Kenzan Tours

4.7 i betyg av av 243 omdömen
Vi på Kenzan Tours är specialister på skräddarsydda resor. Vi lyssnar på dina önskemål och sätter ihop just din drömresa. Vi erbjuder prisvärda resor till stora delar av världen. Med våra resor kan du till exempel åka på safari, möta fjärran kulturer, se spektakulär natur och koppla av med sol och bad på paradisstränder. Låt våra engagerade resekonsulter skräddarsy din resa eller följ med på någon av våra gruppresor.

Vi vill att våra resenärer ska få uppleva världens fantastiska platser. Vi vill samtidigt bidra till en hållbar turism där invånarna på våra resmål gynnas och påverkan på miljön minimeras. Därför främjar vi en småskalig turism som gynnar den lokala ekonomin på resmålen och arbetar aktivt med ekoturism. Vår hållbarhetspolicy genomsyrar hela vår verksamhet, från vårt lokala kontor i Västerås till våra resmål runt om i världen.

Kenzan Tours har varit verksamma sedan 2004 och har under åren haft många nöjda resenärer. Läs här på Reco vad våra kunder tycker om oss.

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 243 kunder tycker om Kenzan Tours