Kepsmagasinet Norden AB

Snittbetyg
4.8
Ring 031-41 51 31 Dela

Om företaget

Letar du efter ett kepsföretag med stort sortiment från kända varumärken, bra priser, snabba leveranser och en kundtjänst som gör det där lilla extra? Då har du kommit helt rätt! Kepsmagasinet är ett familjeföretag från västkusten med eget lager i Sverige. Vi jobbar med välkända leverantörer via agenturer eller tillverkare....

49 omdömen om Kepsmagasinet Norden AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 49 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Måns S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabba bra sortiment bra priser och kvalitet

Kristoffer K
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bra och snabb service. Enda som jag blev lite missnöjd med var att det skickades till annat ombud än jag valt men de kanske var leverantörens fel. annars toppen !

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Kristoffer Kul att allt gick bra förutom då fel ombud. Jag skall kika på din order och se vad som gått snett från leverantören. Återkommer till dig via mail. Bra att du fått din keps och att det i övrigt var toppen. Daniel Kepsmagasinet

Patrik K
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Inga problem. Bra med snabb leverans av dom två kepsarna. Två saker skulle kunna vara bättre från mitt perspektiv: sajten och priset - men det är inget jag klagar på som så. Om priset hade varit lägre så hade jag definitivt 1) rekommenderat till andra 2) 100% återkommit nästa gång jag ska köpa en kepa. MEN, jag kommer förmodligen återkomma ändå - men hade dessa saker varit bättre så är jag 100 på att jag återkommit och rekommenderat.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Patrik Kul att du är nöjd med leveransen och kepsarna. Vi försöker hålla så bra priser vi kan och jobbar främst med rabattkoder till befintliga kunder. Så nu när du är kund och är med i vårt nyhetsbrev så kommer du få tillgång till rabattkoder när vi kör kampanjer. Det vi jobbar på vad gäller priser är prisvärda fraktalternativ och vi har idag lägsta gränsen för fri frakt vad vi vet samt så låga fraktpriser som möjligt vid lägre ordervärde än andra. Vi tar åt oss om priserna :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme...

Malcolm G

Segt att texten här måste vara minst 30 tecken. :(

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Malcom Tack för ditt svar :) Jäkligt kul ändå. Hoppas du var nöjd med kepsen. Tack för du tog dig tid att skriva 30 tecken :) Gjorde min dag i alla fall. Daniel Kepsmagasinet

Maria B
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Allt funkade bra och , leverans, betalning och kepsen var enl förväntan

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Maria Kul att allt funkade bra från köp till leverans samt att kepsen var som förväntat. Då är vi supernöjda också. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Frans O
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Smidigt och bra kommunikation.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Frans Kul att köp och leverans var smidigt :) Vi tycker att vi har en bra kommunikation med leveransbekräftelse med kollinummer mm så snart vi packat paketet klart och på väg till våra kunder. Tack för det och att du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Nicklas F
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bara bra. Snabb leverans bra utbud .

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Nicklas Kul att allt var toppen och att du gillar vårt utbud. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Per V
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Alltid snabb leverans och enligt beställning. Rekommenderas.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Per Kul att läsa. Genomgående verkar vara att våra leveranser fungerar som dom ska. Vi jobbar hårt med att skicka alla order inlagda innan 14.00 vardagar skall gå iväg samma dag. Hoppas innehållet var lika bra som leveransen var snabb :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Linda W
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Supersnabb leverans, fin vara, bra förpackat.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Linda Kul att allt var bra med leverans och förpackning. Vi hoppas givetvis att innehållet var lika bra :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Bengt C
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabbt och smidigt bra urval! Det kändes jättebra att handla sär

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Bengt Kul att du är nöjd med både vårt sortiment och snabbhet i leverans. Vi försöker vara så transparenta som möjligt med allt så kul att läsa för oss. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Pia N
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bra information, rimlig fraktkostnad och bra betalningsalternativ.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Pia Kul att du är nöjd med oss som butik och våra villkor med frakt och betalningsalternativ. Då är vi nöjda också :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Charles K
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Nice nice nice nice nice nice

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Charles Kul att läsa att allt är nice med oss, då är vi också nöjda :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Peter G
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Idag säljs glasögon framgångsrikt på nätet. Nyckeln är storleksangivelse på millimetern, samt att returer är gratis, man får prova bågar tills man blir nöjd. Kepsmagasinet arbetar tvärtom, vill att kunder ska chansa på fitten och tar ordentligt betalt för alla returer. Sinnessjukt. Eller är det i själva verket affärsidén ?

