Kepsmagasinet Norden AB

Kepsmagasinet Norden AB

• Badge2024

Letar du efter ett kepsföretag med stort sortiment från kända varumärken, bra priser, snabba leveranser och en kundtjänst som gör det där lilla extra? Då har du kommit helt rätt! Kepsmagasinet är ett familjeföretag från västkusten med eget lager i Sverige. Vi jobbar med välkända leverantörer via agenturer eller tillverkare....

96 omdömen om Kepsmagasinet Norden AB

Sedan starten hos Reco 2024

Christoffer J
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Alltid snabb leverans! Har de senaste åren endast handlat hos er 😎

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Christoffer Kul att läsa alltid extra roligt med återkommande kunder :) Leveranserna har funkat ganska bra för att vara sommar i år jämfört med tidigare år så också kul. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme och välkommen åter Daniel Kepsmagasinet

Marie-Sophie H
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb service och fina kepsar. Sonen är mycket nöjd!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Marie-Sophie Kul att sonen blev nöjd med sin nya kepa, bra också att du fick snabb service och att du gillar vårt sortiment. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabbt,enkelt å bra kvalité, från start till mål☺️

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Mikael Kul att vi fick dig nöjd med oss och din keps :) Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Ha en go sommar Daniel Kepsmagasinet

Henrik P
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bra utbud. Rätt pris. Supersnabb leverans!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Henrik Kul att du är nöjd med oss och din leverans :) Ha en bra sommar och tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Marcus S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Allt funkade bra. Bra produkt, snabb leverans och till ett bra pris.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Marcus Kul att allt funkade med kepsen och vår butik. Att leveransen gick snabbt är också bra tillsammans med att du fick ett bra pris. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Tomas J
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Tycker 40 kr i retur avgift är alldeles för mycket Kan vara gratis retur som många andra har.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Tomas Det är tyvärr inte möjligt för oss att ha en låg nivå för frakter och fraktfri gräns samt gratis retur. Kepsar skickas i ganska stora lådor för att skydda dom vilket också innebär högre fraktpriser för oss. 40 kronor är subventionerat av oss och vi betalar ett högre pris än så för 1 frakt. Vi subventionerar alla våra fraktpriser och det är billigare än hos dom flesta kepsbutiker. Hoppa du är nöjd i övrigt med oss och tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Anders V
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Tog för lång tid, dåligt att behöva byta leveranssäkerhet för att inte behöva vänta längre

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Anders Det var tråkigt att läsa, tyvärr kan det bli så under sommaren har vi märkt att våra leveranspartners inte når upp till sin normala leveranssäkerhet. Både Postnord och Budbee upplever vi är lika bra, men ibland så händer det att det drar ut på tiden av någon anledning. Hojta till nästa gång så skall vi se om vi kan skynda på leveransen. Ha en bra sommar och tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Anders T
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Otroligt lång leveranstid via Budbee. Har inte fått varorna än. Utlovade 1-2 dagar. Möter inte upp till kraven vi har idag gällande leverans. //Anders

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Anders Det var inte bra att Budbee inte kunde leva upp till förväntningarna. Vi tycker att både Postnord och Budbee är bra normalt sett, men ibland så händer det att det strular. Då oftast på grund av att paketskåpen är fulla så kontakta oss nästa gång så kan vi se om vi kan byta skåp eller på annat sätt skynda på leveransen. Ha en bra sommar och tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Dennis N
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Jag fick varan jätte snabbt men den känns lite obekväm. Det nätet på kepsen skaver på öronen. Tyvärr

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Dennis Va synd att kepsen var obekväm, lämna gärna ett omdöme om produkten så får fler veta. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Anette S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans, fin vara. Men såg att i Borlänge var kepsen billigare.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Anette Kul att allt funkade och att du är nöjd med kepsen. Håll utikik i vårt nyhetsbrev var vi kör lite kampanjer då och då. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Gunborg J
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Enkelt att handla och blixtsnabb leverans

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Gunborg Riktigt kul att läsa, det skall vara enkelt och snabbt levererat :) Ha en skön sommar och tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Matthew V
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Brukar alltid köpa mina kepsar där och de e ganska bra kvalitet också👍

