Alla kategorier Resebyrå Västmanland Västerås Kenzan Tours

Torggatan 1, 722 15 Västerås — Visa karta

I vår Kenzan-värld finns något för alla! Safariresor, äventyr, paradisstränder, upplevelser, bröllopsresor, gruppresor, och rundresor! Vi utmanar de större arrangörerna genom att erbjuda något utöver det vanliga: Nämligen enastående service från engagerade resekonsulter som vägleder er till att hitta er unika resa till ett rimligt pris.

Kenzan Tours har resor som passar alla reslystna människor oavsett intressen och budget! Under de år vi varit verksamma, sedan 2004, har vi fått stor erfarenhet om de resmål vi säljer och kan sy ihop resan som ni önskar! Vi vet att er planerade långresa är viktig för er och att ni därför vill anlita en arrangör som verkligen engagerar sig och hjälper till att skapa den perfekta drömresan som dessutom ska kännas trygg att boka!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 151 kunder tycker om Kenzan Tours

• Helena L
    Helena L skrev om Kenzan Tours
    Kenzan Tour hjälpte oss att komma till Tanzania och Zanzibar. Vi hade en fantastik safaritur och bodde i Kenzas camp som var i bästa klass.
    Jag kan verkligen rekkomendera dem och åker gärna på fler resor med dem som arrangör. Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Helena L
    Hej Helena
    Visst är det speciellt att bo i tält mitt bland de vilda djuren!
    Roligt att du tog dig tid att skriva det fina omdömet också, och naturligtvis är ni välkomna tillbaka när det blir dags för nästa resa!

• Tomas E
    Tomas E skrev om Kenzan Tours
    Tar för lång tid att sammanfatta vad jag tycker. Betyg 5/5 och starka rekommendationer till vänner och bekanta. Ställ gärna ett antal frågor att besvara i stället - sparar min tid. Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Tomas E
    Hej Tomas
    Tack för att du tog dig tid att skriva det fina omdömet! Och naturligt vis är ni välkomna att återkomma när det blir dags för nästa resa.

• Rose-marie L
    Rose-marie L skrev om Kenzan Tours
    Enkelt, smidigt att boka med KenzanTour .Förklarade hur vi ville med vår resa till Sydafrika och dom matchade.
    Hade inte så stora förväntningar men hela familjen var mer än nöjda.Roligt att åka i en liten grupp om 12personer från olika delar av världen med kunniga guider från Afrika .Rekommenderar denna resebyrå ! Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Rose-marie L
    Hej Ros-Marie
    Vad roligt att ni blev så nöjda med resan. Att resa till Afrika och där få göra nya bekantskaper berikar ens liv! Ni är hjärtligt välkomna tillbaka ni vill ut och resa igen.

• Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Kenzan Tours
    Bokade en 14 dagars resa till Kuba för mig och min son. Vi fick en fantastisk hjälp att "sy ihop" den resa vi ville göra. Då jag är rullstolsbunden så krävde det lite extra. Vi besökte tre orter och bodde i två av dom i privat boende. Kan jag verkligen rekommendera. Vi beställde guidade turer och någon heldagsutflykt. Allt ordnade Kenzan Tours på bästa sätt. De månar om sina kunder och har krav på de boende de använder. Allt för att vi som kunder ska bli nöjda. Jag kan varmt rekommendera dom och kommer själv använda deras tjänster igen. Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Elisabeth H
    Hej Elisabeth
    Vad roligt att er resa blev så lyckad! Vårt mål är ju att alla våra kunder ska vara nöjda och känna att de får det där lilla extra som gör resan och upplevelsen speciell. Hjärtligt välkommen tillbaka när det blir dags för nästa resa.

• Lena E
    Lena E skrev om Kenzan Tours
    Vi letade resa till Tanzania/Zanzibar via nätet. Vi tog in offert från flera researrangörer. Kenza Tours hade bästa program och bästa pris. Det avgjorde saken! Vi valde Kenza Tours.
    En fantastisk tältsafari med bra boende, bra mat och bra guide, mitt bland Afrikas vilda djur. En upplevelse utöver det vanliga 😍! Maten på tältkampen var fantastiskt god.
    På Zanzibar var Langi Langi mycket bra. Vattnet otroligt rent och fint.
    Rekommenderar denna resa ! Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Lena E
    Hej Lena
    Roligt att du tog dig tid att skriva så fint omdöme. Håller med dig; att bo i tält mitt bland de vilda djuren är något utöver det vanliga! Hjärtligt välkommen tillbaka till oss när det är dags för nästa resa!

