Alla kategorier Resebyrå Västmanland Västerås Kenzan Tours

Torggatan 1, 722 15 Västerås — Visa karta

I vår Kenzan-värld finns något för alla! Safariresor, äventyr, paradisstränder, upplevelser, bröllopsresor, gruppresor, och rundresor! Vi utmanar de större arrangörerna genom att erbjuda något utöver det vanliga: Nämligen enastående service från engagerade resekonsulter som vägleder er till att hitta er unika resa till ett rimligt pris.

Kenzan Tours har resor som passar alla reslystna människor oavsett intressen och budget! Under de år vi varit verksamma, sedan 2004, har vi fått stor erfarenhet om de resmål vi säljer och kan sy ihop resan som ni önskar! Vi vet att er planerade långresa är viktig för er och att ni därför vill anlita en arrangör som verkligen engagerar sig och hjälper till att skapa den perfekta drömresan som dessutom ska kännas trygg att boka!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 177 kunder tycker om Kenzan Tours

• Annica A
    Annica A skrev om Kenzan Tours
    Reste till Peru och fick ett bra bemötande före och under resan. Vissa problem som uppstod löstes, medan viss förändring av resrutten inte var positiv. De flesta guiderna var bra och helhetsintrycket av resan var mycket bra. Läs mer
    2018-08-30 Kenzan Tours svarar Annica A
    Hej Annica!
    Vad kul att du tyckte bemötandet och guiderna var bra, samt bra att problemen löste sig och allt blev bra!
    Välkommen tillbaka!

Med vänliga hälsningar
    Kenzan tours
  • Linda S
    Linda S skrev om Kenzan Tours
    Åkte på en safari resa till Tanzania. Våra guider var fantastiska och gjorde allt för att göra vår resa ett minne för livet! Kenzan Tours gav ett väldigt professionellt intryck. Läs mer
    2018-05-29 Kenzan Tours svarar Linda S
    Hej Linda!
    Safari i Tanzania är svårslaget och roligt att höra att ni blev så nöjda!
    Välkomna tillbaka!

• Jan S
    Jan S skrev om Kenzan Tours
    Köpt resa till Kuba. Utmärkt service innan och under resan. Resan blev bättre än vi kunde förvänta oss. Läs mer
    2018-05-29 Kenzan Tours svarar Jan S
    Hej Jan!

Vad roligt det är när upplevelsen överträffar förväntningarna, så vill vi ha det!
    Välkommen tillbaka!

• Ann-sofie P
    Ann-sofie P skrev om Kenzan Tours
    Jag önskade köpa en specialresa anpassad helt för oss. De lyssnade och kom direkt med några olika mycket bra förslag. Vi valde ett av dem och vi brev mycket nöjda med alltihop.
    Jag hade mycket höga förväntningar och samtliga infriades. Läs mer
    2018-05-29 Kenzan Tours svarar Ann-sofie P
    Vad roligt att ni blev så nöjda!
    Ni får gärna återkomma när det blir dags för nästa resa.

• Erik H
    Erik H skrev om Kenzan Tours
    Jag har köpt flera resor av Kenzan Tours, såsom Safari i Kenya med avslutning på Zanzibar, rundtur på Kuba med avslutning i Varadero, rundtur på Sri Lanka med avslutning på Maldiverna ch senast 4 nätter på Zanzibar och 10 nätter på Pemba.
    Vad gäller bemötande har jag ingenting att anmärka på.
    Alla resor har varit oförglömliga upplevelser och med råge motsvarat förväntningarna.
    Förutom att upplevelserna har varit mer än bra så tycker jag att de vid prisjämförelser med några andra reseföretag har varit prisvärda.
    Så det sammanfattande betyget blir mycket bra. Läs mer
    2018-05-29 Kenzan Tours svarar Erik H
    Hej Erik!
    En trogen vän, så roligt! Det är klart att om man är nöjd med det man beställer, är det lätt att återkomma, och du verkar ju ha varit lite varstans med oss. Roligt!!

• Mari T
    Mari T skrev om Kenzan Tours
    resa till Costa Rica.
    Allt fungerade perfekt!! Läs mer
    2018-05-29 Kenzan Tours svarar Mari T
    Hej Mari!
    Å, vad bra!
    Costa Rica är ju fantastiskt!