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Matthew Kul att du är nöjd med dina 59fifty kepsar :) Ha en go sommar och tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Lennart J
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Lätt att handla. Bra produkter.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Lennart Kul läsning och ännu bättre att du är nöjd med oss :) Välkommen åter och tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Tero L
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

När kepssamlingen behöver påfyllnad så kan du alltid hitta något kul hos Kepsmagasinet! Senaste köpet blev min 3e 59Fifty 'LA', denna en grå som jag velat få fingrarna på länge. Leverans dagen efter beställning!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Tero Kul med en 59fifty samlare :) Kommer lite helt nya modeller nästa år som vi beställt in några modeller av. En 59fifty med böjd skärm från början bland annat samt ett lite annat pris, riktigt spännande. Håll utkik. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Magnus L
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Smidigt att beställa, bra utbud i flera prisklasser.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Magnus Kul läsning, är lite så det är tänkt med Kepsmagasinet samt att vi skall ha så många storlekar i varje modell som möjligt. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Thomas N
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Hej, Jag har köpt en vit gubbkeps som jag är mycket nöjd med. Leveransen var snabb och jag hade också frågor ang. tvättråd som jag fick bra svar på. Helnöjd.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Thomas Kul att du är nöjd med din nya vita gubbkeps. Vad bra att du fick bra information om tvättrådet också. Lämna gärna produktomdöme om kepsen så kan fler läsa om tvättråd mm. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Andreas L
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bra kvalitet och snabb frakt till bra priser.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Andreas Kul att läsa att du är nöjd med allt från oss och vår fraktpartner :) Hoppas kepsen var lika bra. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Mats K
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Fick det jag förväntade av affären !

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Mats Kul att du är nöjd med affären. Du får gärna meddela oss om det är något som inte var 100%, så vi vet :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Per G
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Lätt att beställa och snabb leverans!!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Per Kul att läsa att det var lätt att handla och att vi var snabba med leveransen (även paketleverantören :)). Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Tom Ö
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabbt och lätt. Fick grejorna dagen efter.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Tom Kul att du tyckte det var lätt att handla och att allt gick smidigt och snabbt. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Ha en go sommar Daniel Kepsmagasinet

Mikael N
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bra kvalité jämfört med priset

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Mikael Kul att läsa att du är nöjd med både kepsen och priser :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme och ha en go sommar Daniel Kepsmagasinet

Maria B
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Vi är mycket nöjd med köpet. Snabb leverans och kepsarna satt bra.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Maria Kul att läsa att du är nöjd med oss och kepsarna :) Då är vi också nöjda. Ha en go sommar och tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel kepsmagasinet

Fredrik N
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Jättebra service!! Och även jättefina kepsar har dem i sin internetshopping butik..!! =)

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Fredrik Kul att du är nöjd med vår service :) Att du gillar våra produkter i vår butik är kul läsning. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme och välkommen åter. Ha en bra sommar Daniel Kepsmagasinet

Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans, fina produkter och ok priser

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Mikael Kul att leveransen funkade bra och att du gillar våra kepsar. Håller med om att priserna är ok, dock ligger många av våra kepsar under marginalmässigt pga dålig Svensk krona. Stärks krona längre fram så lovar vi ännu bättre priser än idag. Idag är dom bra för er och dåliga för oss men hoppas på snar förbättring för oss och er som kund. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Jofen K
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans, produkten överensstämde med beskrivningen och det var ett bra pris

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Jofen Kul att allt klaffade med pris, snabb leverans och att framförallt kepsen passade som en smäck. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Magnus H
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Supersnabb leverans! Varan/varorna i hand dagen efter. Lika snabb återbetalning vid ev retur! Fantastiskt service! Förmodligen en av de bästa butikerna i landet! De kan bara bli 5+!! 😀

