Karlssons Golv och Badrum AB

Läs vad 2 kunder tycker om Karlssons Golv och Badrum AB

• SARA W

2020-03-20

SARA W skrev om Karlssons Golv och Badrum AB
    Vi anlitade Karlssons Golv för att bygga en platsbyggd bokhylla i vårt vardagsrum och det blev så fint! Från första mötet har fick vi jättebra råd och idéer till de projekten vi ville göra. Tillslut när vi bestämt oss för att börja med den platsbyggda bokhyllan så fick vi bra hjälp med både skissen på den till det faktiska utförandet. Kommer absolut anlita dem igen för nästa projekt. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • 2019-07-10

Viktor Bo Rolf v skrev om Karlssons Golv och Badrum AB
    Helrenoverade lägenhet med Karlssons Golv och Badrum AB 2018-2019 exkl badrum. Delar av det som utfördes var bra (t.ex. platsbyggd bokhylla, även om målningen var bristfällig) och det fanns ofta en vilja att göra oss nöjda, men helhetsintrycket lämnar en hel del att önska. Flertalet slarvfel upptäcktes under renoveringens gång, inkl viktiga saker såsom skvallerrör/droppskydd där några av vattenrören dragits. Bristfällig dokumentation och offert/fakturahantering. Ojämna i kontakten, svarade ibland direkt med vilja att åtgärda, ibland efter lång tid. Intrycket är att de har många efterfrågningar om jobb och gillar att starta nya projekt och komma med idéer, men inte har ett fungerande system att ro allt i land. Skulle därför inte rekommendera dem till andra. Läs mer