• Inger N
    Inger N skrev om Kenzan Tours
    Jag åkte i mars till Cuba och kryssning i Karibien. Kryssningen var fantastisk. Fick se mycket av Mayakulturen i Maxivo och Belize. Efter en vecka åkte jag till Varadero och därifrån gjorde jag utflykter till Trinidad, santa Clara ich Cienfuegos. Jag blev väl omhändertagen ich fick hjälp när jag så önskade . Massor av fina intryck av natur och kultur. Rekommenderar denna resa! Läs mer
    2018-05-29 Kenzan Tours svarar Inger N
    Hej Inger!
    Vilken intressant resa du har haft, roligt också att att det praktiska har fungerat så bra. Välkommen tillbaka när det börjar bli dags för nästa resa!

• Kenneth A
    Kenneth A skrev om Kenzan Tours
    Resa till Cuba-Mexico. Bea bemötande, fixa problem när de uppstod. Läs mer
    2018-05-08 Kenzan Tours svarar Kenneth A
    Hej Kenneth!
    Roligt att höra att du haft en bra resa!

• Folke A
    Folke A skrev om Kenzan Tours
    Vi köpte en resa till Tanzania efter att i flera år funderat på den och blivit inspirerade av Ella hos Kenzan. Vi har alltid av henne blivit oerhört trevligt bemötta. Jag tyckte att allt vi hade som förväntningar överträffades med råge under safarin medan vi är lite missnöjda över sista veckan på Zanzibar avseende boendet, platsen och maten. Läs mer
    2018-05-08 Kenzan Tours svarar Folke A
    Hej Folke!
    Håller med dig, Ella är en klippa! Roligt att safarin blev så lyckad. Hoppas att ni fick möjlighet att se The big five?!
    Ni är naturligtvis välkomna tillbaka till oss när det blir dags för nästa resa.

• Svenne L
    Svenne L skrev om Kenzan Tours
    Härlig safari med en guide som var kompetent och värnade om djur och natur. Alla Kenzans personal var vänliga och hjälpsamma. Maten var ganska OK, men kunde varit bättre (veg.) Totalt sett var resan bättre än förväntat. Läs mer
    2018-04-24 Kenzan Tours svarar Svenne L
    Fina ord och roligt att höra att vi har överträffat förväntningarna, om än maten kunde varit bättre! Hjärtligt välkomna tillbaka när det blir dags för nästa resa!

• Monica S
    Monica S skrev om Kenzan Tours
    Vi köpte en resa genom Kenzan Tours . De tog hänsyn till våra önskemål. Allt fungerade upphämtning från hotell till en duktig och serviceinriktad chaufför. Våra förväntningar var höga och företaget kunde leva upp till våra förväntningar. Det var en oförglömlig resa. Läs mer
    2018-04-24 Kenzan Tours svarar Monica S
    Så roligt att höra att vi levde upp till förväntningarna, det är ju vårt mål! Ni är hjärtligt välkomna tillbaka när det blir dags för nästa resa.

• Christina S
    Christina S skrev om Kenzan Tours
    Vi köpte en specialdesignad resa till Kuba, med boende- och researrangemang under 17 dagar. Kenzan Tours personal, liksom personal på plats på Kuba, var fantastiskt hjälpsamma, med intresserat bemötande och måna om att allt skulle bli som vi ville ha det.
    Vi rekommenderar varmt andra Kubaresenärer att köpa resetjänster av kenzan Tours! Läs mer
    2018-04-24 Kenzan Tours svarar Christina S
    Nöjda resenärer är det bästa vi vet, och vi jobbar ju för att uppfylla allas önskningar vad gäller arrangemang och resmål! Hoppas ni har många fina minnen att plocka fram!

• Karl-erik A
    Karl-erik A skrev om Kenzan Tours
    Reste till Kuba med ett sällskap på 11 personer där Kenzan ordnade med flyg, transporter, guidning och boenden. Allt fungerade mycket bra så jag kan verkligen rekommendera dem. Personlig och prisvärd resebyrå. Läs mer
    2018-04-24 Kenzan Tours svarar Karl-erik A
    Roligt att höra, och hoppas att ni har fått fina minnen att bära med er. Välkomna tillbaka!

• Ji-ung U
    Ji-ung U skrev om Kenzan Tours
    Skräddarsydd paketresa. Mkt bra och personligt bemötande (mejlledes). Bra och kunnig servicenivå.

Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-24 Kenzan Tours svarar Ji-ung U
    Tack för ditt fina omdöme och välkommen tillbaka!

• Einar P
    Einar P skrev om Kenzan Tours
    Bokade en safari resa (rainbow)
    Företaget var väldigt kunniga och var väldigt proffsiga
    Mina förväntningar var höga och jag hoppades att få uppleva mycket av djur och natur
    Företaget i Sydafrika som tog oss runt var otroligt kunniga och uppträdde på ett proffsigt sätt
    Avslutningsvis är detta en resa jag kommer bära med mig av fina och roliga minnen
    Och jag kommer säkert att anlita Kenzan igen
    Tack
    Hälsningar väldigt nöjd kund
    Einar Pihl/ Ann-Christin Brismo Läs mer
    2018-04-04 Kenzan Tours svarar Einar P
    Hej Einar och Ann-Christin
    Å, vad roligt att ni fick en sån fin upplevelse och ni är naturligtvis välkomna tillbaka!

• Marie E
    Marie E skrev om Kenzan Tours
    Vi hade bokat en kombiresa, 1 vecka safari och 1 vecka på Zanzibar. Allt med bokning inkl resa fungerade perfekt.
    Under safarin hade vi med fördel kunnat stanna någon natt till i tälten. Allt var väldigt välordnat med mat och boende. Trots att lejon hördes precis utanför när vi åt så middag kände vi oss trygga tack vare proffsig personal.
    Vår guide som körde oss tryggt under safarin var mycket bra och kompetent.
    Vi fick köra en hel del offroad vilket gjorde att vi kom djuren väldigt nära. Vi fick se både när geparder och lejon jagade "mat".
    Kort sagt - vi längtar tillbaka och gör gärna om resan men då kanske vi stannar flera dagar inne i Serengeti och bor i tält. Läs mer
    2018-04-04 Kenzan Tours svarar Marie E
    Hej Marie
    Ja, det är lätt att längta tillbaka till Serengeti, med dess storslagna djurliv! Även på Zanzibar finns det mycket att längta tillbaka till. Ni är välkomna tillbaka när det blir dags för nästa resa!

• Carina M
    Carina M skrev om Kenzan Tours
    Safari i serengeti samt ngorongoro. bra arrangerat, mycket trevligt beroende. kan klart rekommenderas. Läs mer
    2018-04-04 Kenzan Tours svarar Carina M
    Hej Carina
    Roligt med så fina ord från dig! Du är välkommen tillbaka när det blir dags för nästa resa!

• Eva L
    Eva L skrev om Kenzan Tours
    Gott bemötande o svar på frågor , Hjälp att genomföra reseönskemål vilka låg lite utanför bestämd rutt. Läs mer
    2018-04-04 Kenzan Tours svarar Eva L
    Hej Eva
    Vi försöker ju skräddarsy enligt kundens önskemål, och då är det bara toppenroligt att allt har gått så bra! Välkommen tillbaka när det blir dags för nästa resa!

• Matts L
    Matts L skrev om Kenzan Tours
    Vi var på Safari i Tanzania och avslutade med en vecka på Zanzibar i samband med min frus 70-årsdag. Mycket nöjda med Kenzan Tours som researrangör. Allt fungerade över förväntan.Mycket trevlig och påläst guide, James, på safarin och mysigt boende på tentcampen Kommer att rekommendera Kenzan Tours till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-04-04 Kenzan Tours svarar Matts L
    Hej Matts
    Ber att få gratulera din fru i efterskott! Det verkar som om ni har haft en härlig resa med många oförglömliga minnen, och det är ju det man vill ha, eller hur?!

