JRM Group AB

JRM Group AB

www.jrmgroup.se
  • BadgeFiveYears

Vi är din Badrumsinstallatör! JRM Group AB startade 2011 med målet att förenkla renoveringsprojekt för våra kunder. Oavsett om du väljer att göra en mindre renovering eller bygga om ditt hus kommer vi och vår erfarna personal att stå vid din sida. Vår vision är total kvalité i alla led av byggprocessen. Genom nytänkande kombinerad...

78 omdömen om JRM Group AB

Sedan starten hos Reco 2018

Richard L
Skrev om JRM Group AB

Vi anlitade JRM för ett totalrenoveringsprojekt 2022 samt en mindre komplettering nu under 2024. I projektet ingick över 100 kvm, ett badrum samt tillägg av ett extra badrum, flytt av kök, öppning av vägg, ommålning av alla ytor (vägg och tak) samt omläggning av trägolv. Lägg därtill på att vi gjorde om all el i lägenheten med genomgående spotlights. Projektet flöt på mycket väl och landade i det tidsestimatet vi originellt sett hade trots att vi hade många kravställningar och att vi behövde göra akuta ändringar i planerna...

Hans E
Skrev om JRM Group AB

Alltid hög servicegrad och positivt bemötande. Bland de bästa jag anlitat / Kräsen

Karin Maria Charlotta W

Jag drabbades av en halvakut lite udda olycka med behov av en snabb delreparation. Dessutom var skadan mer omfattande än väntat vilket ledde till ändrade planer. JRM var oerhört proffsiga, flexibla och löste allt som kom upp på stående fot. Fantastiskt bra att ha kontakt med. Själva hantverket dessutom mycket bra, snyggt och professionellt. Jag är oerhört nöjd och lättad över att tack vare JRM ha gått från inget badrum till fullt fungerande badrum på bara en vecka. Kommer tveklöst anlita dem igen vid behov!

Xiaodi Y
Skrev om JRM Group AB

JRM helrenoverade två badrum åt oss och utförde ett exceptionellt bra arbete. Väldigt proffsigt! Skulle varmt rekommendera.

Paulina K
Skrev om JRM Group AB

Jag anlitade JRM för renovering av vårt badrum och kunde inte vara mer nöjd. Mirzo är professionell, noggrann, extremt serviceinriktad och mån om att man ska vara mer än nöjd med slutresultatet. Jobbet krävde en del speciallösningar som Mirzo hittade snygga och smarta lösningar till. Skulle varmt rekommendera och kommer absolut anlita igen!

Ann Sofi N
Skrev om JRM Group AB

Vi anlitade JRM Group för att bygga om ett befintligt toalettutrymme samt en klädkammare till att bli ett komplett badrum, dvs toalett inklusive dusch. Vi är mycket nöjda med allt från första besöket, offertförfarandet, genomförandet, uppföljning/slutbesiktning och inte minst resultatet. Mirzo som var arbetsledare och vår kontaktperson genom hela projektet är mycket professionell, tydlig, trevlig och lyhörd och levererade allt enligt överenskommen tidplan och offert. Vi hade ganska bestämd uppfattning kring hur vi ville...

Erik S
Skrev om JRM Group AB

Ett fantastiskt bemötande och ett strålande hantverk. Att renovera badrummet kostar en del och processen är jobbig, men när en entreprenör som JRM gör det så är det värt det. Badrummet blev snyggare än förväntat: plattsättaren hade en enorm känsla för detaljer, linjer och symmetri. En äkta hantverkare med stor skicklighet och rejält kunnande. Vi fick kontinuerligt information och var ständigt uppdaterade om vad som skedde. Mirzo, som ledde arbetet, är tydlig, trevlig och oerhört lätt att ha att göra med, en riktig stjärna. Jag kan å det varmaste rekommendera JRM!

Charina B
Skrev om JRM Group AB

Väldigt nöjda med JRM och Mirzo som mycket proffessionell projektledare. Lyhörd, tillmötesgående och alltid snabb återkopplade vid frågor och funderingar. Arbetet genomfördes otroligt skickligt, noggrant och tidsplaner hölls alltid. Vi är otroligt nöjda med arbete och bemötande av duktiga yrkesmän och allt vi kom överens om genomfördes på absolut bästa sett.

Victor Per Johan M

Vi anlitade JRM för en totalentreprenad som inkluderade allt från förändrad planlösning och alla ytskikt till nya badrum, kök och tekniska lösningar. Vi är extremt nöjda med resultatet! Mirzo och hans team har varit lyhörda genom hela processen, kommit med proaktiva förslag och haft en mycket hög nivå på allt arbete! Alla tidsplaner har hållit och de har även varit mycket flexibla till våra önskemål. Vill även ge ett extra tack tilö finsnickaren Ivan som både imponerat stort med sina färdigheter och sin sociala förmåga gällande...

