Alla kategorier Snickeri Stockholms län Lidingö Klingas Bygg AB

Klingas Bygg AB

Korsfararvägen 7, 181 40 Lidingö — Visa karta

Klingas Byggtjänst erbjuder er olika byggtjänster, såsom trapprenoveringar och köksrenoveringar. Det är vår hederssak att alltid höra av oss om det blir några ändringar på det vi har kommit överens om.

Läs vad 17 kunder tycker om Klingas Bygg AB

• Niklas A
    Niklas A skrev om Klingas Bygg AB
    Trapprenoveringen i vårat radhus blev fantastiskt bra. Vi är jättenöjda. Göran kom som avtalat och löste hela renoveringen på utsatt tid. Varmaste rekommendationer Läs mer
  • Hans H skrev om Klingas Bygg AB
    Plikttrogen, noggrann och lätt att ha att göra med. Rivning av vägg och bygga vägg och dörr. Läs mer
  • Stina M skrev om Klingas Bygg AB
    Det var väldigt enkelt att komma till en överenskommelse om arbete och pris och resultatet blev väldigt fint. Läs mer
  • Ann H skrev om Klingas Bygg AB
    Seriös, nogrann o proffsig. Dessutom trevlig ;) Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Klingas Bygg AB
    Bra jobb - blev snyggt. Var noggrann och städade efter dig. Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • Klas T skrev om Klingas Bygg AB
    Hej.
    Jag kan verkligen rekommendera Klingas Bygg AB pga att arbeten utförs proffsigt /snyggt, inom överekommen tid och till bra pris.
    Klingas Bygg AB (GÖRAN) är också en väldigt trevlig person.
    MVH Klas Törnberg Läs mer
  • Astrid T skrev om Klingas Bygg AB
    Fick ett mycket positivt och proffsigt bemötande. Lyssnade och gav kloka råd. Leveransen var bättre än förväntat. Det blev jätte bra. Läs mer
  • Marie F skrev om Klingas Bygg AB
    Trevligt bemötande. Snabb på plats för råd och offert. Mycket pålitlig när det gäller tid, och sedan ett mycket bra resultat med vår innetrappa. Läs mer
  • Andreas H skrev om Klingas Bygg AB
    Renoverade min trappa. Mycket nöjd med arbetet som höll högsta kvalitet och Göran dessutom mycket trevlig som person. Läs mer
  • Lars W skrev om Klingas Bygg AB
    Jag är jätte nöjd med renoveringen av min trappa som Klingas Byggtjänst gjorde. Jobbet är bra gjort, det gick fort och till ett bra pris. Jag fick ett bra bemötande och en hantverkare som var i tid, vilket inte händer så ofta utifrån mina erfarenheter. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Krister L skrev om Klingas Bygg AB
    Bra utfört arbete snabbt och på utlovad tid.
    Tvekade inte heller att skriva på dokument som innaber att jag som beställare hade rätt att ta in en oberoende besiktningsman om jag inte ansåg att arbetet var korrekt utfört och innehålla betalninggen tills frågan om ersättning och fackmannmäsigt utförande var utklarat.
    Bara positiva omdömmen ! Läs mer
  • Bengt L skrev om Klingas Bygg AB
    En mycket noggrann, duktig och trevlig person. Läs mer
  • Ute R skrev om Klingas Bygg AB
    Mina erfarenheter av Klingas Byggtjänst är alltigenom positiva. Göran var punktlig, snabb, tillförlitlig och mycket trevlig i sitt sätt, han förklarade utförligt och relevant när jag ställde frågor.
    Göran bytte ytterpanel på mitt förråd och senare renoverade han min trappa inomhus med målning och parkettsteg. Jag är mycket nöjd med båda arbeten.
    Med vänliga hälsningar,
    Ute Resch Läs mer
  • Cecilia J skrev om Klingas Bygg AB
    Vi anlitade Klingas Byggtjänst när vi behövde hjälp med en grind och andra snickeriarbeten bl.a ett nytt golv. Vi tycker att vi har fått god service och trevligt bemötande! Läs mer
  • Åke D skrev om Klingas Bygg AB
    Jag är mycket nöjd med företaget.
    Jobbet gällde läggning av trappsteg i en innetrappa och utfördes snabbt, snyggt och med ingen nedskräpning.
    Arbetet planerades enligt överenskommen tidtabell. Företaget kommunicerar dessutom väl med e-mail och hör av sig för avstämningar, etc.
    M a o ett föredömligt bemötande! Läs mer
  • Björn A skrev om Klingas Bygg AB
    Mycket bra bemötande, håller avtalade tider och ett mycket bra utfört arbete (renovering av en inomhustrappa). Läs mer
  • Stefan P skrev om Klingas Bygg AB
    Mkt nöjd med Klingas Byggtjänst. Läs mer