Katarina&Vänner Bromma Blocks

Katarina&Vänner Bromma Blocks

Ring 08-777 69 00 www.katarinaochvanner.se
4.4

Välkommen till Katarina & Vänner Bromma Blocks! I Bromma blocks hittar du oss en rulltrappa upp, med Espresso House rakt över och med Stockholm Boulevard och Odd Molly som våra grannar. Vår butik är byggd för att du tillsammans med vår personal ska inspireras och trivas. Gillar du att ha stor yta när du testar plagg så är våra...

152 omdömen om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Gunilla W

2 blusar Blev bra bemött och fick hjälp

Lisbeth T
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

En kappa Mycket kunnig, trevlig och bra personal! ALLT enligt önskemål!

Vanja L
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Bra utbud, mycket serviceinriktad personal. Köpte långbyxor, fick fin hjälp och bra tips för att hitta rätt.

Senait M
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Byxor, många överdelar av kläder Bra bemötande och hjälpsamma personal Önskar lite mer tajtare byxor och extra smål i storleken på överdelar kläderna Bra material och kvalité av kläder. Jag gillar det

Lena D
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Bra utbud, det finns alltid något spännande i butiken.

Karin E
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

En väska i skinn. Helt ok. jag brukar gå in på hemsidan då och då. se om det finns något att köpa.

Monika B
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Köpte en dunkappa från rils. Pris 2499 sek. Fick reklamera kappan efter mycket kort tid. Jag hade ständigt spår av dun på mina mörka kläder. Dessutom reklamerade jag att det visade sig dun på framsidan, som putade ut så att säga. Kvinnan i affären drog ut det, som hade till följd att det uppstod ett litet hål i tyget. Reklamationen godkändes inte. Förklaringen: hålet fanns ju inte när du köpte kappan!! Jag lovar att aldrig handla mera i affären och som det är, kommer jag att berätta den avskräckande historien till mina väninnor.

Svar från Katarina&Vänner Bromma Blocks

Hej Monika! Vi hanterar alla reklamationer efter en noggrann process tillsammans med våra leverantörer. Tyvärr så var vi inte överens denna gång. Bästa hälsningar från Katarina&Vänner

Ulla S
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Bra varumärken med klassiska produkter.

Barbro N
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Bra och snygga kläder som passar alla. Bra och hjälpsamma expediter.

Pia W
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Köpte jeans, fick ingen större hjälp fast jag bad om det. Det finns bra märken i butiken men butiken är tråkig och inte speciellt inspirerade.

Svar från Katarina&Vänner Bromma Blocks

Hej Pia! Vi lovar bättring till ditt nästa besök. Varma vinterhälsningar från Personalen hos Katarina&Vänner

Beatrice R
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Jag har tidigare köpt en hel del kläder på Katarina & Vänner, men de senaste 2 åren har klädurvalet blivit mer damigt och tantigt.

Svar från Katarina&Vänner Bromma Blocks

Hej! Vilka märken och modeller är det du saknar? Maila gärna till info@katarinaochvanner.se Mvh personalen hos Katarina&Vänner

Ulla V
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Halsduk och mössa, bra bemötande.

Mariette N
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Alltid trevligt & kunnigt bemötande från personalen!

Lorena W
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Ganska stressad sur personal, tråkigt utbud.

Svar från Katarina&Vänner Bromma Blocks

Hej Lorena! Vad synd att vi inte kunde leva upp till dina önskemål. Maila gärna till info@katarinaochvanner.se och berätta vilka märken och plagg du gillar. Vår personal är som allra oftast glad men i juletid kan stressen påverka humöret. Bästa hälsningar från personalen hos Katarina&Vänner

Dominika A
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Får alltid så fin hjälp när jag kommer, såväl när har med min gamla mamma, 97 år, som när jag letar efter något till mig. Alltid hög servicegrad och ett intressant urval!

Svar från Katarina&Vänner Bromma Blocks

Hej Dominika! Vårt tidlösa modekoncept lockar uppenbarligen alla. Idag hade vi en 20-åring i butiken som fick hjälp med sin smarta garderob, din mamma och du är i gott sällskap!! Välkomna åter och God Jul! Personalen hos Katarina&Vänner

Kajsa P
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Jag möts alltid av intresserad personal som är mycket behjälpliga och inte alls för på eller påträngande. Bra kvalite på kläder och jag är alltid lika nöjd. Dessutom är personalen bra på att kombinera olika klädslar och skapa en bra outfit till mig.

Marja R
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Köpte en Calida pyjamas senast. Mycket trevlig affär och hjälpsam personal. Mycket bra sortiment.

Inger W
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Köpte långbyxor, jumper o klänning. Blev jättebra bemött o fick bra tips o service. Hade inga förväntningar, men dom blev positiva. Fin affär med kvalitetskläder.

Sofia S
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

En sportig vinterjacka från Luhta, gick in i butiken för att kika på vilka jackor de hade och fick som alltid ganska snabbt utmärkt personlig hjälp av en säljare. Servicen de ger kan inte bli bättre.

Agneta A
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Köpte en stenström skjorta och pyjamasbyxor/loungebyxor. Trevligt bemötande, en trevlig och positiv upplevelse!