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Peter Det är ju bra att glasögon går bra att sälja på nätet med fasta mått och gratis returer. Vi har tyvärr inte den möjligheten då vi har tyg och ett huvud kan variera väldigt mycket samt att exempelvis en S/M keps från en leverantör inte har samma mått som en annan leverantörs S/M. Vi har en bra storleksguide var man kan få tips på hur man kan hitta sin storlek. Sedan är kepsar skrymmande och behöver skickas i större förpackningar än ett par glasögon och därav högre fraktkostnad för oss samt paketering. Vi tjänar...

Isak S

Snabb leverans, bra och enkelt förpackning. Smidigt! 🙏

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Isak Kul att leveransen var snabb och i rätt förpackning. Vi har en ny låda som vi kör som skall skydda och klara 1-3 kepsar i samma låda som vi gillar och kul att ni gillar den också. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Annika S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans. Bra förpackad vara.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Annika Kul att allt funkade med leveransen och att kepsen/arna kom fram snabbt. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Peter S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Enda butiken som har större storlekar

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Peter Kan vara så, det är vår affärside att ha så många storlekar som möjligt och då just större. Hoppas kepsen blev bra. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Annika S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Otroligt snabb leverans och enkelt att beställa!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Annika Kul att leveransen var snabb, vi skickar alltid ut alla order lagda innan klockan 14.00 samma arbetsdag/vardag. Hoppas du är nöjd med kepsen också. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Ulf Ö
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Äntligen ett ställe med kepsar i bra storlekar.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Ulf Kul, då har vi lyckats att nå dig med våra produkter. Storlekar är precis det vi jobbar med och vill ha allt från XS till XXXL. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

William S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Väldig snabb leverans samt äkta kvalitet på kepsarna, är sjukt nöjd med den kepsen jag har köpt och kommer garanterat beställa därifrån när det är dags för ny huvudbonad.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej William Kul att leveransen var snabb och att du är riktigt nöjd med din nya keps och välkommen tillbaka. Självklart säljer vi bara kvalitetskepsar :) Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme om oss Daniel Kepsmagasinet

Felicia H
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans och snygga kepsar! Kommer fram hela och fina pga bra förpackade ❤️

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Felicia Kul att leveransen gick fort som det skall göra och att du gillar din nya keps. Extra roligt att läsa att vår nya förpackning funkar som den ska. Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Nicklas N
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Äntligen kepsar med större storlekar!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Nicklas Eller hur! Är en av anledningarna varför vi startade Kepsmagasinet, stora kepsar saknas generellt. Vi är ständigt på jakt efter kepsar i större storlekar så håll utkik, kommer fler modeller. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel kepsmagasinet

Inger S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Gick smidigt att beställa och leveransen var snabb.. Jag hade inga andra förväntningar än på andra svenska företag. Vi köpte en Army keps till min man men tyckte vi missbedömt storleken. Skickade efter 2 nya i "rätt" storlek. 1 av de nya kepsarna användes ca 1 v men det visade sig att den nya kändes för liten. Ringde för att ställa lite frågor om returnering då jag slängt alla papper (dock ej i datorn). Blev väldigt trevligt och personligt bemött. Sände den andra i retur och beställde några korkinlägg till den större storleken....

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Inger Det var nog min kollega du pratade med och kul att du/ni fick hjälp. Vi brukar kunna lösa det mesta och även för er :) Returer går fort också, fixar dom så snart dom inkommer till oss och korkinlägg är riktigt bra när dom behövs. Välkommen tillbaka när ni har behov och tack för att du/ni tog er tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Ingemar B
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Har ganska stort huvud och är därmed lite begränsad när det gäller utbudet. Ringde upp Kepsmagasinet ang. storlek och om den aktuella modellen jag frågade om kanske töjer sig en aning. Kvinnan jag talade med tog min fråga på fullt allvar och kollade verkligen upp vad som gällde. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Kommer självfallet återkomma till Kepsmagasinet och även rekommendera företaget för vänner och bekanta. Utbudet av modeller och färger är ju enormt..

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Ingemar Det var min kollega du pratade med och vi försöker alltid att hjälpa så gott vi kan. Stora kepsar är en av anledningarna till att vi startade Kepsmagasinet. Självfallet är du välkommen tillbaka och kontakta oss gärna igen om du har fler frågor. Håll utkik, kommer flera nya modeller i stora storlekar i höst. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel kepsmagasinet

Victor V
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

En an dom snabbaste tjänsterna jag beställde och det tog inte många dagar innan jag fick dom beställde 3 kepsar och kommer beställa mer tack för att ni finns

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Victor Vad kul läsning, jag vi försöker hålla ett snabbt tempo på inkomna order och skickar samma dag om order inkommer innan 14.00. Vi har ju lagret i Sverige så då går det fort. Välkommen åter och tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Mariann S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Fin keps, snabb leverans återkommer gärna

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Mariann Fint att läsa att kepsen var fin och att leveransen var snabb. Du är så välkommen tillbaka och hojta till om det är något du undrar över. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Jonna S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans och smidig kommunikation. Nöjd son!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Jonna Kul att leveransen gick snabbt och att kommunikationen med vår kundtjänst funkade fint. Extra kul att sonen blev nöjd med sin nya keps :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Paula L
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans, bra produkt,så nöjd

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Paula Kul att du blev nöjd med allt :) Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme om oss Daniel Kepsmagasinet

Alexandra E
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans. Tydlig och bra info om sortimentet. Toppen!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Alexandra Tack för ditt omdöme och kul att leveransen gick fort. Verkligen kul också att se att du uppskattade att vi tagit oss tid att lägga in bra information och antar att du även sett vår storleksguide. Daniel Kepsmagasinet

Camilla G
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bra sortiment! Snabb leverans! Fina kepsar!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Camilla Kul att du är nöjd med vårt sortiment och fina kepsar. Leveransen är viktig för oss så kul att läsa att det fungerar. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Hanie Kepsmagasinet

Peter W
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Jättebra och fina kepsar och snabb leverans lätt att beställa och förstå storlekar mm

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Peter Vad kul att läsa att vår storleksguide är tydlig och förenklar när man är ute efter en ny keps. Också riktigt kul att leveransen fungerar och att du är nöjd med ditt köp. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Hanie Kepsmagasinet

Lisa J
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bra å snabb service! Surt med retur avgift. Annars toppen!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Lisa Kul att det gick fort och med bra service. Ja, returavgiften är tyvärr ett måste med dagens priser på frakt. Vi försöker att hjälpa våra kunder så mycket som möjligt och har samlat bland annat matnyttig information om storlekar mm i vår storleksguide. Hojta till om du saknar någon information eller annat så är vi tillgängliga. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Johanna M
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Nöjd 100% Fin keps, snabb kontakt och snabb leverans.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Johanna Kul att du blev nöjd med din keps och köp samt att leveransen gick snabbt. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Vidar F
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Jättesnabb leverans och bra sortiment. Lite billigare kepsar och mer rea än andra företag. Blev jättenöjd med min keps och hur snabbt allt gick

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Vidar Kul att allt funkade bra för dig. Ja, vi har ganska bra kampanjer just nu då lagret behövde bantas lite så passa på innan det tar slut. Bra också att leveransen gick snabbt. Vi skickar ju alla order lagda innan 14.00 vardagar samma dag med 1-2 dagars leveranstid Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Alice E
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Allt funkade som jag hoppats på. Som kund tänker jag rekommendera er. Mvh Torbjörn

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Torbjörn Kul att vi uppfyllde dina förväntningar och verkligen tacksamma för att du rekommenderar oss som butik. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Alfred K
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bra kvalitet och blixtsnabb leverans samt bra uppdateringar och info från start till mål!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Alfred Härlig att läsa :) Kul att du är nöjd och nöjd med allt omkring, då är vi supernöjda. Tack Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Stefan K

