Alla kategorier Lägga marksten Stockholms län Värmdö Kent Forslin Gräv & Schakt AB

Kent Forslin Gräv & Schakt AB

Box 44, 132 22 Saltsjö-boo — Visa karta

Kent Forslin Gräv & Schakt AB är ett etablerat företag som utför alla typer av markarbeten.

Företaget startades 2003 som enskild firma av Kent Forslin, men ombildades till aktiebolag tre år senare.
Kent Forslin Gräv & Schakt AB åtar sig såväl stora som små projekt runt om i Sverige.

Våra uppdragsgivare är kommuner, byggföretag samt privatpersoner.

Läs vad 9 kunder tycker om Kent Forslin Gräv & Schakt AB

• Karel Fast
    Karel Fast skrev om Kent Forslin Gräv & Schakt AB
    Jag var helt nöjd. Arbetet gjordes snabt och proffessionellt.Priset enligt överenskommelse höll även om man kunte lägga till lite extra för merarbetet.
  • Erik B
    Erik B skrev om Kent Forslin Gräv & Schakt AB
    Bra kille som håller vad han lovar och gör ett bra jobb på uttalad tid.
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Kent Forslin Gräv & Schakt AB
    Detta företag, som jag anlitat för anläggning av enskilt avlopp (BDT-vatten), kan jag varmt rekommendera. Bra samarbete med och väl utfört arbete av Kent Forslin med medarbetare.
  • Christian D
    Christian D skrev om Kent Forslin Gräv & Schakt AB
    Ett mycket snabbt och rakt bemötande, precis det som man ibland saknar i många relationer med olika hantverkar,- bygg- och grävfirmor. Dessutom regelbunden kontakt och tar sig tid att svara på frågor som man av naturliga orsaker alltid har. Kents firma bytte hela avloppssystemet under mark, som var felmonterat från början, felaktiga använda massor och som dessutom lutade fel även under hus. Därutöver grävde Kent upp för en kommande utbyggnad. Nu ligger rören rätt, rätt material/massor är använda och nu har grsämattan börjat växa igen. Back to normal! Skönt.
  • Johan r
    Johan r skrev om Kent Forslin Gräv & Schakt AB
    Mycket bra helhetsintryck. Genomför sina uppdrag med kvalité, inom angivna tidsramar och enligt överenskommet pris.
  • Johan S
    Johan S skrev om Kent Forslin Gräv & Schakt AB
    Pålitlig noggrann och,,,billig
  • Peter j
    Peter j skrev om Kent Forslin Gräv & Schakt AB
    Jag kan varmt rekommendera Kent Forslin Gräv&Schakt AB vilken jag anlitade för en installation av en LPS anläggning (dvs. kommunalt vatten och avlopp) på min fastighet.Dom frågor och undringar jag hade innan besvarades utan omsvep samt att jag fick ytterligare tips om hur arbetet skulle utföras.Även hans goda renommé hos kommunen gjorde ju att jag inte tvekade att anlita honom.Har även sett andra mycket proffesionellt utförda arbeten av honom ex. en fuktisolering av en grundmur samt en tomtplanering.M.a.o Kent Forslin=bra bemötande samt proffsigt utförda arbeten.
  • Arne A
    Arne A skrev om Kent Forslin Gräv & Schakt AB
    Helt OK. Jagb har förtroende för det företaget
  • ove j
    ove j skrev om Kent Forslin Gräv & Schakt AB
    proffs,punktlig,billig,logistik till 100%. mycket nöjd.

Box 44, 132 22 Saltsjö-boo