kassahuset.se

kassahuset.se

• BadgeTwoYears

kassahuset.se hjälper företagare över hela Sverige att hitta den bästa och mest prisvärda betallösningen till deras företag. På kassahuset.se har vi redan jämfört de bästa lösningarna på marknaden så att det är lätt att välja rätt. Vi har lösningar som passar perfekt för Café, Restaurang, Butik, Salong och för E-handel. Vi...

54 omdömen om kassahuset.se

Monika R
Skrev om kassahuset.se

Bra produkt, snabb leverans och bra pris.

Khambou H
Skrev om kassahuset.se

Trevligt , hjälpsamt, effektivt tydligt med deras informationer till mig som kund. Vi har tecknat avtal för kassasystemet SAM4S

Svar från kassahuset.se

Hej, Khambou! Tack för den fina recensionen. Nästa gång vi är i Stockholm kommer vi och besöker dig & Café Padaek Paksé på Hornsgatan 156. Lycka till med försäljningen

Cecilia B
Skrev om kassahuset.se

Alltid bästa service. Svarar snabbt och skickar varan som jag köpte samma dag.

Svar från kassahuset.se

Hej Cecilia, Tack för det fina betyg och kul att höra att det går snabbt att beställa!

Karam H
Skrev om kassahuset.se

Bästa service i hela Sverige. Jag tackar så mycket för er hjälp och tid! Jag är så nöjd med att ni finns 👌

Svar från kassahuset.se

Hej Karam, Stort tack för betyget, bara ring om ni behöver support.

Åsa P
Skrev om kassahuset.se

Pedagogisk förklaring av de problem jag upplevt, lugnt och trevligt bemötande.

Svar från kassahuset.se

Hej Åsa, tack för recensionen och vi blir så väldigt glada av att höra att du fått ett bra bemötande, bara ring om du behöver hjälp. Trevlig dag

Håkan O
Skrev om kassahuset.se

mycket bra att ha att göra med, rekommenderas varmt.

Svar från kassahuset.se

Stort tack för det fina betyget Håkan. Missa inte att ta Lunchen på Lommabodarna nästa gång ni är i Lomma

Peter S
Skrev om kassahuset.se

Med en servicenivå på topp så är kassahuset det självklara valet för oss. Vi har varit kunder här i 20 år. Mycket vänlig och trevlig personal

Svar från kassahuset.se

Peter, det är vi som ska tacka för alla år, Tack! Vi hoppas på många till. Vi kan verkligen rekommendera ett besök på Almaregården, mer info hittar ni här: https://almaregarden.se/

Camilla W
Skrev om kassahuset.se

Bra service och förklarade lätt Alltid tillgängliga när man ringer.

Svar från kassahuset.se

Tack för det Camilla. Vi hoppas kassasystemet fungerar bra för er på https://husargarden.se/

Anna-Lena K
Skrev om kassahuset.se

Jag har köpt ett kassaregister och allt har varit så bra. Trevligt bemötande, snabb leverans och tydliga instruktioner hur kassaregistret funkar. Jag är supernöjd

Svar från kassahuset.se

Hej Anna-Lena! Vad glada vi blir av att läsa om din upplevelse, bästa betyget!

Annsofie Ö
Skrev om kassahuset.se

Snabb leverans. Toppen kundtjänst, svarar snabbt på chatten och är dessutom trevlig. Rekommenderas!

Svar från kassahuset.se

Hej Ann-Sofie! Tusen tack för det fina betyget. Bara kontakta oss om ni skulle behöva hjälp med något. Trevlig dag

Saeid Z
Skrev om kassahuset.se

Snabba och service inriktade, vi rekommenderar de värmt!

Svar från kassahuset.se

Hej Saeid! Tack så mycket, vi tackar för förtroendet att leverera till era bibliotek. Trevlig dag

Andreas L
Skrev om kassahuset.se

Från att jag frångick ett annat säljsystem som inte kunde erbjuda det jag behövde så hade jag tur att hamna hos Kassahuset. Från första kontakt med Fredrik så har det varit exceptionell bemötande och hjälp från start till mål. Även fast jag hade 30st frågor under samma dag så fick jag alltid svar efter max 1 minut. På grund utav allt allt har gått så smidigt så är vi i mål med att kunna starta igång med försäljningen inom 1-2 veckor. Stort tack! MVH Andreas L. Tekniska verken

Svar från kassahuset.se

Hej Andreas! Tack för det omdömet. Väldigt kul att jobba ihop och jag är säker på att ni kommer in i det snabbt. Bara mejla, chatta eller ring så fort det dyker upp något. Trevlig dag / Fredrik

Jimmy J
Skrev om kassahuset.se

Great service. got my things in denmark the day after i order

Svar från kassahuset.se

Thank you Jimmy! Great to hear that you received your order in time. Our UPS service to Denmark is super fast!