• Eva-marie W
    Eva-marie W skrev om Kenzan Tours
    Jag och min man är mycket nöjda med Kenzan Tours. Speciellt tack till Aki och Vincent. Resan till Kuba blev i sista minuten en resa till Sri Lanka och Maldiverna i nov 2017. På Sri Lanka tog vår guide Mr Gemunu väl hand om oss. Boende och mat var över förväntan så även vädret :-). Sigiriya, Polonnaruwa, Temple of the sacred Tooth var toppen. Kryddor och ädelstenar lite för mycket "turistfälla" i vårt tycke. Elefantsafarin var dock lersafari vilket jag inte var beredd på och hade helt fel kläder. Maldiverna var underbar avkoppling. Glöm inte egen snorkelutrustning, värt att släpa på. Bodde på Barefoot. Maten ok men inte mer för maten var så otroligt god på Sri Lanka, städningen inte så bra. Ett plus i kanten var att det var så lugnt , inga försäljare, vattenskotrar osv. Nästa gång ska vi nog ta en ö närmare Malé så man kan göra ett besök där samt välja ett hotell där man kan får ett glas vin till maten. Vi bokar säkerligen igen med Kenzan Tours. Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Eva-marie W
    Hej Eva-Marie
    Ibland kan ett byte av resmål bli till det bättre, vilket det tydligen gjorde i ert fall. Vad roligt! Och ni är givetvis hjärtligt välkomna tillbaka när det blir dags för nästa resa. Kanske till Kuba då!

Vänliga hälsningar
  • Eva B
    Eva B skrev om Kenzan Tours
    Resa till Kuba med Kenzan Tours.
    Skräddarsydd resa för ett sällskap på 12personer.
    Kenzan ordnade ett jättetrevligt program till oss, Casa Particular i Havanna och Trinidad, jättebra boende med fantastisk frukost, hjälpsam och trevlig personal. Guidade turer i Havanna, i gamla amerikanare och till fots, samt en dagstur till Vinales. Kan verkligen rekommendera en svensktalande guide i Havanna, Eddy (stavade namnet annorlunda men kommer ej ihåg det.) Talade jättebra svenska efter att ha bott i Sverige i 12år, super bra guide!! Även Djarkarta som guidade oss i Vinales var toppen. Fantastiska Pina Colada, missa inte dem!! Avslutet i Varadero var avkopplande med fantastisk strand, vatten och tjusigt hotell. Avkoppling!! I övrigt var det bra bussar, säkra chaufförer, trevlig guide från Varadero till flygplatsen. Alla var väldigt nöjda över resan. Allt klaffade perfekt. Dom pratade om "Cuban time" dvs lite si och så med tiderna men under vår resa var alla i tid, till och med lite i förväg... Hela resan var verkligen en upplevelse och väldigt bra ordnad!!
    Kan verkligen rekommendera Kenzan Tours!!! Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Eva B
    Hej Eva
    Ni verkar ha haft en toppenresa. Vad roligt! Och Pina Colada på Kuba är ett måste, eller hur!?

Vänliga hälsningar
  • Anna D
    Anna D skrev om Kenzan Tours
    Vi var två familjer som bokade tillsammans en resa över nyåret till Tanzania och Zanzibar. Vi var borta ca 2 veckor. Alla boenden, resor var väldigt bra och tillmötesgående Kenzan Tours personal överallt. Den enda som inte var bra var att överrallt hamnade på olika ställen vid boenden och flyg där vi hade bestämda sittplatser. Det hade ju varit trevligt om hela resesällskapet på 8 personer hamnade bredvid varandra. Våra 8 platser på flyget t o r Sverige var fördelade på två beställningar vilket krånglade till det för oss både platsmässigt och även vid incheckningen på Zanzibar vid hemfärden. Vi var väldigt nöjda med resmålet och upplevelsen.
    /anna Dahlberg Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Anna D
    Hej Anna
    Visst är det roligt att ibland göra något annorlunda över en storhelg! Och Tanzania och Zanzibar är fantastiska resmål, roligt att ni fick en sån positiv upplevelse där. Hjärtligt välkomna tillbaka när reslusten faller på, och då ska vi se till att hela sällskapet får sitta tillsammans!

