KLICKPROFIL

KLICKPROFIL

www.klickprofil.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till KLICKPROFIL, din ledande leverantör av tryck på textilier och profilreklam i Sverige. Vi är inte som alla andra profilleverantörer - vi är en affärsbyrå som brinner för att hjälpa dig att bygga och stärka ditt varumärke på rätt sätt. Vi förstår vikten av att kommunicera dina värdeord till marknaden vid rätt tillfälle....

28 omdömen om KLICKPROFIL

Marcelin M
Skrev om KLICKPROFIL

Bemötande var positiv. Jag har fortfarande inte fått min beställning så jag väntar och ser. Men än så länge tycker jag att det är ok.

Andersson E
Skrev om KLICKPROFIL

Fick den vara jag förväntade mig

Molcap A

Super professionella och deras service är verkligen 10/10

Anzelius T
Skrev om KLICKPROFIL

Verkligen bra och flexibla upplagor, bra priser och klockrena leveranser.

Svar från KLICKPROFIL

Tack för en fin recension. Hoppas sadelskydden kommer väl till användning!

Jenny
Skrev om KLICKPROFIL

Vi tycker Klickprofil håller vad dem lovar. En rak, hjälpsam och trevlig kommunikation. Allt löser sig! Den inställningen gillar vi.

Svar från KLICKPROFIL

Tack Jenny för recensionen. Vi hoppas "snutblocken" är uppskattade.

Anvegård M
Skrev om KLICKPROFIL

Snabbt leverans och enkel beställning!

Svar från KLICKPROFIL

Tack för recensionen och hoppas muggarna kommer väl till användning!

Daniel S
Skrev om KLICKPROFIL

Bra service och bra produkter! Mycket nöjd

Svar från KLICKPROFIL

Tack Daniel för en fin recension!

Daniela E
Skrev om KLICKPROFIL

Allt gick som jag förväntde mig. riktigt bra bemötande

Svar från KLICKPROFIL

Tack Daniela för en fin recension! Hör av dig om det är några frågor kring era produkter eller lager av tryck.

Pelle S
Skrev om KLICKPROFIL

Bra råd, tips och hjälp. Från tanke till produkt i hand gick det väldigt snabbt. Vi är väldigt nöjda!

Svar från KLICKPROFIL

Tack Pelle för en fin recension! Hoppas tröjorna uppskattades av alla som ska använda dem.

Karström K
Skrev om KLICKPROFIL

Beställde 100 förkläden, snabb och enkel hantering. Postorder strulade med hemleverans men det rår inte klickprofil för

Svar från KLICKPROFIL

Tack för recensionen! Vid nästa order försöker vi använda DHL istället som generellt är lite mer "ihärdiga" med att komma in i portar för leveransen.

Emma H
Skrev om KLICKPROFIL

Professionellt och serviceinriktat bemötande med bra urval av produkter.

Svar från KLICKPROFIL

Tack för en fin recension! Er nya beställning är också under produktion.

Amy S
Skrev om KLICKPROFIL

Personlig och bra service! Har gjort det lilla extra vid brådskande beställningar flera gånger.

Svar från KLICKPROFIL

Tack Amy för en fin recension! Hoppas ni blir nöjda med era nya produkter som kommer inom kort.

Emma B
Skrev om KLICKPROFIL

Jättebra och överskådlig hemsida med stort sortiment. Mycket trevliga och hjälpsamma vid kontakt.

Svar från KLICKPROFIL

Tack Emma! Hoppas att produkterna uppskattas av mottagarna - vatten går alltid hem.

Mia B
Skrev om KLICKPROFIL

Nöjd med service och levererade produkter.

Svar från KLICKPROFIL

Tack för en fin recension! Tveka inte på att höra av er igen om det finns något annat vi kan hjälpa er med. Måttband eller annat :)

Nordlöf E
Skrev om KLICKPROFIL

Brutalt snabb och bra service! Rekommenderas!

Christer P
Skrev om KLICKPROFIL

Snabb kontakt trevlig personal vid kontakt

Svar från KLICKPROFIL

Tack Christer för din recension 😄 Dina produkter är på utgående till dig om de inte redan kommit. /Cindy

Åsa E
Skrev om KLICKPROFIL

Snabbt bemötande och återkoppling.

Svar från KLICKPROFIL

Tack Åsa för recensionen - det uppskattas!

Marcus L

Personlig service från Andreas! Bra kvalitet på tröjorna vi fick

Svar från KLICKPROFIL

Det var ett nöje att arbeta tillsammans med er! Jag noterade att er nya skyllt kommit upp när jag körde förbi ert kontor - snyggt!

Robert B
Skrev om KLICKPROFIL

Snabb återkoppling och hantering kring korrekturet. Tröjorna var till och med i bättre kvalitet än vad jag förväntade mig för det priset!

Svar från KLICKPROFIL

Tack för din fina recension! kul att ni tyckte om era nya tröjor.

Printz C
Skrev om KLICKPROFIL

Fint showroom, bra kommunikation under beställning, snabb leverans och bra kvalitét.

Svar från KLICKPROFIL

Tack för en fin recension! Hoppas att era väskor uppskattas och tveka inte på att höra av dig om det är något annat vi kan hjälpa till med.

Taskboomer A
Skrev om KLICKPROFIL

Snabb återkoppling och leverans! Bra material på pennorna vi beställde 👍

Svar från KLICKPROFIL

Hoppas pennorna kom väl till användning!

Landelin H
Skrev om KLICKPROFIL

Jättefina produkter och bra kundbemötande :)

Svar från KLICKPROFIL

Tack för er fina recension och kul att ni är nöjda!

Södergren M
Skrev om KLICKPROFIL

jättebra kontakt och bemötande av företaget, men leveransen skulle ha kommit igår mellan 11.30-15.30 men kom inte, inget meddelande, därför dras betyget ner

Svar från KLICKPROFIL

Hej! Tack för ditt omdöme! Jag kan se att leveransen är ute på bil med vår leveranspartner UPS och ska komma idag. Hoppas ni blir nöjda med era produkter från oss :) /KlickProfil

Grujucic M
Skrev om KLICKPROFIL

Snabbt,smidigt och proffsigt. Vi var nöjda med allt.

Svar från KLICKPROFIL

Tack för recensionen! Kul att arbeta med er - särskilt när det kommer på rekommendation. Hör av dig om vi kan hjälpa er med något annat.

Jean C

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Svar från KLICKPROFIL

Tack för recensionen! Vi på kontoret ska svänga förbi er och ta en glass under sommaren!

Psykiatri S
Skrev om KLICKPROFIL

Proffsigt bemötande där jag som kund fick bra hjälp att hitta rätt bland samtliga produkter

Svar från KLICKPROFIL

Tack för fin fina recension! Hoppas pennorna uppskattades på eventet och tveka inte på att höra av dig om det finns något annat vi kan hjälpa till med.

Robert U
Skrev om KLICKPROFIL

Grym service, även för oss små företagare. Bra kvalite på produkterna och säljarna hjälper till och skräddarsyr din beställning. Top 10/10

Svar från KLICKPROFIL

Tack Robert. Kul att servicen uppskattas - litet som stort varumärke måste kunna synas. Lycka till med bolaget!

Kajsa E
Skrev om KLICKPROFIL

Klick profil är snabba, proffsiga och har stort urval av produkter.

Svar från KLICKPROFIL

Tack Kajsa för recensionen. Vi hoppas senaste ordern kommer till användning när det ska skrivas.