Jonathan K
Skrev om kassahuset.se

Kanon, inget dåligt att säga! Snabba svar och proffsigt bemötande.

Svar från kassahuset.se

Tack för ditt betyg Jonathan! Vi försöker alltid hjälpa till så att det går så smidigt som möjligt att beställa betalterminal. Lycka till med försäljningen

Björn A
Skrev om kassahuset.se

super bra service .samt hittade bästa lösningen för oss både arbetsmääsigt och eknomiskt

Svar från kassahuset.se

Hej Björn! Kul att vi kunde hjälpa er att hitta det som passade bäst. Lycka till med försäljningen

Stephanie S
Skrev om kassahuset.se

mycket kompetent rådgivning varor topp - snabb leverans och perfekt service

Svar från kassahuset.se

Hej! Tack för det fina betyget och lycka till med försäljningen. Vill passa på att tipsa om Steffis Cottage om ni semestrar i norra Sverige i sommar, där hittar ni allt från Te & tvålar till hantverk. Butiken finns i Sangis.

Necmeddin Y
Skrev om kassahuset.se

Superbra och snabb service, fast än produkten ej var köpt från de. Hjälpsamma och supertrevliga.

Svar från kassahuset.se

Hej! Vi vet hur stressigt det kan vara när något inte fungerar, klart vi hjälper till om vi kan. Tack för betyget & Glad sommar!

Fadia A
Skrev om kassahuset.se

Trevligt och kunnig personal bra bemötande

Svar från kassahuset.se

Hej Fadia! Lycka till med försäljningen i ditt nya kassaregister och TACK för det fina betyget, bara kontakta oss om du behöver support. Fadia och IA-Collection hittar ni på Kvibergs Marknad i Göteborg.

Anne J
Skrev om kassahuset.se

Jag är supernöjd med den service och information jag har fått under den tid som vi förberedde oss inför starten av vårt företag. Alltid lika trevliga och tillmötesgående trots mycket kontakt och när vi vl bestämde oss så gick det jättefort att få kassaregistret färdigt och skickat till oss. Tack igen för all hjälp.

Svar från kassahuset.se

Hej Anne! Det är vi som ska tacka för att ni valde oss som leverantör och för det fina betyget. Lycka till med försäljningen och bara ring, mejla eller chatta med oss när ni behöver support. Trevlig dag

Louise S
Skrev om kassahuset.se

Fint bemötande, och vi hade en ärlig diskussion om vilka alternativ som passar vårt företag bäst, både ekonomiskt och rent praktiskt. När beslutet om vilket kassasystem vi skulle ha, gick allt väldigt snabbt och vi hade vår kassa på plats inom ett par dagar. Vi är supernöjda!!

Svar från kassahuset.se

Hej Louise! Tack för din fina Recension och vad kul att höra att ni blev nöjda & att det gick snabbt! Vi hoppas att ert nya Yabie Kassasystem kommer fungera bra i restaurangen. Bistro Grodlår & timjan hittar ni på Köpmansgatan 4, Båstad eller här på nätet: https://www.bistrogrodlar-timjan.se/

Sara K
Skrev om kassahuset.se

Fantastisk service och trevligt bemötande! Tack för bra samarbete! Snabb återkoppling Snabb leverans

Svar från kassahuset.se

Hej Sara! Tack så mycket för trevliga samtal och din fina recension. Vi hoppas att ni blir nöjda med ert nya kassaregister och lycka till med försäljningen.

Halil Y
Skrev om kassahuset.se

Tack för snabbt svar och hjälp Tack för trevligt samtal mvh

Svar från kassahuset.se

Tack Halil! Vad kul att du är nöjd och att vi kunde hjälpa er! Nu vet vi vart vi ska äta nästa gång vi är i Östersund, Pizzeria Princess

Anders S
Skrev om kassahuset.se

Kan rekommendera Kassahuset till alla med supertrevlig personal. Mvh Anders Ströms Gormet Kopparberg

Svar från kassahuset.se

Hej Anders! Tack för betyget, vi blir så glada för din feedback. Vad bra att det löste sig med Boxen, behöver du något mer eller support är det bara att höra av dig. Trevlig dag!