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Magnus Kul att leveransen gick smärtfritt och normalt levereras alla våra order dagen efter (vardagar). Returer hanterar vi direkt och väntar inget, det är just det som vi bygger vårt företag på bland annat och kepsar i stora storlekar mm. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Per G
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snygg keps!! Vilket är huvudsaken. Sen gick det snabbt och enkelt också.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Per Kul att kepsen blev bra och det är ju som sagt huvudsaken :) Order lagda innan 14.00 vardagar skickas samma dag. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Viktor N
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Oerhört svårt att hitta en keps ute i det vilda som passar mitt huvud. Efter 229:- och billig snabb leverans, en flexfit xxl keps så hade jag äntligen en keps som verkligen passade. Helt superbt.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Viktor Kul, verkligen då vi har ett tydligt fokus på just kepsar i större storlekar. Just Flexfit så har vi alla färger som finns i storlek XXL och köper på så fort nyheter dyker upp med större storlekar. Är du nöjd har vi lyckats :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans och bra kvalitet på deras kepsar.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Mikael Kul att allt klaffade med leverans och kvalite från oss på Kepsmagasinet :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Johan O

Otroligt snabb leverans 👍 Toppen bra🤩

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Johan När Postnord och Budbee funkar så går det fort :) Kul att det funkade för dig även i sommartid. Är du nöjd är vi nöjda. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Mia M
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Precis vad min man ville ha och har letat efter❣️

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Mia Kul att din man hittat rätt butik och keps :) Är han nöjd och du så är vi nöjda. Ha en fin sommar och tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Marcus G
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Även small storlek var stor. Leverans snabb.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Marcus Kul att du är nöjd med leverans mm. Synd att kepsen inte passade, är svårt ibland att hitta rätt i storlekar när utbudet och leverantörer inte har exakt samma mellan varandra. Lämna gärna omdömet som produktomdöme så ser övriga kunder vilken keps som kan vara lite större i storleken. Du lär fått en länk om det från oss. Vi vet att våra kunder läser produktomdömen så jag vet att övriga kunder skulle uppskatta ett omdöme direkt på produkten istället för om oss som företag :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Tommi A
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Stort utbud och snabb leverans..

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Tommi Kul att du är nöjd med vår butik och hastigheten :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Jeremia R
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

enkelt, snabbt och säkert att handla hos kepsmagasinet!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Jermina Kul att allt gick bra med din order och att du känner dig trygg med att handla hos oss :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Ha en go sommar Daniel Kepsmagasinet

Tobias L
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans och helt perfekt! Bra grejer också.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Tobias Kul att leveransen och upplevelsen var perfekt samt att din(a) nya keps(ar) var riktigt bra. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Jörgen H
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Supersnabb leverans!!! Så det så!!!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Jrgen Kul läsning, leveransen skall vara snabb och vi hoppas kepsen var lika bra som leveransen var snabb :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Jens R
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Skickade tillbaka en keps. Trots att det står att returkostnad är 40 kr så drog de av 63 kr. Småpengar men sjukt irriterande

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Jens! Kikade på din beställning och retur. Din retur kostade 40kr precis enligt våra villkor. https://kepsmagasinet.se/sv/page/byten-returer. Du hade använt en rabattkod och därmed kostande inte din produkt 229kr utan 206,1. Du har fått tillbaka 166,1 kr vilket motsvarar 40 kr i returkostnad. Hoppas du var nöjd med din andra keps! Allt gott Daniel Kepsmagasinet

Jelena P
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Är helt nöjd med eran företag. Lätt att skrolla bland det man letar och bra produkter med rimliga priser. Smidig betalning och snabb leverans. Och sonen är nöjd med sina kepsar vi har köpt av er.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Jelena Kul att du är nöjd med oss och att vår butik är lättscrollad med bra priser. Är du nöjd är vi nöjda. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Kitpakorn S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Hej Jag beställde en keps från ditt företag. Men det verkar som att varan försvann under frakten, men nu har jag fått pengarna tillbaka. Egentligen behöver du inte återbetala pengarna, skicka bara en ny keps till mig, det går bra för mig, men idag har jag precis beställt en ny keps från ditt företag. Än så länge har jag inte fått någon orderbekräftelse via e-post.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Kitpakorn Förstod på dig att du hade fyllt i fel mailadress, och utgår från att allt är löst nu :) Hoppas du blir nöjd med din nya keps :) // Daniel Kepsmagasinet

Olle D
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Extremt bra personlig service. Mycket bra utbud av kepsar. Passar alla smakriktningar.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Olle Kul att du är nöjd med den hjälp du fick :) Även att du är nöjd med vårt utbud. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Marcus L
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Otroligt snabb leverans! Kunde fira midsommar med min nya gubbkeps