Adam J
Skrev om JRM Group AB

JRM group var snabba, flexibla och engagerade i vårt nya badrum. Kontakten med Mirzo var genom hela renoveringen god och han löste ut alla frågetecken samtidigt som han kom med egna förslag utifrån sin erfarenhet. Jag rekommenderar starkt JRM Group då de utfört arbetet väl och till ett överkomligt pris.

Carmen F
Skrev om JRM Group AB

Från vår första träff har känns rätt! Mirzo är lyhörd och har förstått våra önskemål och förklarad den bästa lösningarna som skulle passa vår badrumsyta samt vår stil! Hela lägenheten känns amazing, fräsch och ny! Tack Mirzo och JRM teamet för vårt fantastiska badrum och vardagsrum!

Mattias F
Skrev om JRM Group AB

Mirzo och hela JRM-teamet är fantastiskt proffsiga och gör mer än bara det ”lilla” extra. De lägger ner sin själ i jobbet och vår lägenhet på Lutzengatan känns som ny efter renoveringen av JRM. Jag kan verkligen rekommendera JRM

Carl-Wilhelm Christian L

Mirzo och JRM group totalrenoverade vårt hus (väggar, golvvärme, kök, snickeri/målning) och byggde om badrum på mindre än 8 veckor. Snickeriarbetet utfördes med stor omsorg. Mirzo alltid tillgänglig och bolaget har stor yrkesstolhet där de är måna om att hålla tid, budget och kvalitet.

MARIE J
Skrev om JRM Group AB

Jag har anlitat JRM Group för att totalrenovera mitt badrum. Golv, väggar och tak har rivits och byggts upp på nytt. Alla hantverkare är mycket proffsiga, snabba och noggranna. Kontaktperson Mirzo är mycket vänlig, proffsig och lösningsorienterad och har hållit mig underrättad under hela arbetets gång. Jag kan varmt rekommendera JRM Group.

Carl Olov J
Skrev om JRM Group AB

Jag är mycket nöjd med min badrumsrenoveringen som JRM Group gjort. Ett fint och proffsigt utförande och klart före beräknad tid.

Katarina B
Skrev om JRM Group AB

Har äntligen fått mitt drömbadrum som blev exakt som jag önskat. Hela processen fungerade perfekt från början till slut. Oväntade problem löstes direkt med stor proffsighet. Jag är imponerad av hur dedikerade och duktiga Mirzo och hela gänget är. Dessutom blev det klart en vecka tidigare. Extra cred till Ivan som gjorde det mesta jobbet hos mig. Jag kan inte vara med nöjd. Det blir fler jobb med JRM

Andrea D
Skrev om JRM Group AB

Vårt tredje bygge med JRM och lika nöjda som tidigare. Lyhörda, flexibla & otroligt noggranna. Vi kommer tillbaka med nästa lägenhet :) /Andrea

JULIA S
Skrev om JRM Group AB

Fantastiskt arbete. Mirzo är mycket professionell, vänlig och kreativ, precis som hans hantverkare. Imponerad av hela gruppens yrkesskicklighet. Tack för att ni förverkligade våra drömbadrum vi aldrig förut haft!

Rakel Ö
Skrev om JRM Group AB

Har BARA gott att säga om JRM! De gjorde vårt badrum och det var en fröjd! Alltid ett trevligt bemötande och Mirzo var både kreativ och kunnig vilket gjorde badrummet ännu bättre än vad vad vi föreställt oss. Han tog sig alltid tid att ge råd och svara på våra funderingar och all kommunikation gick väldigt smidig. Hans proffsighet gjorde att hela processen kändes väldigt trygg. Dessutom ett otroligt bra och noggrant hantverk, vi blev väldigt nöjda med slutresultatet. Kan varmt rekommendera JRM!

Vera A
Skrev om JRM Group AB

Vi anlitade JRM för en totalrenovering av vårt badrum och är väldigt nöjda med hur allt har fungerat. Kontakten har fungerat utmärkt och vi har alltid fått snabb och bra återkoppling på våra frågor och funderingar. Vi kan varmt rekommendera JRM till alla som ska renovera badrummet!

Marie H
Skrev om JRM Group AB

Proffsiga, noggranna och personliga. Mitt badrum blev fantastiskt- mycket bättre än vad jag förväntat mig. Det var mycket tack vare deras värdefulla input när jag själv inte visste hur jag ville ha det, och förstås deras noggranna arbete. De höll tidsplanen, kommunicerade väl och det var en ren fröjd att ha hantverkarna här under de fyra veckor som renoveringen tog. Jag kan med varmaste ord rekommendera företaget och kommer absolut anlita dem igen när det är dags för gäst-WCn.

