Alla kategorier Sporthall Stockholms län Nacka Klätterverket AB

Järnvägsgatan 7, 131 54 Nacka — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Klätterverket AB

• hanna m
    hanna m skrev om Klätterverket AB
    Varje gång jag har varit där har personalen varit sanslöst dryg. Första gången jag klättrade och skulle gå prova på kurs (nu snackar vi tio år sedan) stod bara killen och totalignorerade mig. Fick vråla till mig hans uppmärksamhet, för jag skulle hyra skor annars hade jag med glädje gått in gratis. Slött oxh drygt gav han mig skorna. Givetvis började jag klättra på andra ställen efter det.

Återvände sedan 3 år senare: precis samma sak!

Sedan ytterligare 2 år efter det, dryg och nonchalant personal då igen. Rena vip-klubben på stureplan-vibben.

Testade förra året, men de var lika slappa som vanligt. TUMMEN NER!!
  • Emil L
    Emil L skrev om Klätterverket AB
    Gillar Klätterverket starkt! Just nu kan man köpa 2-timmars kurs för 140 kr istället för 330 kr. Finns på www.gruppi.se
  • Thomas .
    Thomas . skrev om Klätterverket AB
    Luktar gammal gymnastiksal, riktigt usla på att uppdatera ledbeskrivningarna och har ibland lite läskigt slitna rep. MEN! Urtrevlig och hjälpsam personal. Stockholms bästa priser på kurser och klättring och en helt ENORM ledklättervägg med grymt överhäng.
    Slitet men charmigt. Liten butik med det nödvändigaste. Väldigt mycket "klättergym"
  • erik h
    erik h skrev om Klätterverket AB
    Kul klättring på fina leder. Bästa tränings stället

Järnvägsgatan 7, 131 54 Nacka