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Marcus Kul att kepsen kom fram i tid och fick vara med och fira :) Vi skickar alltid alla order inkomna innan 14.00 vardagar. Ha en fin sommar Daniel Kepsmagasinet

Camilla H
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabbt, smidigt, proffsigt, rekommenderas.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Camilla Kul att du är nöjd med vår hantering och snabbhet :) Det är precis därför vi kämpar med att få skickat varor direkt så att ni kunder blir nöjda. Ha en fin sommar. Daniel Kepsmagasinet

Susanne A
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Besviken på kepsmagasinet då jag beställde en Youth keps enligt den bilden som Kepsmagasinet lagt ut på hemsidan, men fick hem en Child storlek. Kepsmagasinet vägrade gratis retur trots att de lagt ut en vilseledande bild på hemsidan. Rekommenderar inte kepsamgasinet om problem uppstår.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Susanne Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Som vi tidigare har skrivit i mejlkorrespondensens med dig så är bilderna som finns på vår hemsida till för att visualisera våra produkter. Storleksangivelse står alltid i cm bredvid varje produkt och inte på själva bilden. Vi får alla våra bilder från våra leverantörer och de står olika storlekar på olika produkter beroende vilken de har valt att fota. Detta är inget vi har någon bestämmanderätt över. Vi försöker göra det så tydligt möjligt genom att ha...

Åsa W
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bra produkt snabb leverans men dyr

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Åsa Kul att kepsen blev bra och leveransen var snabb. Ha en fin sommar Daniel Kepsmagasinet

Ghodrat G
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans och rätt vara👍🏿

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Ghodrat Kul att leveransen gick snabbt så du kunde få kepsen på dig snabbt och rätt :) Ha en fin sommar Daniel Kepsmagasinet

First-Name L
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Jag fick en keps som är snygg och som jag kan ha men i den bästa av världar så finns det ÄNNU lite större kepsar!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Kul att kepsen var snygg och perfekt. JA, i bästa av alla världar så hade vi fått in fler kepsmodeller i större storlekar. Kan hålla med till 110% och är en av anledningarna till att Kepsmagasinet finns. Håll utkik i butiken då vi har som mål att ha ett så stort sortiment av kepsar med större storlekar som vi bara kan! Ha en fin sommar Daniel Kepsmagassinet

Susann J
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans och storleken var perfekt 👌

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Susann Kul att leveransen och storleken var perfekt, då är vi nöjda också :) Ha en fin sommar Daniel Kepsmagasinet

Måns S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabba bra sortiment bra priser och kvalitet

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Måns Kul att läsa, är delvis därför vi finns idag och håll utkik i butiken då nyheter och sortiment utökas hela tiden. Ha en fin sommar Daniel Kepsmagasinet

Kristoffer K
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bra och snabb service. Enda som jag blev lite missnöjd med var att det skickades till annat ombud än jag valt men de kanske var leverantörens fel. annars toppen !

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Kristoffer Kul att allt gick bra förutom då fel ombud. Jag skall kika på din order och se vad som gått snett från leverantören. Återkommer till dig via mail. Bra att du fått din keps och att det i övrigt var toppen. Daniel Kepsmagasinet

Patrik K
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Inga problem. Bra med snabb leverans av dom två kepsarna. Två saker skulle kunna vara bättre från mitt perspektiv: sajten och priset - men det är inget jag klagar på som så. Om priset hade varit lägre så hade jag definitivt 1) rekommenderat till andra 2) 100% återkommit nästa gång jag ska köpa en kepa. MEN, jag kommer förmodligen återkomma ändå - men hade dessa saker varit bättre så är jag 100 på att jag återkommit och rekommenderat.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Patrik Kul att du är nöjd med leveransen och kepsarna. Vi försöker hålla så bra priser vi kan och jobbar främst med rabattkoder till befintliga kunder. Så nu när du är kund och är med i vårt nyhetsbrev så kommer du få tillgång till rabattkoder när vi kör kampanjer. Det vi jobbar på vad gäller priser är prisvärda fraktalternativ och vi har idag lägsta gränsen för fri frakt vad vi vet samt så låga fraktpriser som möjligt vid lägre ordervärde än andra. Vi tar åt oss om priserna :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme...