Skomakare i Sundbyberg

1 rekommenderad skomakare i Sundbyberg

Vill du reparera eller tillverka ett par handgjorda skor? I Sundbyberg finns ett några olika skomakare att välja mellan, på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella skomakarna i ditt område just nu.

Att reparera eller tillverka ett par skor är ett sällsynt hantverk. Oavsett vem du är som person vill du ha dina skor snygga och fräscha. Hos en välrekommenderad skomakare kan du fixa allt från klackar till större reparationsarbeten. En fixa en klack kan skomakaren ibland göra medan du väntar i butiken medan en större reparation kan ta upp till ett par dagar.

Läs mer »

Elvis Sko-, Nyckel- & Kemtvättservice

Valkyriavägen 7, Sundbyberg
    Jennifer H
    Jennifer H: Elvis är snabb som 17! När man lämnar in skorna här så ser dom alltid ut som nya när man hämtar dom igen. Proffsig, dukt...
Sida:   1

Skomakare i Sundbyberg

Genom att läsa om olika skomakare på Reco.se och ta del av tidigare kunders individuella erfarenheter hoppas vi att du kan hitta en skomakare i ditt närområde som passar just dig. Lycka till önskar Reco.se!