Byggify AB

Byggify AB

byggify.se
  • BadgeTwoYears

Vi erbjuder totalentreprenad inom badrumsbyggnation samt totalrenovering av bostäder & villor. Vi strävar alltid efter att leverera god kvalitét och toppservice till våra kunder som väljer att anlita oss. Genom god kommunikation, kompetens och rätt planering löser vi ditt drömprojekt! Vårt mål är att ni som kund alltid kan känna...

26 omdömen om Byggify AB

Haydeh B
Skrev om Byggify AB

En fantastiskt utfört arbete och respektfullt bemötande, med högst omtanke och respekt både till oss som person men även till miljön! Arbetet gick väldigt smidigt och vi är mycket nöjda och rekommenderar starkt Byggify AB!

Svar från Byggify AB

Hej Haydeh, Tack för ert fina omdöme och tack för förtroendet!

Faegheh B
Skrev om Byggify AB

Mycket skicklig, kompetent och serviceinriktad firma! De har renoverat vårt kök och målat vardagsrummet. Det ser helt fantastiskt ut och vi är jätte nöjda!

Svar från Byggify AB

Hej Faegheh, Stort tack för ert fina omdöme och förtroende!

Robert B
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Väldigt kunnig och serviceinriktad arbetsledare som var delaktig från offert till slutbesiktning. Bara goda vitsord. Vi blev väldigt nöjda och känner oss trygga med utfört arbete. Punktliga och hjälpsamma. Rekommenderas varmt.

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Hej Robert, Tack för ert omdöme. Nöjet har varit på vår sida! Önskar er & familjen en trevlig helg. Hälsningar, Sebastian

Nivardo S
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Har använt mig av keramikfokus i Väst 2 ggr. De hade hand om en totalrenovering i min lägenhet, från badrum, kök till vardagsrummet och allt blev bättre än förväntat. När jag köpte hus i somras så var det dags för renovering igen och valet var enkelt. De renovera även detta med gott resultat. De hantera allt proffsigt och höll lovad tidsplan. Super nöjd helt enkelt och kan varmt rekommendera.

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Hej Nivardo, Tack för ert fina omdöme. Alltid ett nöje att hjälpa er! Ha en trevlig jul med familjen så hörs vi framöver.

Patrick P
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Vi blev alltid bemöta med respekt och lyhördhet under hela renoveringsprocessen av våra badrum. Alla involverade i renovering gjorde ett utmärkt arbete vilket var vad vi förväntade oss från dag ett.

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Hej Patrick, Tack för ert omdöme. Hoppas ni kommer trivas med era nya badrum :)

Simon Aron Ragnar B
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Kundupplevelsen man får när man anlitar Keramikfokus är inte som hos andra, snabba svar och bra bemötande under hela processen. Rekommenderar varmt andra att anlita Keramikfokus då dom verkligen bryr sig om sina kunder och slutresultatet

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Stort tack Simon för ert fina omdöme!

Nils B
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Anlitade Keramikifokus för både vår tvättstuga och badrum. Vi var inga lätta kunder då vi önskade en del special lösningar med inbyggda nischer med belysning, inbyggda spegel skåp även flertalet olika kakel plattor med mönster anpassning. Sebastian och teamet löste detta galant, helt enligt offret och tidsplan. Ser fram emot framtiden då fler projekt väntar. Ses snart igen Sebastian !

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Tack Nils för förtroendet och ert fina omdöme. Vi ses på framtida projekt ! :)

Saman F
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Mycket god service och lösningsorienterad personal. Jag är jättenöjd med resultatet!

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Hej Saman, Stort tack för omdömet. Kul att läsa. Hoppas ni kommer trivas med ert nya attefallshus!

Niclas H
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Mycket bra bemötande och proffsigt utfört jobb vid omläggning av klinkersplattor på altan.

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Hej Niclas, Stort tack för omdömet. Alltid ett nöje!

Anders Q
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Andra gången vi anlitar samma firma för renoveringsjobb. Bra och smidig kontakt med projektledaren, löste alla oklarheter och funderingar innan arbetet satte igång och hantverkarna jobbade på bra och slutresultatet blev precis som vi tänkt oss. Dock som alltid lite smågrejer på vägen när andra, externa hantverkare ska synkas in i processen.

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Hej Anders, Stort tack för ert omdöme och förtroende. Lycka till med resterande projekt!

Kristina O
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Sebastian är en Toppenkille som gjorde ettToppenjobb

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Tack snälla Kristina! Hoppas ni njuter av balkongen och att ni får en fortsatt skön sommar. Hälsa även så gott till Janne!

