Alla kategorier Djuraffär Stockholms län Järfälla K U L Hund & Katt

Veddestavägen 13, 175 62 Järfälla — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om K U L Hund & Katt

• Lohanna H
    Lohanna H skrev om K U L Hund & Katt
    Håller helt med Niklas M, personalen är okunnig och otrevlig!! Hit går inte en normal person tillbaka. En charmkurs eller lite utbildning skulle verkligen inte skada. Dessutom är de ockrare och tjuvar i denna butik!!!!!!! Lägg ner butiken, satsa på ett yrke som passa istället. ==== Väntade länge på att få hjälp av personal, som inte fanns ute i butik. När jag väl fick deras uppmärksamhet, visste de inte mycket om fodret jag frågade om. Blev inget handlande här! Kändes inte fräscht. Är ny i området, men känner det värt att åka en bit för att handla i en bättre butik. Hur överlever de?
  • Alvin O
    Alvin O skrev om K U L Hund & Katt
    Hej, jag håller absolut INTE med Nicklas M, det låter som han hittar på allt. Jag handlar alltid på KUL Hund & Katt och jag har aldrig sätt kiss på några påsar eller produkter.
    Jag tycker att det är trevligt att personalen har med sina egna hundar. I affären kan man alltid hitta något till ens djur. Dem har ett bra sortiment och bra priser. Är det något som man vill ha, som dem inte har hemma kan man beställa det och då tar dem hem det man vill ha. Det är också så att om man inte kan ta hem en vara, så brukar personalen vara vänliga och köra hem det åt en, för en liten slant. Det tycker jag är jätte bra. Personalen är trevliga och hjälpsamma.
  • Nicklas M
    Nicklas M skrev om K U L Hund & Katt
    STÄNG BUTIKEN FÖR TUSAN!
    lösa hundar som pinkar på fodersäckarna, och personalen som ser men inte torkar upp.
    Jag påpekade att någon kanske vill köpa den säcken, svaret blev helt enkelt
    -Vadå, ska du ha den eller??
    Här har vi ett skolboksexempel på en butik som bör upphöra eller byta regi.
    Hälsovårdsmyndigheten borde leta kiss i hela lokalen. Tur att dom inte har djur. Vilken mardröm det skulle vara..

Korr..
    Det är ägarens egen hund. (Eller någon ur personalen) men det är faktiskt samma sak. Jag gick förbi nu igen och fläcken på säcken är kvar. Så vidrigt!

Veddestavägen 13, 175 62 Järfälla