JRM Group AB

JRM Group AB

Välkommen till JRM Group AB!

JRM Group AB startade 2011 med målet att förenkla renoveringsprojekt för våra kunder. Oavsett om du väljer att göra en mindre renovering eller bygga om ditt hus kommer vi och vår erfarna personal att stå vid din sida.

Du ska inte behöva jaga olika specialister inom hantverk, el eller VVS. Och tack vare vårt breda kontaktnät kan vi erbjuda specialister inom alla byggområden.

Vår vision är total kvalité i alla led av byggprocessen. Genom nytänkande kombinerad med gedigen yrkesskicklighet ska vi leverera kompletta, trygga och prisvärda badrumsinstallationer över hela Stockholm.

Några av våra samarbetspartner Kakelspecialisten, Kakelhörnan, Södermalmsträ, Dahl med flera.

JRM Group AB – vi samlar alla byggstenar för en lyckad renovering.

Läs vad 42 kunder tycker om JRM Group AB 2

• 2021-06-02
    Jag är väldigt nöjd med JRM Group och min kontakt med Mirzo. Det har fungerat klockrent. Den bästa hantverkaren som jag har haft att göra med allt i från en proffsig offert, till bra utförande och enligt tidplan. Helnöjd!
  • 2021-05-17
    Vi anlitade JRM för vår badrumsrenovering. De var hjälpsamma och professionella genom hela processen och vi är supernöjda med resultatet. De vägledde oss genom svåra val och blev dessutom klara en vecka tidigare än planerat.
  • 2021-05-16
    Renoverade gästtoalett i April och är jättenöjda. Noggrant utfört arbete och bra kommunikation. Inga problem under processen. Allt hölls rent och snyggt hela tiden. Kan varmt rekommendera JRM.
  • 2021-04-30
    Vi renoverade ett litet badrum i Stockholm under april och ger högt betyg på alla punkter till JRM. Då vi själva bor på annan ort var tät kommunikation med byggföretaget en förutsättning för att få allt att fungera. Trots lite fuktskador som borde ha försenat byggnationen klarade JRM av att avsluta projektet före utsatt tid. Mycket bra projektledning av Mirzo :) Fin yt-finish och har fått bilder under själva byggnationen för att kunna följa projektet på distans.
    2021-04-12
    Renoverade badrummet nu under mars 2021 och kan varmt rekommendera företaget! De var mycket tillgängliga före, under och efter arbetet och har löst de problem som uppkom under arbetets gång på ett fantastiskt sätt. Resultatet blev bättre än jag kunde föreställa mig, och de blev dessutom klara innan utsatt tid.
  • DAN J
    skrev om JRM Group AB
    2021-03-06
    Vi fixade badrum, golv samt diverse snickerier i vår bostadsrätt. God kommunikation genom hela processen och arbetet löpte enligt utsatt tidsplan. Vi är mycket nöjda med slutresultatet, rekommenderas varmt!
    2021-03-01
    Vi är supernöjda med JRM. Badrumsrenovering gick väldigt smidigt. Bra kommunikation, bra arbetsmoral, bra pris, väldigt noggranna grabbar och dessutom hållit sig till tidsplan.
  • 2021-03-01
    JRM Group rev ett gammalt badrum och byggde upp ett helt nytt i ett annat rum. Kommunikationen var utmärkt och de löste de oväntade frågor som alltid dyker upp (oväntad rördragning som inte stämmer med ritning osc). De är noggranna med detaljerna och måna om en riktigt bra helhet.
  • 2021-02-24
    Vi har använt JRM Group för badrumsrenovering, golvbyte och mindre ombyggnationer i vår lägenhet. Vi är helnöjda med resultatet. Längs processen har kommunikationen fungerat utmärkt och JRM har hållit sig till tidplan. Rekommenderar varmt!
  • 2021-02-22
    Kan verkligen rekommendera JRM Group, de har byggt ut vårt gäst-wc till ett komplett badrum. Samtidigt gjordes en uppfräschning/renovering av vårt andra badrum. Nu har vi två nya superfina badrum. JRM Group har varit proffsiga hela vägen, hållit tider, varit mycket noggranna och resultatet blev fantastiskt.