Tomas H
Skrev om kassahuset.se

Fått ett nytt kassaregister installerat ,från första stund trevligt, professionellt bemötande , snabb återkoppling och service

Svar från kassahuset.se

Hej Tomas! Tack för att du valde ett Yabie Kassasystem från oss. Nu vet vi var vi tar lunchen nästa gång vi är i Hägersten, Krua Thai, Störtloppsvägen 9! Vi ses

Emir E
Skrev om kassahuset.se

Måna om sina kunder. Effektiv kundtjänst.

Svar från kassahuset.se

Hej Emir! Tack & lycka till med försäljningen i era Zettle kortläsare, bara hör av er om ni behöver hjälp med något

Tobbe F
Skrev om kassahuset.se

Grym support, kompetens personal, alltid bra service. Har använt deras ES-kassa system

Svar från kassahuset.se

Hej Tobbe! Tack för din recension & kul att höra att ni är nöjda, lycka till med försäljningen!

Birgitta I
Skrev om kassahuset.se

Är mycketsam att Ni kära vänner. Ha en riktigt fina helger med mycket ljus och värme. Allt gott önskar Birgitta Isaksson

Svar från kassahuset.se

Hej Birgitta! Tack för betyget och för stjärnorna supporten fick per telefon, vilken start på måndagsmorgonen med all beröm :) Tur att du fick igång kassan igen och kan sälja. Det är bara att ringa eller chatta med oss om du får problem så hjälper vi dig. God Jul & Gott nytt år

Victoria L
Skrev om kassahuset.se

Stabb leverans. Alltid hjälpsamma.

Svar från kassahuset.se

Hej Viktoria! Tack för betyget & kul att höra att du är nöjd, det betyder mycket för oss!

Johnnie A
Skrev om kassahuset.se

Professionellt bemötande, kunniga och bra personal som vet vad de håller på med.

Svar från kassahuset.se

Tack för det Johnnie! Lycka till med försäljningen på tryckeriet och om någon ska trycka något: Kläder, vinyl med mera så hittar ni det ni på sirchubby.se

Helena S
Skrev om kassahuset.se

Toppenservice och trevligt bemötande!

Svar från kassahuset.se

Super stort tack för betyget Helena det betyder mycket för oss! Trevlig dag

Nilüfer N
Skrev om kassahuset.se

Väldigt trevligt,varmt och proffsigt bemötande. Kunde sin sak. Jag är jätte nöjd. Kommer att rekommendera till andra också. Jag köpte en kassa register samt kontrollenhet och ringde tillbaka för att be hjälp då fick jag det hjälpen som behövdes av personalen med stort tålamod. Tack för allt.

Svar från kassahuset.se

Tack för er fina recension! Nästa gång vi är i Katrineholm kommer vi till Niffes Klippotek och hälsar på. Lycka till med försäljningen!

Malin J
Skrev om kassahuset.se

Trevligt bemötande och snabb service! Vi använder ES kassasystem och har även blivit tipsade om Timetjek som vi använder.

Svar från kassahuset.se

Tack för betyget Malin, det betyder mycket för oss att ni är nöjda! Vill passa på att tipsa alla om ert fantastiska ställe: Sonjas Veranda som ligger i Tvååker, strax utanför Varberg. http://sonjasveranda.se/

Marika Bergquist Glasstillverkning M

Jag blev väl mottagen av personalen. Fått förslag på produkten som motsvarade mina behov, trodde jag då.. Produkten isig var inte vad den har lovat. Där är jag inte nöjd med vad ni berättade om produkten. Produkten jag köpte var Zettles Terminal.

Svar från kassahuset.se

Hej Marika! Vad bra att du fått ett väl mottagande från oss i personalen men tråkigt att du inte är 100% nöjd med Zettle terminalen. Du får gärna kontakta oss på info@kassahuset.se eller direkt på telefon: 040-220733 knappval 1 så går vi gärna igenom vad som inte fungerat för dig. Tack för betyget & trevlig dag.

Africa Daily Market A

Great customer service . Will tell my colleaque

Thank you! Great to hear that you're happy with our service. Kind Regards

Siham U

Reza blommor ok gransaker 5902172591

Svar från kassahuset.se

Tack så mycket för det fina betyget! Trevlig dag

Bluespin Ab B
Skrev om kassahuset.se

Bra och snabb kommunikation på min fråga, löste frågan på första svaret!

