Alla kategorier Frisör Halland Kungsbacka Klippa

Klippa

Gottskärsvägen 150 c, 439 94 Onsala — Visa karta

Vi på Klippa är en modern frisörsalong som har visionen att bli ledande inom branschen. Vi har höga krav på att våra frisörer ska ha rätt utbildningar och vår målsättning är alltid att våra kunder ska vara hundraprocentigt nöjda. Hos oss hittar du frisörer som verkligen klipper ditt hår med förnuft och känsla.

Hur vill du fixa håret? Klippning, färgning eller kanske en hårförlängning? I våra tre salonger i Onsala, Askim och Torslanda har vi ett brett utbud behandlingar. Varmt välkommen att kontakta oss eller boka tid direkt online!

Läs vad 237 kunder tycker om Klippa

• Anna J
    Anna J skrev om Klippa
    Bra och trevlig, barnvänlig. Dyrt för en barnklippning men det är väl normalpris antar jag. Duktiga frisörer. Läs mer
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Klippa
    Jag har klippt mig hos Klippa i många år och är mycket nöjd. Läs mer
  • Sten P
    Sten P skrev om Klippa
    Som alltid väldig bra service o bea jobb Läs mer
  • Anita E
    Anita E skrev om Klippa
    Alltid ett trevligt bemötande.
    Lyssnar på mina önskemål.
    Duktiga.
    Avkopplande och ingen stress när de arbetar.
    Man känner sig i centrum.
    Anita Eklund Läs mer
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Klippa
    Har alltid varit väldigt nöjd efter samtliga besök hos Klippa Läs mer
  • Olof O
    Olof O skrev om Klippa
    Bra klippning. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Inger G
    Inger G skrev om Klippa
    Väldigt trevlig bemött av Filip Läs mer
  • Inga-maj G
    Inga-maj G skrev om Klippa
    Har min egen frisör hos er, som jag är så nöjd med. Bra o lättillgängligt läge även för mig som kommer från Öckerö. Rekommenderar Klippa till vänner o bekanta. Blir alltid trevligt bemött, toppen att man kan beställa tid på nätet!😊🤗 Läs mer
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Klippa
    Trevligt o tillgängligt. Köpt en mousse som jag är mkt nöjd med.
    Duktig frisör. Läs mer
  • Lasse F
    Lasse F skrev om Klippa
    Bemötande: Lysande trevligt.
    Tjänst: Klippning.
    Upplevelse som kund: Genomgående bra. Läs mer
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Klippa
    Proffsiga, välkomnande miljö, bra öppettider, trevlig personal.
    Känns modernt, uppdaterat och personligt. Läs mer
  • Erika E
    Erika E skrev om Klippa
    Besöket gällde en barnklippning (kille, kort hår) samt klippning av lugg på två personer. Väldigt god service och mycket bra resultat. Dock tycker jag debiteringen av detta, 480kr är alldeles för mycket pengar för en tidsåtgång på ca 30 min. Klippning av lugg brukar ingå då man är stamkund men ej nu. Salongens priser är väldigt dyra och överväger därför att byta, tyvärr. Läs mer
    2018-02-23 Eirin P svarar Erika E
    Hej Erika.

Här har det nog blivit fel, lugg ingår för stamkunder. Ber om ursäkt. Ser att vi tagit betalt för en lugg. Välkommen in att justera detta. Så får du 130:- tillbaka.