  • 2020-12-04
    Seriösa killar som har ett proffsigt bemötande och hög yrkesstolthet. Inga frågetecken på vilka som kommer få hjälpa mig nästa gång!
    2020-11-28
    Vår badrumsrenovering tog tid, det blev ett rätt komplcerat jobb i en gammal villa. Men resultatet var utmärkt. JRM är en vänlig problemlösare med kompetent personal. Rekommenderas!
  • 2020-10-01
    Anlitade JRM för en totalrenovering av badrummet. Arbetet gick smidigt till och jag fick bilder på badrummet under arbetets gång, vilket kändes tryggt. Riktigt bra jobb och väldigt hjälpsam personal, rekommenderar starkt!
  • 2020-09-21
    Fick hjälp med ett mindre el-jobb. Snabbt, smidigt, enkelt! Jag blev mycket nöjd.
  • 2020-09-19
    Bra kommunikation med supertrevligt och kunnigt bemötande. Väldigt nöjd med utfört badrumsrenovering som blev klart på kortare tid än beräknat. Rekommenderar varmt.
  • 2020-09-19
    Jag anlitade JRM Group AB för en total badrumsrenovering inkl asbestsanering.
    De har varit väldigt bra att samarbeta med från offert till slutbesiktning. Jag kan verkligen rekommendera dem.
  • 2020-09-07
    Vi har anlitat JRM group vid ett flertal tillfällen både privat och genom jobbet. Alltid tillmötesgående, lösningsorienterade och genomgående intresserade av att göra ett fint jobb. Snygga resultat, håller tider och tydlig och rak kommunikation. Dessutom supertrevliga! Mina varmaste rekommendationer!
  • 2020-07-29
    Vi har totalrenoverat vårt badrum med japansk toalett, bubbelbadkar och stora plattor. Vi har anlitat JRM för jobbet och ingenting var omöjligt för dem. De kunde hitta lösningar för alla våra önskningar. När jag läste omdömen på Reco innan vi anlitade JRM, kunde jag inte tro att allt var sant. Att kunderna kunde vara så nöjda med JRM. Men det är sant. Jag och min man är väldigt nöjda. Det har varit mycket bra kommunikation med teamet, jobbat fort men noga och med bra resultat. Jag kan varmt rekommendera dem!
    2020-06-10
    De gjorde en badrumsrenovering åt mig med mycket gott resultat. Kommunikationen funkade bra. En del sena leveranser gjorde att det tog lite längre tid än planerat, men det var inte deras fel.
    Tack för omdömet Erik Vi är riktigt stolta med resultatet! JRM Group AB
  • 2020-05-26
    Utförde renovering i form av snickeri, målning, golvläggning. Utmärkt genomfört arbete. Generösa och hjälpsamma. Bra attityd. Rekommenderas!
    Stort tack för rekommendationen Björn. Det har varit en smidig och lyckad renovering. Vi ser fram emot fler byggprojekt! JRM Group AB
  • 2020-05-25
    Bara bra erfarenheter efter vår totalrenovering. Tillgängliga, flexibla och lyhörda. Kan varmt rekommendera!
    Tack för omdömet Josefine och Elvira. Det var ett nöje att få samarbete med er. Hoppas ni trivs i er nya lägenhet. JRM Group AB
  • 2020-04-23
    JRM Group AB har gjort ett mycket fint renoveringsarbete av mitt badrum. De har varit lyhörda och måna om att det skall bli ett bra slutresultat. Bra tips på produkter och lösningar som har varit uppskattat. Bra kommunikation. De är riktiga badrumsproffs så man är i trygga händer och kan lita på att allt blir utfört på bästa sätt.
    Stort tack för det fina omdömet och rekommendationen Birgitta! Det var lärorikt att få samarbeta med en arkitekt. JRM Group AB
  • 2020-03-09
    Totalrenovering av vindsvåning med etage. JRM har genomgående levererat utmärkt arbete. Under arbetets gång har kommunikationen skötts bra och arbetsledaren har varit tillgänglig för frågor vid såväl kväll som helg - vilket har uppskattats enormt. JRM har dessutom själv ombesörjt leveranser och upphämtande av varor som vi själva beställt.

