Kent Forslin Gräv & Schakt AB

Kent Forslin Gräv & Schakt AB

Välkommen till Kent Forslin Gräv & Schakt AB! Vi är ett etablerat företag som varit aktiebolag sedan 2003 och vi utför alla typer av markarbeten. Vi hjälper dig med bland annat tomtplanering, dränering, anläggning och isolering. Vi kan även stå till tjänst med maskinister och bistå vid snöröjning vid behov. Vi tar oss an de...

9 omdömen om Kent Forslin Gräv & Schakt AB

Karel Fast
Skrev om Kent Forslin Gräv & Schakt AB

Jag var helt nöjd. Arbetet gjordes snabt och proffessionellt.Priset enligt överenskommelse höll även om man kunte lägga till lite extra för merarbetet.

Erik B
Skrev om Kent Forslin Gräv & Schakt AB

Bra kille som håller vad han lovar och gör ett bra jobb på uttalad tid.

Bengt R
Skrev om Kent Forslin Gräv & Schakt AB

Detta företag, som jag anlitat för anläggning av enskilt avlopp (BDT-vatten), kan jag varmt rekommendera. Bra samarbete med och väl utfört arbete av Kent Forslin med medarbetare.

Christian D
Skrev om Kent Forslin Gräv & Schakt AB

Ett mycket snabbt och rakt bemötande, precis det som man ibland saknar i många relationer med olika hantverkar,- bygg- och grävfirmor. Dessutom regelbunden kontakt och tar sig tid att svara på frågor som man av naturliga orsaker alltid har. Kents firma bytte hela avloppssystemet under mark, som var felmonterat från början, felaktiga använda massor och som dessutom lutade fel även under hus. Därutöver grävde Kent upp för en kommande utbyggnad. Nu ligger rören rätt, rätt material/massor är använda och nu har grsämattan börjat växa igen. Back to normal! Skönt.

Johan r
Skrev om Kent Forslin Gräv & Schakt AB

Mycket bra helhetsintryck. Genomför sina uppdrag med kvalité, inom angivna tidsramar och enligt överenskommet pris.

Johan S

Pålitlig noggrann och,,,billig

Peter j
Skrev om Kent Forslin Gräv & Schakt AB

Jag kan varmt rekommendera Kent Forslin Gräv&Schakt AB vilken jag anlitade för en installation av en LPS anläggning (dvs. kommunalt vatten och avlopp) på min fastighet.Dom frågor och undringar jag hade innan besvarades utan omsvep samt att jag fick ytterligare tips om hur arbetet skulle utföras.Även hans goda renommé hos kommunen gjorde ju att jag inte tvekade att anlita honom.Har även sett andra mycket proffesionellt utförda arbeten av honom ex. en fuktisolering av en grundmur samt en tomtplanering.M.a.o Kent Forslin=bra bemötande samt proffsigt utförda arbeten.

Arne A

Helt OK. Jagb har förtroende för det företaget

ove j
Skrev om Kent Forslin Gräv & Schakt AB

proffs,punktlig,billig,logistik till 100%. mycket nöjd.