30 min stämmer ju, men det var två frisörer. 😃
    Mvh Eirin
  • Smilla L
    Smilla L skrev om Klippa
    Trevlig personal som lyssnar och jobbar precis efter ens egna önskemål! Varit väldigt nöjd båda gångerna jag varit där! Fin lokal! Läs mer
  • Annika W
    Annika W skrev om Klippa
    Är kund hos Klippa Askim o frisören Nina Bengtsson. Är så himla nöjd över både hennes och hennes kollegers bemötande. Alltid hjälpsamma, får bra råd vad det gäller mitt hår o vad för slags produkter som passar mig. Visar o erbjuder alltid nyheter. Hon besitter en enorm kunskap och ett gediget intresse för det hon gör, har en stor yrkesstolthet. Rekomenderar alla jag känner att gå hit. Läs mer
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Klippa
    Har under många år varit kund
    och allt har varit toppen!
    Underbar miljö och supertrevlig personal. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Klippa
    Det blev alldeles för dyrt för att klippa håret när företaget fick ny ägare Läs mer
  • Anna V
    Anna V skrev om Klippa
    Fin miljö och duktiga frisörer. Anna-Britta är toppen! Läs mer
  • Jeanna D
    Jeanna D skrev om Klippa
    Båda gångerna jag varit där har jag fått ett jättebra bemötande och blivit mycket nöjd Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Klippa
    Jag har varit kund i många år och har alltid varit nöjd när jag har gått ut genom dörren. Alla som jobbar på klippa har en hög servicenivå och vill alltid leverera det bästa för dig som kund. Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Klippa
    Professionella frisörer som varje gång fattar hur jag vill ha d! Eirin är min frisör!! Läs mer
  • Marianne E
    Marianne E skrev om Klippa
    Alltid trevligt och bra resultat! Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Klippa
    Super bra och service inriktad frisör! Läs mer
  • Lotta K
    Lotta K skrev om Klippa
    Mycket duktiga frisörer. Alltid bra bemötande! Kreativa, lyhörda för önskemål.
    Vill lyfta fram Sanna- jag är alltid supernöjd! Läs mer
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om Klippa
    Bra service och kompetenta frisörer Läs mer
  • Ann J
    Ann J skrev om Klippa
    Hej ! Klippa är bäst . Trivs med min frisör bra sörvis kaffe och mörk nyttig choklad bjuds . Har rekomonderst kompisar och min msn nöjda kunder . Blir glad när jag kommer till klippa . Shoppat spray & inpackning ... fri parkering . Min frisör är grym trevlig & gör mig nöjd & glad 🖤 Läs mer
  • Malin F
    Malin F skrev om Klippa
    Är supernöjd med Salong Klippa Gottskär. Får alltid ett trevligt bemötande. De tar sig alltid tid för mig, oavsett om de ligger efter i tidsbokningarna eller inte. Upplever att barnen får samma fina service, inte heller där har de skyndat, barnen och frisören har pratat och kommit fram till önskat resultat, även om det tar längre tid än det är avsett. Man får alltid bra förslag när man är osäker på hur man vill ha det. Detta passar ditt hår din huvudform, osv, de föreslår inte bara något för att det är inne eller för att de skall sälja produkter. Känns som att klippa sig hos en gammal vän, man kan prata om allt mellan himmel och hav, eller inget allas. Kan varmt rekommendera Klippa, vilket jag gjort. Har några vänner som jag rekommenderat att klippa sig på Klippa, och som också är jättenöjda. Läs mer
  • Frida F
    Frida F skrev om Klippa
    Har klippt mig hos Catrine i många år - finns ingen bättre!! Har långt lockigt hår, och haft svårt att hitta en bra frisör tidigare. Supernöjd, och åker gärna en lång omsväng för att klippa mig här.

Fina lokaler, och kaffe när man väntar. Lugnt och skönt. Läs mer
  • Helena T
    Helena T skrev om Klippa
    Är nöjd med senaste klippningen. Köpte inga produkter. Enkelt att boka tid på internet eller vis telefon. Bra med Swish Läs mer
  • Maivor D
    Maivor D skrev om Klippa
    Jag har blivit väldigt väl omhändertagen av Anna Britta Hon har klippt och färgat mitt hår samt sköttom minabryn. Allt till full belåtenhet. Ska jag tyckka något är tjänsterna dyra Jag köpte hårshampo som är bra. Anna Britta är duktig och jag har fullt förtroende för henne Läs mer
  • Eleonore O
    Eleonore O skrev om Klippa
    Trevlig bemötande
    Klippning
    Frisören mån om att jag skall bli nöjd Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Klippa
    Positivt, känt mig mycket nöjd efter besök. Läs mer
  • Ulla-Britt Ö
    Ulla-Britt Ö skrev om Klippa
    Kund sedan 3 år i Askim.
    Salongen har ett bra geografiskt läge.
    Lätt att parkera. Gratis parkering.
    Nöjd med behandlingarna såsom tvätt, fön, färg och slingor. Läs mer
  • Anders V
    Anders V skrev om Klippa
    Anna-Britta på Gottskärssalongen är outstanding.