• Margaretha B
    Margaretha B skrev om Kenzan Tours
    Vi är 4 personer som köpte en resa till Tanzania med 1 v safari o 1 v på Zanzibar. Resan blev helt fantastisk från början till slut. Vi fick bra hjälp från början med valet av safarirutt o hur safarin skulle utformas samt resan dig, så att vi fick bra ”value for money”. Jättetrevlig o bra vägledning så att vi gjorde bra val. När vi hade problem med att reservera flygplansstolarna gick kollegor till vår kontaktperson, som var bortrest, in och hjälpte oss. Därefter gick resan ner jättebra.
    På plats i Tanzania hade vi en fantastiskt trevlig och kunnig guide, Peter, som gav oss en otrolig upplevelse på vår safari. Peter fick t o m godkänt av Kenzan tours att köra i områden som var mindre turistiska, vilket gav en intensiv naturupplevelse för oss. Min sambo o jag har nämligen varit på safari tidigare och kunde irriterad över antalet bilar kring djuren o kommunikationen mellan bokarna, så vi hade ju ngt att jämföra med o ville ha en intensivare naturupplevelse denna gång. Vi kan bara säga att safarin blev långt över förväntan med oförglömliga naturupplevelser, även med lite äventyr o med intressant information som gjorde att vi lärde oss en hel del om djuren. Så vi kan bara säga att vi fått en fantastisk upplevelse tack vare Kenzan tours o kan verkligen varmt
    rekommendera dem som anordnare av resor. Deras Tältlodger var därtill jättefina o maten var otroligt god och det kändes tryggt att äta.
    Vår vecka på Zanzibar hade vi också fått hjälp med att välja hotell till. Även där kan jag bara säga att vi är helnöjda med de rekommendationer vi fått, de rumsbokningar de gjort o hotellets mat som var suveränt god o som Kenzan tours varmt rekommenderade.
    Så vi har bara en idel positiv känsla av den service vi fått och den resa vi gjort, som kenzan tours bidragit till att bli en oförglömlig upplevelse. Läs mer
    2018-04-04 Kenzan Tours svarar Margaretha B
    Hej Margaretha
    Fantastiskt trevlig att höra att allt har fungerat så bra och att ni fått en upplevelse för livet. Ni är förstås hjärtligt välkomna tillbaka när det blir dags för nästa resa!

• Martin L
    Martin L skrev om Kenzan Tours
    Vi bokade en tvåveckors resa till Costa Rica för hela familjen - två vuxna och tre barn (10, 14, 16). Flyg, transfer, hotel, transporter och utflykter/äventyr var bokat från Sverige. Allt fungerade perfekt och Kenzan tours var omsorgsfulla i råd och tios. Många förberedande Mail innan resan, alltid snabba svar. Bra jobbat! Resan blev jättebra! Läs mer
    2018-04-04 Kenzan Tours svarar Martin L
    Hej Martin
    Viss är det fint när man får dela så här härliga upplevelser med hela familjen! Välkommen tillbaka!

• marianne h
    marianne h skrev om Kenzan Tours
    Vi åkte inom Kuba fyra dagar på väg till Florida. Vi fick hjälp med att boka boende och två utfärder på Kuba. Allt fungerade perfekt. Guiderna var väldigt bra. Utfärderna innehöll mer än Kenzantours hade berättat. Även Casa particulares och hotell var bättre än väntat.
    Vi hade mest kontakt per mail och de svarade snabbt. Vi fick också realistisk information o hur det fungerar i ett land som Kuba och det var väldigt bra. Vi åker gärna med Kenzantours igen.
    Marianne Hallqvist Läs mer
    2018-04-04 Kenzan Tours svarar marianne h
    Hej Marianne

Vad roligt att allt fungerade så bra och det är ju alltid trevligt när verkligheten överträffar förväntningarna, eller hur?!

• Julius G
    Julius G skrev om Kenzan Tours
    Vi är nöjda med vår resa, både klättringen till Mount Kenya och safari i Tanzania. Bemötandet från personalen har varit bra hela tiden, vi kan inte klaga på något.
    Vi har varit på en köttrestaurang i Nairobi på egen hand, en intressant upplevelse. Vi har köpt lite afrikansk hantverk, och varit på det största museet i Afrika med afrikansk konst, mycket intressant också.
    Så vi kan rekommendera Kenzan Tours till våra vänner när det gäller Afrikaresor. Läs mer
    2018-04-04 Kenzan Tours svarar Julius G
    Hej Julius
    Vilket härligt äventyr ni verkar ha haft, med både klättring och safari! Välkommen tillbaka igen när det blir dags för nästa resa.

• Sirpa J
    Sirpa J skrev om Kenzan Tours
    Den ”svenska” guiden delgav felaktig information, som gjorde att det strulade i Havanna för oss, annars bra, välorganiserad resa. Läs mer
    2018-04-04 Kenzan Tours svarar Sirpa J
    Hej Sirpa
    Tråkigt att det skulle strula till sig i Havanna, men förhoppningsvis var det något som gick att lösa?!

• Sara R
    Sara R skrev om Kenzan Tours
    Jag skrev en förfrågan om ett kostnadsförslag på min egen resplan och Kenzan Tours återkom snabbt med ett genomarbetat förslag som vi sedan reviderade tillsammans.

Snabbt, effektivt och vänligt bemötande! Läs mer
    2018-04-04 Kenzan Tours svarar Sara R
    Hej Sara
    Tack för dina vänliga ord om gott bemötande. Hoppas du får en trevlig resa!

• Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Kenzan Tours
    Vi köpte en individuell paketresa med flyg, hotell, utflykter och vistelse på gamereserv.
    De anpassade resan efter våra önskemål, och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-03-01 Kenzan Tours svarar Elisabeth L
    Hej Elisabeth
    Vad roligt att ni blev så nöjda! Det är ju en fantastisk upplevelse att få se de vilda djuren på plats i deras naturliga miljö. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka när ni vill ut och resa igen!

• Helena L
    Helena L skrev om Kenzan Tours
    Kenzan Tour hjälpte oss att komma till Tanzania och Zanzibar. Vi hade en fantastik safaritur och bodde i Kenzas camp som var i bästa klass.
    Jag kan verkligen rekkomendera dem och åker gärna på fler resor med dem som arrangör. Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Helena L
    Hej Helena
    Visst är det speciellt att bo i tält mitt bland de vilda djuren!
    Roligt att du tog dig tid att skriva det fina omdömet också, och naturligtvis är ni välkomna tillbaka när det blir dags för nästa resa!

• Tomas E
    Tomas E skrev om Kenzan Tours
    Tar för lång tid att sammanfatta vad jag tycker. Betyg 5/5 och starka rekommendationer till vänner och bekanta. Ställ gärna ett antal frågor att besvara i stället - sparar min tid. Läs mer
    2018-03-01 Kenzan Tours svarar Tomas E
    Hej Tomas
    Tack för att du tog dig tid att skriva det fina omdömet! Och naturligtvis är ni välkomna att återkomma när det blir dags för nästa resa.

• Rose-marie L
    Rose-marie L skrev om Kenzan Tours
    Enkelt, smidigt att boka med KenzanTour .Förklarade hur vi ville med vår resa till Sydafrika och dom matchade.
    Hade inte så stora förväntningar men hela familjen var mer än nöjda.Roligt att åka i en liten grupp om 12personer från olika delar av världen med kunniga guider från Afrika .Rekommenderar denna resebyrå ! Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Rose-marie L
    Hej Ros-Marie
    Vad roligt att ni blev så nöjda med resan. Att resa till Afrika och där få göra nya bekantskaper berikar ens liv! Ni är hjärtligt välkomna tillbaka ni vill ut och resa igen.

• Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Kenzan Tours
    Bokade en 14 dagars resa till Kuba för mig och min son. Vi fick en fantastisk hjälp att "sy ihop" den resa vi ville göra. Då jag är rullstolsbunden så krävde det lite extra. Vi besökte tre orter och bodde i två av dom i privat boende. Kan jag verkligen rekommendera. Vi beställde guidade turer och någon heldagsutflykt. Allt ordnade Kenzan Tours på bästa sätt. De månar om sina kunder och har krav på de boende de använder. Allt för att vi som kunder ska bli nöjda. Jag kan varmt rekommendera dom och kommer själv använda deras tjänster igen. Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Elisabeth H
    Hej Elisabeth
    Vad roligt att er resa blev så lyckad! Vårt mål är ju att alla våra kunder ska vara nöjda och känna att de får det där lilla extra som gör resan och upplevelsen speciell. Hjärtligt välkommen tillbaka när det blir dags för nästa resa.

• Lena E
    Lena E skrev om Kenzan Tours
    Vi letade resa till Tanzania/Zanzibar via nätet. Vi tog in offert från flera researrangörer. Kenza Tours hade bästa program och bästa pris. Det avgjorde saken! Vi valde Kenza Tours.
    En fantastisk tältsafari med bra boende, bra mat och bra guide, mitt bland Afrikas vilda djur. En upplevelse utöver det vanliga 😍! Maten på tältkampen var fantastiskt god.
    På Zanzibar var Langi Langi mycket bra. Vattnet otroligt rent och fint.
    Rekommenderar denna resa ! Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Lena E
    Hej Lena
    Roligt att du tog dig tid att skriva så fint omdöme. Håller med dig; att bo i tält mitt bland de vilda djuren är något utöver det vanliga! Hjärtligt välkommen tillbaka till oss när det är dags för nästa resa!

