Alla kategorier Frisör Halland Kungsbacka Klippa

Klippa

Gottskärsvägen 150 c, 439 94 Onsala — Visa karta

Vi på Klippa är en modern frisörsalong som har visionen att bli ledande inom branschen. Vi har höga krav på att våra frisörer ska ha rätt utbildningar och vår målsättning är alltid att våra kunder ska vara hundraprocentigt nöjda. Hos oss hittar du frisörer som verkligen klipper ditt hår med förnuft och känsla.

Hur vill du fixa håret? Klippning, färgning eller kanske en hårförlängning? I våra tre salonger i Onsala, Askim och Torslanda har vi ett brett utbud behandlingar. Varmt välkommen att kontakta oss eller boka tid direkt online!

Läs vad 559 kunder tycker om Klippa

• Annalena R skrev om Klippa
    Trevligt bemötande, bra service och helhetskänsla. Påminnelse om nästa tid på sms är bra. Tips och råd kring ditt hår. Önskar lite nya idéer och förslag på form och färg kanske Läs mer
  • Ann-sofi H skrev om Klippa
    Bra frisörer och trevligt bemötande! Läs mer
  • Carolina M skrev om Klippa
    Gulliga frisörer. Dock lite för dyrt för klippning av mindre barn (upp till 3 år) Läs mer
  • Pernilla A skrev om Klippa
    Klipp och färg
    Uppmärksamhet och engagemang
    Proffsigt och lyhört Läs mer
  • Elisabeth L skrev om Klippa
    Skönt att ha en frisör som känner mig och vet hur mitt hår fungerar! Läs mer
  • Anna H skrev om Klippa
    Jag är alltid nöjd när jag går hem efter att ha blivit klippt av Elisabeth på Klippa. Hon är proffsig, noggrann och väldigt trevlig. Läs mer
  • Eva-britt F skrev om Klippa
    Har flyttat med min frisör Nina till olika damfriseringar sen 2003. Blir alltid mkt väl bemött av henne, och även av hennes kolleger på Klippa i Båtmanstorpet. Läs mer
  • Karin H skrev om Klippa
    Bättre salong finns inte!
    Proffsigt rakt igenom.
    Huvudmassagen i samband med hårtvätt ger ett extra plus. <3 Läs mer
  • Helene B skrev om Klippa
    Bemöts alltid med ett leende och duktiga frisörer Läs mer
  • Ragnhild E skrev om Klippa
    Bästa klippet, bästa kaffet, alltid det där lilla extra som får en att känna sig så fin, nöjd och glad när man går därifrån! Läs mer
  • Ulla L skrev om Klippa
    Bra bemötande
    Duktiga frisörer vet att jag alltid blir nöjd får råd och tips bra produkter Läs mer
  • Martin H skrev om Klippa
    Helt OK frisör med bra bemötande och genomsnittlig kvalitet på klippningen (kort herrfrisyr). Priset något högt för resultatet. Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Klippa
    Alltid trevlig, glad och professionell personal som gör sitt allra bästa för kunderna! Läs mer
  • Peter W skrev om Klippa
    Alltid personligt bemött och jag går därifrån med ett större självförtroende. Läs mer
  • Linda H skrev om Klippa
    Jag blir alltid väl bemött av min frisör och får bra tips på vilken klippning/frisyr som passar för mitt hår. Känner mig trygg som kund på Klippa. Jag är alltid väldigt nöjd med mina och barnens besök där. Läs mer
  • Patrik S skrev om Klippa
    Bra och trevlig personal.
    Ett varmt välkomnande.
    Kunniga frisörer. Läs mer
  • Martin A
    Martin A skrev om Klippa
    Klippte mig
    Bra bemötande
    Jättenöjd med resultatet Läs mer
  • Lars R skrev om Klippa
    Fantastisk service och skickliga frisörer! Läs mer
  • Marianne Ö skrev om Klippa
    Alltid mycket bra bemött av alla. Läs mer
  • Anders R skrev om Klippa
    Hår- och skägggklippning.
    Mycket bra bemötande. Läs mer
  • Gert-ove W skrev om Klippa
    Bekväm online bokning. Man kan boka en speciell frisör eller ta en tid som passar bäst. Mycket trevligt bemötande av alla frisörer som jag haft. Klippa bra kan de såklart allihop. Läs mer
  • Helene H skrev om Klippa
    Så länge jag kan komma till Katrin är jag nöjd. Hon lyssnar på mina önskemål och gör det lilla extra. Läs mer
  • Annette S skrev om Klippa
    Har varit kund hos Klippa Onsala i många år. Oftast nöjd med de olika behandlingar jag gjort under åren. Trevlig och kunnig personal - känner mig väl bemött. Bra bokningssystem på nätet - smidigt. Läs mer
