Alla kategorier Kläder Stockholms län Södertälje Johnells.se

Johnells.se

Sydhamnsvägen 55-57, 151 38 Södertälje — Visa karta

Läs vad 990 kunder tycker om Johnells.se

Elif R skrev om Johnells.se
    Snabb leverans och väldigt lätt att returnera, då man får retursedel. Produkten kom som förväntat.
    Det enda "missnöje" jag har, är inte specifikt mot johnells, men mot DHL då mitt paket inte kom till mitt ombud som det stod att det skulle göra utan kom till ett annat ombud. Läs mer

Sonja M skrev om Johnells.se
    Hej, jag beställde en vinterjacka och behövde byta stl. Första beställning av jackan kom hem på 2-3 dagar men bytet har dröjt hittills 1,5 veckor. Har själv ringt och frågat 2 ggr vad som hänt och då fick jag mail om att Johnells har tagit emot returen. Har i skrivandets stund ännu inte hört något mer från Johnells. om jag inte hör något på max två dagar till kommer jag att avbeställa mitt köp.
    Bemötandet när jag har ringt och ställt frågor om hur det går med returen har varit si så där, inte jätteengagerad personal snarare lite arrogant.
    MVH/Sonja Läs mer

Lars B skrev om Johnells.se
    Smidig beställning och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-01-22

eva L skrev om Johnells.se
    Bra hemsida, SNABB leverans👍🏻👍🏻 Läs mer
  • 2019-01-22

Said N skrev om Johnells.se
    Utmärkt, bra, perfekt, jetski Läs mer

Marcus L skrev om Johnells.se
    Köpte en skjorta för ett tag sen. Den va najs. Blev bemött på ett bra sätt och fick egen tid att välja bland plaggen. Upplevelsen ger 4/5. Läs mer

Kajsa N skrev om Johnells.se
    Ett tag efter leveransbeksäftelsen fick jag ett meddelande att varan inte fanns. Läs mer

Annekristine L skrev om Johnells.se
    Gillar att handla både i butik och online
    Bra service, bra utbud
    Nöjd kund Läs mer

Zuzzanne B skrev om Johnells.se
    inget märkvärdigt!
    La en order och fick den snabbt.
    Däremot så ville jag lägga undan varan på erikslund för att slippa beställa på nätet och gynna butiker i stan men det fick jag inte på erikslund därav att jag valde nätet.
    Så imponerad av Johnells butik på erikslund är jag inte.
    Bad att jag skulle kunna få komma på min lunch och hämta men reavaror lades inte undan punkt. Det var informationen jag fick. Läs mer

Sören M skrev om Johnells.se
    Bra information. Vilket är viktigt vid delleveranser. Snabb leverans Läs mer

Åsa B skrev om Johnells.se
    Ni var helt fantastiska! Snabb leverans och jättetrevliga. Läs mer

Keyvan F skrev om Johnells.se
    Bra kvalitet o snabb leverans varje gång man beställer!! Läs mer

Hanna S skrev om Johnells.se
    Köpte en tröja, lite för lång leveranstid. Blev en retur som inte är färdig än...... Läs mer

Ingela H skrev om Johnells.se
    Köpte två tröjor varav jag väldigt snabbt fick besked om en diff i lagersaldot och den ena varan inte fanns. Snabb leverans, trevligt meddelande i förpackningen och snabb justering av fakturan. Läs mer

Terese D skrev om Johnells.se
    Köpte en mössa. Snabb och smidig leverans. Läs mer

Robert E skrev om Johnells.se
    Delar av beställningen som lades fanns inte på "lager", trots att hemsidan angav det vid beställningstillfället.

Köpte en Duffel från Polo Ralph Lauren och fick en vara som helt uppenbart stått framme i någon form av butik/skylt. Undersidan hade tydliga märken och väskan i sin helhet var långt ifrån ny. Mycket tveksam hantering av ett företag som säger sig arbeta med klassiska produkter/märken av hög kvalitet.

Vid beställning av två eller fler produkter av ett av företages märken erbjöd man en "gåva". Även den gåvan visade sig vara av ytterst tveksam kvalitet, med märkets logotyp tryckt upp och ner på en av produkterna. Andrahandssortering?

När det gäller leveranstider och kundsupport finns inget att anmärka på men helhetsupplevelsen fick sig definitivt en törn och jag kommer inte att handla mer hos Johnells.se. Läs mer
  • Joakim C

2019-01-20

Joakim C skrev om Johnells.se
    Köpte lite olika produkter på rean. Enkelt att beställa och betala. Det gick fort att få hem sakerna och de var snyggt förpackade. Läs mer

Solin M skrev om Johnells.se
    Presentkort:
    Det gick Effektivt, Läs mer

Lukas H skrev om Johnells.se
    Suveränt! Allt gick jättesmidigt och varan kom fort. Läs mer

Charlotta U skrev om Johnells.se
    Mkt bra bemötande. Enkel sajt och snabb leverans. Läs mer

Emma A skrev om Johnells.se
    Dottern köpte en gant-hoodie och blev mycket nöjd, snabb och smidig leverans! Läs mer

Mona H skrev om Johnells.se
    Bra utbud på varor. Snyggt levererat. Läs mer

jenny W skrev om Johnells.se
    Köpte en tröja som sedan ej fanns i lager trots orderbekräftelse. Min egna bonus för både butik och nätet brann inne och jag kunde ej använda koden som skulle vara en kompensation i butik i förrgår. Uselt! Kommer aldrig handla eller rekommendera Johnells.se igen! Läs mer

Udita S skrev om Johnells.se
    Bra utvalda sortiment och underbar service Läs mer

Abdul B skrev om Johnells.se
    Inte bra webbsidan för att ni har inte frifrakt 👎🏻 Läs mer

Theo W skrev om Johnells.se
    Skit dyrt Skit dyrt Skit dyrt Skit dyrt Skit dyrt Skit dyrt Skit dyrt Skit dyrt Skit dyrt Skit dyrt Skit dyrt Skit dyrt Skit dyrt Skit dyr Skit dyrt Läs mer

Jesper K skrev om Johnells.se
    Beställer två tröjor av typen pullover.
    När paketet hämtas ut, efter 10 dagar från första utlämningsmailet så märker jag att det endast finns en tröja där i och på en lapp står det att det är en delleverans, och andra plagget levereras separat.

Har inte fått någon bekräftelse på det sedan tidigare och inga andra mail.

Hur svårt kan det vara att få ner två tunna pullovers i en låda? Läs mer

Jubed J skrev om Johnells.se
    Jag beställde mössa till min son från Johnells webshop. det gick väldigt smidigt att beställa och leveransen kom dagen efter. väl emballerad och bra packet gav mig ett bra intryck av företaget. Läs mer

Simon T skrev om Johnells.se
    Rock. Fel passform annars brukar det vara jättebra kläder och servic! Läs mer

Eva K skrev om Johnells.se
    Hej, jag blev väldigt nöjd med min klänning. Läs mer
  • Dan F

2019-01-20

Dan F skrev om Johnells.se
    Bra sortiment, lätt hemsida, mycket bra bemötande om något blir fel, Läs mer

Eva-Lotta B skrev om Johnells.se
    Köpte blusar. En passade o en var för stor o fick returneras. Gillar inte att Johnells inte står för returfrakten :-( Det är dyra plagg oftast och butiken finns inte på så många orter vilket gör det svårt att veta hur storlekar funkar. Bör vara en självklarhet. Läs mer

Elena W skrev om Johnells.se
    Bra utbud, snabb leverans. Fint kvalite på klänningen jag beställt!;) Läs mer

Gun H skrev om Johnells.se
    Vit linneskjorta då det fanns en annan modell så ville jag byta.gick inte fick retur 50kr.Vågar aldrig mer handla här Läs mer

Akrem R skrev om Johnells.se
    Vi har handlat i Uppsala butiken och de har varit otroligt hjälpsamma de får 10 av 10 , bästa servic . Läs mer

Camille D skrev om Johnells.se
    Vi köpte en tröja. Hemsidan var tydlig och det gick snabbt att få hem produkten. Vi är nöjda med allt. Läs mer

Lolita N skrev om Johnells.se
    Köpte en Odd Molly tunika
    Mycket bra service och snabb leverans
    Tyvärr var storleken för liten så den returnerades och större fanns inte så byte gick inte att göra.
    Enkelt att returnera och snabb återkoppling när returen behandlats.
    Pausa betalning via Klarna och betalade sedan bara retufrakten.
    Mycket nöjd. Läs mer

Saad J skrev om Johnells.se
    Riktigt bra priser och snabb leverans Läs mer

Maria K skrev om Johnells.se
    Bra bemött när jag köpte en topp! Bra hjälp i samband med provning i provhytt Läs mer

Lucija I skrev om Johnells.se
    Bra. Jag är nöjd. Snabb leverans. Bra service Läs mer

Utsanee T skrev om Johnells.se
    Jag köpe en jakan och jag tycker att det är bra att man kan dala betalning Läs mer

Gabriel P skrev om Johnells.se
    Fick betala för att skicka tillbaka min vara... Det tycker jag att ni maskerar fult på hemsidan. Läs mer

semiha g skrev om Johnells.se
    Jag köpte en tröja till min son. Tyckte att det var jätte smidigt och varan kom inom 1-2 dagar. Läs mer

Sagar M skrev om Johnells.se
    • fick en skjorta i födelsedagspresent
    • otroligt dåligt bemött av johnells i Skärholmen. URUSELT. Jag har handlat skjortor för över 25000kr och förväntade mig inte ett sådant bemötande i gengäld.
    • jag hade som förväntning att jag skulle få BYTA ut skjortan då jag har en exakt likadan. Jag ville alltså inte ha pengarna tillbaka utan endast byta till en annan färg. Detta gick absolut inte eftersom det enligt kvittot var 14 dagars bytesrätt. Jag som är utomlands ofta kom till johnells Skärholmen och förklarade situationen om varför jag kom på den 15:e dagen.
    Otroligt dryg och otrevlig personal. Nonchalant utan att bry sig ett dugg om kunden.
    • företaget levde absolut inte upp till sina förväntningar.
    Innan företaget till sitt försvar börjar skylla på policy och annat trams så kan man ju undra sig varför johnells i Örebro var super trevliga och tillät mig att byta skjortan utan några som helst besvär?
    Nej fyfan. Hellre åker jag 200km nästa gång för att köpa en skjorta men kommer inte lägga min fot in på johnells i Skärholmen.
    Katastrof. Läs mer

Andreas F skrev om Johnells.se
    Plus för snabb leverans. Betyget dras ner av att det kostar att returrnera varan Läs mer
  • Sergio G

2019-01-19

Sergio G skrev om Johnells.se
    Köpte skjorta, tröja och keps. Snabb leverans. Super nöjd! Läs mer

Mehmed T skrev om Johnells.se
    Paketet kommer segt pluss inte alls som zalando plus att jag får betala när jag ska skicka tillbaka varan??? Konstigt.. Läs mer

Alice J skrev om Johnells.se
    Snabb leverans med mycket bra innehåll! Jag är nöjd med tjänsten. Läs mer

Dragos O skrev om Johnells.se
    Basta Shop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer

Tony G skrev om Johnells.se
    Snabb leverans och hög kvalité på kläderna! Läs mer

Sydhamnsvägen 55-57, 151 38 Södertälje