Alla kategorier Presentreklam Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Relation Reminder

Relation Reminder

Skeppsbron 36, 111 30 Stockholm — Visa karta

Relation Reminder AB är ett profilföretag som främst jobbar med presentreklam och profilkläder mot i första hand företag men också mot föreningar och organisationer. Vi har vårt kontor vid Skeppsbron 36 i centrala Stockholm.

Totalleverantör
Vi vill vara en totalleverantör åt företag för presentreklam & profilkläder. Att enbart ha EN kontaktperson till alla trycksaker tror vi underlättar väldigt mycket för företag. Att hålla reda på leveranstider och vad som har beställts kan ofta blir svårt när det finns mycket olika sorters produkter som kan behövas t.ex. inför en mässa eller ett event. Hos oss kan företag beställa såväl skjortor med broderad logo att ha på sig vid mässan och vatten att ha att bjuda på vid montern men även roll-ups och eventbord att stå vid.

Läs vad 42 kunder tycker om Relation Reminder

• Henrik
    Henrik skrev om Relation Reminder
    Vi köpte strumpor (logo lowcut)
    Vi blev bemötta på bästa sätt.
    Vi hade inga förväntningar, men har blivit positivt överraskade över bemötandet, leveranstid, kvalitén på produkten och hur produkten var förpackad. TOPPKLASS! Läs mer
  • Dafvid H skrev om Relation Reminder
    Tygkasse med eget tryck. Blev mycket bra och prisvärd.
    /Kiviks Museum - Österlens äldsta museum Läs mer
  • Hans H skrev om Relation Reminder
    Köpte kolor med företagslogga på. Jättebra bemötande, fick till och med extra hjälp. Leverans i god tid och med bra resultat. Läs mer
  • Theresa H
    Theresa H skrev om Relation Reminder
    Skjortor med tryck.
    Jag blev väl bemött, fick snabb service och en produkt som stämde med mina förväntningar. Läs mer
  • Sofia N skrev om Relation Reminder
    Vi köpte ca 60 st buffar. Alla i perfekt skick, bra återkoppling, bra leveranstid och god service. Vi är helt nöjda med allt! :) /Flygelns fritids Skellefteå Läs mer
  • Anders J skrev om Relation Reminder
    Vi beställde funktionströjor med tryck. Snabb och bra service genom hela processen med rekommendationer på tröja samt utskick av samples etc. Inget att klaga på! Läs mer
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Relation Reminder
    snabba svar och tydlighet!
    Utmärkt bemötande! Läs mer
  • Tiina N skrev om Relation Reminder
    Bra och snabb service.
    Snabbare leverans än lovat Läs mer
  • Ulrika H skrev om Relation Reminder
    Beställde pins som blev superfina. Relation reminder var lätta att ha kontakt med och väldigt snabba! Läs mer
  • Charlotte S skrev om Relation Reminder
    Bra service!
    Både kläderna och trycket är superfint. Läs mer
  • Oscar N skrev om Relation Reminder
    Köpte pins till en studentkår. Produkten var över förväntan.
    Bra personlig kontakt med säljare. Läs mer
  • Viktoria L skrev om Relation Reminder
    Jag är nöjd med kontakten, bemötandet och hjälpen. Slutprodukten är vi nöjda med och servicen var bra. Läs mer
  • Beate P
    Beate P skrev om Relation Reminder
    Jättebra, smidigt och fin service! Jag beställde sportflaskor med tryck och vi är väldigt nöjda med slutprodukten. Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Relation Reminder
    Bra kvalitet på kläderna, tung service, snabb leverans så mycket nöjd!

