Kattpensionat Upplands Väsby

Skultunagränd 17, 194 55 Upplands väsby — Visa karta

3.7 i betyg av av 3 omdömen

Der här är ett litet mysigt kattpensionat i hemmiljö där vi ser till kattens bästa. Vi har stora rymliga boxar med full takhöjd. Här lämnas katter för kortare och längre perioder. Vi kan med gott samvete säga att katten har det fantastiskt hos oss.

Läs vad 3 kunder tycker om Kattpensionat Upplands Väsby

• 2019-02-21

Erica Ö skrev om Kattpensionat Upplands Väsby
    Tråkiga obebonade rum till katterna. kallt, med plastgolv och släta hyllor som katterna inte kan greppa eller klösa i. Vad gäller kundbemötandet så har jag aldrig varit med om något liknande. Det var krav på dokumentation och spikande och bekräftande av hämtnings och lämningstider (på minuten) och skannade kopior på avtal och vaccinationsintyg. Vi fick två separata (och mycket otydliga) fakturor för samma vistelse med olika förfallodatum och där det framgick olika belopp på försättsbladet och själva fakturan. Inte nog med det. Dagen innan vi skulle lämna (och behövde vara på ARN kl 9:00) så fick dem för sig att vi hade förfalskat kattens vaccinationsintyg (!!) då vetrinären hade skrivit lite slarvigt på kortet. Istället för att göra klart hemma, packa och komma i ordning fick vi ägna hela eftermiddagen och kvällen med dem på luren då de inte ville ta emot vår katt! Till sist gick dem med på (!!!) att vi fick komma så länge de hann prata med vår vetrinär innan vi lämnade katten. Där satt vi i parkerad bil utanför pensionatet i väntan på att vetrinären skulle öppna för telefontid, en knapp halvtimme innan vi behövde vara på flygplatsen för att flyga till USA. Först när veterinären (så klart) bekräftade att uppgifterna var riktiga så fick vi komma in. Och det bads inte om ursäkt, vi fick inget intryck av att man var ledsen för den otroliga stress och det totalknäppa bemötandet som vi hade utsatts för. Hade kliniken inte haft telefontid då hade de vägrat att ta honom. (Och inte nog med det men de poängterade -mitt upp i det hela - att de hade icke återbetalningspolicy. Det var det sämsta kundbemötandet jag någonsin har varit med om. Katter har ägare och saknar man förmågan att kunna bemöta en annan människa på ett empatiskt och värdigt sätt och med kundtänk så bör man inte hålla på med en sådan här verksamhet. Läs mer
  • Jannecke Helena A S

2015-07-17

Jannecke Helena A S skrev om Kattpensionat Upplands Väsby
    Mina katter var här i över två veckor, och de mådde toppen när de kom hem igen. Suveränt bemötande. Rekommenderas. Läs mer
  • 2011-01-06

Anders skrev om Kattpensionat Upplands Väsby
    Har aldrig känt mig så trygg på semestern när vi lämnat bort vår älskling.
    Trevligt bemötande, kunnig och duktig. Märktes att kattens bästa var viktigast, möblerade till och med om boxen för att passa vår katt.
    Lugnt och trevlig miljö. Tror vår katt har haft det lika bra för oss.
    Hoppas de har plats för lilla misse nästa gång oxå.

Rekommenderas å det varmaste. Läs mer