickad till dig. Du når oss antingen på telefonnummer 08-55036506, e-post kundservice@johnells.se, via vårt kontaktformulär på hemsidan eller via facebook meddelanden. Återkom gärna till oss så ska vi hjälpa dig vidare.

Katarina S skrev om Johnells.se
    Fri retur (eller iallafall fri retur till butik) skulle förbättra. Varorna finns hos andra butiker med fri frakt och fri retur och utan kostnad för faktura. Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Katarina S
    Hej Katarina!
    Det stämmer att vi drar av 49kr i fraktkostnad vid återköp men man kan också lämna in sin retur utan extra kostnad i någon av våra fysiska butiker. Väljer du att byta mot en annan vara eller storlek så debiterar vi ingen returfraktkostnad. En stor anledning till detta är den miljöpåverkan som sker vid fria returer. Varor skickas fram och tillbaka i större utsträckning vilket påverkar klimatet.
    Vi vill tacka dig för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.

Ann-Catrin Z skrev om Johnells.se
    Bra, men jackan var för liten och vill byta, inte fått den än trotts att jag kryssade i att jag ville ha den snabbare. Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Ann-Catrin Z
    Hej Ann-Catrin! Det låter som att du har kryssat i snabbt byte och med det menas att du returnerar varan och har själv lagt en ny beställning på den nya storleken. Kontakta oss gärna på kundservice@johnells.se eller på telefon 08-55036506 så ska vi hjälpa dig vidare.

Munira A skrev om Johnells.se
    De fantastiskt och jag jätt njöd med den som har köpt från er Läs mer

Simon S skrev om Johnells.se
    Jacka.
    Bemötande var inte bra.
    Och jackan som har köpt är falskt.
    Och försökt lämna tillbaka och fick sparken från Södertälje butik. Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Simon S
    Hej Simon! Vi säljer självklart endast märkesvaror i våra butiker och på johnells.se. Det låter märkligt att du ska ha fått en falsk jacka. Kontakta oss gärna på kundservice@johnells.se om du vill att vi ska undersöka ditt ärende närmare.

Selamawit W skrev om Johnells.se
    Jag köpte en vinterjacka. Leveransen gick väldigt fort, vilket är jätte bra! Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Selamawit W
    Hej Selamawit! Vad roligt att du är nöjd med den snabba leveransen och tack för att du tog dig tid att ge oss ett fint omdöme!

Pari K skrev om Johnells.se
    Bra service, trevlig personal, snabba leveransen när man beställer online. Läs mer

Abdelrahman S skrev om Johnells.se
    You have bad service .!!!!!!!!!!! Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Abdelrahman S
    Hello Abdelrahman! Please contact us at kundservice@johnells.se if there is something you feel does not meet your expectations. We welcome comments that allow us to improve the customer experience.

Nevenka M skrev om Johnells.se
    Jag köpte en vinterjacka från Calvin Klein, men lämnade då tillbaka den för den var för stor. Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Nevenka M
    Hej Nevenka! Vad typiskt att jackan blev för stor. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett fint omdöme!

Karin E skrev om Johnells.se
    En tröja. Ett mycket bra bemötande tycker jag. Läs mer

Lena L skrev om Johnells.se
    Snabb och bra leverans. Varan motsvarade mina förväntningar Läs mer

Elias W skrev om Johnells.se
    Snabb fraktid 👍🏽👍🏽
    Är inte säker om pälsen är äkta även fast det stod det däremot Läs mer

Erik A skrev om Johnells.se
    Fungerade bra, enda som strulade var postnord som skickade en påminnelse om paket fast jag inte fått någon tidigare avisering av paket. Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Erik A
    Hej Erik! Vad skönt att höra att själva köpet fungerade bra, tråkigt bara att det strulade med PostNord. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett fint omdöme.

Aida I skrev om Johnells.se
    Mycket bra!
    Köpte huvtröja med dragkedja från Gant.
    Jātte nöjd! Läs mer

William F skrev om Johnells.se
    Väldigt snabb leverans och lätt förståelig sida. Toppen sida 5 av 5 Läs mer

Venera M skrev om Johnells.se
    Nån som heter Angelica på Kundservicen är en Riktigt Pajas knast anklagar mig att jag är Tjuv kommer aldrig att beställa på Johnells Aldrig mer Tycker synd att ni har såna otrevliga personer som Angelica på kundservice detta är under all kritik att hon anklagar kunden för tjuv då ska jag vidare driva detta Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Venera M
    Hej Venera! Det här låter som något vi behöver undersöka närmare. Kontakta oss gärna på kundservice@johnells.se så hjälper vid dig vidare.