• Lovisa L
    Lovisa L skrev om Kenzan Tours
    Skräddarsydd resa som vi är väldigt nöjda med. Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Lovisa L
    Hej Lovisa,
    Tack för ditt fina omdöme och hjärtligt välkommen tillbaka igen!

• Johanna L
    Johanna L skrev om Kenzan Tours
    Toppen från början till slut.

Ella, som vi träffade första gången på Kenzan, hade stor kunskap om vårt resmål och satte ihop en perfekt resplan efter vad vi ville.

Vi kunde inte ha önskat oss en bättre guide än vad vi hade under safarin. Kunnig, rutinerad, tålmodig och trevlig! Vi lärde oss även fraser på swahili. Vårt camp var lite längre bort än de flesta andra, men helt klart värt det när vi kunde sitta utanför tälten och se gnuer och zebror vandra förbi.

Tiden på Zanzibar var, trots att det regnade varje dag, också väldigt bra. Området var inte så turistiskt vilket både kan vara bra och dåligt. Då hotellet var väldigt bra gjorde det inget att vi var lite avsides. Läs mer
    2018-02-22 Kenzan Tours svarar Johanna L
    Hej Johanna!

Vad roligt att höra att du tycker det fungerat bra med eran resa! Det låter som att ni har haft en toppen tur! En liten bonus att ni har lärt er lite swahili också.

• Ann-katrin B
    Ann-katrin B skrev om Kenzan Tours
    En fantastisk fullservice resebyrå som gör allt för att man som kund ska bli nöjd och känna sig speciell. De är så duktiga på att leta aktiviteter och resmål som lockar fram resglädjen. Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Ann-katrin B
    Hej Ann-Katrin!
    Så glada vi blir för att vi kunde locka fram din resglädje! Och tack för ditt omdöme.

• Benny E
    Benny E skrev om Kenzan Tours
    Trevlig och perfekt service från början till slut. Allting fungerade. Kan inte annat än rekommendera Kenzan tours Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Benny E
    Hej Benny!

Tack för ditt fina omdöme och rekommendationer.

• Elisabeth O
    Elisabeth O skrev om Kenzan Tours
    Ibland tog det lite lång tid att svara på våra frågor per mail och telefon. Resan däremot var perfekt planerad från början till slut. Fantastisk guide i Kenya som var kunnig, punktlig och trevlig. Bra boende och trevlig personal på hotellen. Seychellerna funkade perfekt bra boende och fint bad. Hade önskat bättre utflyktsval på Seychellerna, men kenzantour får 8 poäng av 10. Tack Ella🙋🏻 Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Elisabeth O
    Hej Elisabeth!

Tack för ditt omdöme! Varmt välkomna åter!

• Annika B
    Annika B skrev om Kenzan Tours
    Vi är mkt nöjda. Vi hade löpande mejlkontakt fram till dess att reseförslaget såg ut på ett sådant sätt att det stämde överens med hela familjens önskemål. Vi rester runt i Peru och allt fungerade helt perfekt. Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Annika B
    Hej Annika!
    Tack för ditt fina omdöme!

• Pernilla T
    Pernilla T skrev om Kenzan Tours
    Fantastiskt bra organiserad resa. Först fick vi olika alternativ att välja på. När vi kom fram var allt perfekt ordnat. Kommer säkerligen att välja Kenzan Tours flera gånger. Denna gång åkte vi till Seyshellerna, till två olika öar. Vi firade bröllopsdag som nästan var som en överraskning för oss. Vi trodde att vi själva skulle arrangera det, men det var redan fixat. Vi tycker det var en mycket prisvärd resa. Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Pernilla T
    Hej Pernilla!
    Vad roligt att ni är nöjd med resan till Seychellerna! Och att ni tycker att resan var prisvärd.