Svar från kassahuset.se

Hej Fredrik! Vi blir riktigt glada att höra att du fick ett snabbt svar på din fråga. För oss är det super viktigt att supporten fungerar. Tack för betyget & trevlig dag

Korre's Mat & Kaffe K

Trevligt bemötande och snabba på att lösa problem 👍😊

Svar från kassahuset.se

Hej! Tack för omdömet och vad skönt att höra att vi kunde hjälpa er. Ni når oss alltid på kassahuset.se Trevlig sommar!

Boda Värdshus B
Skrev om kassahuset.se

Jag bad inte om det och använde det inte

Svar från kassahuset.se

Hej! Ni beställde en Zettle kortläsare från oss, beställningen skickades till er och ni hämtade ut paketet. Kanske var det ett misstag? Ni når oss via mejl info@kassahuset. Trevlig dag

Tacomannen Ab (inferno) T

Trevligt bemötande och löste mina problem på allra bästa sätt

Svar från kassahuset.se

Stort tack för betyget Magnus! Bara hör av dig om du behöver hjälp med något annat Glad sommar

Nolbox N
Skrev om kassahuset.se

Beställde som företag och fick en faktura som privat person!!!!!!

Svar från kassahuset.se

Hej! Vad tråkigt att det blivit fel. När man fått en faktura har man valt betalsättet Klarna i vår webbutik, Klarna går efter de uppgifter som angetts vid betalning. Ni får gärna kontakta oss så hjälper vi er och löser det direkt. Mejla info@kassahuset.se tillsammans med ert beställnings nr Tack & Glad sommar!

Xtom Massage X
Skrev om kassahuset.se

Jätte nöjd : super bra otroligt bra tack

Svar från kassahuset.se

Hej! Tack för ert fina omdöme och lycka till med försäljningen! Glad sommar

Kanan Huyseynov K
Skrev om kassahuset.se

mycket bra är nöjd allt är väldigt bra

Svar från kassahuset.se

Hej! Tack för omdömet! Behöver ni hjälp eller lägga till extra utrustning finns vi alltid på www.kassahuset.se Glad sommar!

Krubbet K
Skrev om kassahuset.se

Bästa servicen! Dom har hjälpt mig många gånger med mitt kassasystem och även andra frågor mm.

Svar från kassahuset.se

Tack för betyget Marcus! Du vet var vi finns om du behöver hjälp

Marindagårdens Eftr.ab M

Dom har alltid varit snälla och trevliga Ringde upp och kolla när allt var uppsat

Svar från kassahuset.se

Tack för de fina orden! Behöver ni hjälp når ni oss alltid via kassahuset.se

Storgatan 14 Marie & Zlatko Ab S

Fantastiskt bemötande, trevliga, kunniga och väldigt hjälpsamma. Det spelade ingen roll när på dygnet man ringde om man hade strul med kassaapparaten så fick man den hjälp man behövde. Det är inte alltid som priset är avgörande, servicen och bemötandet är minst lika viktigt.

Svar från kassahuset.se

Hej! Ett super stort TACK för er recension! Vi skickar feedbacken vidare till Patrik som är er kontaktperson.

Khachitpan M
Skrev om kassahuset.se

***** fem stjärnor, perfekt tack

Svar från kassahuset.se

Tack så mycket! Hoppas att försäljningen går bra och ni når oss alltid via kassahuset.se för support & hjälp

Eva E
Skrev om kassahuset.se

Väldigt bra bemötande bra förklarat hur zettle fungerar Rekommenderar kassahuset om ni ska ga kassasystem

Svar från kassahuset.se

Tack Eva för betyget och vad skönt att höra att vi kunnat hjälpa dig! Hoppas att försäljningen går bra!

Maalims Transport M
Skrev om kassahuset.se

Det är bra till idag och hoppas blir samma i framtiden.

Svar från kassahuset.se

Vi hoppas också det, vi gör vårt bästa för att ni alltid ska vara nöjda! Lycka till med försäljningen.

Royal Crown Barbershop R

jag är mycket nöjd med kassahuset .

Svar från kassahuset.se

Tack för betyget! Behöver ni någon gång hjälp är det bara att ringa, mejla eller chatta med oss direkt på kassahuset.se

Veras Vagn V

Snabbch super god service!! Och toppen support efter... Tack

Svar från kassahuset.se

Tack Vera! Så kul att läsa, extra glada av att du är nöjd med supporten, det är det viktigaste!