KAREN MILLEN

KAREN MILLEN

Ring 08-611 57 06 www.karenmillen.com
3.7

Karen Millen är ett av Englands mest framgångsrika företag inom kvinnomode. Deras eleganta och välskrädadde toppar, klänningar och kappor har en tydlig storstadsprägel och passar den som vill göra ett klassiskt, flärdfullt intryck.

3 omdömen om KAREN MILLEN

Cissi L
Skrev om KAREN MILLEN

Mitt favoritmärke! Man är alltid rätt klädd i Karen Millen. Tyvärr så är kläderna lite "felsydda" för oss med lite större byst, eller rättare sagt normal byst. Verkar som att man måste ha väldigt liten i förhållande till övriga kroppen.... Jättebra service och hyfsade priser ändå med tanke på kvaliten.

Lena C
Skrev om KAREN MILLEN

Snyggt, elegant både till fest och "business vardag". Utmärkt service med bra smakråd och ideer om hur man kan kombinera olika sammansättningar på ett smakfullt sätt.

Johan C gillar detta
Amanda E
Skrev om KAREN MILLEN

Karen Millen har mycket fint om man är på jakt efter något festligare plagg. Många fina klänningar, partytoppar och glammiga skor. Priserna är hyfsat höga men servicen bra. Jag rekomenderar att man går hit i reatider (efter jul eller efter sommaren) då man kan fynda ordentligt till 50-70% rabatt. Värt ett besök om du letar efter något festligare eller lite annorlunda plagg!