Alla kategorier Hotell Skåne Simrishamn Kiviks Bed & Breakfast KB

Björkvägen 9, 277 31 Kivik — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Kiviks Bed & Breakfast KB

• Karin H
    Karin H skrev om Kiviks Bed & Breakfast KB
    Att Kaptenshuset hette Kivivks B&B är nog inte så känt och därför svårt att hitta här på reco. Det är betydligt lättare att hitta detta trevliga ställe i verkligheten

För de som varit i Kivik så är det den gamla (lite sunkiga) puben och gatuköket vid stora vägen som gjorts om till ett mycket trevligt B&B. Namnet Kaptenshuset har en annan historia än byggnaden. Den får man i receptionen.

Snygg och rent, bra gemensamma utrymme och bra frukost. Förutom detta uppskattar jag deras flexibilitet när man behöver komma och lämna på "konstiga tider". Är man där utanför säsong får man dessutom extra uppassning och huset värms upp även om man är de enda gästerna.

Jag kan bara önska innehavarna, kivikstösen och malmöpågen, all lycka och många gäster, för de är de värda!

Eftersom det heter Kaptenshuset och de inte hamnar så högt när man söker på Kiviks Bed & Breakfast KB så lägger jag in länken till deras hemsida http://www.kaptenshuset.se
    Janne J gillar detta

Björkvägen 9, 277 31 Kivik