Kirokliniken Ekerö

kirokliniken.se
  • BadgeTwoYears
Llama 08-744 44 44 Compartir

About company

Varmt välkommen till Kirokliniken Ekerö Alla våra kiropraktorer är legitimerade och godkända av socialstyrelsen och har över 20 års erfarenhet. Hos oss på Kirokliniken Ekerö får du hjälp med: - Ryggskott - Ischias -Låsningar / Subluxationer - Diskbråck - Nackspärr - Spänningshuvudvärk - Ryggproblem i samband med graviditet. Välkommen till Kirokliniken Ekerö

69 omdömen om Kirokliniken Ekerö

Julia N
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Fick tid snabbt och bra kiropraktor med god kunskap!

Thérèse M
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Alltid trevliga när man ringer. Lätt att få tid när jag behöver.

Gunilla R
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Mkt professionella kiropraktorer med ett holistiskt tänkande, dessutom otroligt trevliga och tillmötesgående!!

Emma D
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Trevligt och mycket bra hjälp med både korrigering och tips för att underhålla och förebygga. Rekommenderas!

Lotta W
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Jag är mycket nöjd! Jag får fint bemötande, bra behandling, bra information, bra råd och övningar att göra hemma. Rekommenderar Kirokliniken till 100%!

Margareta P
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Mycket bra bemötande Behandlingen motsvarade mina förväntningar men mitt problem fick lösas på annat sätt Upplevelsen av behandlingen av kiropraktor positiv

Jonny B
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Målmedveten riktar in sig på mitt problem

Stefan Thorson Q
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Glatt bemött med empati Förväntningar att bli bra i ryggen med information och behandling betydande förbättring. Information om ryggens funktion och åtgärder för att underlätta ryggens påfrestningar.

Maria B
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Ett bra och proffsigt bemötande. Fick hjälp för mina besvär.

Jaak T
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Helena är den bästa massör jag någonsin har blivit behandlad av. Glad, trevlig och fantastisk duktig. När jag gick hos Ulrica (som jag p.g.a. min sjukdom inte träffar för tillfället) får samma betyg. Glad, trevlig och fantastisk duktig. TACK till hela företegat. Jaak

Victoria Nina Cecilia Margaretha V
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Alltid lika proffsigt bemötande och har fått bra hjälp varje gng.

Sofia E
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Fint bemötande och superbra hjälp

Elisabeth B
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Trevligt bemötande och kunnig personal

Stefan S
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Personligt bemötande och proffsigt utförande!

Per H
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Bokade akuttid direkt via hemsidan. Första gången på Ekerö då jag brukar gå till kliniken i Liljeholmen. Härliga lokaler i lugn miljö.. Fick hjälp ! Som alltid bra och kunnigt bemötande. Kan varmt rekommenderas

Erik S
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Trevligt bemötande och bra resultat.

Björn M
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Den behandling jag fått på Kirokliniken har givit mig positiva resultat, framförallt bättre rörlighet och balans. Extra bonus ett trevligt och respektfullt bemötande.

Joris Frans F
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Mycket trevligt bemötande hög kompetens och intresserad av att hjälpa till.

Cecilia W
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Varmt och personligt mottagande, proffsig och kunnig personal!

Ylva W
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Har blivit väldigt trevligt bemött både av kiropraktorn och receptionisten. Lätt att boka/ boka om tider. Har fått bra hjälp med min rygg.

Staffan L
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Jag blev väl bemött och fick den ryggbehandling jag behövde.

Athanasios D
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Bra Bemötande och mycket bra service Mycket finna lokaler Fick hjälp med låsningar jag hade efter en fallolycka

Johan D
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Jag har fått en otrolig hjälp med min rygg

Maria R
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Min kropp har gradvis blivit bättre efter varje behandling. Alltid lika nöjd när jag går därifrån.

Gunilla P
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Det ingår ett långsiktigt tänk och inte bara en quickfix

Karin B
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Tryggt och personligt bemötande. Rekommenderas!

Torgny B
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Bra bemötande och jag har fått hjälp med mina besvär.

Mats Olov I
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Fick snabbt tid, bra genomgång och en plan för uppföljning men framförallt blev jag nästan bra bara efter 2ggr!

Monica Catharina R
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Jag har blivit mycket trevligt bemött av Jesse James, som är den jag har träffat och fått behandling av på Kirokliniken. Jag har problem med höger sida av min rygg som gör gör ont. Jag har fått behandling och goda råd av honom, bl.a annat att jag inte ska sitta för mycket utan ta promenader bl.a och också tips om rörelser att göra. Jag är jättenöjd! Hälsningar Monica Catharina.

Jessica M
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Bra bemötande för både kropp och knopp. Kirokliniken är väldigt flexibla med tider, det finns nästan alltid en möjlighet att klämma in en tid på kort varsel samt även möjlighet att ändra en redan bokad tid. Bra och proffsig behandling som ger effekt. Absolut nöjd.

Cecilia B
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Helt fabtastiskt kunnig, bra och trevlig kiropraktor. Rekommenderas väldigt varmt!

Susanna T
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Så bra, proffsigt och serviceinriktade. Toppbetyg

Stefan N
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Kunniga trevliga hjälpsamma. På alla sätt känns det tryggt att besöka kliniken

Moa S
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Alltid proffsigt bemött, fått snabb hjälp som hjälper mig. Varm lokal.

Thérèse M
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Jag har fått bra bemötande och adekvat behandling. Jag gick dit för att en kiropraktor skulle lösa upp låsningar i ryggen vilket hon gjorde på ett bra och tillitsfullt sätt.

Kenny B
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Professionell och omhändertagande klinik med genuint intresse för kunden och dess symptom. Fräsch lokal och gjorde jobbet bra.

Alexandra E
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Jag har bara positiva upplevelser från mina besök hos kirokliniken. Jag har fått bra behandling av min onda rygg och nacke.

Barkarby wellness kiropraktik
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Super bra och har en holistic tänkande

Henrik T
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Trevlig bemötande och kunnig personal

Rickard L
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Jag kan varmt rekommendera den här kliniken!

Lotta W

Bra bemötande Bra behandling Lätt att få tider

Stefan L
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Mycket professionellt och trevligt bemötande, har hjälpt mig med mitt ryggskott. Kan varmt rekommenderas. Mvh Stefan

Hanne N
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Härligt, trevligt och proffsigt bemötande. Rekommenderas starkt!

Magnus E
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Personligt bemötande och proffessionellt utövande!

Tina S

Bra och professionellt bemötande

Silvia G
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Jag blev bemött somm alltid, med professionalism och kunskap samt omtanke och glädje.

Mikael Jean Per V
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Super bra bemötande, mycket kunnig och lätt att förklara allt. Företaget levde upp över mina förväntningar. Kiropraktor

Annbritt O
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Jag blev mycket väl bemött och omhändertagen.

Stefan S
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Lugn och skön miljö, profsigt arbete.

Åke R
Escribió sobre Kirokliniken Ekerö

Kunnig och trevlig jag kan rekommendera till andra