Alla kategorier Tyger Stockholms län Nacka Sickla Stormarknad

Siroccogatan 20, 131 54 Nacka — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Sickla Stormarknad

• Margareta A
    Margareta A skrev om Sickla Stormarknad
    Har köpt madrass som inte höll måttet, den skulle "svälla" till full storlek på ett par dagar, det gjorde den inte. Åkte och bytte ut madrassen till en dyrare kvalitet, betalade mellanskillnaden och trodde jag köpt en bra madrass. Den nya har inte heller "svällt" till full längd efter ett par veckor. Jag är jätteirriterad !!! Blir nu tvungen att åka till affären en tredje gång och byta ut madrassen. Litar inte på att få en fungerande madrass längre.
  • Linnéa R
    Linnéa R skrev om Sickla Stormarknad
    Kan tyvärr inte rekomendera inköp på detta företag. Affären erbjuder visserligen billiga möbler och många av dem är även väldigt snygga vid en första anblick. Dock så håller möblerna en oacceptabel låg kvalitétsnivå. Köpte ganska mycke möbler här när jag för första gången skulle bilda eget boende. Blev besviken påengång då möblerna från början var svåra att sätta ihop och bruksanvisningarna var bristfälliga. Mer besviken blev jag efter bara någon månad då möblerna, köksbord, byråer, sängar m.m börjar att knaka i fogarna och bli rangliga.

Siroccogatan 20, 131 54 Nacka