Alla kategorier Resebyrå Västmanland Västerås Kenzan Tours

Torggatan 1, 722 15 Västerås — Visa karta

I vår Kenzan-värld finns något för alla! Safariresor, äventyr, paradisstränder, upplevelser, bröllopsresor, gruppresor, och rundresor! Vi utmanar de större arrangörerna genom att erbjuda något utöver det vanliga: Nämligen enastående service från engagerade resekonsulter som vägleder er till att hitta er unika resa till ett rimligt pris. Kenzan Tours har resor som passar alla reslystna människor oavsett intressen och budget! Under de år vi varit verksamma, sedan 2004, har vi fått stor erfarenhet om de resmål vi säljer och kan sy ihop resan som ni önskar! Vi vet att er planerade långresa är viktig för er och att ni därför vill anlita en arrangör som verkligen engagerar sig och hjälper till att skapa den perfekta drömresan som dessutom ska kännas trygg att boka!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 131 kunder tycker om Kenzan Tours

• Henriette E
    Henriette E skrev om Kenzan Tours
    TACK FÖR EN UNDERBAR RESA TILL CUBA KENZAN TOURS!! VI HAR HAFT DET BRA FRÅN BÖRJAN TILL SLUT. TOPP BETYG FRÅN MIG!
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Kenzan Tours
    Personligt bemötande och mycket bra service från början till slut. Allt fungerade perfekt!
  • Annika F
    Annika F skrev om Kenzan Tours
    Vi åkte i år till Peru/Bolivia med Kenzan, och åkte för ett antal år sedan med dem till Tanzania. Tycker det har fungerat mycket bra: bra bemötande, och mer flexibelt än vissa av de större företagen vilket gör det lättare att få just den resa som vi vill ha. Prisvärt. Bra guider (med ett enda undantag en dag i Bolivia) och bra upplägg på resorna. Åker inte så ofta på gruppresor, men kommer definitivt att titta på Kenzans utbud nästa gång det är dags.
  • Marja N
    Marja N skrev om Kenzan Tours
    Jag har bara lovord. Var i Peru detta år på en gruppresa. Upplägget och upplevelsen av resan var fantastisk, , med er egen twist och kännedom om landet , gjorde det upplevelsen oförglömlig. Till skillnad från många andra rese företags gruppresor. Där allt följer en bestämd mall och tyvärr de "förutbestämda turiststråken". I dagarna har jag och vänner bestämt oss för Kuba och Kenzan Tours. Och soo far soo good. Ser verkligen framemot resan. Det har varit mycket mail kontakt mellan er och oss. Och ert tålamod är beundransvärt. Jag har bara gott att säga och kan verkligen rekommendera Kenzan Tours.
  • Monika O
    Monika O skrev om Kenzan Tours
    Vi är redan väldigt nöjda! Såväl med planering, fortlöpande information som med själva resan. Samtliga lokala guider var kunniga, generösa med berättelser om liv och sedvänjor och bra tips. Samtliga talade god engelska. Alla boenden var över förväntan bra och maten väldigt god. När en av oss blev sjuk fick vi snabbt hjälp. Tempot i resan var precis lagom för två damer 50+. Vi hann se och uppleva mycket av planerade utflykter och hade även tid för egna strövtåg. Så är ju Peru och Bolivia två fantastiskt intressanta länder. Vi rekommenderar Kenzan Tours' å det varmaste, både för deras professionalitet gentemot oss resenärer och för deras policy av hållbart resande som kommer lokala entreprenörer till del. Monika och Lena
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Kenzan Tours
    Bra bemötande hela tiden ang bokningen. Mindre bra i nya butiken i Västerås, lite virrigt intryck. Dålig planering av resan på så sätt att vi kom fram ca kl 05.00 på morgonen och hade program direkt på fm. Detta hände både vid ankomst till Indien och Sri Lanka. På så sätt gick 2 dagar förlorade. Sita Tours i Indien var mycket bättre arrangerat än i Sri Lanka, där vi inte ens fick en karta, bara en "virrig" chaufför. Vi tycker att den som lade upp vårt program borde ha gjort det på ett annorlunda sätt med mindre bilåkande och någon vilodag inlagd.
  • Peter O
    Peter O skrev om Kenzan Tours
    Allt klaffade perfekt med de olika flygen, hotellen, transporter, sevärdheter och guider. Kommer att fortsätta anlita Kenzan.
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Kenzan Tours
    Jag gjorde mitt livs drömresa med Kenzan, en safari till Tanzania och en semester på Pemba och Zanzibar i direkt anslutning. De levererade från att jag klev på planet i Stockholm tills jag kom hem igen. Superservice och en sagolik upplevelse som jag aldrig kommer att glömma!
    2017-05-09 Kenzan Tours svarar Birgitta D
    Hei Birgitta!

Takk for dine fine kommentarer.
    Og så fint at du fikk en så fin reisen fra begynnelse til slutt.

• Kent J
    Kent J skrev om Kenzan Tours
    Kontakten och bokningen med Kenzan har fungerat bra, resan (Cuba) blev ungefär som vi förväntat oss. Tycker dock att Kenzans "agenter" på plats kunde varit bättre.
    Saknar dessutom återkoppling från Kenzan rörande våra kommentarer
    2017-05-09 Kenzan Tours svarar Kent J
    Hei Kent.

Takk for dine kommentarer på reisen til Cuba. Vi beklager at du føler at vår tilbakemelding til deg ikke har vært så god som du hadde håpet. Jeg håper at vi kan rette opp i det innom snar fremtid.

• Marie P
    Marie P skrev om Kenzan Tours
    Fått ett fantastiskt bemötande från första kontakten .
    Bra information och proffesionellt på alla sätt .
    Väl framme i Tanzania flöt allt på perfekt och vi fick mycket bra chaufför/guider .
    Bra val av hotell där jag även där upplevde mycket vänliga människor som gjorde sitt bästa för att min grupp skulle trivas .
    God mat över förväntan speciellt på Kenzan tours eget mobila camp .
    Jag har inte något jag kan komma med som jag var missnöjd med.
    Ella var min kontakt person på Kenzan tours och Peter och Adam våra guider
    Bästa hälsningar
    Marie Pehrson
    2017-05-09 Kenzan Tours svarar Marie P
    Hei Marie!

Takk så mye for dine fine kommentarer. Det høres ut som du har hatt en herlig reise som du sent vil glemme.

• Britt-marie Z
    Britt-marie Z skrev om Kenzan Tours
    Hej
    Vi hade en jättefin resa, fick se mycket och allt klaffade fint med de olika taxiresorna över ön. Trevliga taxiförare som efter bästa förmåga på enhelska berättade för oss om Cuba och om platserna vi körde förbi. Vi bodde bra och fick bra mat. En sak var mindre bra -boendet i Havanna. Då vi inte är helt unga var det ganska obekvämt att ta sig upp för mycket brant trappa både med resväskor och utan. Jämfört med de andra boendena var det dessutom ganska sjaskigt och det städades inte under tiden vi var där varken i badrummet eller i rummet. Säkerhetsskåpet gick inte att använda det gick inte att låsa. Hade varit bättre med hotell där.
    Britt-Marie Zedig och Lennart Ljungkvist
    2017-05-09 Kenzan Tours svarar Britt-marie Z
    Hei Britt- Marie!

Takk for dine kommentarer på denne reisen. Det var synd at dere opplevde at boende i Havanna ikke levde opp til forventningene. Men vi håper at dere sitter igjen med fine minner fra Havanna og Cuba som helhet.

• Britt-marie D
    Britt-marie D skrev om Kenzan Tours
    Mycket trevligt och personligt bemötande vid planering av resan. Kenzan skräddarsyr vår resa med alternativa resavgångar, hotell, resrutter. Vår safari levde upp till alla år högt ställda förväntningar. Ett minne för livet. Särskilt fint var den mobila tältcampen och vår guide
    2017-05-09 Kenzan Tours svarar Britt-marie D
    Hei Britt-Marie.

Takk for din fine kommentarer på denne reien. Og så herlig at det ble så bra som du hadde håpet, og mer der til!

• Annika
    Annika skrev om Kenzan Tours
    Vi varväldigt nöjda med Kenza Tours'. Allt fungerade på vår resa, bra hotell, guider samt transporter. Vi kan med det varmaste rekommendera att boka resor med Kenza Tours'.
    2017-05-09 Kenzan Tours svarar Annika
    Hei Annika.

Takk for dine fine lovord. Så bra at dere følte at opplegget fungerte for dere.

• Per S
    Per S skrev om Kenzan Tours
    Vi gjorde en tur till Cuba på två veckor med Kenza Tours och det blev en resa som blev över förväntan hur allt fungerade. Guider och transporter mellan de olika städerna fungerade perfekt.
    Trots att vi bara var jag och min fru så fick de till en mycket bra resa. Kontakterna med Kenza har fungerat alldeles utmärkt.
    2017-05-09 Kenzan Tours svarar Per S
    Hei Per!

Takk for dine fine kommentarer . Så bra at dere ble så fornøyde med hele reisen til Cuba.

• Karin S
    Karin S skrev om Kenzan Tours
    Återigen levererade Kenzan Tours! Vi är en familj på 7 pers, föräldrar och vuxna barn med respektive mellan 63 och 27 år, som genom Kenzan Tours fått oförglömliga upplevelser perfekt avpassade enligt våra önskemål. Den senaste resan gick till Vietnam och Kambodja, en rundresa som omfattade både nord- och Sydvietnam samt Kambodja. Vi reste runt som en gen liten grupp, möttes av lokala kunniga och hjälpsamma guider på varje anhalt, och färdades hela tiden i fräscha perfekt anpassade fordon. På programmet stod kultur, historia, äventyr, båtresor, fantastisk mat och härliga möten med människor. Programmet var perfekt anpassat för oss, och alla hotell och all förbeställd mat passade oss perfekt. Inte minst restaurangerna, som man kanske inte själv skulle hittat eller ens vågat prova var precis i vår smak. Resan innebar kortare flyg mellan de olika platserna, något som fungerade felfritt med upphämtning av guide, chaufför och bil på varje anhalt. Förra året åkte vi, samma 7 personer, på en rundresa på Yucatanhalvön i Mexico, en riktig äventyrsresa i Mayapyramidernas land, och året före det till Tanzania, en otrolig safariupplevelse i bl a Serengeti, samt sol och bad på Zanzibar. Gemensamt för dessa resor är, förutom de fantastiska äventyrsupplevelserna, de genuint skickliga och pålästa guiderna, som på alla sätt förgyllt tiden, både på de olika platserna och under de ibland långa transportsträckorna. Kenzan Tours har verkligen lyckats snickra ihop program som har passat oss som grupp på ett ypperligt sätt, både vi lite äldre och ungdomarna har fått dela härliga upplevelser som vi sent ska glömma. Reser vi igen, vilket jag verkligen hoppas, lär det säkerligen bli med Kenzan Tours!
    2017-05-09 Kenzan Tours svarar Karin S
    Hei Karin!

Tusen takk for en så fantastisk tilbakemelding og lovord fra deg! Det høres ut som dere har fått oppleve veldig mye på denne reisen, og det samme med reisene som dere har tatt gjennom oss før. Skulle reisesuget melde sin ankomst igjen så er dere varmt velkommen til å kontakte oss!

• Ulla A
    Ulla A skrev om Kenzan Tours
    Vi köpte en skräddarsydd resa till Kuba. Flyg hotell rundtur i Havanna med omnejd samt 1 vecka med bad på Cayo Largo.
    Vi var väldigt nöjda med arrangemanget. Enda felet var en lång (10-12 timmar) utflykt dag 1 efter en lång resa. borde kommit senare.
  • Marta G
    Marta G skrev om Kenzan Tours
    Det var jätte bra! Jag köpte en resa till Costa Rica och ni skaffade oss spansktalande guider som var mycket bra. Jag är väldigt nöjd med er och resan.
  • Catharina E
    Catharina E skrev om Kenzan Tours
    Fin service och en fantastisk resa till Cuba. Allt fungerade till belåtenhet
  • Rolf H
    Rolf H skrev om Kenzan Tours
    Klara och tydliga svar på de frågor jag ställt. Bra förslag till upplägg på den resa jag ville göra till Kuba.
    Alla kontakter och tjänster som jag tecknade mig för klaffade perfekt. Att det i vissa fall blev något oväntade väntetider orsakades av den lokala organisationen och var inte oväntade för mig.
    Rekommenderar gärna Kenzan Tours!
  • Ola K
    Ola K skrev om Kenzan Tours
    Allt fungerat perfekt. Mycket bra arrangemang,guider etc.
  • Pål S
    Pål S skrev om Kenzan Tours
    Kenzan Tours arrangerade en väldigt bra resa för oss två. En liten rundresa med fyra stopp, alla mycket väl valda ,helt enligt våra önskemål. Det bästa av allt, det finns så mycket mer att se och Kenzan Tours är självklart val alla gånger.
  • Annika M
    Annika M skrev om Kenzan Tours
    Bokade safari till Kenya. Bra info inför resan av Ella. Bra information när vi väl bokat resan. Upplägget passa oss. Blev en fantastisk upplevelse för hela familjen. Ska ni åka till Kenya kan vi rekommendera vår guide Joseph.
  • Christina C
    Christina C skrev om Kenzan Tours
    Vi hade samma kontaktperson Ella under hela gruppbokningen (6 pers) som började ca 10 månader innan själva resan. Hon ordnade så att vi fick bra svar och bemötande. Speciellt lyckat blev flygbokningen med special economy på British Airways med extra benutrymme på flyget. Men en nackdel var att vi måste betala resan så tidigt också, så när en av oss behövde boka av så fick vi inte igen något av flygresans pris.
    2017-03-02 Kenzan Tours svarar Christina C
    Hej Christina!
    Det är roligt att höra att ni är nöjda med oss. Ibland är det tidig betalning av flyget när man vill få ett lågt pris för det, tråkigt att ni inte kunde få tillbaka pengarna.

• Birgitta B
    Birgitta B skrev om Kenzan Tours
    Jag upplever ett personligt bemötande. Resan anpassades fint så vi fick en egen liten grupp på tre med all service och guidning. Vi hann med otroligt mycket. Prisvärt i jämförelse med andra resebyråer. Lätt att gå kontakt och även hjälp akut när det behövdes.
    2017-03-02 Kenzan Tours svarar Birgitta B
    Hej Birgitta!
    Tack för en härlig recension! Varmt välkommen tillbaka när det är dags för nya upplevelser!

• Eva E
    Eva E skrev om Kenzan Tours
    Mycket bra organiserad resa till Costa Rica, allt var toppen och vi behövde aldrig kontakta Kenzan på plats. Bra specifik info i paketet innan resan och proffsig, trevlig rep mötte upp på flygplatsen.
  • Ann-kristin A
    Ann-kristin A skrev om Kenzan Tours
    Trevligt bemötande från första till sista kontakt kring vår rundresa på Kuba. Stor förståelse och vilja att ordna allt på bästa sätt för att passa oss, t ex med boende i Casa particulares och resrutt enligt önskemål.
    Bra samarbetspartner i Havanna som också tjänstvilligt ställde upp.
    Vår resa blev, trots en del strul, mycket bra och våra förväntningar infriades mer än väl. Vi kan varmt rekommendera Kenzan Tours och kommer nog anlita dem igen. betyget når nästan fram till 5
  • Anna-Greta O
    Anna-Greta O skrev om Kenzan Tours
    Vi har goda erfarenheter av er. Resan som vi gjorde i Tanzania var ett minne för livet. Ni tänker in vad vi som kund behöver och det är värdefullt.
  • Agneta A
    Agneta A skrev om Kenzan Tours
    Allt var bra. Bra och kunniga guider, de följde programmet som vi fått , inga "avstickare". Allt fungerade med transporter. Vi hade en paketresa med guide och bil.
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Kenzan Tours
    Hej igen! Vi var mycket nöjda med vår resa till Vietnam! Bra hotell och resturanger.Trevliga och informativa guider. Godoch spännande mat. Vi reser mycket och ger denna resa en femma. Häls Ingrid Mårtenson
    2017-05-02 Kenzan Tours svarar Ingrid M
    Hej Ingrid!
    Hjärtligt tack för din fina rekommendation!
    Roligt att ni var nöjda med er resa till Vietnam som är en spännande destination!
    Ni är varmt välkomna tillbaka nästa gång ni ska ut och resa!
  • Annika A
    Annika A skrev om Kenzan Tours
    Vi är mycket nöjd med vår safariresa och resa till Zanzibar.
    Vänligt bemötande från företaget när jag tog kontakt med dem. Frågade om packning för safarin, vaccinationer mm
    Vår resa blev ett minne för livet, svårt att beskriva.
    Kommer säkerligen att åka med dem igen.
    MVH
    Annika Bogren
    2017-05-02 Kenzan Tours svarar Annika A
    Hej Annika!
    Tack för ditt inlägg!
    Afrika är fantastiskt eller hur, ett minne för livet!
    Vi finns här när ni vill ha nya upplevelser, välkomna!
  • Irena I
    Irena I skrev om Kenzan Tours
    Allt plus! Bra servvismxe bra guider bra boende
    2017-05-02 Kenzan Tours svarar Irena I
    Hej Irena!
    Kul att höra att allt var till belåtenhet!
    Välkommen tillbaka nästa gång du ska ut och resa!
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Kenzan Tours
    Bokade en safariresa kombinerat med sol och bad i Zanzibar, på safarin var allting bättre än vad dom beskrev själva:) Men då vi kommer ner till Zanzibar så fanns ingen bokning på vårat hotell?? Det var nyårsafton och vi blev väldigt förvånade då, det visade sig att förra ägaren sålt stället utan att informerat den nya om våran bokning. Vi ringde då Kenzans journummer i Sverige och undrade vad som skulle hända. Det visade sig att alla hotell var fullbokade, men dom pratade med managern på hotellet och till slut gjorde dom i ordning personalrummet så att vi fick någonstans att sova. Dagen efter kommer representanten från Kenzan till oss för att se vad som hänt på plats, han tyckte det var för jävligt det som hade hänt och frågade vad vi hade för önskemål. Vi sa att vi hellre skulle åka till norra delen av ön då det är bättre stränder där. Han skulle göra allt i sin makt för att prova lösa det men under nyår är det mesta fullbelagt så han kunde inte lova något. Men redan dagen efter kommer det en bil och hämtar oss och kör oss till norra delen av ön, där får vi riktigt fint hotell med halvpension. Dom bjuder även på en heldagstur med segling, snorkling, bad och mat som kompensation. Kenzan skötte alltihop riktigt professionellt och vi kommer att åka på mera resor med dom, ibland blir fel rätt :)
    2017-05-02 Kenzan Tours svarar Thomas M
    Hej Thomas!
    Skönt att det trots strul löste sig på bästa sätt! Vi ser fram emot att höra av er igen!
  • Anita Ö
    Anita Ö skrev om Kenzan Tours
    Mycket nöjd med Kenzan tours. Reste med dem nu i Januari-17 till Maldiverna. Valde kombinationen Sun Island resort och Holiday Island resort. 7 nätter på vardera ö.
    Fick bra information angående resan när vi bokade. Reste med e-biljetter som fungerade utmärkt. Åkte med Quttar Airways. Bytte plan i Doha. Ett litet krux var att ingen mötte upp i Male för att visa vägen till flygtransfern till ön. Fick till slut hjälp på annat sätt att hitta inrikes disken för incheckning. Slutligen efter flygresan tog en speedboat oss till Sun Island som var vårat första val av öar. Sun Island är en stor ö. Många turister och mycket personal. Rent och fint överallt. Bra mat, mycket att välja på. Varierad underhållning varje kväll. Vi bodde i en strandvilla bara nån meter från vattnet. Perfekt!
    Efter 7 nätter åkte vi speedboat till den mycket mindre ön Holiday Island. Även här bodde vi nån meter ifrån vattnet. Skillnaden var att här kunde vi snorkla från standen. Maten var ännu bättre på denna ö. Mysfaktorn högre här.

Som sagt mycket nöjd med valet av våran resa. Bra information. Smidigt resande. Bra boende på otroliga vackra öar. Många fina natur upplevelser. Sett många olika fiskar. Mött många trevliga människor. Åker gärna med Kenzan tours igen.
    2017-05-02 Kenzan Tours svarar Anita Ö
    Hej Anita!

Tack för ditt positiva omdöme! Maldiverna är verkligen ett härligt paradis! Vi hjälper gärna till när ni vill ut och resa igen.
  • Christian F
    Christian F skrev om Kenzan Tours
    Vi anlitade Kenzan Tours för en resa till Kuba 23-27 jan i år. Kenzan var både professionella och snabba i sin service till oss. De gav värdefulla råd och kom med bra alternativ till en mer eller mindre skräddarsydd resa som gav kultur och inblick under en veckas rundresa och sol med bad under den andra veckan. Vi rekommenderar Kenzan med nöje.
    2017-05-02 Kenzan Tours svarar Christian F
    Hej Christian!
    Tack för din fina recension! Härligt att ni fick en fin Kubaresa! Varmt välkomna tillbaka när ni vill ut i världen nästa gång!
  • Anette S
    Anette S skrev om Kenzan Tours
    Har haft bra kontakt hela tiden, både före efter och under resan. KLM flygbolaget hade bra service. Min sambo har svårt att gå, vi fick mycket bra hjälp att komma mellan olika gater på flygplatsen. Vidare fick vi bra mat på planet. Vi tycker att hela resan gick bra. MVH
    2016-12-15 Kenzan Tours svarar Anette S
    Hej Anette!

Tack för ditt omdöme! Roligt att du tycker det fungerade bra. Varmt välkomna åter!

• Britt-marie E
    Britt-marie E skrev om Kenzan Tours
    Allt har fungerat utmärkt. Chaufförer kom punktligt, var mycket trevliga och gav intressant information. Boendet i Havana - b & b utmärkt. Trevlig familj, god frukost.
    Hotellet utmärkt. Bra serviceminded personal, bra mat.
    2016-12-15 Kenzan Tours svarar Britt-marie E
    Hej Britt-marie!

Vad roligt att du är nöjd med resan till Kuba och fick med dig fina upplevelser hem. Du är varmt välkommen tillbaka till oss!

• Conny J
    Conny J skrev om Kenzan Tours
    Vi har de bästa erfarenheter av Kenzan! Vi har alltid blivit väl bemötta och fått mycket hjälp inför bokning och med olika alternativ till resor. Man har haft stort tålamod med olika frågor. Vi har bokat många resor hos Kenzan och vi har alltid varit mycket nöjda. När det någon gång har hänt något under resan har vi kunnat vända oss till Aki eller någon av medarbetarna.
    2016-12-15 Kenzan Tours svarar Conny J
    Hej Conny!

Vad roligt att höra att du tycker det fungerat bra med era resor! Ni är varmt välkomna tillbaka om ni planerar en ny resa.

• Katarina G
    Katarina G skrev om Kenzan Tours
    Jag är nöjd med researrangemanget och med den hjälp vi fick av Kenzan Tours. De gav oss olika förslag så vi skulle kunna få en bra resa med vettiga flygturer mm. Jag kan rekommendera andra safariresenärer att anlita Kenzan Tours.
    2016-12-15 Kenzan Tours svarar Katarina G
    Hej Katarina!

Tack för ditt omdöme! Roligt att du är nöjd med vår service. Välkommen åter till oss!

