Johnells.se

Fadi M

Toppen. Det var jätte bra köp jätte nöjd ! Rekommenderar

Cia N
Skrev om Johnells.se

Bra, fick min väst fort och den levde upp till förväntningarna, skulle gärna se mer bilder med olika storlekar bara

Thomas K
Skrev om Johnells.se

Kvalitetsprodukter och snabba leveranser ! Bra tips från support vid köp !

Lars J
Skrev om Johnells.se

Snabbt och bra med brett sortiment. Priser som är helt ok. Gant kepsen som jag köpte kom snyggt förpackad, bara att slå in och lämna vidare som den present den var köpt som.

Helena S
Skrev om Johnells.se

Senaste jag var till Johnells Nyk var för två veckor sedan med min son (15 år) som behövde lite nytt till våren. Vi fick fantastisk hjälp att både hitta jeans, ett par tröjor och ett par skor. De som hjälpte lyssnade lyhört på vad min son ville och vågade samtidigt komma med andra förslag för att utmana. Helt enkelt jätte bra service som alltid, personlig och proffsig :-)! Var förra helgen i Kungens Kurva med den andra sonen (12 år) och fick då tålmodig hjälp med att hitta en ny dunväst till våren. Också väldigt bra service....

Bo R
Skrev om Johnells.se

KORT ARMAD LINNE SKJORTA RALP LURENS UTMÄRKT UTMÄRKT SKJORTAN VAR BRA MEN DEN MODELLEN SATT BRA MEN ALLDELES FÖR STOR NERTILL

Diana I
Skrev om Johnells.se

Jätte trevlig och hjälpsam personal, oavsett var man är och shoppar. 👍

Åsa S
Skrev om Johnells.se

Mycket bra hjälp när jag hde frågor om presentkort och även ville returnera.

Niclas B
Skrev om Johnells.se

Köpte fyra påskpresenter till familjen. Det blev olika typer av T-shirts. Bra hjälp och bemötande av personalen.

Li B
Skrev om Johnells.se

Snabb leverans och superfin sjal!

Åsa J

Beställde en keps åt sonen. Fick den snabbt. Jag är nöjd 😊

Louise L
Skrev om Johnells.se

Snabb o bra service via nätet!

Emma H
Skrev om Johnells.se

Köpte en väska via webbshoppen. Funkade utmärkt inkl betalning och leverans

Erik D
Skrev om Johnells.se

Funkade bra, tycker att man kan satsa mer på ston illsland kläder så att det finns ett väl tilltagen sortiment för detta men annars bra leverantör tycker dock att senaste leveransen tog för lång tid mot vad det utlovades.

Belinda A
Skrev om Johnells.se

Snabb leverans allt stämde enligt storlekarna. Fraktfritt och ingenting att klaga på.

Johan L
Skrev om Johnells.se

Snabb leverans, exakt det jag beställde, fint paketerat

Ingela A
Skrev om Johnells.se

Beställde en jacka från Barbour som inte fanns i svart i butiken. Snabb leverans och trevlig personal som hjälpte mig.

Helia M
Skrev om Johnells.se

Jag köpte en stone island hoodie. Jag blev inte bemött av företaget direkt eftersom att jag handlade online, jag förväntade mig bra leveranstid och bra skick på tröjan vilket ni levde upp till! Priset var också lagomt bra och det kom i en jätte fin box och fin ”pynt”. Jag tycker att er sida rekommenderas och fortsätt med hur ni designar era produkter! Vill tillägga en gång till att jag blev väldigt förtjust i själva boxen och hur tröjan kom. Tack!

Dana N
Skrev om Johnells.se

Utmärkt och professionellt bemötande i butiken. Bra erbjudanden på webben.

Gerd C
Skrev om Johnells.se

Jag är nöjd med bemötandet jag fick. Med vänlig hälsning,.

Anna R
Skrev om Johnells.se

Blus från Gant. Via hemsidan. Johnells i Linköping är alltid trevliga, bra service, och alltid roligt att gå in där. Känns som om man får en pratstund med vänner. Ger alltid det lilla extra. Har emellanåt fått tex ett par trosor på köpet eller strumpor . Uppskattar sådant, då man inte räknar med det.

Helen R
Skrev om Johnells.se

Beställde en vårjacka på nätet. Det gick snabbt och smidigt med bra leveransalternativ. Jag är jätte nöjd.