Herman S skrev om Johnells.se
    Ruggigt snabb service med utmärkt produkt. Kunde inte bli mer nöjd! Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Herman S
    Hej Herman! Tack för att du tog dig tid att skriva några fina ord. Vi är väldigt glada att du är nöjd med köpet och den snabba leveransen.

Anita H skrev om Johnells.se
    Har inköpt min nya vinterjacka och är hur nöjd som helst. Snabb leverans dessutom. Rekommenderar Johnells starkt! Läs mer

Jonathan L skrev om Johnells.se
    Köpte 4-pack strumpor som kom dagen efter min beställning. Snabb leverans och fin vara, inga konstigheter! Läs mer

Anneli H skrev om Johnells.se
    Beställde en vinterjacka. Den dök upp snabbt! Läs mer

Almedina O skrev om Johnells.se
    Snabb leverans och även snabba svar vid frågor på mejl. Ringde även in till kundtjänst och fick bra bemötande rekommenderas verkligen 🙂 Läs mer

Antonia D skrev om Johnells.se
    man beställa en jacka och sen säger ni att den är slut efter att man har beställt den och får besked efter några dagar.. uselt Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Antonia D
    Hej Antonia! Vårt lager stämmer till största del, men ibland händer det att varan är slut. Vi jobbar ständigt på att förbättra så att det inte ska blir några lagerfel och vi ber om ursäkt att det blev så i ditt fall. Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.

Moa S skrev om Johnells.se
    Extremt lång tid för en retur, börjar undra om paketet blivit bortslarvat Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Moa S
    Hej Moa! Just nu har vi högt tryck på returavdelningen, men hör gärna av dig på vår mejl kundservice@johnells.se så ska vi titta på ditt ärende.

Alexander J skrev om Johnells.se
    Köpte en skjorta i XL, bytte till L i butik. Blev bra bemött. Läs mer

Zoja N skrev om Johnells.se
    Snabbaste leveransen någonsin! Tack! Super nöjd med varan också Läs mer

Hoda G skrev om Johnells.se
    Jacka bra köp allt gick snabbt och fint Läs mer
  • 2019-11-05

Bengt L skrev om Johnells.se
    Köp av en blå ganttröja.lätt att beställa,snabb leverans.Nöjd!👍🏼 Läs mer
  • 2019-11-05

Jessica H skrev om Johnells.se
    Snabbaste handläggningen och skickande av vara jag någonsin upplevt. Från beställning till jacka i handen tog det 2 dagar. Läs mer
  • Evelina M

2019-11-04

Evelina M skrev om Johnells.se
    Otroligt snabb leverans, lätt att hitta på hemsidan och fick hem rätt jacka.. inget att klaga på. Läs mer

Kickan S skrev om Johnells.se
    Väldigt bra, hjälpsam personal!
    Alltid lika trevligt att handla där! Läs mer

Caroline A skrev om Johnells.se
    Stone Island herr väst och collegetröja. Även Gant tröja för dam. Mycket nöjd med service och bemötande i butiken i Nyköping. Mycket nöjd. Det är viktigt hur man blir bemött i butiken , att man vill komma tillbaka och handla. Läs mer

Tobias E skrev om Johnells.se
    Snabb leverans av jacka till sambon. Bra pris och kvalitet. Läs mer

Valentina W skrev om Johnells.se
    Bra hemsida, snabb leverans och trevlig kundtjänst med bra bemötande. Köpte en jacka , som var packad på ett fint sätt. Läs mer

Annika H skrev om Johnells.se
    Fin hemsida med stort utbud. Ligger något högre i pris än andra sidor som säljer liknande produkter. Speciellt imponerad blev jag av Johnell's supersnabba leverans - jag beställde en dunkappa av märket Ralph Lauren sent en söndag eftermiddag och kunde hämta ut kappan redan på tisdagen. Läs mer
    2019-11-14 Johnells.se svarar Annika H
    Hej Annika! Vad roligt att du är nöjd med hela din upplevelse hos oss på Johnells. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett fint omdöme!

Sydhamnsvägen 55-57, 151 38 Södertälje