Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Katarina&Vänner Bromma Blocks

Katarina&Vänner Bromma Blocks

Ulvsundavägen 185 A, 168 67 Bromma — Visa karta

Välkommen till Katarina & Vänner Bromma Blocks!

I Bromma blocks hittar du oss en rulltrappa upp, med Espresso House rakt över och med Stockholm Boulevard och Odd Molly som våra grannar. Vår butik är byggd för att du tillsammans med vår personal ska inspireras och trivas. Gillar du att ha stor yta när du testar plagg så är våra provrum perfekta för dig då de är extra stora, med mysiga fåtöljer och upplysta så att du och dina vänner i lugn och ro kan testa de plagg som ni fått upp ögonen för. Varmt välkommen till oss på Katarina & Vänner Bromma Blocks!

Läs vad 100 kunder tycker om Katarina&Vänner Bromma Blocks

• 2019-08-21

Karin F skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Köpte en blus på rea. Då det visade sig att den inte passade i färg och storlek som förväntat hoppades jag på att åtminstone få ett tillgodobevis.

Jag blev inte särskilt vänligt bemött, utan uppmanades bara helt kort att hitta en annan vara direkt. Jag blev upplyst att om jag hade beställt på webben hade jag haft 14 dagars ånger- och returrätt.

Dålig service att inte ha öppet köp ett par dagar vid rea, inte heller tillgodo utan man tvingas att köpa någon annan vara på stående fot.

Detta gör att jag inte kommer att handla i butiken någon mer gång. Läs mer
  • 2019-08-15

Barbro M skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Såg plagget, provade det och allt var perfekt! Expediten berättade om plagget och gav mig tips på hur jag kunde använda plagget. Glad och trevlig! En butik jag trivs i! Läs mer
  • 2019-08-15

Inger S skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Jag köpte en blus och tröja.
    Jag blev bra bemött av vänlig och trevlig personal. Läs mer

Ellen L skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Köpte ett par sommarklänningar på REA. Mycket hjälpsam och trevlig personal. Handlade tidigare ibland i Sickla. Mycket trevlig och hjälpsam personal där också.
    Butiken i Bromma Blocks ligger trevligt på ett öppet butiksplan. Åker gärna till Bromma Blocks när något behöver inhandlas Läs mer
    2019-08-15 Katarina&Vänner svarar Ellen L
    Hej Ellen!
    Kul att du gillar båda våra butiker och servicen vi ger!
    Soliga hälsningar från personalen på K&V

Solveig K skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Proffsigt bra sortiment. Skulle vilja ha lite större storlekar. Läs mer

Ingela J skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Välordnad butik med hjälpsam personal. Stort utbud. Prisläge något högre men med väl etablerade varumärken. Läs mer

Christina S skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Bra sortiment och hjälpsam personal. Här kan du både hitta kläder för vardag och fest till rimliga priser. Läs mer

Inger S skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Kläder till min dotterdotter.
    Kunnigt och intresserat vilket jag hade önskat mig.

Ett trevligt mottagande och inlevelse i uppgiften som ledde till inköp. Läs mer

Elsie S skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Trevligt, bra sortiment. Jag hittar det jag behöver för det mesta!. Personal shoppar är duktig Läs mer

Åsa L skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Jag köpte smycke i present. Bemötandet från butiksbiträdena är varken trevligt eller hjälpsamt. De har mycket md sig själva och som kund upplevs man som "jobbig" om man tex. vill ha något inslaget.

Själva utbudet i butiken är bra men jag undviker att handla där pga er snorkiga personal. Läs mer
    2019-08-12 Katarina&Vänner svarar Åsa L
    Hej Åsa!
    Din upplevelse av oss är verkligen inte bra.
    Detta skall vi jobba med!
    med vänliga hälsningar från personalen hos Katarina&Vänner

Margareta P skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Fick ett bra bemötande när jag köpte en jumper Läs mer

Margareta G skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Jag köpte helt oplanerat en klänning på rea. Väldigt trevligt bemötande gjorde mej till en mycket nöjd kund. Läs mer

Elisabeth H skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    skulle vilja ha mer att välja på i storlek 44 Läs mer

Eva W skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    En kachmirjumper - proffsigt mottagande och jag kommer gärna tillbaka.
    Tråkigt dock att inte kunna få byta varor eller få ett presentkort. Svårt att ge bort presenter då. Läs mer
    2019-08-12 Katarina&Vänner svarar Eva W
    Hej Eva!
    Det har blivit ett missförstånd här eftersom vi har 7 dagars öppet köp och bytesrätt.
    På REA har vi 3 dagars bytesrätt.
    med vänliga hälsningar persånalen hos Katarina&Vänner

Jael W skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Brett sortiment, trevlig butik med kunnig och sympatisk personal som gärna hjälper till.
    Jag går hit för att hitta kläder både till kontor och fest, har alltid något passande med mig. Läs mer
  • Lena P