Andras V
Skrev om JRM Group AB

Vi anställde JRM för en badrumsrenovering, detta innebär bland annat att badrummet skulle byggas ut och bli dubbelt så stort. Sökandet efter en entrepenörer började i september och efter möten med 10-12 stycken föll valet på JRM. Det som utmärkte JRM och Mirzo var en genuinitet och ett verkligt intresse för vårt projekt till skillnad från den arrogans eller slapphet som många andra högt betygsatta entreprenörer visade. Detta skapade trygghet och förtroende från oss som aldrig tidigare renoverat något alls. Ovanstående...

Ulrika L
Skrev om JRM Group AB

Strukturerad projektledning av arbetet. Bra vägledning och tips längs vägen. Bra samarbetspartners med kakel och badrumsmöbler. Varmare möjliga rekommendationer!

Anders L
Skrev om JRM Group AB

Mitt badrum totalrenoverade och jag är mer än nöjd med slutresultatet. Mycket bra genomfört, bra kommunikation med Mirzo, och klart på utlovad tid.

Stina F
Skrev om JRM Group AB

Överträffade mina högst ställda förväntningar. Allt blev klart i tid. Mycket trevligt bemötande. Kom med egna bra förslag. ÅSupernöjd. En liten plastlist blev kvar att sätta dit men jag vet att fixar vi inte det kommer Mirzo direkt och hjälper oss

Tara C
Skrev om JRM Group AB

Vi anlitade JRM Group för renovering av vårt badrum i september. Slutresultatet blev hur fint som helst och det märktes att vi hade och göra med duktiga, noggranna och arbetsamma hantverkare. Arbetet blev klart på utsatt tid trots vissa komplikationer som dök upp längst vägen. Med det sagt fick vi själva kommunicera och koordinera en hel del med grannar, brf-styrelse, etc. som behövde underrättas om att badrumsrenoveringen skulle innebära vissa mindre ingripande åtgärder i en grannlägenhet. Vi hade önskat att vi hade vetat...

Cristian M
Skrev om JRM Group AB

Mycket kundinriktad och bra service. Löser eventuella utmaningar på en professionell sätt.

AMER A
Skrev om JRM Group AB

JRM Group fick uppdraget att totalrenovera vårt badrum inklusive ett omfattande rivningsarbete och att bygga upp väggar på nytt. Medarbetarna har stor yrkesstolthet och kunnande. Bemötandet har alltid varit gott och även om det någon gång blev lite fel så korrigerades detta utan protest. Vi ger dem våra varmaste rekommendationer.

Chabnam K
Skrev om JRM Group AB

Jättefint utfört jobb! Är väldigt nöjd med badrummet och kvalitéten. Men, får endast 4 stjärnor då jag blev stående med badrumsmöbler som inte kunde installeras pga felberäkning i måtten och det handlade mest om sämre kommunikation. Vi bodde inte i huset under renoveringen vilket gjorde att kommunikationen blev svårare.

Fredrika L
Skrev om JRM Group AB

Vi blev mycket fint och professionellt bemötta under hela processen. Våra förväntningar var att bygga om vårt badrum under juli, vår semester. Och det gjorde JRMbygg AB. Precis som vi önskade. Vi är mycket nöjda med JRM group AB som renoverades vårt badrum. Nytt kakel, ny klinker, belysning + satt in ny inredning. Jättesnyggt och proffsigt! Och trevliga var dom också. Vi är mycket nöjda. Kan rekommenderas!

Oskar P
Skrev om JRM Group AB

Bra bemötande och fint utfört arbete. Prisvärt, proffsigt och pålitligt. Kan verkligen rekommendera JRM

Tobias E
Skrev om JRM Group AB

Mycket bra kontakt. Tidsplan, budget, kvalitet höll vad som utlovats. Lätt och enkelt att få kontakt under byggtiden. Rak och tydlig information. Kan enbart rekommenderas, vilket som redan gjorts till vänner.

Anna S
Skrev om JRM Group AB

JRM renoverade vårt badrum och det var ett otroligt fint samarbete med Mirzo och JRM Group. Vi blev bemötta med lyhördhet och värme. Så skickliga, proffsiga och snabba! Arbetet klart inom tidsram och lätt/smidigt att få kontakt under hela arbetets gång. Rekommenderar starkt! /Anna & Oskar

Lars-ove S
Skrev om JRM Group AB

Badrumsrenovering.snabbt och effektivt. Professionellt utfört.Bra och trevligt bemötande.