Under arbetets gång har vi några gånger ändrat oss från ursprungsplanen vilket mottagits bra av hantverkarna. Ett stort plus att arbetsledarna samt hantverkarna har kommit med egna förslag och idéer som vi inte tänkt på från början.

Vi har rekommenderat JRM till flera av våra vänner då vi varit så pass nöjda med arbetet.
    Tack Ludwig! Vi ses fram emot att utföra fler byggentreprenader med dig och Andrea i fokus! JRM Group AB
  • 2020-03-09
    badrumsrenovering av JRM Group AB.
    Hittade JRM Group AB från Google och ringde ringde mobilnumret till JRM Group AB.
    Bra bemötande från företagssida, bra offert som jag fick och valde JRM Group att göra renoveringen.
    Resultatet var perfekt och vi var jättenöjd med badrummet nu.
    Tack för omdömet Godfred! Vi hoppas på att kunna leverera fler byggarbeten till er. JRM Group AB
  • 2020-03-09
    Mycket proffsigt bemötande och bra utförande. Trots svårigheter under renoveringen, med hård betong som var tuff att bila bort så höll man tiden satt upp. JRM Group ordnade ett mycket snyggt utförande med hög kvalitet på finish. Allra bäst var dock den personlig servicen av vår kontaktperson med bra råd om lösningar och materialval, och att han bokade extra städning åt oss efter utfört arbete.
    Tackar Kalle. Det var stressigt och svettigt med vi lyckades tillsammans! JRM Group AB
    2020-01-16
    Anlitade JRM Group AB för en totalrenovering av lägenhet. Allting fungerade perfekt. De höll utlovad tid för arbetet, utlovat pris och höll hela tiden rent och dammsög golven varje dag. Hantverkaren som utförde arbetet var i arbete varje dag och var dessutom mycket trevlig. Besiktning och garanti på arbetet ingick också, inga fel eller missar hittade vi.
    Perfekt!
    Rekommenderar JRM Group AB !!
    Tack för omdömet Erik! Ser fram emot nästa projekt! JRM Group AB
  • 2020-01-16
    Vi gjorde en helrenovering av vårat badrum. Allt fungerade perfekt
    tidplanen höll, bra kommunikation och inga extra kostnader. Är kanske något dyrare än andra företag men det kan det vara värt när allt flyter på så bra.
    Jag kan rekomendera starkt JRM Group AB. / Artjoms
    Tack för omdömet Artjoms! Roligt att få samarbeta med dig. JRM Group AB
  • 2020-01-14
    Fantastiskt bra och flexibel arbetsledare. Har anlitat samma firma vid antal gånger nu och har alltid varit lika nöjd.
    Tack Romid. Jag ser fram emot renoveringen av WCen! JRM Group AB
  • 2019-12-30
    Tackar för ett bra jobb grabbar!
    Rekommenderar!
    Tack själv Sultan! Det var ett nöje att samarbeta. JRM Group AB
    2019-12-30
    Anlitade JRM Group för badrumsrenovering.
    Fick utmärkt bemötande , både trevlig och sak kunnig personal.
    Jag brukar ha höga förväntningar och grabbarna på JRM Group överträffade mina förväntningar.
    Rekommenderar starkt!
    Tack Beka. Hoppas vi kan utföra mer byggprojekt med dig i fokus! JRM Group AB
  • 2019-12-30
    Mycket professionellt bemötande av ett företag med erfarenhet. Önskade att få badrummet färdigställt inför julledigheten vid offertförfrågan och vid uppgörelsen lovades detta, något som JRM till 100% fullföljde.