• Karin S
    Karin S skrev om Kenzan Tours
    Vår resa Kenya / Seychellerna var helt efter våra förväntningar. Superbra organiserat vi är nöjda o kan rekommendera kenzantours till våra vänner. Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Karin S
    Hej Karin!
    Tack för din fina recension! Ni är varmt välkomna tillbaka när ni vill ut i världen nästa gång!

• Magnus I
    Magnus I skrev om Kenzan Tours
    Vi köpte en 3 öars hoppning på Seychellerna av Kenzan. Bra bemötande och smarta lösningar. Var ju lite tveksam till en rätt okänd arrangör men det var mycket bra och pålitligt. Allt fungerade och den lokala arragören som anlitades av Kenzan visade sig vara den mest respekterade på resmålet. Allt verkligen toppen. Tack Kenzan!

Magnus I
    Uppsala Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Magnus I
    Hej Magnus!
    Kul att höra att allt var till er belåtenhet!

• Thomas N
    Thomas N skrev om Kenzan Tours
    Köpte en tur till att klättra upp för Kilimanjaro tillsammans med min bror. Allt var utmärkt. Snabba svar, professionellt bemötande och mycket bra behandling under turen.

Rekommenderas starkt. Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Thomas N
    Hej Thomas!
    Det är roligt att höra att ni är nöjda med oss.

• Peggy S
    Peggy S skrev om Kenzan Tours
    Vi har rest två gånger med Kenzan tour och det har fungerat perfekt från första kontakt till sista landning av flyg. Inga problem har varit för stora utan har lösts smidigt och proffsigt.
    Vi gjorde också jämförelser med olika resebyråer, prismässigt, och även där fann vi Kenzan Tours bäst.
    Vi återkommer gärna, Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Peggy S
    Hej Peggy!

Tack för ett fint omdöme. Så bra att allt fungerade under resan! Ni är välkommen tillbaka om ni planerar en ny resa.

• Inger V
    Inger V skrev om Kenzan Tours
    Ett gott bemötande och lyssnar till våra önskemål och löser dem på ett mycket bra sätt! Läs mer
    2017-12-14 Kenzan Tours svarar Inger V
    Hej Inger!
    Tack för ditt positiva omdöme!

• Henriette E
    Henriette E skrev om Kenzan Tours
    TACK FÖR EN UNDERBAR RESA TILL CUBA KENZAN TOURS!! VI HAR HAFT DET BRA FRÅN BÖRJAN TILL SLUT. TOPP BETYG FRÅN MIG! Läs mer
    2017-08-04 Kenzan Tours svarar Henriette E
    Hej Henriette!

Så roligt att er resa till Kuba blev lyckad. Och tack för ditt fina betyg!

• Gunnar B
    Gunnar B skrev om Kenzan Tours
    Personligt bemötande och mycket bra service från början till slut. Allt fungerade perfekt! Läs mer
    2017-08-04 Kenzan Tours svarar Gunnar B
    Hej Gunnar!
    Tack för ett fint omdöme, vi uppskattar det mycket!

• Annika F
    Annika F skrev om Kenzan Tours
    Vi åkte i år till Peru/Bolivia med Kenzan, och åkte för ett antal år sedan med dem till Tanzania. Tycker det har fungerat mycket bra: bra bemötande, och mer flexibelt än vissa av de större företagen vilket gör det lättare att få just den resa som vi vill ha. Prisvärt. Bra guider (med ett enda undantag en dag i Bolivia) och bra upplägg på resorna. Åker inte så ofta på gruppresor, men kommer definitivt att titta på Kenzans utbud nästa gång det är dags. Läs mer
    2017-08-04 Kenzan Tours svarar Annika F
    Hej Annika!

Tack för ditt fina omdöme. Så roligt att du uppskattar oss och våra resor. Du är varmt välkommen tillbaka om du vill ut och resa igen.