Lena P skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Varor precis för mig, trevligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Joanna B

Joanna B skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Jag gick in utan förväntningar och köpte tre plagg på rea. Allt var prydlig upplagd och enkelt att hitta modeller och storlekar som lockade mina ögon. Expediten var väldigt trevligt Läs mer

Karin A skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Fint sortiment och trevlig personal. Läs mer

Birgit Ö skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Hjälpsam och serviceinriktad personal i en butik som erbjuder varor av god kvalitet. Läs mer
  • Åsa C

Åsa C skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Handlar regelbundet hos Katarina o vänner; senast en snygg klänning. Tycker att Katarina o vänner har ett utbud av klassiska kläder som passar mig; jag har alltid blivit trevligt bemött o tycker att personalen är servicsinnad. Mina erfarenheter är från affären i Bromma Blocks. Läs mer
  • 2019-08-09

Tina S skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Sortimentet är bra men man får en känsla av att man inte är "fin" nog att handla där. en del av personalen är super trevlig medan annan gör att man går ut. Läs mer
    2019-08-12 Katarina&Vänner svarar Tina S
    Hej Tina!
    Vi tar åt oss av dina kommentarer och lovar bättring!
    vänliga hälsningar Personalen hos Katarina&Vänner
  • 2019-08-09

Ulla S skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Jag köpte en Busnel tröja. Var nöjd med bemötandet. Läs mer
  • 2019-06-17

Ingegärd N skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Jag köpte ett par byxor som egentligen tillhörde höstkollektionen men en hjälpsam expedit som fixade fram byxan. Hon var tvungen att gå iväg för att hämta dem men det tog inte lång tid. Jag tycker att det är ett fantastiskt kundbemötande! Läs mer
    2019-06-17 Katarina&Vänner svarar Ingegärd N
    Hej Ingegärd!
    Vi går gärna lite extra för att göra dig nöjd!
    Hoppas byxorna blev bra.
    Expediten hos Katarina&Vänner
  • 2019-06-14

Suzanne E skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    God service och bra sortiment. Läs mer
  • 2019-06-13

Anita W skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Tråkigt bemötande. Väljer en annan butik nästa gång Läs mer
    2019-06-13 Katarina&Vänner svarar Anita W
    Hej Anita!
    Det var tråkigt att höra!
    Kom gärna in och tala med mig om detta så vi får en chans att bättra oss.
    Hälsningar från Marie, Butikschef Bromma Blocks
  • 2019-06-12

Ann-gerd E skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Senast ett smycke men tidigare både byxor och tröjor Alltid vänligt bemötande och hjälp när man behöver Bor i Enköping men varje Sthlms besök tar jag mig alltid ett besök hos er Läs mer
  • 2019-06-12

Maria-Louise K skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Serviceinriktade och mycket hjälpsam personal. Har ett bra sortiment som passar mig med bra läge. Läs mer

Susanna A skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Supertrevlig personal, engagerad på ett äkta sätt. Gav bra råd. Kände mig välkommen och sedd, utan att det blev för konstlat eller påträngande. Här handlar jag gärna igen! Läs mer

Ingegerd K skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Snygga kläder i bra kvalité. Får alltid fantastisk hjälp av de kunniga, vänliga och glada säljarna! Jag kan varmt rekommendera denna butik! Läs mer

Monica I skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    En mix av service
    Lite nonchalant av vissa men jättebra av andra
    Svår överblick över kläderna Väldigt packat Läs mer

Lena R skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Bra sortiment och bra service på Katarina & Vänner. Svårt att hitta kläder i de stora kedjorna som MQ, HM m fl. när man är lite äldre. Läs mer

Ann-charlotte M skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Bra utbud och väldigt trevlig personal. Provhytterna är stora och man känner sig bekväm att prova Läs mer
  • 2019-06-10

Angela M skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Duktiga och med personlig service! Läs mer
  • 2019-06-09

Marianne L skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Jag köpte två stycken cardigan. Bra bemötande av personalen som hjälpte till att leta efter den ena koftan. Jag hittade vad jag sökte och det är bra kvalité på kläderna. Läs mer
  • 2019-06-09

Yvonne G skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Bra bemött, bra service. Kanske borde sortimentet utökas med fler kläder från Filippa K, Marlene Birger och Inwear. Läs mer
  • Kajsa B

2019-06-04

Kajsa B skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Jag köpte senast en klänning. Just vid detta tillfälle så tyckte jag inte att bemötandet var särskilt bra. Jag lämnade nämligen först tillbaka ett plagg som jag köpt utan att prova (hade inte tid den gången) och nu fann jag denna klänning, som jag då också köpte utan att prova (hade inte tid denna gången heller). Expediten påpekade då att om jag provar och känner efter så behöver jag ju inte komma tillbaka för att just lämna tillbaka det jag köpte. Rackarns, vilken upplysande kommentar - inte. Som om jag inte förstår att det är bra att prova. Men, tiden finns inte alltid. Och, även om man provar så har jag flertalet gånger, både hos Katarina&Vänner, men även i andra butiker, kommit hem, känt efter än mer och ja, plagget visade sig inte vara så kanon som jag kanske först kände i butiken...