  • Gunilla H skrev om Klippa
    Mysig lokal, trevlig personal. Klippning och färgning blir oftast mycket bra! Läs mer
  • Susan H skrev om Klippa
    Klippning och ögonbryn. Sanna är fantastisk och noggrann och ser till mig och mitt behov och inte bara vad som är "inne" just nu. Jag får känna mig som den jag är! Läs mer
  • Kristian L skrev om Klippa
    Att bli klippt som jag önskar samtidigt som jag får en avkopplande pratstund! Läs mer
  • Lena B skrev om Klippa
    Klippning och färgning av ögonbryn o fransar. Jag blev proffsigt bemött och jag blev nöjd med mina behandlingar. Läs mer
  • Astrid H skrev om Klippa
    Bra bemött. många gånger svårt attfå tid,mycket nöjd med Elin Läs mer
  • Dorothea R skrev om Klippa
    Lite väl dyrt för en ungdomsklippning pojke 15år. Detta gör tyvärr att vi byter frisörsalong. Tidigare har det funnits billigare för den åldern hos er. Läs mer
  • Magnus B skrev om Klippa
    Klipper mig hos världens bästa frisör, Sanna. När det kört ihop sig pga sjukdom etc. så har Klippa alltid erbjudit annan frisör som gjort ett bra jobb. Läs mer
  • Stina W skrev om Klippa
    Har klippt mig och barnen hos Klippa i Onsala under lång tid. Mycket nöjd! Läs mer
  • Karin B skrev om Klippa
    Klippa Askim, fantastiska frisörer! Därtill vänlig och rolig attityd, alltid härligt att komma!
    Elin är fantastisk, men även övriga som jobbar där. Fina med våra barn också.
    /Karin Läs mer
  • Ulla S skrev om Klippa
    Klippning senast, ibland oxå färg. Bra och jättetrevligt bemötande! Läs mer
  • Frida C skrev om Klippa
    Underbar frisörer som alltid är glada och trevliga Läs mer
  • Yvonne A skrev om Klippa
    Två bran som klipper sig på Klippa. Altid nöjd och de lyssnar och förstår hur barnen vill ha det. samtalar md barnen under tiden och lyssnar. Vid behov finns också möjlighet att titta på film. Läs mer
  • Ulla H skrev om Klippa
    Mitt besök börjar alltid med att frisören och jag diskuterar vad som skall göras och utifrån detta arbetar frisören . Färg och klippning blir alltid det jag förväntat mig. Nöjd och glad lämnar jag salongen Läs mer
  • Linda O skrev om Klippa
    Klipper mig hos världens bästa frisör Nina i Askim Läs mer
  • Linnea K skrev om Klippa
    Trevligt bemötande. Känner mig nöjd med färg och klippning! Kaffe och chokladbit i väntan på att färgen ska verka. Läs mer
  • Anne A skrev om Klippa
    Slingor på kort hår av den bästa av bästa frisörer, =Nina B. Är alltid nöjd efter besök hos er. De förväntningar jag har infrias alltid!!. Läs mer
  • Vivi S
    Vivi S skrev om Klippa
    Gräsklippare
    Bra bemötande via kundservice
    Levde upp till förväntningarna
    Kommer att rekomendera företaget Läs mer
  • Bea L skrev om Klippa
    Blev bemött jättebra som alltid och resultatet blev precis som jag önskade. Läs mer
  • Charlotte R skrev om Klippa
    Det mottagande man får är utmärkt. De lyssnar och utför sin tjänster precis som man önskar. Alla frisörer håller topp klass. Kan varmt rekommendera denna salong . Läs mer
  • Louise B skrev om Klippa
    Väldigt proffsiga och trevliga frisörer. Har både klippt och färgat håret där många gånger och blivit supernöjd varje gång! Läs mer
  • Alexandra F skrev om Klippa
    Alla våra barn och min man har klippt sig där sedan ca 10 år tillbaka.
    Trevlig och duktiga!
    Barnen ser mest fram emot klubban 👌😂 Läs mer
  • Jennie H skrev om Klippa
    Man får alltid gott bemötande av personalen och man känner sig väl omhändertagen. Känner mig alltid nöjd när jag går därifrån. Läs mer
  • Ewa T skrev om Klippa
    Klippning o färgning av håret. Allt var utmärkt Läs mer
  • Monika S skrev om Klippa
    Klippning flera gånger. Alltid trevligt bemötande av personalen. Läs mer
  • Ingela S skrev om Klippa
    Klippning och färgning,blir alltid bra bemött, är nöjd när jag är klar bra service är nöjd med min frisör Läs mer
  • Nicholas B skrev om Klippa
    Klippning, bemöttes bra och hög servicegrad av Filip på Klippa.
    Duktig & erfaren frisör. Läs mer
  • Bosse O skrev om Klippa