• Eva-marie W
    Eva-marie W skrev om Kenzan Tours
    Jag och min man är mycket nöjda med Kenzan Tours. Speciellt tack till Aki och Vincent. Resan till Kuba blev i sista minuten en resa till Sri Lanka och Maldiverna i nov 2017. På Sri Lanka tog vår guide Mr Gemunu väl hand om oss. Boende och mat var över förväntan så även vädret :-). Sigiriya, Polonnaruwa, Temple of the sacred Tooth var toppen. Kryddor och ädelstenar lite för mycket "turistfälla" i vårt tycke. Elefantsafarin var dock lersafari vilket jag inte var beredd på och hade helt fel kläder. Maldiverna var underbar avkoppling. Glöm inte egen snorkelutrustning, värt att släpa på. Bodde på Barefoot. Maten ok men inte mer för maten var så otroligt god på Sri Lanka, städningen inte så bra. Ett plus i kanten var att det var så lugnt , inga försäljare, vattenskotrar osv. Nästa gång ska vi nog ta en ö närmare Malé så man kan göra ett besök där samt välja ett hotell där man kan får ett glas vin till maten. Vi bokar säkerligen igen med Kenzan Tours. Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Eva-marie W
    Hej Eva-Marie
    Ibland kan ett byte av resmål bli till det bättre, vilket det tydligen gjorde i ert fall. Vad roligt! Och ni är givetvis hjärtligt välkomna tillbaka när det blir dags för nästa resa. Kanske till Kuba då!

Vänliga hälsningar
  • Eva B
    Eva B skrev om Kenzan Tours
    Resa till Kuba med Kenzan Tours.
    Skräddarsydd resa för ett sällskap på 12personer.
    Kenzan ordnade ett jättetrevligt program till oss, Casa Particular i Havanna och Trinidad, jättebra boende med fantastisk frukost, hjälpsam och trevlig personal. Guidade turer i Havanna, i gamla amerikanare och till fots, samt en dagstur till Vinales. Kan verkligen rekommendera en svensktalande guide i Havanna, Eddy (stavade namnet annorlunda men kommer ej ihåg det.) Talade jättebra svenska efter att ha bott i Sverige i 12år, super bra guide!! Även Djarkarta som guidade oss i Vinales var toppen. Fantastiska Pina Colada, missa inte dem!! Avslutet i Varadero var avkopplande med fantastisk strand, vatten och tjusigt hotell. Avkoppling!! I övrigt var det bra bussar, säkra chaufförer, trevlig guide från Varadero till flygplatsen. Alla var väldigt nöjda över resan. Allt klaffade perfekt. Dom pratade om "Cuban time" dvs lite si och så med tiderna men under vår resa var alla i tid, till och med lite i förväg... Hela resan var verkligen en upplevelse och väldigt bra ordnad!!
    Kan verkligen rekommendera Kenzan Tours!!! Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Eva B
    Hej Eva
    Ni verkar ha haft en toppenresa. Vad roligt! Och Pina Colada på Kuba är ett måste, eller hur!?

Vänliga hälsningar
  • Anna D
    Anna D skrev om Kenzan Tours
    Vi var två familjer som bokade tillsammans en resa över nyåret till Tanzania och Zanzibar. Vi var borta ca 2 veckor. Alla boenden, resor var väldigt bra och tillmötesgående Kenzan Tours personal överallt. Den enda som inte var bra var att överrallt hamnade på olika ställen vid boenden och flyg där vi hade bestämda sittplatser. Det hade ju varit trevligt om hela resesällskapet på 8 personer hamnade bredvid varandra. Våra 8 platser på flyget t o r Sverige var fördelade på två beställningar vilket krånglade till det för oss både platsmässigt och även vid incheckningen på Zanzibar vid hemfärden. Vi var väldigt nöjda med resmålet och upplevelsen.
    /anna Dahlberg Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Anna D
    Hej Anna
    Visst är det roligt att ibland göra något annorlunda över en storhelg! Och Tanzania och Zanzibar är fantastiska resmål, roligt att ni fick en sån positiv upplevelse där. Hjärtligt välkomna tillbaka när reslusten faller på, och då ska vi se till att hela sällskapet får sitta tillsammans!

