Annamaja Segtnan Styling

Ring 070-855 45 31 instagram.com

2 omdömen om Annamaja Segtnan Styling

Therese Å
Skrev om Annamaja Segtnan Styling

Vi är väldigt nöjda med hjälpen att styla vårt hus inför försäljning. Det kändes i början som en onödig utgift, men då vi befann oss på annan ort och redan börjat tömma huset underlättade det massor att få hjälp att få det att kännas ombonat och hemtrevligt utan att behöva anstränga sig. Det sparade massor med tid för oss samtidigt som det märktes tydligt att det las ned mycket engagemang, omsorg och tid i uppdraget! Varenda sak kändes strategiskt utplacerad och vi känner oss övertygade om att det bidrog till det stora intresset för vårt hus inför försäljning.

Annamaja S gillar detta
Svar från Annamaja Segtnan Styling

Ert hus med den stilsäkra sekelskiftesrenoveringen och många härliga vintagefynd var en fröjd att styla. Ni är så inspirerande! Du och Anton var också oerhört trevliga kunder. Önskar er lycka till i ert nya hem! Varmt tack för att du tog dig tid att skriva ett fint omdöme till mig Therese! (Ursäkta mitt långsamma svar, jag hade problem att komma åt mitt Reco-konto).

Maria J
Skrev om Annamaja Segtnan Styling

Vi fick lägenheten stylad inför fotografering och visning. Det kändes lite överväldigande till en början att ta hem en stylist och att mycket skulle ändras om, men Anna-Maja är supertrevlig och proffsig och allt gick smidigt till. Stylingen utgick från vår heminredning och lägenheten sålde i ett nafs! Jätteskönt och smidigt att inte behöva fundera själv på vad som säljer bra och går hem hos andra. Solklar 5/5

Annamaja S gillar detta
Svar från Annamaja Segtnan Styling

Tack för de fina orden om att jag är supertrevlig och proffsig. Det var en fröjd att få styla hemma hos dig och din familj! Väldigt fint ljusinsläpp i lägenheten! Varmt tack för att du tog dig tid att ge mig ett omdöme!