Alla kategorier Presentreklam Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Relation Reminder
Rekommenderat företag 2015 - Relation Reminder

Relation Reminder

Skeppsbron 36, 111 30 Stockholm — Visa karta

Relation Reminder AB är ett profilföretag som främst jobbar med presentreklam och profilkläder mot i första hand företag men också mot föreningar och organisationer. Vi har vårt kontor vid Skeppsbron 36 i centrala Stockholm.

Totalleverantör
Vi vill vara en totalleverantör åt företag för presentreklam & profilkläder. Att enbart ha EN kontaktperson till alla trycksaker tror vi underlättar väldigt mycket för företag. Att hålla reda på leveranstider och vad som har beställts kan ofta blir svårt när det finns mycket olika sorters produkter som kan behövas t.ex. inför en mässa eller ett event. Hos oss kan företag beställa såväl skjortor med broderad logo att ha på sig vid mässan och vatten att ha att bjuda på vid montern men även roll-ups och eventbord att stå vid.

Läs vad 22 kunder tycker om Relation Reminder

• Tommie S
    Tommie S skrev om Relation Reminder
    Mina kontakter med RR har varit mycket positiva från allra första stund. Dessutom lyckades man åstadkomma en nål som var 10X10mm i hårdemalj och flerfärg. Jag är nöjd med service, leverans och pris.
  • John B
    John B skrev om Relation Reminder
    Utmärkt service, snabba leveranser samt kvalitetsprodukter!
    Rekommenderas varmt!
  • Sara L
    Sara L skrev om Relation Reminder
    Bra och snabb service, köpte handdukar till vår rehabavdelning som vi blev väldigt nöjda med.
  • Elin H
    Elin H skrev om Relation Reminder
    Väldigt bra bemötande, snabba svar på mailen och snabb leverans. Vi köpte in 26 st olika t-shirts med Daytrip stockholms logga på. Vi fick väldigt bra hjälp med att fixa loggan då vi inte hade rätt format från början. Vi fick även bra förklaring på t-shirts olika material och tips om vad som skulle bli bäst och prisvärt!
    VI är supernöjda.
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Relation Reminder
    Fantastiskt bra service och fantastiskt snabb kommunikation. Även då vi alltid råkar vara ute i sista stund så löser Relation Reminder det och hinner leverera i tid.
    De är mycket flexibla och har ett brett sortiment och kunnig personal.
  • Lena A
    Lena A skrev om Relation Reminder
    Först förfrågan och sedan två omgångar beställningar av tändsticksaskar. Första gången bara askar och andra med specialtryck.
    Vänligt och personligt bemötande.
  • Kicki S
    Kicki S skrev om Relation Reminder
    Snabb återkoppling, brett sortiment, snabb service för produkter utanför eget sortiment.
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Relation Reminder
    Vi köpte pins, fick snabb hjälp och de blev jättebra. Vi är mycket nöjda.
  • Malin D
    Malin D skrev om Relation Reminder
    Snabbt och trevligt bemötande. Alltid snabba svar och företaget försöker verkligen tillgodose kundens önskemål.
  • Felix K
    Felix K skrev om Relation Reminder
    Väldigt bra leverans i tid och till bra pris. Tommy Jansson skötte allting på bästa sätt. Kan varmt rekommendera Relation Reminder.
  • Elin E
    Elin E skrev om Relation Reminder
    Alltid proffsiga och tillmötesgående.

Jag som ofta är ute i sista sekund har alltid fått hjälp med olika lösningar.

Kommer fortsätta använda Relation Reminder.
  • Astrid J
    Astrid J skrev om Relation Reminder
    Har under flera år gjort mössor till företaget. När vi bytte till Relations Reminder fick vi det bästa resultatet hittills gällande både bemötande och slutresultat.
  • Anna G
    Anna G skrev om Relation Reminder
    Bra att ha att göra med, tillmötesgående, snabb återkoppling, trevliga.
  • Steffanie L
    Steffanie L skrev om Relation Reminder
    Väldigt bra bemötande, bra priser!
  • Roger R
    Roger R skrev om Relation Reminder
    Personlig och snabb service samt bra prisnivå i samband med köp av give-aways. Företaget har under årens lopp hjälpt mig att lösa kniviga problem åt mina kunder, specillet när det gäller snabba jobb med korta leveranstider.
  • Anette H
    Anette H skrev om Relation Reminder
    Tautueringar och tablettaskar

Snabbt, enkelt och bra
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Relation Reminder
    Snabb och bra service. Vi har vid några tillfällen köpt silikonarmband och leveranserna har fungerat bra både tid och kvalitet.
  • Berit S
    Berit S skrev om Relation Reminder
    Bra bemötande
    Pikétröjor med logga och ficka
  • Mia J
    Mia J skrev om Relation Reminder
    Vi har upptäckt varierande kvalitet på kläderna vi beställt och på vissa varor lossnar trycket.
    2015-03-31 Tommy J svarar Mia J
    Hej Mia!
    Vi har inte hört något från dig angående detta. Du får gärna maila oss. Tryck ska självklart inte lossna då kan det ha hänt något i maskinerna vid torkningen. Maila gärna oss så gör vi en ny tryckning på det som blivit fel. Alla som beställer av oss ska vara trygga med att dem får det dem beställt.
  • Ludvig R
    Ludvig R skrev om Relation Reminder
    Har jobbat med Relation Reminder sedan ett par år tillbaka när vi behövt reklam- och profilmaterial av olika slag med tryck. Jag upplever att organisationen väl har funnit balansen mellan det stora företagets breda utbud till bra priser och det lilla företagets höga servicenivå.

Ett samarbete som varit guld värt för vårt företag. Kan varmt rekommenderas!
  • Emma L
    Emma L skrev om Relation Reminder
    Alltid riktigt bra bemötande och snabba leveranser!
  • Veronika J
    Veronika J skrev om Relation Reminder
    Den personliga servicen är extra bra när man har slut på egna idéer, det är bra med ett kreativt bollplank som även hjälper till med att sätta originalen. Leveranstiderna håller alltid och priset är bra.
    Jag kan rekommendera Relation Reminder i alla lägen

/Veronika Marknadskoordinator