• Lovisa L
    Lovisa L skrev om Kenzan Tours
    Skräddarsydd resa som vi är väldigt nöjda med. Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Lovisa L
    Hej Lovisa,
    Tack för ditt fina omdöme och hjärtligt välkommen tillbaka igen!

• Johanna L
    Johanna L skrev om Kenzan Tours
    Toppen från början till slut.

Ella, som vi träffade första gången på Kenzan, hade stor kunskap om vårt resmål och satte ihop en perfekt resplan efter vad vi ville.

Vi kunde inte ha önskat oss en bättre guide än vad vi hade under safarin. Kunnig, rutinerad, tålmodig och trevlig! Vi lärde oss även fraser på swahili. Vårt camp var lite längre bort än de flesta andra, men helt klart värt det när vi kunde sitta utanför tälten och se gnuer och zebror vandra förbi.

Tiden på Zanzibar var, trots att det regnade varje dag, också väldigt bra. Området var inte så turistiskt vilket både kan vara bra och dåligt. Då hotellet var väldigt bra gjorde det inget att vi var lite avsides. Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Johanna L
    Hej Johanna!

Vad roligt att höra att du tycker det fungerat bra med eran resa! Det låter som att ni har haft en toppen tur! En liten bonus att ni har lärt er lite swahili också.

• Ann-katrin B
    Ann-katrin B skrev om Kenzan Tours
    En fantastisk fullservice resebyrå som gör allt för att man som kund ska bli nöjd och känna sig speciell. De är så duktiga på att leta aktiviteter och resmål som lockar fram resglädjen. Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Ann-katrin B
    Hej Ann-Katrin!
    Så glada vi blir för att vi kunde locka fram din resglädje! Och tack för ditt omdöme.

• Benny E
    Benny E skrev om Kenzan Tours
    Trevlig och perfekt service från början till slut. Allting fungerade. Kan inte annat än rekommendera Kenzan tours Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Benny E
    Hej Benny!

Tack för ditt fina omdöme och rekommendationer.

• Elisabeth O
    Elisabeth O skrev om Kenzan Tours
    Ibland tog det lite lång tid att svara på våra frågor per mail och telefon. Resan däremot var perfekt planerad från början till slut. Fantastisk guide i Kenya som var kunnig, punktlig och trevlig. Bra boende och trevlig personal på hotellen. Seychellerna funkade perfekt bra boende och fint bad. Hade önskat bättre utflyktsval på Seychellerna, men kenzantour får 8 poäng av 10. Tack Ella🙋🏻 Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Elisabeth O
    Hej Elisabeth!

Tack för ditt omdöme! Varmt välkomna åter!

• Annika B
    Annika B skrev om Kenzan Tours
    Vi är mkt nöjda. Vi hade löpande mejlkontakt fram till dess att reseförslaget såg ut på ett sådant sätt att det stämde överens med hela familjens önskemål. Vi rester runt i Peru och allt fungerade helt perfekt. Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Annika B
    Hej Annika!
    Tack för ditt fina omdöme!

• Pernilla T
    Pernilla T skrev om Kenzan Tours
    Fantastiskt bra organiserad resa. Först fick vi olika alternativ att välja på. När vi kom fram var allt perfekt ordnat. Kommer säkerligen att välja Kenzan Tours flera gånger. Denna gång åkte vi till Seyshellerna, till två olika öar. Vi firade bröllopsdag som nästan var som en överraskning för oss. Vi trodde att vi själva skulle arrangera det, men det var redan fixat. Vi tycker det var en mycket prisvärd resa. Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Pernilla T
    Hej Pernilla!
    Vad roligt att ni är nöjd med resan till Seychellerna! Och att ni tycker att resan var prisvärd.

• Karin S
    Karin S skrev om Kenzan Tours
    Vår resa Kenya / Seychellerna var helt efter våra förväntningar. Superbra organiserat vi är nöjda o kan rekommendera kenzantours till våra vänner. Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Karin S
    Hej Karin!
    Tack för din fina recension! Ni är varmt välkomna tillbaka när ni vill ut i världen nästa gång!