I övrigt var det inget fel på servicen. Och, i Sicklabutiken finns det ett par riktiga klippor i personalen. Monica är en av dem och hon ska ni hålla hårt i! :-) Kompetens, ärlig om vad som passar och totalt serviceminded. Läs mer
    Siri P, Katarina&Vänner gillar detta

Marie C skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Trevlig expedit men svårt att få fram priser och efter lång stund så tröttnar man lite på att vänta då man ofta är stressad själv
    Men annars bra varor bra kvalitet Läs mer

ingela b skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Jag tycker alltid att man hittar det lilla extra där som inte finns i andra affärer och personalen är alltid tillgänglig. Läs mer

Ylva D skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Alltid trevligt bemötande och kunnig personal, man känner sig väl omhändertagen varje gång man är där👌🌺😀 Läs mer

Katarina F skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Stort utbud och mycket trevlig personal Läs mer

Åsa F skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    En bred på inköpen.
    Har även in Wear, vilket inte är vanligt förekommande.
    Alltid vänligt bemött Läs mer

Judith L skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Byxor , hjälpsam personal som ger alternativ Läs mer
  • Eva T

2019-05-22

Eva T skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Mycket fint sortiment! Vänligt, professonellt och ärligt bemötande! Blir sedd som kund! Läs mer
  • 2019-05-21

Lotta K skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Har handlat en hel del där, är medlem. Senaste gången kände jag mig inte välkommen. De bjöd på lite dricka och tilltugg men det var bara för speciella( glömt vad de kallade dem som skulle få ta del). Funderade mycket på vad kriterierna var?
    Upplevde att ingen ville se mig, uppenbarligen hade de en mycket speciell kund i ett av provrummen. Flera av personalen servade den damen.
    Får se om jag kommer att återvända. Väldigt tråkigt att bjuda på något och skriva en skylt att det ör bara för utvalda. Gör det när affären stängt om man nu måste segregera människor. Läs mer
    2019-05-22 Katarina&Vänner svarar Lotta K
    Hej Lotta!
    Tråkigt att du fick den upplevelsen hos oss!
    Vi organiserar ibland festligheter och extra uppmärksamhet åt personer eller grupper under ordinarie öppettider. Vi har Personal Shopping, "Kväll med väninnorna eller kollegorna", jubileum, After Work m.m.
    Vi ber om ursäkt för att du inte fick förväntad service och lovar bättring. Tack för din återkoppling som ger oss chans att förbättras.
    Mvh Personalen hos Katarina&Vänner

Gabriella T skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Bra sortiment, kunnig personal. Hjälper gärna till men låter även kunden botanisera själv.
    Visa att ni finns och att ni gärna hjälper till.
    Tycker personligen det är oerhört jobbigt att ha en försäljare som hela tiden frågar och visar nya plagg utan att jag efterfrågar det. Läs mer

Kate T skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Uppskattar KoVs personals engagemang när jag skulle köpa klänningar i våras. Klänningar som helst ska passa både till kryssningar och enklare middagsbjudningar. En sjal eller väska t.ex. kan göra stor skillnad. Jag fick mycket hjälp men den kändes aldrig påträngande. Tycker om deras kläder som ofta är tufft eleganta. Läs mer

Eva N skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Jag köpte ett par byxor och fick utmärkt service, genom att se vilken längd jag behöver och sedan direkt plocka fram ett par som passade utmärkt!

Bra och snabb service och mkt trevlig bemötande! Läs mer
  • 2019-05-19

Annika Å skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Hade förväntat mig mer av kvällen. Stylingtips med olika kombinationer exempelvis. Förslag på färgmatchning för höst vår vinter etc. nu var det bara sälj och information om tjänster. Läs mer
    2019-05-20 Katarina&Vänner svarar Annika Å
    Hej Annika!
    Vi tackar för din uppriktiga återkoppling och ber om ursäkt.
    Vår avsikt var att ge det du förväntade dig men lyckades tydligen inte.
    Nu diskuterar vi internt hur vi kan göra nästa event bättre.
    Vänliga hälsningar från oss på Katarina&Vänner
  • 2019-05-18

Solveig J skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Jag köpte en ett par blusar

Bemötandet är helt Ok Läs mer
  • 2019-05-18

Carina I skrev om Katarina&Vänner Bromma Blocks
    Jag hat köpt blusar och bycor. Mycket trevlig personal
    Åker ofta dit om jag ska handla kläder. Läs mer

Ulvsundavägen 185 A, 168 67 Bromma