• Marja N
    Marja N skrev om Kenzan Tours
    Jag har bara lovord. Var i Peru detta år på en gruppresa. Upplägget och upplevelsen av resan var fantastisk, , med er egen twist och kännedom om landet , gjorde det upplevelsen oförglömlig. Till skillnad från många andra rese företags gruppresor. Där allt följer en bestämd mall och tyvärr de "förutbestämda turiststråken". I dagarna har jag och vänner bestämt oss för Kuba och Kenzan Tours. Och soo far soo good. Ser verkligen framemot resan. Det har varit mycket mail kontakt mellan er och oss. Och ert tålamod är beundransvärt. Jag har bara gott att säga och kan verkligen rekommendera Kenzan Tours. Läs mer
    2017-08-04 Kenzan Tours svarar Marja N
    Hej Marja!

Tack för dina fina kommentarer. Så roligt att du fick en fin resa till Peru. Vi hoppas att du och dina vänner får en lika minnesvärd resa till Kuba.

• Monika O
    Monika O skrev om Kenzan Tours
    Vi är redan väldigt nöjda! Såväl med planering, fortlöpande information som med själva resan. Samtliga lokala guider var kunniga, generösa med berättelser om liv och sedvänjor och bra tips. Samtliga talade god engelska. Alla boenden var över förväntan bra och maten väldigt god. När en av oss blev sjuk fick vi snabbt hjälp. Tempot i resan var precis lagom för två damer 50+. Vi hann se och uppleva mycket av planerade utflykter och hade även tid för egna strövtåg. Så är ju Peru och Bolivia två fantastiskt intressanta länder. Vi rekommenderar Kenzan Tours' å det varmaste, både för deras professionalitet gentemot oss resenärer och för deras policy av hållbart resande som kommer lokala entreprenörer till del. Monika och Lena Läs mer
    2017-08-04 Kenzan Tours svarar Monika O
    Hej Monika och Lena!

Tack för ert fina omdöme. Det glädjer oss att ni förutom sjukdomen hade en lyckad resa och fick lära känna Peru och Bolivia. Vi hoppas att ni båda mår bra nu.

• Rolf A
    Rolf A skrev om Kenzan Tours
    Bra bemötande hela tiden ang bokningen. Mindre bra i nya butiken i Västerås, lite virrigt intryck. Dålig planering av resan på så sätt att vi kom fram ca kl 05.00 på morgonen och hade program direkt på fm. Detta hände både vid ankomst till Indien och Sri Lanka. På så sätt gick 2 dagar förlorade. Sita Tours i Indien var mycket bättre arrangerat än i Sri Lanka, där vi inte ens fick en karta, bara en "virrig" chaufför. Vi tycker att den som lade upp vårt program borde ha gjort det på ett annorlunda sätt med mindre bilåkande och någon vilodag inlagd. Läs mer
    2017-08-04 Kenzan Tours svarar Rolf A
    Hej Rolf!

Tack för dina kommentarer. Vi beklagar att er resa inte blev så bra som ni hoppats. Vi tar till oss era synpunkter och har dem i åtanke vid kommande reseupplägg. Vi hoppas att ni trots allt fick fina upplevelser av Indien och Sri Lanka att ta med er hem.

• Peter O
    Peter O skrev om Kenzan Tours
    Allt klaffade perfekt med de olika flygen, hotellen, transporter, sevärdheter och guider. Kommer att fortsätta anlita Kenzan. Läs mer
    2017-08-04 Kenzan Tours svarar Peter O
    Hej Peter!

Tack för dina kommentarer. Så bra att allt fungerade under resan! Du är välkommen tillbaka om du planerar en ny resa.

• Birgitta D
    Birgitta D skrev om Kenzan Tours
    Jag gjorde mitt livs drömresa med Kenzan, en safari till Tanzania och en semester på Pemba och Zanzibar i direkt anslutning. De levererade från att jag klev på planet i Stockholm tills jag kom hem igen. Superservice och en sagolik upplevelse som jag aldrig kommer att glömma! Läs mer
    2017-05-09 Kenzan Tours svarar Birgitta D
    Hei Birgitta!

Takk for dine fine kommentarer.
    Og så fint at du fikk en så fin reisen fra begynnelse til slutt.

• Kent J
    Kent J skrev om Kenzan Tours
    Kontakten och bokningen med Kenzan har fungerat bra, resan (Cuba) blev ungefär som vi förväntat oss. Tycker dock att Kenzans "agenter" på plats kunde varit bättre.
    Saknar dessutom återkoppling från Kenzan rörande våra kommentarer Läs mer
    2017-05-09 Kenzan Tours svarar Kent J
    Hei Kent.

