Alla kategorier Järnhandel Kronoberg Växjö KB Harald Nyborg

Marketenterivägen 29, 352 36 Växjö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om KB Harald Nyborg

• Zoran Ž
    Zoran Ž skrev om KB Harald Nyborg
    Passa dig för att handla hos Harald Nyborg. Åkte från Partille till deras butik i Alingsås för att handla några saker. Köpte bland annat en duschset med två munstycke. När jag kom hem, så jag att paketet var öppen och att det fattades 4 gummipackningar, det löste jag med att köpa nya packningar i närliggande Jula butiken. När duschsetet var monterad visade sig att den delen som reglerar i vilken munstycken vatten ska komma fungerar inte riktigt. Jag vände mig till deras kundtjänst och frågade om de kunde skicka en ny reglage så jag slapp demontera hela duschen och åka 66 km fram och tillbaka, det var ju ändå dom som sålt en felaktig produkt, men där var det helt stopp. Dom ställer sig på tvären och tycker att jag få mer eller mindre skylla mig själv och att demontera duschen och åka tillbaka till deras butik för att reklamera och att det är upp till denna butik i fall jag ska få någon ersättning för mina utlägg och resor. Handla inte på Harald Nyborg om ni inte är beredda att bli blåsta på varor som inte fungerar och en kundtjänst som är helt fyrkantig och ovillig att hjälpa till. Aldrig med Harald Nyborg. Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om KB Harald Nyborg
    Detta kan vara den tråkigaste affären jag någonsin varit på. De har sladdar, gräsklippare, skruv, spik och partytält. Lite som Rusta fast bara med tråkiga saker. En typisk hemma-fixare-affär där pappor och söner trivs som fiskar i vattnet. Billigt är det också. Läs mer