JRM Group AB

Frejgatan 13, 114 79 Stockholm — Visa karta

Välkommen till JRM Group AB!

JRM Group AB startade 2011 med målet att förenkla renoveringsprojekt för våra kunder. Oavsett om du väljer att göra en mindre renovering eller bygga om ditt hus kommer vi och vår erfarna personal att stå vid din sida.

Du ska inte behöva jaga olika specialister inom hantverk, el eller VVS. Och tack vare vårt breda kontaktnät kan vi erbjuda specialister inom alla byggområden.

Vår vision är total kvalité i alla led av byggprocessen. Genom nytänkande kombinerad med gedigen yrkesskicklighet ska vi leverera kompletta, trygga och prisvärda badrumsinstallationer över hela Stockholm.

Några av våra samarbetspartner Kakelspecialisten, Kakelhörnan, Södermalmsträ, Dahl med flera.

JRM Group AB – vi samlar alla byggstenar för en lyckad renovering.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 20 kunder tycker om JRM Group AB

• Ludwig P

2020-03-09

Ludwig P skrev om JRM Group AB
    Totalrenovering av vindsvåning med etage. JRM har genomgående levererat utmärkt arbete. Under arbetets gång har kommunikationen skötts bra och arbetsledaren har varit tillgänglig för frågor vid såväl kväll som helg - vilket har uppskattats enormt. JRM har dessutom själv ombesörjt leveranser och upphämtande av varor som vi själva beställt.

Under arbetets gång har vi några gånger ändrat oss från ursprungsplanen vilket mottagits bra av hantverkarna. Ett stort plus att arbetsledarna samt hantverkarna har kommit med egna förslag och idéer som vi inte tänkt på från början.

Vi har rekommenderat JRM till flera av våra vänner då vi varit så pass nöjda med arbetet. Läs mer
    2020-03-10 Mirzo K svarar Ludwig P
    Tack Ludwig!
    Vi ses fram emot att utföra fler byggentreprenader med dig och Andrea i fokus!
  • 2020-03-09

Godfried L skrev om JRM Group AB
    badrumsrenovering av JRM Group AB.
    Hittade JRM Group AB från Google och ringde ringde mobilnumret till JRM Group AB.
    Bra bemötande från företagssida, bra offert som jag fick och valde JRM Group att göra renoveringen.
    Resultatet var perfekt och vi var jättenöjd med badrummet nu. Läs mer
    2020-03-10 Mirzo K svarar Godfried L
    Tack för omdömet Godfred!
    Vi hoppas på att kunna leverera fler byggarbeten till er.
  • 2020-03-09

Kalle A skrev om JRM Group AB
    Mycket proffsigt bemötande och bra utförande. Trots svårigheter under renoveringen, med hård betong som var tuff att bila bort så höll man tiden satt upp. JRM Group ordnade ett mycket snyggt utförande med hög kvalitet på finish. Allra bäst var dock den personlig servicen av vår kontaktperson med bra råd om lösningar och materialval, och att han bokade extra städning åt oss efter utfört arbete. Läs mer
    2020-03-10 Mirzo K svarar Kalle A
    Tackar Kalle.
    Det var stressigt och svettigt med vi lyckades tillsammans!
  • 2020-01-16

ERIK P skrev om JRM Group AB
    Anlitade JRM Group AB för en totalrenovering av lägenhet. Allting fungerade perfekt. De höll utlovad tid för arbetet, utlovat pris och höll hela tiden rent och dammsög golven varje dag. Hantverkaren som utförde arbetet var i arbete varje dag och var dessutom mycket trevlig. Besiktning och garanti på arbetet ingick också, inga fel eller missar hittade vi.
    Perfekt!
    Rekommenderar JRM Group AB !! Läs mer
    2020-01-20 Mirzo K svarar ERIK P
    Tack för omdömet Erik!
    Ser fram emot nästa projekt!
  • 2020-01-16

Artjoms D skrev om JRM Group AB
    Vi gjorde en helrenovering av vårat badrum. Allt fungerade perfekt
    tidplanen höll, bra kommunikation och inga extra kostnader. Är kanske något dyrare än andra företag men det kan det vara värt när allt flyter på så bra.
    Jag kan rekomendera starkt JRM Group AB. / Artjoms Läs mer
    2020-01-20 Mirzo K svarar Artjoms D
    Tack för omdömet Artjoms!
    Roligt att få samarbeta med dig.
  • 2020-01-14

Romid A skrev om JRM Group AB
    Fantastiskt bra och flexibel arbetsledare. Har anlitat samma firma vid antal gånger nu och har alltid varit lika nöjd. Läs mer
    2020-01-20 Mirzo K svarar Romid A
    Tack Romid. Jag ser fram emot renoveringen av WCen!
  • SULTAN M

2019-12-30

SULTAN M skrev om JRM Group AB
    Tackar för ett bra jobb grabbar!
    Rekommenderar! Läs mer
    2020-01-13 Mirzo K svarar SULTAN M
    Tack själv Sultan!
    Det var ett nöje att samarbeta.
  • 2019-12-30

Beka B skrev om JRM Group AB
    Anlitade JRM Group för badrumsrenovering.
    Fick utmärkt bemötande , både trevlig och sak kunnig personal.
    Jag brukar ha höga förväntningar och grabbarna på JRM Group överträffade mina förväntningar.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-01-13 Mirzo K svarar Beka B
    Tack Beka.
    Hoppas vi kan utföra mer byggprojekt med dig i fokus!
  • 2019-12-30

Kasra P skrev om JRM Group AB
    Mycket professionellt bemötande av ett företag med erfarenhet. Önskade att få badrummet färdigställt inför julledigheten vid offertförfrågan och vid uppgörelsen lovades detta, något som JRM till 100% fullföljde.

