KLICKPROFIL

Snittbetyg
4.8
Ring 08-408 321 71 Dela

Om företaget

Välkommen till KLICKPROFIL, din ledande leverantör av tryck på textilier och profilreklam i Sverige. Vi är inte som alla andra profilleverantörer - vi är en affärsbyrå som brinner för att hjälpa dig att bygga och stärka ditt varumärke på rätt sätt. Vi förstår vikten av att kommunicera dina värdeord till marknaden vid rätt tillfälle....

12 omdömen om KLICKPROFIL

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 12 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Åsa E
Skrev om KLICKPROFIL

Snabbt bemötande och återkoppling.

Marcus L

Personlig service från Andreas! Bra kvalitet på tröjorna vi fick

Robert B
Skrev om KLICKPROFIL

Snabb återkoppling och hantering kring korrekturet. Tröjorna var till och med i bättre kvalitet än vad jag förväntade mig för det priset!

Printz C
Skrev om KLICKPROFIL

Fint showroom, bra kommunikation under beställning, snabb leverans och bra kvalitét.

Taskboomer A
Skrev om KLICKPROFIL

Snabb återkoppling och leverans! Bra material på pennorna vi beställde 👍

Landelin H
Skrev om KLICKPROFIL

Jättefina produkter och bra kundbemötande :)

Södergren M
Skrev om KLICKPROFIL

jättebra kontakt och bemötande av företaget, men leveransen skulle ha kommit igår mellan 11.30-15.30 men kom inte, inget meddelande, därför dras betyget ner

Svar från KLICKPROFIL

Hej! Tack för ditt omdöme! Jag kan se att leveransen är ute på bil med vår leveranspartner UPS och ska komma idag. Hoppas ni blir nöjda med era produkter från oss :) /KlickProfil

Grujucic M
Skrev om KLICKPROFIL

Snabbt,smidigt och proffsigt. Vi var nöjda med allt.

Jean C

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Psykiatri S
Skrev om KLICKPROFIL

Proffsigt bemötande där jag som kund fick bra hjälp att hitta rätt bland samtliga produkter

Robert U
Skrev om KLICKPROFIL

Grym service, även för oss små företagare. Bra kvalite på produkterna och säljarna hjälper till och skräddarsyr din beställning. Top 10/10

Kajsa E
Skrev om KLICKPROFIL

Klick profil är snabba, proffsiga och har stort urval av produkter.

Filtrera omdömen