Alexander S
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Superbra och professionellt hela vägen. Så nöjd med resultatet!👌🏻

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Stort tack för förtroendet och erat omdöme! :)

Hyr65plus A

Bra på alla sätt! Punktligt , noggrant utfört Jättenöjd 👍

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Stort tack för förtroendet och erat omdöme! :)

Maria W
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Trevlig och duktig. Vi har fått ett jättefint badrum!

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Stort tack för förtroendet och erat fina omdöme :) Hoppas ni njuter av ert fina hemma-spa!

Simon A
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Sebastian är extremt tillmötesgående, flexibel och enkel att arbeta med! Arbetet utfördes inom överenskommen tidsplan med ett fantastiskt resultat, och ett par oväntade saker som uppkom löstes utan konstigheter på ett väldigt smidigt sätt. Vi kommer absolut att anlita Keramikfokus i Väst igen för framtida projekt!

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Tack snälla för erat fina omdöme! Det värmer :)

Ewa S
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Förutom att de gjort ett jättesnyggt och proffsigt arbete, så blev jag alltid vänligt, artigt och omtänksamt bemött. Mycket hög servicekänsla. Tack Edvin för rekommendationen av Keramikfokus i Väst! De höll en hög klass igenom hela processen. Verkligen skönt att känna att man var i trygga händer!

ERIK N
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Sebastian kaklade vårat kök och vi blev jättenöjda. Han har ett gott öga för detaljer och var väldigt kommunikativ och punktlig. Kan varmt rekommendera keramikfokus!!

Emma B
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Jag fick tips om Keramikfokus via en kakelfirma och efter ett möte med Sebastian så erhöll jag en offert på en total makeover av mitt badrum. Jobbet kunde starta inom några veckor och nu har jag ett fantastiskt fint badrum, som blev ännu bättre än vad jag förväntade mig. Tack Sebastian för alla tips och lösningar/ Emma

Arash K
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Jag helrenoverade badrummet med hjälp av Sebastian på Keramikfokus med ett fantastiskt resultat. Det började med en riktigt proffsig offert med tydlig information om vad som skulle göras och vad det skulle kosta. Det gick fort att få arbetet klart utan något slarv. VVS och EL kom när de behövdes i processen. Tack killar för arbetet.

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Tack för ert fina omdöme! Kul att läsa :) Önskar er & familjen fin sommar!

Britt M
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Professionell i alla lägen. Snygga jobb

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Hej Britt- Marie, Tack för ditt omdöme :)

Amanda L
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Superfint resultat och mycket trevligt bemötande under processen!

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Tack för ert omdöme! Önskar er en fin vår :)

Emma U
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Vi är mycket nöjda med renoveringen av vår tvättstuga! Allt från tips, genomförande och slutresultat är proffsigt hanterat.

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Fint att läsa! Tack för ert omdöme. Önskar er en fin vår.

Andreas S
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Vi tycker att "Keramikfokus i väst" lyssnade noga på våra tankar kring renoveringen, tog ansvar för att säkerställa en hög kvalitet på arbetet samt var noggranna med att hålla sig till uttalad budget alt. förmedla vilka alternativ som skulle medföra högre kostnader. Ett projekt kommer alltid med utmaningar och går sällan felfritt och det är väldigt viktigt med en tydlig dialog. Det tycker vi att vi kunnat ha med Keramikfokus i Väst. De försedde oss även med rätta intyg efter slutfört arbete och rapporterade in ev.avdrag...

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Hej Andreas, Tack för ert fina omdöme. Önskar er en fortsatt härlig vecka!

Catharina A
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Väldigt bra bemötande o fick förklarat hur dom skulle gå tillväga med jobbet. Var lätt o få tag på Sebastian vid frågor under arbetets gång. Vi gjorde om en gammal toa . Klinker på golv o målade väggar.

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Hej Catharina! Det gläder oss att läsa :) Tack för ert fina omdöme!

Sara G
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Sebastian var trevlig och tillmötesgående direkt vid kontakt. Han kom hem till oss och hjälpte oss med tips och råd gällande hur vi kunde renovera våran tvättstuga. Jobbet utfördes snabbt och enligt tidsplan. Under tiden de renoverade var det enkelt och smidigt att kontakta Sebastian. Vi är väldigt nöjda.

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Hej Sara. Tack för ert fina omdöme!

Mikael J
Skrev om Keramikfokus i Väst AB

Oerhört bra bemötande, ordning och reda. Allt var klart på utsatt tid och inga tillkommande kostnader. Ett gediget utfört arbete, väldigt nöjd med resultatet. Kan varmt rekommendera Keramikfokus i Väst AB för dessa arbeten. Vi totalrenoverade ett badrum under hösten 2021, allt nytt.

Svar från Keramikfokus i Väst AB

Hej Mikael, Tack för ert fina omdöme. Väldigt kul att läsa :)