Alla kategorier Mataffär Jönköping Jönköping Jönköpings Stormarknad AB

Herkulesvägen 7, 553 03 Jönköping — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Jönköpings Stormarknad AB

• Kristofer R
    Kristofer R skrev om Jönköpings Stormarknad AB
    Bra affär - dock rörig parkering.
  • Sanna
    Sanna skrev om Jönköpings Stormarknad AB
    Det är helt enkelt Jönköpings bästa mataffär. Finns alltid allting man vill ha, oerhört stort utbud, och det gäller inte bara maten. Här finns allt och lite till!
  • Carina  E
    Carina E skrev om Jönköpings Stormarknad AB
    Ligger väldigt centralt vilket är ett stort plus. De har även ett utbud som övriga matbutiker har svårt att leva up till. Man får alltid med sig allt man har skrivit upp på matlistan hem. Det är också bra skyltat i taket så att man lättare hittar de varor man behöver i den stora butiken.
  • Jonna A
    Jonna A skrev om Jönköpings Stormarknad AB
    Inte stans bästa affär. Jag har flera gånger råkat ut för att varor varit gamla och dåliga, sådana man inte ens tänker på att titta efter datum på då man är på en stormarknad där omsättningen är hög. Men så länge man är väldigt noga med att kolla datum på varorna är det en ok affär med bra utbud.
  • Markus C
    Markus C skrev om Jönköpings Stormarknad AB
    Bäst, helt enkelt. Allt finns, bra priser om än högre än Willys, fräscht, bra personal, helt okej läge.
  • Rasmus P
    Rasmus P skrev om Jönköpings Stormarknad AB
    Jönköpings i särklass bästa mataffär med jätteutbud till rimliga priser. Riktigt fräscha lokaler också. Det enda som drar ner lite är läget och att det ibland kan vara lite väl mycket folk. Trots detta tycker jag faktiskt att de förtjänar fem recos...
  • Linus P
    Linus P skrev om Jönköpings Stormarknad AB
    Jönkans största och bästa mat affär! De har allt och lite till. Allt i fräscha lokaler och fräschast varor! Bra upplägg på butiken, speciellt nu på sistone då de har lyft fram olika avdelningar på ett snyggt sätt. Handla på maxi, bäst i mitt test=)
    Rasmus P gillar detta
  • Therese D
    Therese D skrev om Jönköpings Stormarknad AB
    Kan man bara älska, en av Jönköpings bästa mataffärer? Ja jag minns när de byggde Ica Maxi i Jönköping det var ett par år sedan, men en så välfylld mataffär i så otroligt fräscha lokaler. Mmmm vackra minnen.. ;o) Skämt o sido, finns verkligen inte mycket att klanka ner på, möjligtsvis fisk ståndet utanför... Luktar verkligen fisk!Usch... hehe. Även om det är mycket folk blir det nästan aldrig trångt, här handlade vi regelbundet förr... Ska du handla mat i Jönköping åk till Ica MAxi...

Herkulesvägen 7, 553 03 Jönköping