Kicks Kosmetikkedjan AB

Läs vad 4 kunder tycker om Kicks Kosmetikkedjan AB

• Gertrud M

2019-03-02

Gertrud M skrev om Kicks Kosmetikkedjan AB
    Handlade två dyra dofter varav en skulle bli födelsedagspresent och man utlovade 2-5 arbetsdagars leverans / så blev det inte utan ordern gjordes den 20 februari och idag är det den 2mars och fortfarande inga dofter. Är guldmedlem men kommer inte att handla mer när man inte tar sitt ansvar om leverans. Riktigt usel behandling av mitt ärende trots telefonkontakt Läs mer
  • Ami H

2008-02-15

Ami H skrev om Kicks Kosmetikkedjan AB
    Jag gillar Kicks, eller egentligen ska jag säga att jag gillade Kicks i Norrköping. Det är ett stort och brett sortiment av diverse kosmetika, hudprodukter och nagelvård. Dessutom med en kunnig och trevlig personal. I malmö däremot känner jag mig mest obekväm, det är i stort sett samma utbud, men personalen är trist och oengagerad. Läs mer
  • Anya L

2008-02-06

Anya L skrev om Kicks Kosmetikkedjan AB
    Kicks är väldigt olika beroende på vilken butik man går till. De har oftast ett bra sortiment och säljer ett av mina favoritmärken Nouba men de har även mycket annat som inte är särskilt bra.
    Personligen hade jag aldrig fått för mig att köpa hud eller hårvårdsprodukter p.g.a de ingredienser som de innehåller.
    På detta Kicks har jag inte fått särskilt bra hjälp, personalen vet inte riktigt vad de ska rekommendera eller så håller de sig bara till ett märke. När jag frågade personalen om Nouba var djurtestat sa hon dessutom att inget i butiken var djurtestat (vilket jag, med all säkerhet vet att de flesta produkter är). Det tycker jag iaf inte är acceptabelt! Läs mer
  • Kerstin A

2008-01-24

Kerstin A skrev om Kicks Kosmetikkedjan AB
    Är du en person som gillar det lilla extra? Få erbjudande? Få gratis produkter i påsen när du handlat? Gå på klubbkvällar? Bli sminkad? Då, har du kommit rätt. Kicks är butiken som har det där lilla extra.
    Först och främst en kompetent personal som ser vad just du behöver alltifrån sminktips till vilken kräm är bra för din hud. Du blir alltid bemött på ett trevligt sätt där de kommer fram till dig som kund och frågar vänligt om du behöver hjälp. Eller om du ber om hjälp får du den direkt
    Själv har jag även deras klubbkort då du får hem deras tidning och erbjudande. Du samlar dessutom poäng för vid varje köptillfälle och får ut en bonuscheck när du kommit upp i en viss poäng.
    Ett välsorterat sortiment finns i denna butik.
    Jag ger 5/5 recos Läs mer
    Johanna L gillar detta