• Charlotte P
    Charlotte P skrev om Kenzan Tours
    Vg se mitt mail till Kenzan Tours 29 november 2016.
  • Gunhild B
    Gunhild B skrev om Kenzan Tours
    Kenzan Tours
    Jeg har ringt noen få ganger til Kenzan Tours og har ikke mye erfaring med dere. Men etter min første samtale fikk jeg et positivt inntrykk.
    Informasjonen jeg fikk var fyldig og god og jeg følte at dette kan jeg stole på.
    Har reist en gang med dere til Peru og jeg var spent på om turen gav det innholdet vi var lovet. Jeg ble ikke skuffet på turen, tvert imot var innholdet bra.
    Så jeg tar gjerne en tur igjen

Hilsen Gunhild E. Bakke
    2016-11-23 Kenzan Tours svarar Gunhild B
    Hej Gunhild!
    Roligt att höra att resan till Peru motsvarade dina förväntningar. Du är varmt välkommen tillbaka till oss om du planerar en ny resa!

• Ingegerd S
    Ingegerd S skrev om Kenzan Tours
    Vi hade en fantastisk foto-safari i Tanzania. Reseplaneringen fungerade perfekt och det är härligt att bo i tält ute i Serengeti, mitt i vildmarken.
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Kenzan Tours
    Vi tog kontakt med Kenzan Tours inför en resa till Seychellerna. Vi angav vilka öar och hotell vi var intresserade av. De tog fram ett paket med flyg, boende, transfer och båtbiljetter. Allt från kontakterna med Kenzan Tours, samtliga bokningar och
    kontakterna med den lokala agenturen fungerade alldeles utmärkt. Tvekar inte för att boka genom Kenzan Tours igen.
  • Liz I
    Liz I skrev om Kenzan Tours
    Vår safariresa till Tanzania med efterföljande sol och bad på Zanzibar var fantastisk!
    Välplanerad resa med bra service och hjälp inför resan. Väl på plats så fungerade allt som planerat och vi fick mycket bra service och bemötande överallt.
    Vi är mycket nöjda med Kenzan Tours!
  • Carina D
    Carina D skrev om Kenzan Tours
    Vi fick ett professionellt och varmt bemötande hela vägen, från beställning till de vi mötte på våra resmål.
  • Monica G
    Monica G skrev om Kenzan Tours
    Utmärkt och snabb service, d.v.s. snabba svar och snabba undersökningar gällande önskemål. Vi bokade ett "paket" som vi önskade modifiera gällande boende och ort för resa till Cuba. Önskemålen behandlades snabbt, smidigt och med ett trevligt bemötande. Utöver denna service hemma var alla involverade underleverantörer av samma goda kvalitet. Bra sammarbetspartner!
    2016-11-23 Kenzan Tours svarar Monica G
    Hej Monica!
    Tack för ditt fina omdöme om oss och våra lokala arrangörer i Kuba. Det glädjer oss att höra att ni tycker det fungerade bra i alla led.

• Alf J
    Alf J skrev om Kenzan Tours
    Diverse resor, utmärkt bemötande och allt levererat.
  • Anna K
    Anna K skrev om Kenzan Tours
    Vi bokade en privat safari för vår familj till Tanzania, med avslut på Zanzibar. Resan skräddarsyddes efter våra önskemål. Vi fick ett väldigt bra bemötande både på kontoret i Västerås och från Kenzan Tours lokalt, allt fungerade över förväntan! Sammantaget blev resan alltså mycket lyckad, och jag kan absolut rekommendera Kenzan som researrangör. Jag kommer med största sannolikhet att boka en resa igen med dem till Afrika i framtiden.
    2016-11-23 Kenzan Tours svarar Anna K
    Hej Anna!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med er resa! Ni är varmt välkomna tillbaka om ni planerar en ny resa.

• Malin F
    Malin F skrev om Kenzan Tours
    Jättebra bemötande från Kenzan Tours.
  • Sylvia A
    Sylvia A skrev om Kenzan Tours
    Trevligt bemötande, snabba mailsvar. Resan till Cuba och alla arrangemang där fungerade utmärkt. Jag hade dock inte förstått att vårt boende i Havanna låg så i utkanten att man var tvungen att åka taxi, då hade vi kanske gjort ett annat upplägg, men det kan jag inte gärna belasta Kenzan tours med.
    Jag är mycket nöjd och har redan rekommenderat byrån
  • Anders P
    Anders P skrev om Kenzan Tours
    Bra resor bra bemötande på våra resor

Torggatan 1, 722 15 Västerås