Helt okej,snabba leveranser. Mycket nöjd

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Stefan Kul att du är nöjd och att leveransen gick fort. Hoppas innehållet var lika bra :) Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Karin Ö
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Otroligt snabb leverans, redan nästa dag. Fina gubbkepsar, nöjd make

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Karin Kul att läsa, då fungerar det som tänkt. Vi skickar alltid alla order lagda innan 14.00 vardagar samma dag. Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Lars B
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Enkelt att beställa, snabb leverans och bra kvalité.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Lars Kul att du är nöjd med vår butik och att leveransen gick smort. Bästa är att du tycker din nya keps(ar) är av bra kvalité :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Viveka H
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb och enkel beställning, bra pris och snabb leverans!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Viveka Kul att du är nöjd med vår butik och priserna, plus i kanten är när leveransen fungerar felfritt. Order innan 14.00 vardagar skickas samma dag från vårt egna lager i sverige. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Sigbritt G
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans, men otur att gubbkepsen var alldelens för stor. Väntar på en ny vi skickat efter å hoppas att den passar!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Sigbritt Kul att leveransen gick snabbt och modellen är rätt. Så snart vi får in returen så justeras den omgående. Kolla gärna vår storleksguide om det är några frågor eller fråga oss. Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Thomas Å
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Jag fick en keps som uppfyller de krav som jag hoppas på satt som en smeck Väldigt prisvärd så jag kommer handla vidare hos er när jag behöver en ny

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Thomas Riktigt kul att höra, bästa är när kepsen sitter som en "smeck" :) Välkommen tillbaka när det är dags för en ny. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Jonas S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Smidig webbsida. Lätt att söka, sorters, jämföra produkter. Extremt snabb leverans. Väl paketerat. Överlag mycket nöjd! Rekommenderas

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Jonas Kul att läsa! Det är precis det vi strävar efter att ha en lätt butik med snabba leveranser. Väl paketerat och sortiment är också något vi jobbar hårt med. Vi skickar alltid alla order samma dag innan klockan 14.00 och våra fraktalternativ är 1-2 dagar så rikgit kul att läsa att det fungerar. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Hanie Kepsmagasinet

Abdisalan O
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Kepsen är otroligt bra, men priset är lite för dyr uppskattas om man kan få rabatter nån gång så kan ha råd att köpa flera😊

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Abdislalan Kul att du är nöjd med din keps. Ja, priserna har gått upp det senaste men vi ser att det verkar som om att vi inte får några direkt fler prishöjningar det närmsta. Många av våra kepsar köps in i Euro också och vi hoppas att den svenska kronan stärks inom kort för då sänks priserna på några av våra varumärken. Håll utkik via vårt nyhetsbrev var du kan få unika rabattkoder då och då. Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Britt-Inger D
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Jag är lika nöjd den här gången som alla tidigare gånger. Mina fina kepsar kommer snabbt hem till dörren. Jag köper snart en till.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Britt-Inger Välkommen tillbaka igen :) Riktigt kul att du är lika nöjd varje gång du handlar av oss. Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Christer S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bra produkter, snabba leveranser.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Christer Kul att du är nöjd med vårt urval av kepsar och mössor. Snabba leveranser är vi bra på och riktigt kul att läsa att det även fungerar i verkligheten, Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Minoo T
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb frakt och kepsen var som jag förväntade mig :)

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Vad bra att leveransen gick fort och kepsen blev som förväntat :) Vi skickar alltid alla order lagda innan 14.00 vardagar samma dag och med lager i Sverige. Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme Hanie Kepsmagasinet

Nicholas H
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Smidigt och snabbt bra urval bra hemsida

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Nicholas Kul att läsa att du är nöjd med vår butik och urval. Vi skickar alltid samma vardag om order läggs innan 14.00 och allt finns i lager som syns i butiken :) Hoppas kepsen blev perfekt inför sommaren. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Roger L
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Köpte en keps, mycket nöjd över produkten, supersnabb leverans

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Roger Kul att du är nöjd med både kepsen och med hur vi hanterade din order :) Superkul Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Leo B

Bara bra. Snabbt och lätt. En bra köpupplevelse helt enkelt

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Kul att allt gick smidigt och att du fick en bra köpupplevelse. Är du nöjd är vi nöjda. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Hanie Kepsmagasinet

Filtrera omdömen