Kakelhem Byggservice AB

Kakelhem Byggservice AB

Ligue 031-81 30 30 www.kakelhem.se
3.8

About company

Välkommen till Kakelhem Byggservice AB! Med erfarenhet inom byggbranschen sedan 1998 är vi din behöriga kakelspecialist i Hisings backa men omnejd. Med hjärta och stort engagemang finns vi här för dig oavsett om du är fastighetsägare, förvaltare, företag eller privatperson. Hos oss på Kakelhem Byggservice AB får du hjälp...

18 omdömen om Kakelhem Byggservice AB

Serwet H
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

Aldrig sett så dålig och fusk arbete hos Kakelhem. Okunnig, äcklig och falsk personal, dålig bemötande. Ljuger som dagens ljus. Har förstört vårt hus,

Hoda H
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

projektledaren ljuger för mycket, falsk, lurig och okunnig person, kan inte utföra arbete korrekt, hämtar svart arbetare som fattar ingenting.flera månader förseningar för litet arbete. För mycket damm överallt, använder dåligt material. Hos oss förstört vår nya badrum pga fel bedömning och för att få bygga om och tjäna 100 tusen lappar, taket är sned, dåligt målning, stora fel på golvet , förstört gräsmattan och stenar, skadat fönster och dörrar. Han bedrar sina kunder. Jag rekommenderar aldrig anlita kakelhem AB( Rafid Kareem bedrar och lurar kunder).

SARA W
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

Bra kommunikation innan projektstart därefter dålig. Damm över hela lägenheten då de inte täckte för dörröppningar och möbler som lovat. Stor försening och återigen ingen kommunikation om detta utan lovas gång på gång att det ska vara klart det satta datumet. Fel korrigeras endast när jag som kund tjatat flera gånger om det. Lovar att höra av sig men gör inte det. Rekommenderar inte er som vill renovera badrummet att anlita Kaklhem, om jag kunde ångra mig hade jag gjort det.

Hoda H gillar detta
JOSEPH L
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

Kakelhem Byggservice AB gjort ett utmärkt badrumsarbete med bra tips och fina detaljer om saker å ting. Flexibla och varit pålitliga hela vägen och utfört alla moment med hög kvalitet. Bra tips om vad som passar att inreda med och var man kan hitta möblerna på ett bra pris. Bra personal och projektledare att diskutera med. Starkt Rekommenderas!

VIAN K

inga kommentar ......,,,,,,;;;;;!!!

Lavinia A
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

Fantastiskt arbete. Totalrenovering i hela lägenheten. Supernöjd!

Nadja T
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

Jättenöjd med mitt badrum och trevliga medarbetare. Duktig projektledare!

AMAL ABDULRAHMAN W
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

Jättenöjd med ert arbete hemma hos mig. Finns inte bättre!

EVA G
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

Kakelhem har designat, byggt ut o helrenoverat mitt badrum. Jag är jättenöjd med resultatet, det mesta har flutit på fint men alla helger ställde till det lite med tidsplanen. Rent o snyggt o visad hänsyn till både husdjur o boende. Kan varmt rekommenderas.

HELENA T
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

Har gjort ett utmärkt badrumsarbete med fina tips och detaljer. Varit punktliga och pålitliga hela vägen och utfört alla moment med hög kvalitet. Rekommenderas!

Svar från Kakelhem Byggservice AB

Tack Helena För ett bra samarbete, Vi på Kakelhem är glad för att du blev nöjd.

Maria Ulrica L
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

Kakelhem gjorde en helrenovering av mitt badrum. Jag är jättenöjd med utfört arbete. Mycket kunniga hantverkare. Från början var det lätt att nå dom men i slutet kom omständigheter som gjorde att det blev svårare att nå ansvarig, en mindre nackdel. Jag kan trots det varmt rekommendera företaget !

Johan B
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

Kakelhem gjorde ett bra jobb med totalrenoveringen av vårt hus på relativt kort tid! Vi är mycket nöjda med resultatet. Lätt att få kontakt om det är något man behöver hjälp med.

Reza H
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

Vi är mycket nöjda med Kakelhem. Kunnig och professionell i alla lägen med hög standard. Kan varmt rekommendera detta företag.

Jenny Nilsson
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

Jätte trevlig personal och bra service. Snabbt och bra arbete med ett fint renoverat badrum som resultat!

Kristina
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

Renoveringen av mitt badrum gick jättebra! Och slut resultatet är jag super nöjd med. Även trevlig och duktig personal, tack!

Jim N
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

Bolaget som vi hyr utav anlitade Kakelhem för att renovera lägenheten vi bor i och det känns oprofessionellt gjort. De var inte klara när vi skulle flytta in, trots att de på morgonen sagt att de skulle vara klara när vi flyttade in efter lunch. De fick fre-mån på sig att göra klart men de målade bara väggarna och det är färgstänk på golven i flera rum. Sex gånger fick de komma tillbaka och göra klart punkter som de hade struntat i eller missat. De sa flera gånger att de var klara även om de bara åtgärdade en femtedel...

Klas Erik L
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

Trevlig, tillmötesgående och kunnig personal. Arbetet var ordentligt utfört och klart på utsatt tid och vi är mycket nöjda med resultatet. Tummen upp och tack! Rekommenderas

sara a
Escreveu sobre Kakelhem Byggservice AB

Fick kontakt med Kakelhem Byggserivce AB,Dem var väldigt trevliga och kunniga rekommendrar dem starkt,Renoverade badrum samt kök och självklart blev det väldigt fint stort tack till er killar på Kakelhem Byggservice AB Sara Andersen