Esra HB

Storgatan 7, 645 30 Strängnäs — Visa karta

Greta Garbos Väg 4, 16940, SOLNA
Restaurang Backstugan
Mikael L:
Mycket bra lunchmat (jag har ännu inte besökt dom kvällstid), med bra variation, utmärkt kvalitet och trevligt personal.

Läs vad 5 kunder tycker om Esra HB

• Johanna
    Johanna skrev om Esra HB
    Inte så jätte god pizza ställe jämfört med andra. Alla har sina egna smaklökar.. men jag har ätit där några gånger och det har inte varit värt pengarna tycker jag. Ett plus är att man får maten ganska fort :)
  • Torgny H
    Torgny H skrev om Esra HB
    Är den andra pizzerian i strängnäs som jag provat, och vi valde att ta med maten. Åt en kebabtallrik som var god. Till att börja med var det mycket mat, har inte sett en så välfylld låda tidigare. Grönsakerna var krispiga och fräscha, köttet var saftigt och inte så torrt som det kan vara på vissa ställen. Det var lite mycket pommeskrydda, men det är lite efter tycke och smak...
    Min fru tog en Oxfilépizza, och den var också god. Extra plus för fräscha ingredienser, till exempel färska champinjoner.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Esra HB
    Åkte hit efter att ha sökt på Reco. Helt ok kebabtallrik och extra intressant kebabpizza med färsk sallad och tomat på pizzan efter att den kommit ur ugnen. Mycket fräscht och många kunder. Men jämfört med andra kebabställen jag har besökt så var maten inte riktigt lika god.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Esra HB
    Här har man suttit många eftermiddagar och käkat kebab, den bästa faktiskt och pizzorna är också jättegoda =)härligt att man kan sitta ute på sommaren.
  • Johan B
    Johan B skrev om Esra HB
    En utav dom få pizzeriorna i strängnäs, men även den bästa. Servicen är till skillnad mot de andra riktigt bra, och pizzorna och kebaben är riktigt god.
    Lokalen är väldigt fin och dom har även uteservering på sommaren!

Storgatan 7, 645 30 Strängnäs