Mycket imponerad och rekommenderar vidare. Läs mer
    2020-01-13 Mirzo K svarar Kasra P
    Tack för ett fint omdöme Kasra!
    Det betyder mycket för oss.
  • 2019-12-11

Marat E skrev om JRM Group AB
    Jag har renoverat mitt boende vid flera tilfällen och det har alltid varit något strul. förra året tipsade en vän och jag ringde JRM för att fixa mitt badrum. Jag fick bra pris så vi kom överens. Måste säga att resultatet blev riktigt bra. De jobbader ent och fint. Killarna kom alltid o tid och var till och med artiga. Det viktiga är att de avslutade i tid. Jag kommer absolut att rekommendera de vidare. Läs mer
    2019-12-30 Mirzo K svarar Marat E
    Tack Marat! Det uppskattar vi!
  • 2019-11-22

D skrev om JRM Group AB
    Tog hjälp av JRM Group för att måla om väggar och tak i hall och två sovrum, byta socklar och riva ned +bygga nya garderober i vår nya lägenhet och resultatet var HELT FANTASTISKT. Väldigt professionellt och strukturerat team som noggrant vägleder, hjälper och ser till att arbetet blir utfört i en mycket hög nivå och i tid. Både projektledningen såväl som arbetet är jag väldigt nöjd med och kommer fortsätta samarbeta med dem för fler framtida projekt till mitt hem! Tacksam för äntligen hittat en pålitlig och erfaren firma! Läs mer
    2019-11-24 Mirzo K svarar D
    Tack så mycket för det fina omdömet! Vi ser fram emot flera uppdrag.
  • 2019-11-16

Mathias H skrev om JRM Group AB
    JRM Group har totalrenoverat mitt badrum efter en vattenskada och jag är helt nöjd. Badrummet blev så snyggt och jobbet var klart i tid trots några sena leveranser av inredning. Priset blev precis som överenskommet och vi fick alla nödvändiga intyg till försäkringsbolaget.Dom skötte allt så jag hade en part att tala med.

Kommer att använda JRM igen för ombyggnad av köket. Läs mer
    2019-11-19 Mirzo K svarar Mathias H
    Tack för det fina omdömet Mathias!
    Ser fram emot köksrenoveringen
  • 2019-10-31

Stephen D skrev om JRM Group AB
    Kakelbyte i köket, golvslipning på bottenvåning. Bra erfarenhet av företaget och handverkare. Rekommenderas. Läs mer
    2019-11-04 Mirzo K svarar Stephen D
    Tack för rekommendationen Stephen!
  • 2019-10-19

Sven D skrev om JRM Group AB
    Utmärkt plattsättare,vi fick två fina badrum, till bra pris.

Dock gjöts golvet i ena badrummet med fel betong så arbetet fick pausas över sommaren medan det torkade ut.

Slutresultatet blev utmärkt.

Kan rekommenderas. Läs mer
    2019-11-04 Mirzo K svarar Sven D
    Tack för rekommendationen Sven.
  • 2019-10-17

Rolf Å skrev om JRM Group AB
    Inköp av plattsättnings tjänst som ue för Huddinge sjukhus.
    Plattsättningen har utförts mkt bra och med gott yrkeskunnande.
    Kontakten med JRM Group AB har fungerat fördömligt.

Mina högt ställda förväntningar har uppfyllts och tveklöst kommer jag att fortsätta anlita dom.
    Rolf Åberg VD Golvprojekt Keramik i sthlm AB Läs mer
    2019-11-04 Mirzo K svarar Rolf Å
    Stort tack för fina omdömet Rolf!
    Ser fram emot flera uppdrag från dig.
  • 2019-10-17

Ruslan D skrev om JRM Group AB
    Rekommenderar. 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Läs mer
    2019-10-17 Mirzo K svarar Ruslan D
    Tack Ruslan detta uppskattas av oss!
  • 2019-10-16

Angelo A skrev om JRM Group AB
    Badrum renovering, tidplan & jobb enligt plan.
    Noga med detaljerna och fint gjort. Läs mer
    2019-10-17 Mirzo K svarar Angelo A
    Stort tack Angelo. Hoppas att vi får fler uppdrag från dig!
  • Petra H

2019-10-15

Petra H skrev om JRM Group AB
    Beställde totalrenovering av badrum och blev fantastiskt nöjd! Trevligt bemötande, stöd och hjälp i alla steg, projektet klart i tid, oerhört proffsigt arbete där de hela tiden gjort det lilla extra och varit noga med detaljerna. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-10-17 Mirzo K svarar Petra H
    Återigen stort tack för ditt fina omdöme Petra
    Det uppskattas verkligen!
  • 2019-10-15

Ulf Å skrev om JRM Group AB
    Snabba och lyhörda för önskemål och synpunkter. Läs mer
    2019-10-17 Mirzo K svarar Ulf Å
    Tack för omdömet Ulf. Det var mycket lyckad projekt!
  • 2019-10-15

Mikael S skrev om JRM Group AB
    Vi total renoverade vår lägenhet på distans när vi var utomlands och allt fungerade perfekt utöver alla förväntningar. Läs mer
    2019-10-15 Mirzo K svarar Mikael S
    Tack Mikael!
    Det var ett nöje att samarbete!

Frejgatan 13, 114 79 Stockholm