Takk for dine kommentarer på reisen til Cuba. Vi beklager at du føler at vår tilbakemelding til deg ikke har vært så god som du hadde håpet. Jeg håper at vi kan rette opp i det innom snar fremtid.

• Marie P
    Marie P skrev om Kenzan Tours
    Fått ett fantastiskt bemötande från första kontakten .
    Bra information och proffesionellt på alla sätt .
    Väl framme i Tanzania flöt allt på perfekt och vi fick mycket bra chaufför/guider .
    Bra val av hotell där jag även där upplevde mycket vänliga människor som gjorde sitt bästa för att min grupp skulle trivas .
    God mat över förväntan speciellt på Kenzan tours eget mobila camp .
    Jag har inte något jag kan komma med som jag var missnöjd med.
    Ella var min kontakt person på Kenzan tours och Peter och Adam våra guider
    Bästa hälsningar
    Marie Pehrson Läs mer
    2017-05-09 Kenzan Tours svarar Marie P
    Hei Marie!

Takk så mye for dine fine kommentarer. Det høres ut som du har hatt en herlig reise som du sent vil glemme.

• Britt-marie Z
    Britt-marie Z skrev om Kenzan Tours
    Hej
    Vi hade en jättefin resa, fick se mycket och allt klaffade fint med de olika taxiresorna över ön. Trevliga taxiförare som efter bästa förmåga på enhelska berättade för oss om Cuba och om platserna vi körde förbi. Vi bodde bra och fick bra mat. En sak var mindre bra -boendet i Havanna. Då vi inte är helt unga var det ganska obekvämt att ta sig upp för mycket brant trappa både med resväskor och utan. Jämfört med de andra boendena var det dessutom ganska sjaskigt och det städades inte under tiden vi var där varken i badrummet eller i rummet. Säkerhetsskåpet gick inte att använda det gick inte att låsa. Hade varit bättre med hotell där.
    Britt-Marie Zedig och Lennart Ljungkvist Läs mer
    2017-05-09 Kenzan Tours svarar Britt-marie Z
    Hei Britt- Marie!

Takk for dine kommentarer på denne reisen. Det var synd at dere opplevde at boende i Havanna ikke levde opp til forventningene. Men vi håper at dere sitter igjen med fine minner fra Havanna og Cuba som helhet.

• Britt-marie D
    Britt-marie D skrev om Kenzan Tours
    Mycket trevligt och personligt bemötande vid planering av resan. Kenzan skräddarsyr vår resa med alternativa resavgångar, hotell, resrutter. Vår safari levde upp till alla år högt ställda förväntningar. Ett minne för livet. Särskilt fint var den mobila tältcampen och vår guide Läs mer
    2017-05-09 Kenzan Tours svarar Britt-marie D
    Hei Britt-Marie.

Takk for din fine kommentarer på denne reien. Og så herlig at det ble så bra som du hadde håpet, og mer der til!

• Annika
    Annika skrev om Kenzan Tours
    Vi varväldigt nöjda med Kenza Tours'. Allt fungerade på vår resa, bra hotell, guider samt transporter. Vi kan med det varmaste rekommendera att boka resor med Kenza Tours'. Läs mer
    2017-05-09 Kenzan Tours svarar Annika
    Hei Annika.

Takk for dine fine lovord. Så bra at dere følte at opplegget fungerte for dere.

• Per S
    Per S skrev om Kenzan Tours
    Vi gjorde en tur till Cuba på två veckor med Kenza Tours och det blev en resa som blev över förväntan hur allt fungerade. Guider och transporter mellan de olika städerna fungerade perfekt.
    Trots att vi bara var jag och min fru så fick de till en mycket bra resa. Kontakterna med Kenza har fungerat alldeles utmärkt. Läs mer
    2017-05-09 Kenzan Tours svarar Per S
    Hei Per!

Takk for dine fine kommentarer . Så bra at dere ble så fornøyde med hele reisen til Cuba.

• Karin S
    Karin S skrev om Kenzan Tours
    Återigen levererade Kenzan Tours! Vi är en familj på 7 pers, föräldrar och vuxna barn med respektive mellan 63 och 27 år, som genom Kenzan Tours fått oförglömliga upplevelser perfekt avpassade enligt våra önskemål. Den senaste resan gick till Vietnam och Kambodja, en rundresa som omfattade både nord- och Sydvietnam samt Kambodja. Vi reste runt som en gen liten grupp, möttes av lokala kunniga och hjälpsamma guider på varje anhalt, och färdades hela tiden i fräscha perfekt anpassade fordon. På programmet stod kultur, historia, äventyr, båtresor, fantastisk mat och härliga möten med människor. Programmet var perfekt anpassat för oss, och alla hotell och all förbeställd mat passade oss perfekt. Inte minst restaurangerna, som man kanske inte själv skulle hittat eller ens vågat prova var precis i vår smak. Resan innebar kortare flyg mellan de olika platserna, något som fungerade felfritt med upphämtning av guide, chaufför och bil på varje anhalt. Förra året åkte vi, samma 7 personer, på en rundresa på Yucatanhalvön i Mexico, en riktig äventyrsresa i Mayapyramidernas land, och året före det till Tanzania, en otrolig safariupplevelse i bl a Serengeti, samt sol och bad på Zanzibar. Gemensamt för dessa resor är, förutom de fantastiska äventyrsupplevelserna, de genuint skickliga och pålästa guiderna, som på alla sätt förgyllt tiden, både på de olika platserna och under de ibland långa transportsträckorna. Kenzan Tours har verkligen lyckats snickra ihop program som har passat oss som grupp på ett ypperligt sätt, både vi lite äldre och ungdomarna har fått dela härliga upplevelser som vi sent ska glömma. Reser vi igen, vilket jag verkligen hoppas, lär det säkerligen bli med Kenzan Tours! Läs mer
    2017-05-09 Kenzan Tours svarar Karin S
    Hei Karin!

Tusen takk for en så fantastisk tilbakemelding og lovord fra deg! Det høres ut som dere har fått oppleve veldig mye på denne reisen, og det samme med reisene som dere har tatt gjennom oss før. Skulle reisesuget melde sin ankomst igjen så er dere varmt velkommen til å kontakte oss!

• Ulla A
    Ulla A skrev om Kenzan Tours
    Vi köpte en skräddarsydd resa till Kuba. Flyg hotell rundtur i Havanna med omnejd samt 1 vecka med bad på Cayo Largo.
    Vi var väldigt nöjda med arrangemanget. Enda felet var en lång (10-12 timmar) utflykt dag 1 efter en lång resa. borde kommit senare. Läs mer
  • Marta G
    Marta G skrev om Kenzan Tours
    Det var jätte bra! Jag köpte en resa till Costa Rica och ni skaffade oss spansktalande guider som var mycket bra. Jag är väldigt nöjd med er och resan. Läs mer
  • Catharina E
    Catharina E skrev om Kenzan Tours
    Fin service och en fantastisk resa till Cuba. Allt fungerade till belåtenhet Läs mer
  • Rolf H
    Rolf H skrev om Kenzan Tours
    Klara och tydliga svar på de frågor jag ställt. Bra förslag till upplägg på den resa jag ville göra till Kuba.
    Alla kontakter och tjänster som jag tecknade mig för klaffade perfekt. Att det i vissa fall blev något oväntade väntetider orsakades av den lokala organisationen och var inte oväntade för mig.
    Rekommenderar gärna Kenzan Tours! Läs mer
  • Ola K
    Ola K skrev om Kenzan Tours
    Allt fungerat perfekt. Mycket bra arrangemang,guider etc. Läs mer
  • Pål S
    Pål S skrev om Kenzan Tours
    Kenzan Tours arrangerade en väldigt bra resa för oss två. En liten rundresa med fyra stopp, alla mycket väl valda ,helt enligt våra önskemål. Det bästa av allt, det finns så mycket mer att se och Kenzan Tours är självklart val alla gånger. Läs mer
  • Annika M
    Annika M skrev om Kenzan Tours
    Bokade safari till Kenya. Bra info inför resan av Ella. Bra information när vi väl bokat resan. Upplägget passa oss. Blev en fantastisk upplevelse för hela familjen. Ska ni åka till Kenya kan vi rekommendera vår guide Joseph. Läs mer
  • Christina C
    Christina C skrev om Kenzan Tours
    Vi hade samma kontaktperson Ella under hela gruppbokningen (6 pers) som började ca 10 månader innan själva resan. Hon ordnade så att vi fick bra svar och bemötande. Speciellt lyckat blev flygbokningen med special economy på British Airways med extra benutrymme på flyget. Men en nackdel var att vi måste betala resan så tidigt också, så när en av oss behövde boka av så fick vi inte igen något av flygresans pris. Läs mer
    2017-03-02 Kenzan Tours svarar Christina C
    Hej Christina!
    Det är roligt att höra att ni är nöjda med oss. Ibland är det tidig betalning av flyget när man vill få ett lågt pris för det, tråkigt att ni inte kunde få tillbaka pengarna.

• Birgitta B
    Birgitta B skrev om Kenzan Tours
    Jag upplever ett personligt bemötande. Resan anpassades fint så vi fick en egen liten grupp på tre med all service och guidning. Vi hann med otroligt mycket. Prisvärt i jämförelse med andra resebyråer. Lätt att gå kontakt och även hjälp akut när det behövdes. Läs mer
    2017-03-02 Kenzan Tours svarar Birgitta B
    Hej Birgitta!
    Tack för en härlig recension! Varmt välkommen tillbaka när det är dags för nya upplevelser!

• Eva E
    Eva E skrev om Kenzan Tours
    Mycket bra organiserad resa till Costa Rica, allt var toppen och vi behövde aldrig kontakta Kenzan på plats. Bra specifik info i paketet innan resan och proffsig, trevlig rep mötte upp på flygplatsen. Läs mer
  • Ann-kristin A
    Ann-kristin A skrev om Kenzan Tours
    Trevligt bemötande från första till sista kontakt kring vår rundresa på Kuba. Stor förståelse och vilja att ordna allt på bästa sätt för att passa oss, t ex med boende i Casa particulares och resrutt enligt önskemål.
    Bra samarbetspartner i Havanna som också tjänstvilligt ställde upp.
    Vår resa blev, trots en del strul, mycket bra och våra förväntningar infriades mer än väl. Vi kan varmt rekommendera Kenzan Tours och kommer nog anlita dem igen. betyget når nästan fram till 5 Läs mer
  • Anna-Greta O
    Anna-Greta O skrev om Kenzan Tours
    Vi har goda erfarenheter av er. Resan som vi gjorde i Tanzania var ett minne för livet. Ni tänker in vad vi som kund behöver och det är värdefullt. Läs mer
  • Agneta A
    Agneta A skrev om Kenzan Tours
    Allt var bra. Bra och kunniga guider, de följde programmet som vi fått , inga "avstickare". Allt fungerade med transporter. Vi hade en paketresa med guide och bil. Läs mer
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Kenzan Tours
    Hej igen! Vi var mycket nöjda med vår resa till Vietnam! Bra hotell och resturanger.Trevliga och informativa guider. Godoch spännande mat. Vi reser mycket och ger denna resa en femma. Häls Ingrid Mårtenson Läs mer
    2017-05-02 Kenzan Tours svarar Ingrid M
    Hej Ingrid!
    Hjärtligt tack för din fina rekommendation!
    Roligt att ni var nöjda med er resa till Vietnam som är en spännande destination!
    Ni är varmt välkomna tillbaka nästa gång ni ska ut och resa!
  • Annika A
    Annika A skrev om Kenzan Tours
    Vi är mycket nöjd med vår safariresa och resa till Zanzibar.
    Vänligt bemötande från företaget när jag tog kontakt med dem. Frågade om packning för safarin, vaccinationer mm
    Vår resa blev ett minne för livet, svårt att beskriva.
    Kommer säkerligen att åka med dem igen.
    MVH
    Annika Bogren Läs mer
    2017-05-02 Kenzan Tours svarar Annika A
    Tack för ditt inlägg!
    Afrika är fantastiskt eller hur, ett minne för livet!
    Vi finns här när ni vill ha nya upplevelser, välkomna!

Torggatan 1, 722 15 Västerås