Urdålig kundbemötande. Hade sagt upp tjänsten till ett visst datum och blev utan internet en månad tidigare. Sen ville ta en startavgift på 700kr för att starta tjänsten på nytt i en månad.
Junet AB
2 omdömen om Junet AB
Hej Emilio Jag har lyssnat på samtalet vi hade med dig då du sa upp din tjänst och i det samtalet frågade vi dig upprepade gånger om du ville säga upp tjänsten till den 1/6 vilket du bekräftade. Vi var alltså under uppfattningen om att det var då du ville säga upp tjänsten till. Vi mejlade även en uppsägningsbekräftelse till dig med samma datum. Om vi hade förstått din önskan om att avsluta tjänsten vid ett senare datum, eller om du hade besvarat vårt mejl, hade vi så klart respekterat din önskan. Angående den hutlösa...
Genom diverse svårlösta småproblem med bredbandsuppkopplingen har jag under en liten tid haft att göra med min bredbandsleverantör Junet i Jönköping. Trots dess småproblem (som inte nödvändigtvis behöver ha att göra med Junets tjänsteleverans -då telenätet ägs av staten) så upptäcker man direkt en stor vilja att hjälpa till med alla till buds stående medel. Med snabb korrespondens, nära och snabba beslut, och genom att alltid återkoppla kunden om svaret på frågan dröjer liksom en ständig vilja att ha nöjda kunder är saker som utmärker Junet.