Mycket imponerad och rekommenderar vidare.
    Tack för ett fint omdöme Kasra! Det betyder mycket för oss. JRM Group AB
  • 2019-12-11
    Jag har renoverat mitt boende vid flera tilfällen och det har alltid varit något strul. förra året tipsade en vän och jag ringde JRM för att fixa mitt badrum. Jag fick bra pris så vi kom överens. Måste säga att resultatet blev riktigt bra. De jobbader ent och fint. Killarna kom alltid o tid och var till och med artiga. Det viktiga är att de avslutade i tid. Jag kommer absolut att rekommendera de vidare.
    Tack Marat! Det uppskattar vi! JRM Group AB
  • D
    skrev om JRM Group AB
    2019-11-22
    Tog hjälp av JRM Group för att måla om väggar och tak i hall och två sovrum, byta socklar och riva ned +bygga nya garderober i vår nya lägenhet och resultatet var HELT FANTASTISKT. Väldigt professionellt och strukturerat team som noggrant vägleder, hjälper och ser till att arbetet blir utfört i en mycket hög nivå och i tid. Både projektledningen såväl som arbetet är jag väldigt nöjd med och kommer fortsätta samarbeta med dem för fler framtida projekt till mitt hem! Tacksam för äntligen hittat en pålitlig och erfaren firma!
    Tack så mycket för det fina omdömet! Vi ser fram emot flera uppdrag. JRM Group AB
  • 2019-11-16
    JRM Group har totalrenoverat mitt badrum efter en vattenskada och jag är helt nöjd. Badrummet blev så snyggt och jobbet var klart i tid trots några sena leveranser av inredning. Priset blev precis som överenskommet och vi fick alla nödvändiga intyg till försäkringsbolaget.Dom skötte allt så jag hade en part att tala med.

Kommer att använda JRM igen för ombyggnad av köket.
    Tack för det fina omdömet Mathias! Ser fram emot köksrenoveringen JRM Group AB
  • 2019-10-31
    Kakelbyte i köket, golvslipning på bottenvåning. Bra erfarenhet av företaget och handverkare. Rekommenderas.
    Tack för rekommendationen Stephen! JRM Group AB
    2019-10-19
    Utmärkt plattsättare,vi fick två fina badrum, till bra pris.

Dock gjöts golvet i ena badrummet med fel betong så arbetet fick pausas över sommaren medan det torkade ut.

Slutresultatet blev utmärkt.

Kan rekommenderas.
    Tack för rekommendationen Sven. JRM Group AB
  • 2019-10-17
    Inköp av plattsättnings tjänst som ue för Huddinge sjukhus.
    Plattsättningen har utförts mkt bra och med gott yrkeskunnande.
    Kontakten med JRM Group AB har fungerat fördömligt.

Mina högt ställda förväntningar har uppfyllts och tveklöst kommer jag att fortsätta anlita dom.
    Rolf Åberg VD Golvprojekt Keramik i sthlm AB
    Stort tack för fina omdömet Rolf! Ser fram emot flera uppdrag från dig. JRM Group AB
  • 2019-10-17
    Rekommenderar. 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
    Tack Ruslan detta uppskattas av oss! JRM Group AB
  • 2019-10-16
    Badrum renovering, tidplan & jobb enligt plan.
    Noga med detaljerna och fint gjort.
    Stort tack Angelo. Hoppas att vi får fler uppdrag från dig! JRM Group AB
  • 2019-10-15
    Beställde totalrenovering av badrum och blev fantastiskt nöjd! Trevligt bemötande, stöd och hjälp i alla steg, projektet klart i tid, oerhört proffsigt arbete där de hela tiden gjort det lilla extra och varit noga med detaljerna. Rekommenderas varmt!
    Återigen stort tack för ditt fina omdöme Petra Det uppskattas verkligen! JRM Group AB
    2019-10-15
    Snabba och lyhörda för önskemål och synpunkter.
    Tack för omdömet Ulf. Det var mycket lyckad projekt! JRM Group AB
  • 2019-10-15
    Vi total renoverade vår lägenhet på distans när vi var utomlands och allt fungerade perfekt utöver alla förväntningar.
    Tack Mikael! Det var ett nöje att samarbete! JRM Group AB