• Magnus I
    Magnus I skrev om Kenzan Tours
    Vi köpte en 3 öars hoppning på Seychellerna av Kenzan. Bra bemötande och smarta lösningar. Var ju lite tveksam till en rätt okänd arrangör men det var mycket bra och pålitligt. Allt fungerade och den lokala arragören som anlitades av Kenzan visade sig vara den mest respekterade på resmålet. Allt verkligen toppen. Tack Kenzan!

Magnus I
    Uppsala Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Magnus I
    Hej Magnus!
    Kul att höra att allt var till er belåtenhet!

• Thomas N
    Thomas N skrev om Kenzan Tours
    Köpte en tur till att klättra upp för Kilimanjaro tillsammans med min bror. Allt var utmärkt. Snabba svar, professionellt bemötande och mycket bra behandling under turen.

Rekommenderas starkt. Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Thomas N
    Hej Thomas!
    Det är roligt att höra att ni är nöjda med oss.

• Peggy S
    Peggy S skrev om Kenzan Tours
    Vi har rest två gånger med Kenzan tour och det har fungerat perfekt från första kontakt till sista landning av flyg. Inga problem har varit för stora utan har lösts smidigt och proffsigt.
    Vi gjorde också jämförelser med olika resebyråer, prismässigt, och även där fann vi Kenzan Tours bäst.
    Vi återkommer gärna, Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Peggy S
    Hej Peggy!

Tack för ett fint omdöme. Så bra att allt fungerade under resan! Ni är välkommen tillbaka om ni planerar en ny resa.

• Inger V
    Inger V skrev om Kenzan Tours
    Ett gott bemötande och lyssnar till våra önskemål och löser dem på ett mycket bra sätt! Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Inger V
    Hej Inger!
    Tack för ditt positiva omdöme!

• Henriette E
    Henriette E skrev om Kenzan Tours
    TACK FÖR EN UNDERBAR RESA TILL CUBA KENZAN TOURS!! VI HAR HAFT DET BRA FRÅN BÖRJAN TILL SLUT. TOPP BETYG FRÅN MIG! Läs mer
    2017-08-04 Kenzan Tours svarar Henriette E
    Hej Henriette!

Så roligt att er resa till Kuba blev lyckad. Och tack för ditt fina betyg!

• Gunnar B
    Gunnar B skrev om Kenzan Tours
    Personligt bemötande och mycket bra service från början till slut. Allt fungerade perfekt! Läs mer
    2017-08-04 Kenzan Tours svarar Gunnar B
    Hej Gunnar!
    Tack för ett fint omdöme, vi uppskattar det mycket!

• Annika F
    Annika F skrev om Kenzan Tours
    Vi åkte i år till Peru/Bolivia med Kenzan, och åkte för ett antal år sedan med dem till Tanzania. Tycker det har fungerat mycket bra: bra bemötande, och mer flexibelt än vissa av de större företagen vilket gör det lättare att få just den resa som vi vill ha. Prisvärt. Bra guider (med ett enda undantag en dag i Bolivia) och bra upplägg på resorna. Åker inte så ofta på gruppresor, men kommer definitivt att titta på Kenzans utbud nästa gång det är dags. Läs mer
    2017-08-04 Kenzan Tours svarar Annika F
    Hej Annika!

Tack för ditt fina omdöme. Så roligt att du uppskattar oss och våra resor. Du är varmt välkommen tillbaka om du vill ut och resa igen.

• Marja N
    Marja N skrev om Kenzan Tours
    Jag har bara lovord. Var i Peru detta år på en gruppresa. Upplägget och upplevelsen av resan var fantastisk, , med er egen twist och kännedom om landet , gjorde det upplevelsen oförglömlig. Till skillnad från många andra rese företags gruppresor. Där allt följer en bestämd mall och tyvärr de "förutbestämda turiststråken". I dagarna har jag och vänner bestämt oss för Kuba och Kenzan Tours. Och soo far soo good. Ser verkligen framemot resan. Det har varit mycket mail kontakt mellan er och oss. Och ert tålamod är beundransvärt. Jag har bara gott att säga och kan verkligen rekommendera Kenzan Tours. Läs mer
    2017-08-04 Kenzan Tours svarar Marja N
    Hej Marja!

Tack för dina fina kommentarer. Så roligt att du fick en fin resa till Peru. Vi hoppas att du och dina vänner får en lika minnesvärd resa till Kuba.

Torggatan 1, 722 15 Västerås