För övrigt tycker jag att den utvärderingskultur som utvecklats bland företag i allmänhet är väldigt trist. Nu har jag trots det ändå givit ett omdöme. Så. Läs mer
  • Ingrid T
    Ingrid T skrev om Klippa
    Man blir alltid väl omhändertagen av den fina personalen från man kommer tills man är färdig. Sist var jag på fotvård och blev mycket väl omhändertagen och ett mycket bra jobb av Anna. Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Klippa
    Jag kände mig direkt välkommen när jag klev in på Klippasalongen, möttes direkt av en trevlig tjej som lyssnade intresserat på hur jag ville ha det, fick sen en skön massage på rygg och nacke ifrån stolen under tiden håret tvättades, så omsorgsfullt och varsamt, med lite massage i hårbotten också.
    Jag var så nöjd med både bemötandet och klippningen, lokalen är dessutom ljus och trevlig, blev erbjuden kaffe eller te, en mycket trevlig stund med andra ord.
    Jag har återkommit flera gånger och då blivit klippt av en manlig kollega till henne, även han så trevlig och duktig.
    Jag återkommer gärna till Klippa och vill inte gå nån annan stans. Läs mer
  • Eva N
    Eva N skrev om Klippa
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxzzzzzzzzzzz Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Klippa
    min man är det som går dit men med min mail adress
    han har lite hår, så det blir kransklippning för honom
    men visst han är nöjd och alltid trevlig personal Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Klippa
    Jättebra. Duktiga och trevliga frisörer. Lätt att boka och avboka tid. Bra tillgänglighet också. Läs mer
  • Ebba B
    Ebba B skrev om Klippa
    Det är jette bra och man får den frisyren man vill ha! :) Läs mer
  • Luciano B
    Luciano B skrev om Klippa
    Superbekvamt att boka in tider, ratt bra lokal, Läs mer
  • Kicki G
    Kicki G skrev om Klippa
    Alltid härligt att komma till Klippa Askim. En stund av njutning. 😀 Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Klippa
    Toppen, förstående bemötande och ger bra förslag. Läs mer
  • Annika P
    Annika P skrev om Klippa
    Jag får alltid en professionell klippning, uppskattning från vänner att jag alltid är bra klippt. möjlighet att klippa lugg utan kostnad vid annat tillfälle uppskattas också.
    Är mycket nöjd med den service jag får. Läs mer
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Klippa
    Proffsigt o bra bemötande. Klippning o slingor i folie har alltid varit väldigt bra.. Läs mer
  • Inger N
    Inger N skrev om Klippa
    Mycket nöjd med företaget, jag har klippt mig, färgat ögonbryn och köpt plattång , trevlig personal finns absolut inget att klaga på nu klipper även min son och min man sig där. Dottern har klippt dig där men pga att hon bor en bra bit från salongerna så klipper hon dig på närmare håll. Läs mer
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Klippa
    Klipp och färg. Trevligt bemötande. Kunnig personal Läs mer
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om Klippa
    Nöjd kund sedan några år tillbaka.
    Skön och avslappnad miljö, naturligtvis kunnig frisör. Härlig atmosfär frisörerna emellan! Läs mer
  • Annika N
    Annika N skrev om Klippa
    En modern salong men frisörer som har ett trevlig bemötande till kunder. Lyssnar på kunden men kommer också med förslag på hur man kan göra om man vill få mycket lite förändring Läs mer
  • Ingela J
    Ingela J skrev om Klippa
    Har klippt och fönat ett par gånger och blivit nöjd med resultatet. Min frisör är Elisabet. Läs mer
  • Maria C
    Maria C skrev om Klippa
    Duktiga frisörer och trevligt bemötande. Läs mer

Gottskärsvägen 150 c, 439 94 Onsala