Elisabeth H
Skrev om JRM Group AB

Bra bemötande, trevliga snabba duktiga killar!

Fadi A
Skrev om JRM Group AB

Rekommenderar starkt. professionellt utfört arbete. Viktigt att slutfaktura enligt offerten. Mirzo är väldigt tydligt på hur arbete pågår och vad som behövs åtgärdas på bästa sätt. Pålitligt företag.

Lars Jonas A
Skrev om JRM Group AB

Jag är väldigt nöjd med JRM Group och min kontakt med Mirzo. Det har fungerat klockrent. Den bästa hantverkaren som jag har haft att göra med allt i från en proffsig offert, till bra utförande och enligt tidplan. Helnöjd!

Axel Gunnar B
Skrev om JRM Group AB

Vi anlitade JRM för vår badrumsrenovering. De var hjälpsamma och professionella genom hela processen och vi är supernöjda med resultatet. De vägledde oss genom svåra val och blev dessutom klara en vecka tidigare än planerat.

HÉLENE L
Skrev om JRM Group AB

Renoverade gästtoalett i April och är jättenöjda. Noggrant utfört arbete och bra kommunikation. Inga problem under processen. Allt hölls rent och snyggt hela tiden. Kan varmt rekommendera JRM.

HELENA W
Skrev om JRM Group AB

Vi renoverade ett litet badrum i Stockholm under april och ger högt betyg på alla punkter till JRM. Då vi själva bor på annan ort var tät kommunikation med byggföretaget en förutsättning för att få allt att fungera. Trots lite fuktskador som borde ha försenat byggnationen klarade JRM av att avsluta projektet före utsatt tid. Mycket bra projektledning av Mirzo :) Fin yt-finish och har fått bilder under själva byggnationen för att kunna följa projektet på distans.

MOA H
Skrev om JRM Group AB

Renoverade badrummet nu under mars 2021 och kan varmt rekommendera företaget! De var mycket tillgängliga före, under och efter arbetet och har löst de problem som uppkom under arbetets gång på ett fantastiskt sätt. Resultatet blev bättre än jag kunde föreställa mig, och de blev dessutom klara innan utsatt tid.

DAN J
Skrev om JRM Group AB

Vi fixade badrum, golv samt diverse snickerier i vår bostadsrätt. God kommunikation genom hela processen och arbetet löpte enligt utsatt tidsplan. Vi är mycket nöjda med slutresultatet, rekommenderas varmt!

Ata G
Skrev om JRM Group AB

Vi är supernöjda med JRM. Badrumsrenovering gick väldigt smidigt. Bra kommunikation, bra arbetsmoral, bra pris, väldigt noggranna grabbar och dessutom hållit sig till tidsplan.

INGRID R
Skrev om JRM Group AB

JRM Group rev ett gammalt badrum och byggde upp ett helt nytt i ett annat rum. Kommunikationen var utmärkt och de löste de oväntade frågor som alltid dyker upp (oväntad rördragning som inte stämmer med ritning osc). De är noggranna med detaljerna och måna om en riktigt bra helhet.

Evelina Petronella H

Vi har använt JRM Group för badrumsrenovering, golvbyte och mindre ombyggnationer i vår lägenhet. Vi är helnöjda med resultatet. Längs processen har kommunikationen fungerat utmärkt och JRM har hållit sig till tidplan. Rekommenderar varmt!

HELÉNE G
Skrev om JRM Group AB

Kan verkligen rekommendera JRM Group, de har byggt ut vårt gäst-wc till ett komplett badrum. Samtidigt gjordes en uppfräschning/renovering av vårt andra badrum. Nu har vi två nya superfina badrum. JRM Group har varit proffsiga hela vägen, hållit tider, varit mycket noggranna och resultatet blev fantastiskt.

MARKUS D
Skrev om JRM Group AB

Seriösa killar som har ett proffsigt bemötande och hög yrkesstolthet. Inga frågetecken på vilka som kommer få hjälpa mig nästa gång!

LARS K
Skrev om JRM Group AB

Vår badrumsrenovering tog tid, det blev ett rätt komplcerat jobb i en gammal villa. Men resultatet var utmärkt. JRM är en vänlig problemlösare med kompetent personal. Rekommenderas!

RAMI NASIR A
Skrev om JRM Group AB

Anlitade JRM för en totalrenovering av badrummet. Arbetet gick smidigt till och jag fick bilder på badrummet under arbetets gång, vilket kändes tryggt. Riktigt bra jobb och väldigt hjälpsam personal, rekommenderar starkt!

Mona Johnysdotter L

Fick hjälp med ett mindre el-jobb. Snabbt, smidigt, enkelt! Jag blev mycket nöjd.