Klicka Hundcenter Stockholm AB

4.4

14 omdömen om Klicka Hundcenter Stockholm AB

Johanna N
Skrev om Klicka Hundcenter Stockholm AB

Vi har använt Klicka i mer än ett år för vår hund och är supernöjda! Vår hund Crosbie blir jätteglad när hennes hundrastare Sara kommer och hämtar henne för den dagliga promenaden. All personal är väldigt professionell, kunnig, lugn och framförallt hundälskande. Varje dag får vi en kort rapport om hur dagen varit och en gång i månaden får vi en längre rapport med information om vad de gjort den månaden och med fina bilder på Crosbie och hennes hundkompisar. Vi blir alltid proffsigt bemötta och skulle det någon gång vara...

Claudia R
Skrev om Klicka Hundcenter Stockholm AB

Jag är supernöjd med samarbetet med klicka. Det bryr sig verkligen om hundarna.

Jenny M
Skrev om Klicka Hundcenter Stockholm AB

Så duktiga och professionella. Jag känner mig trygg då Klicka går ut med vår hund. Rekommenderas till alla hundägare!

Ted Ö
Skrev om Klicka Hundcenter Stockholm AB

Otroligt hjälpsam, vänlig och hundälskande personal. De är kunniga och de gör sitt bästa för att ta hand om era hundar. Ett företag jag rekommenderar och litar på med en trygg plats för er hund!

Helena L
Skrev om Klicka Hundcenter Stockholm AB

Klicka har rastat mina två hundrar sedan i somras. Min enda hund är väldigt osäker och utåtagerande så jag var osäker på hur det skulle fungera, men vår hundrastare är fantastisk och Klicka har verkligen ansträngt sig för att skola in hundarna i sin takt och anpassat promenaderna efter dem. Den osäkra hunden har blivit tryggare. Vi blir meddelade i god tid om vår rastare behöver vara ledig och det kommer en vikarie. Det är också alltid lätt att kommunicera med och få snabbt svar från dem. Jag kunde inte vara nöjdare!

Lars Emanuel G
Skrev om Klicka Hundcenter Stockholm AB

Vi har varit kunder i 3,5 år och är mycket nöjda med Klicka. De rastare vi har haft har samtliga varit väldigt proffsiga, engagerade och tagit väl hand om vår hund. Vårt intryck är att alla anställda är genuina hundmänniskor, och vi rekommenderar dem varmt.

Christina L
Skrev om Klicka Hundcenter Stockholm AB

Klicka tar otroligt väl hand om vår hund, är måna om att få allas vardag att funka. När vår vän var skadad ändrade de hela schemat för hans skull.

Elisabeth v
Skrev om Klicka Hundcenter Stockholm AB

Vi har haft Klicka i 4,5 år och har mycket positiva erfarenheter! Proffsig personal som tar hand om hundarna på bästa sätt. Utöver själva promenaderna så aktiveras hundarna med olika aktiviteter. Varje dag skriver vår doggywalker upp tid för hämtning och lämning samt en anteckning hur dagen varit. Vår Albus älskar sin doggywalker och vet mycket väl när det är dags för henne att dyka upp. Vi är mycket nöjda och rekommenderar dom varmt!

Caroline S
Skrev om Klicka Hundcenter Stockholm AB

Började anlita klicka vid enstaka tillfällen under min studietid och fick alltid hjälp de dagar jag önskade. Efter studierna fick jag snabbt en plats för min lilla kille på heltid och jag är jättenöjd. Personalen är trevlig och engagerad och min hund blir så glad när han ska få gå ut med sitt kompisgäng. Älskar att hundarna aktiveras mycket under promenaderna med olika övningar så att de också blir mentalt stimulerade. Det märks att min lilla kille mår bra efter en dag med Klickagänget. Även tummen upp för att ni ger oss inblick i ert arbete med hundarna i era månadsrapporter.

Pier michael T
Skrev om Klicka Hundcenter Stockholm AB

Klicka har tagit hand om min golden i 4 år och Klicka har varit proffsig, alltid redo att hjälpa i nöden, underbara och motiverad personal. Kan varmt rekommendera Klicka. Era bästa fyrbenta vänner är i trygga och proffsiga händer..keep up the great job!

Emma Cecilia Å
Skrev om Klicka Hundcenter Stockholm AB

Otroligt bra hundrastera. Vi kunde inte vara mer nöjda. Vi har testat både hunddagis och andra hundrastare i Stockholmsområdet, och Klicka Hundcenter har varit det bästa. Personalen är väldigt trevlig, och min hund blir alltid superglad när han blir upphämtad. Om det blir ändring av tid för promenad eller hundrastare informerar dem alltid via sms samma dag. I slutet av varje måndag får vi en uppdatering om hundgruppen, och titt som tätt kan det dyka upp ett härligt sms med bilder från dagens promenad. Både matte/husse och hund kunde inte bli mer nöjda! :)

Emilia Ö
Skrev om Klicka Hundcenter Stockholm AB

Engagerad personal - om du upplever ett problem tveka inte att kontakta adminteamet så löser de det så bra de bara kan.

Nathalie B
Skrev om Klicka Hundcenter Stockholm AB

Funderar du på att anställa dogwalker, vad du än gör välj inte klicka Hundcenter. Allt låter så bra i början när man skriver avtal ”Du kommer bli informerad om hund grupperna ändras, om personal ändras, om schemat ändras”. Det är i princip bullshit. Man får aldrig någon info utan får reda på allt via villovägar. Om du har bestämt med dom att dina hundar ska få komma ut mellan11-12 och dom efter en tid byter det till 13, men till och med dyker upp 14.00 UTAN att informera om den stora ändringen, är något riktigt fel....

Jenny S
Skrev om Klicka Hundcenter Stockholm AB

Vid olika syn på vad som ska faktureras tvingar Klicka mig att betala genom att hota med inkasso. Jag skulle tänka mig för innan jag anlitar Klicka även om allt känns proffsigt till en början. Jag kan verkligen inte rekommendera Klicka hundcenter.