Fadi K
Skrev om Johnells.se

Jag är mycket nöjd, tack så mycket

Maria S
Skrev om Johnells.se

Funkade jättebra. Det enda var väl att det tog 2 dagar innan de skickade paketet. Men det kom fram väldigt fort ändå. 4 dagar från beställning.

Hans P
Skrev om Johnells.se

Snabba leveranser och god service

Leila D
Skrev om Johnells.se

En klänning fr gant märke,personal var suverän med hjälp av storleken. Kan varmt rekommendera butik vid kungens kurva Och själv tycker att jag har hittat en fin butik som är värd att besöka.

Leif Patrik O
Skrev om Johnells.se

Köpte en Sail racing necessär snabb frakt o bra pris. Utförliga bilder som stämde med verkligheten..

Inger K
Skrev om Johnells.se

Motsvarade alla förväntningar. Snyggt förpackat och snabb leverans dessutom.

Setayesh V
Skrev om Johnells.se

Beställde jackorna via hemsidan då storlekarna saknades i butik. Fick hem varorna snabbt men tyvärr passade ingen utav jackorna så det blev retur på båda. Inväntar betalning från Johnells.se

Anneli A
Skrev om Johnells.se

Bra beskrivning av varan och snabb leverans

Abdulmagd M
Skrev om Johnells.se

Jag köpte en Stone island hoodie. Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt men det jag blev mest överraskad av var hur snabb leveransen var trots dessa omständigheter med covid-19. Grymt bra och kommer utan tvekan handla här igen!

Hawo M
Skrev om Johnells.se

Tröjan passade inte mig jag vill ha storlek S.

Urban G
Skrev om Johnells.se

Kvalitets produkter till bra pris och snabb leverans

Margareta D
Skrev om Johnells.se

Snabb leverans. Fin jacka. Bra pris.

Christina H
Skrev om Johnells.se

Köpte ett par bruna boots av märket Gant. Varan motsvarar mina förväntningar och levererades till min lokala Coopaffär inom ett par dagar. Jag beställde via nätet.

Ghazwan A
Skrev om Johnells.se

Jag köpte en parajumper väst som kom väldigt fin packat. Inget fel med varan jag köpte allt stämde med det jag såg.

Jan M
Skrev om Johnells.se

Handlade på internetbutiker komp med underkläder, fungerar utmärkt i dessa Corona tider när man ska undvika kontakter. En mycket bra och smidig internetbutik och snabba leveranser.

Helena R
Skrev om Johnells.se

Stort utbud och supersnabba leveranser.

Tony C
Skrev om Johnells.se

Jättebra service och bemötande.snygga kläder.

Pauline H
Skrev om Johnells.se

Köpte en stilren snygg overshirt, bra storlek. Enkelt att beställa och snabb leverans Levde upp till mina förväntningar

Kristina A
Skrev om Johnells.se

Beställde vita sneakers som hade defekt, fläck samt repa. Ringde till kundservice, blev bemött på ett fantastiskt sätt av en tjej som hänvisade mig till att mejla bilder till kundservice. Gjorde som hon sa och blev där hjälpt av en tjej vid namn Angelica som snabbt såg till att jag fick bra service samt blev nöjd som kund då jag fick priset nedsatt då det fanns defekter på skorna. Toppen service av Angelica, tummen upp!

Camilla J
Skrev om Johnells.se

Otroligt dålig webbshop, det var sista gången jag gjorde ett köp på Johnells.

Linda E
Skrev om Johnells.se

Är väldigt nöjd med varan. Bra bemötande av personal i butik när jag handlar där.

Jörgen L
Skrev om Johnells.se

Snabb leverans och jättesnygg Morris väst!

Kerstin B
Skrev om Johnells.se

Jeans och skjorta. Alltid trevligt bemötande, blir sedd som kund och får den hjälp jag behöver. Uppfyller alla mina förväntningar.

Åsa Heléna D
Skrev om Johnells.se

Bra och snabb leverans av ett par skor,levererades i en fin box

Claes F
Skrev om Johnells.se

Slipover gant har letat efter detta och fann den hos er. Mycket nöjd

Elissa H
Skrev om Johnells.se

Jag köpte en väldigt fin väska Blev bemötte på ett bra sätt Mina förväntningar va bra eftersom ni gör en aldrig besviken

Claes Mikael K
Skrev om Johnells.se

Snabb leverans, min order skickades från tre olika butiker men alla kom till postombudet samma dag. Bra kvalité och utbud av produkter på hemsidan.

Karin S

Trevligt bemötande av kundtjänst