K-Rauta AB

K-Rauta AB

Ring 08-475 79 00 www.k-rauta.se
1.3

K-rautas kedja med byggvaruhus är en av de största i Norden. Vi kan erbjuda ett stort sortiment inom bygg, verktyg, VVS, inredning, trädgård och hemutrustning.

4 omdömen om K-Rauta AB

daniel B
Skrev om K-Rauta AB

Håller med föregående medlem, men det är inte bara i kassan det finns personer som saknar kundintresse. Möts med mothugg av växeltelefonist som inte uppvisar minsta tecken på att försöka hjälpa till med mitt ärende. Det finns fler konkurrenrande byggvarhus i Bromma så det borde till en uppstramning av personalen ifall man vill behålla kunderna.

Magnus N
Skrev om K-Rauta AB

Ett kriterium för att få stå i kassan vid K-rauta i Bromma verkar vara att man är högst 20 år, är piercad/tatuerad samt totalt likgiltig för begrepp som kundservice, allmänt bemötande. Förmodligen har tjejjerna i kassan en skitlön, så egentligen borde man inte bli arg på dem. Bara sluta handla på K-rauta i Bromma. Att de dessutom har obefinligt med personal i butiken, skitiga montrar gör inte saken bättre direkt. Personalen vid virkeslagret är trevlig och kunnig väger upp en del. De förhindrar total katastrof, men när man...

Erik W
Skrev om K-Rauta AB

K-Rauta i bromma har den enskilt mest otrevliga personal jag nånsin stött på. Jag och min kollaega bara skrattade när vi gick därifrån.

Tobias H
Skrev om K-Rauta AB

Ytterligare ett ställe där personalen saknar befogenhet att göra ett bra jobb. Allt utöver det mest basala måste godkännas av en chef som naturligtvis sällan är närvarade. Utöver detta är det närapå omöjligt att få tag i någon om du skulle vilja fråga om något. Skulle du mot förmodan få tag på någon är han/hon antingen uttråkade och ointresserade (=kundtjänst och kassalinje) eller raljerande och otrevligt mästrande (i synnerhet mot tjejer som frågar) (=tapet och färg) ... Nej, styr kosan mot Bauhaus istället. Inte heller det felfritt men långtifrån lika trött, oengagerat och otrevligt.