Frisör i Kungsbacka

3 rekommenderade frisörer i Kungsbacka kommun

Vi förstår att du letar efter en duktig och välrekommenderad frisör i Kungsbacka, vi förstår också att detta kan vara både svårt och tidskrävande. Därför listar vi alla de frisörer som är verksamma i Kungsbacka just nu. Dessutom guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella frisörerna i din del av Kungsbacka. Välkommen!

Här på Reco.se vill vi gärna uppnå en gemenskap där vi hjälper varandra att hitta till de bästa frisörerna just nu. Genom att ta del av vad tidigare kunder skriver om sina erfarenheter med de frisörer de varit i kontakt med kan du få en uppfattning om vilken salong som skulle passa dig. Dessutom kan du själv bidra till gemenskapen genom att skriva egna rekommendationer om de frisörer du varit hos nyligen. Vi hoppas att du hittar en frisör du trivs med och som du senare kan tänka dig att rekommendera till andra personer som letar efter en duktig frisör i Kungsbacka just nu. Lycka till, önskar Reco.se!

Läs mer »
  • 560 omdömen
    : Bättre salong finns inte! Proffsigt rakt igenom. Huvudmassagen i samband med hårtvätt ger ett extra plus. <3
  • Driver du frisörsalong i Kungsbacka?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 1 omdöme
    : Jag rekommenderar de som besöker Kungsbacka denna frisörsalong. Det är trevligt, mysigt och kanon service här. Priserna ...
  • Driver du frisörsalong i Kungsbacka?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 1 omdöme
    : Bra salong, klarar min kalufs, dyrt. Skönt att sola och ligger bra till.
Visa sida:

Frisör i Kungsbacka