Per på Vita Moln Läs mer
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Relation Reminder
    Jag sökte giveaways till företaget och bad om offerter från olika bolag, Relation Reminder var snabb på svar och mycket tillmötesgående på olika förslag samt tog fram egna ideer som passade vår verksamhet. Snabb med varuprover, utkast och snabba leveranser efter godkänd offert.
    Seriöst och vaket företag !! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Ninnie L skrev om Relation Reminder
    Bra bemötande, och riktigt fina produkter som levererades! Läs mer
  • Anna M skrev om Relation Reminder
    Väldigt bra service och alltid snabb återkoppling. Läs mer
  • Ingrid P skrev om Relation Reminder
    Snabb återkoppling och vänligt bemötande. Löste ett panikuppdrag som innebar mkt kort produktionstid med bravur. Läs mer
  • Anna B skrev om Relation Reminder
    Mycket kundinriktade och hjälpsamma, snabba svar och bra kommunikation Läs mer
  • Jessica S skrev om Relation Reminder
    Mycket trevlig och kunnig, dessutom väldigt hjälpsam ! Läs mer
  • Tommie S skrev om Relation Reminder
    Mina kontakter med RR har varit mycket positiva från allra första stund. Dessutom lyckades man åstadkomma en nål som var 10X10mm i hårdemalj och flerfärg. Jag är nöjd med service, leverans och pris. Läs mer
  • John B
    John B skrev om Relation Reminder
    Utmärkt service, snabba leveranser samt kvalitetsprodukter!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sara L skrev om Relation Reminder
    Bra och snabb service, köpte handdukar till vår rehabavdelning som vi blev väldigt nöjda med. Läs mer
  • Elin H
    Elin H skrev om Relation Reminder
    Väldigt bra bemötande, snabba svar på mailen och snabb leverans. Vi köpte in 26 st olika t-shirts med Daytrip stockholms logga på. Vi fick väldigt bra hjälp med att fixa loggan då vi inte hade rätt format från början. Vi fick även bra förklaring på t-shirts olika material och tips om vad som skulle bli bäst och prisvärt!
    VI är supernöjda. Läs mer
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Relation Reminder
    Fantastiskt bra service och fantastiskt snabb kommunikation. Även då vi alltid råkar vara ute i sista stund så löser Relation Reminder det och hinner leverera i tid.
    De är mycket flexibla och har ett brett sortiment och kunnig personal. Läs mer
  • Lena A skrev om Relation Reminder
    Först förfrågan och sedan två omgångar beställningar av tändsticksaskar. Första gången bara askar och andra med specialtryck.
    Vänligt och personligt bemötande. Läs mer
  • Kicki S skrev om Relation Reminder
    Snabb återkoppling, brett sortiment, snabb service för produkter utanför eget sortiment. Läs mer
  • Jonas E skrev om Relation Reminder
    Vi köpte pins, fick snabb hjälp och de blev jättebra. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Malin D skrev om Relation Reminder
    Snabbt och trevligt bemötande. Alltid snabba svar och företaget försöker verkligen tillgodose kundens önskemål. Läs mer
  • Felix K skrev om Relation Reminder
    Väldigt bra leverans i tid och till bra pris. Tommy Jansson skötte allting på bästa sätt. Kan varmt rekommendera Relation Reminder. Läs mer
  • Elin E skrev om Relation Reminder
    Alltid proffsiga och tillmötesgående.

Jag som ofta är ute i sista sekund har alltid fått hjälp med olika lösningar.

Kommer fortsätta använda Relation Reminder. Läs mer
  • Astrid J skrev om Relation Reminder
    Har under flera år gjort mössor till företaget. När vi bytte till Relations Reminder fick vi det bästa resultatet hittills gällande både bemötande och slutresultat. Läs mer
  • Anna G skrev om Relation Reminder
    Bra att ha att göra med, tillmötesgående, snabb återkoppling, trevliga. Läs mer
  • Steffanie L skrev om Relation Reminder
    Väldigt bra bemötande, bra priser! Läs mer
  • Roger R skrev om Relation Reminder
    Personlig och snabb service samt bra prisnivå i samband med köp av give-aways. Företaget har under årens lopp hjälpt mig att lösa kniviga problem åt mina kunder, specillet när det gäller snabba jobb med korta leveranstider. Läs mer
  • Anette H skrev om Relation Reminder
    Tautueringar och tablettaskar

Snabbt, enkelt och bra Läs mer
  • Magnus W skrev om Relation Reminder
    Snabb och bra service. Vi har vid några tillfällen köpt silikonarmband och leveranserna har fungerat bra både tid och kvalitet. Läs mer
  • Berit S
    Berit S skrev om Relation Reminder
    Bra bemötande
    Pikétröjor med logga och ficka Läs mer
  • Mia J skrev om Relation Reminder
    Vi har upptäckt varierande kvalitet på kläderna vi beställt och på vissa varor lossnar trycket. Läs mer
  • Ludvig R skrev om Relation Reminder
    Har jobbat med Relation Reminder sedan ett par år tillbaka när vi behövt reklam- och profilmaterial av olika slag med tryck. Jag upplever att organisationen väl har funnit balansen mellan det stora företagets breda utbud till bra priser och det lilla företagets höga servicenivå.

Ett samarbete som varit guld värt för vårt företag. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Emma L skrev om Relation Reminder
    Alltid riktigt bra bemötande och snabba leveranser! Läs mer
  • Veronika J skrev om Relation Reminder
    Den personliga servicen är extra bra när man har slut på egna idéer, det är bra med ett kreativt bollplank som även hjälper till med att sätta originalen. Leveranstiderna håller alltid och priset är bra.
    Jag kan rekommendera Relation Reminder i alla lägen

/Veronika Marknadskoordinator Läs mer