Alla kategorier Övrigt Västmanland Västerås Karlsson på taket

Karlsson på taket

Karlsgatan 9A, 721 09 Västerås — Visa karta

Karlsson på taket ligger på 23:dje våningen i skrapan och är First Hotel Plazas middagsrestaurang med plats för både det lilla och det stora sällskapet och en meny som passar både för en spontan kompismiddag och det väl planerade frieriet och allt däremellan.

Västerås bästa utsikt låter er visa era gäster hur staden ser ut från ovan. Vår mat håller hög kvalité och vi ändrar våra menyer flera gånger per år. Glad och kunnig servispersonal hjälper er gärna att hitta rätt dryck till maten. Köket jobbar mycket med svenska råvaror och i restaurangen är det det svensk ölet som gäller.

Vi serverar middagar måndag till och med lördag och lunch på lördagar. Vi kompletteras av SKYBAR på våningen över oss där man kan ta en drink efter maten och lyssna på musiken eller delta i ett music quiz med fina priser.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Karlsson på taket

• Stefan J
    Stefan J skrev om Karlsson på taket
    Matens kvalitet är högst varierande (2 lunch med förrätt, 3-rätters middag, mestadels smaklöst) och kocken har nog aldrig hört talas om salt. Logistiken vid servering av ett 20-tal personer fungerade dåligt.

Karlsgatan 9A, 721 09 Västerås