Restaurang i Strängnäs

3 rekommenderade restauranger i Strängnäs kommun

Strängnäs hittar vi mitt i Södermanland, en tätord belägen precis vid Mälarens södra strand. Här finns inte bara en oerhört fin natur och nära till vatten. Det finns även en rad trevliga restauranger där man kan dinnera i goda vänner sällskap. Restaurangerna bjuder på smaker inspirerade av all världens hörn. Här tänkte vi guida dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Strängnäs just nu. Välkommen!

Läs mer »
  • 5 omdömen
    Fredrik E
    Fredrik E: Åkte hit efter att ha sökt på Reco. Helt ok kebabtallrik och extra intressant kebabpizza med färsk sallad och tomat på p...
  • Driver du restaurang i Strängnäs?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• Thomas  B
    Thomas B: Goda pizzor och ett trevligt bemötande
  • Driver du restaurang i Strängnäs?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 2 omdömen
    Lars L
    Lars L: dålig attityd,inte alltför rent. Kommer inte gå dit mer.
Visa sida:

Restaurang i Strängnäs

I Strängnäs finns det gott om trevliga restauranger, men hur ska du veta vilken som är bäst för just dig. Här kan du läsa om tidigare restaurangbesökares unika erfarenheter och deras omdömen om olika restauranger. Du kan dessutom gå in och skriva en och annan rekommendation själv om de restauranger du besökt i Strängnäs under den senaste tiden. På Reco.se hjälper vi varandra att hitta till nya smultronställen. Vi hoppas att du ska hitta restauranger som kan ge dig den livsnjutning du förtjänar. Lycka till, önskar Reco.se!