Ewa W
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Mycket trevligt och hjälpsamma. Köpte en byxa och tre tröjor. Mitt första besök där , åker gärna dir igen, bra blandning av klädmärken

Ylva G
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Senast köpte jag en polotröja från Stenströms. Jag blev mycket bra bemött. Butiken i Bromma blocks är öppen och ljus, ger bra överblick och har bra provrum. Bromma Blocks ligger bra till för mig, det är lätt att parkera och det har hänt flera gånger att jag bara gått från bilen raka spåret till K&V och "Hämtat" det jag vill ha och åkte hem nöjd och glad. K&V har en lite klassisk stil som passar mig utmärkt. Bra med plagg som finns kvar ett par år, vilket innebär att inte alltid behöver prova ut nya modeller eller storlekar. Bra med kvalitet som går att vårda och plagg som håller stilen länge.

Filip S

Klänning Proffsig och hjälpsam personal

Birgitta Å
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Köpte en klassisk sammetsklänning och fick prcis det jag ville ha. Det är alltid trevligt och gå dit och det finns gott om snygga kläder

Ulrika L
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Köpte byxor och ett par toppar.

Berith B
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Köpte en kortärmad tröja (t-shirt) Jag blev vänligt och hjälpsamt bemött. Min förhoppning var att hitta en tröja som motsvarade mina behov och det fick jag där. Det var en positiv upplevelse eftersom jag fann vadd jag sökte.

Christina C
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

En trevlig butik, trevlig personal och bra utbud av kläder mm.

Sara R
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Bra urval av kläder och trevlig personal.

Charlotta H
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Köpte ett sett med kjol o topp fr Boomerang och en ylletröja från Newhouse. Jättetrevlig personal.

Eva E
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Bra service och bra utbud på produkter.

Barbro H
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Jacka/kofta från Marinello. Naturfärgsd blus från InWear. Mkt vänligt och professionellt. ”Förde”mig vidare när jag var osäker, utan att pracka på mig ngt. Visste att Nackabutiken var bra, sonen har köpt fina/passande presenter där till mig. Kanske hade jag förväntningsr.... Uppfylldes väl!

Ulla T
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Jag köpte en klänning, hittade den själv i affären fick lite hjälp med storleken. Jag fick väl inte några tips på vad som kunde passa mig men kände mig nöjd med mitt inköp.

Anne-marie R
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Två polo och en tröja. Utmärkt bemötande och hjälp.

Mette W
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Hjhkkbvvgzgbllnngkdbfkfkfbfndndxkxbfbdbxbxbxbxnxnxnxfkfkfgkgkfkfbgnfnfnfnfbfbfbffbfnfkfgngngnfnf

Maria L

Kvalitetsmärken Mkt personligt bemötande Bra sortiment Trevlig köpupplevelse

Annika L
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Klänning i sammet plus stola i fårull. Blev bemött mycket väl. Positiv upplevelse

Lena T
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Jag köpte långbyxor och fick hjälp att plocka fram flera modeller och storlekar. Ett vänligt bemötande och bra service

Karin L
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Köpte en skjorta. Personalen var trevlig, hjälpsam men ändå inte påträngande

Cecilia S

Blusar Fint och proffsigt bemötande

Cecilia M
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Bra sortiment. Trevlig personal. God kvalitet, snygga kläder.

Mari-anne H
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Intresserad kunnig närvarande personal - du var sedd - som gav tips på komplement till planerat inköp av tröja, blev även byxa, plagg som använts ofta

Barbro A

Jeans God hjälp trevligt bemötande

Margareta G
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Handlat flera gånger, bra saker och kunnig personal

Kristina L
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Jag köpte en kappa och en tröja vid mitt senast köp. Är alltid väldigt nöjd med servicen man får på Katrina och Vänner i Bromma butiken. Besöker den regelbundet och handlar en hel del.

Margareta A
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Jag köpte en kappa förra året. Provade i en annan färg men expediten föreslog grönt. Det var mycket bra val - jag skulle inte komma på det valet själv. För en månad sen köpte jag kashmir tröja - jag älskar den! jag tycker om den butiken och deras sortiment

lena N
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Köpte ett par kostymbyxor. Hade provat ut i Sickla men rätt storlek fanns i Bromma Blocks. Bra passform i rätt storlek och trevligt bemötande. Mycket nöjd med vara och helhetsupplevelse 👍

Inger S
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Hjälpsam och kunnig personal. Bra sortiment förutom Busnel som har alltför stor del av sortimentet.

Karin L
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Jag köpte två par byxor, en kavaj, en kofta och en blus. Fick utmärkt hjälp och blev trevligt bemött!

Eva W
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Svårt att köpa kläder i present när man inte kan byta annars mycket nöjd

Svar från Katarina&Vänner Bromma Blocks

Hej Eva! Det har nog blivit ett missförstånd. Vi har alltid 7 dagars öppet köp. Om du berättar att det är en present så kan vi förlänga bytesrätten. Det gläder oss att du är nöjd i övrigt. Varma hösthälsningar från personalen hos Katarina&Vänner

Marianne L
Skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks

Man blir alltid mycket vänligt bemött i affären och får mycket hjälp (om man vill ha det). De har snygga och klassiska plagg, jag köpte tre par byxor. Alltså en allt igenom trevlig upplevelse.