Klingas Bygg AB

Korsfararvägen 7, 181 40 Lidingö — Visa karta

4.8 i betyg av av 17 omdömen

Klingas Byggtjänst erbjuder er olika byggtjänster, såsom trapprenoveringar och köksrenoveringar. Det är vår hederssak att alltid höra av oss om det blir några ändringar på det vi har kommit överens om.

Läs vad 17 kunder tycker om Klingas Bygg AB

• Niklas A

2015-07-10

Niklas A skrev om Klingas Bygg AB
    Trapprenoveringen i vårat radhus blev fantastiskt bra. Vi är jättenöjda. Göran kom som avtalat och löste hela renoveringen på utsatt tid. Varmaste rekommendationer Läs mer
    Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    4.7 / 5 i betyg — 27 omdömen
    Badge2019
    "Bra snabbt o gediget jobb Höll rent under o efter arbete"
  • 2015-07-06

Hans H skrev om Klingas Bygg AB
    Plikttrogen, noggrann och lätt att ha att göra med. Rivning av vägg och bygga vägg och dörr. Läs mer
  • 2015-07-04

Stina M skrev om Klingas Bygg AB
    Det var väldigt enkelt att komma till en överenskommelse om arbete och pris och resultatet blev väldigt fint. Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • 2015-07-03

Ann H skrev om Klingas Bygg AB
    Seriös, nogrann o proffsig. Dessutom trevlig ;) Läs mer
  • Mattias W

2015-07-03

Mattias W skrev om Klingas Bygg AB
    Bra jobb - blev snyggt. Var noggrann och städade efter dig. Rekommenderas varmt!! Läs mer
    Entreprenadhuset
    4.8 / 5 i betyg — 103 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi totalrenoverade, och byggde om, både badrum och toalett. Måste säga att allt gått smidigt. Mycket trevliga hantverkare, lätt komunikation"
  • 2015-03-31

Klas T skrev om Klingas Bygg AB
    Hej.
    Jag kan verkligen rekommendera Klingas Bygg AB pga att arbeten utförs proffsigt /snyggt, inom överekommen tid och till bra pris.
    Klingas Bygg AB (GÖRAN) är också en väldigt trevlig person.
    MVH Klas Törnberg Läs mer

Astrid T skrev om Klingas Bygg AB
    Fick ett mycket positivt och proffsigt bemötande. Lyssnade och gav kloka råd. Leveransen var bättre än förväntat. Det blev jätte bra. Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b

Marie F skrev om Klingas Bygg AB
    Trevligt bemötande. Snabb på plats för råd och offert. Mycket pålitlig när det gäller tid, och sedan ett mycket bra resultat med vår innetrappa. Läs mer

Andreas H skrev om Klingas Bygg AB
    Renoverade min trappa. Mycket nöjd med arbetet som höll högsta kvalitet och Göran dessutom mycket trevlig som person. Läs mer
    Max Martin Construction AB
    4.7 / 5 i betyg — 115 omdömen
    Badge2020
    "Snyggt och bra slutresultat. Vi är nöjda! Väldigt problemlösningsorienterade och måna om att vi skulle bli nöjda. Det uppskattade vi nåt eno"
    Bengt Erik Albin C
  • 2014-05-23

Lars W skrev om Klingas Bygg AB
    Jag är jätte nöjd med renoveringen av min trappa som Klingas Byggtjänst gjorde. Jobbet är bra gjort, det gick fort och till ett bra pris. Jag fick ett bra bemötande och en hantverkare som var i tid, vilket inte händer så ofta utifrån mina erfarenheter. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2014-04-07

Krister L skrev om Klingas Bygg AB
    Bra utfört arbete snabbt och på utlovad tid.
    Tvekade inte heller att skriva på dokument som innaber att jag som beställare hade rätt att ta in en oberoende besiktningsman om jag inte ansåg att arbetet var korrekt utfört och innehålla betalninggen tills frågan om ersättning och fackmannmäsigt utförande var utklarat.
    Bara positiva omdömmen ! Läs mer
  • Sponsor
    Strandstadens Entreprenad
    5.0 / 5 i betyg — 15 omdömen
    "Vi anlitade dom för att renovera vårt nya kontor. Några små missförstånd men över lag riktigt bra kommunikation. Farzad var alltid tillgängl"
  • 2014-03-31

Bengt L skrev om Klingas Bygg AB
    En mycket noggrann, duktig och trevlig person. Läs mer
  • 2014-03-31

Ute R skrev om Klingas Bygg AB
    Mina erfarenheter av Klingas Byggtjänst är alltigenom positiva. Göran var punktlig, snabb, tillförlitlig och mycket trevlig i sitt sätt, han förklarade utförligt och relevant när jag ställde frågor.
    Göran bytte ytterpanel på mitt förråd och senare renoverade han min trappa inomhus med målning och parkettsteg. Jag är mycket nöjd med båda arbeten.
    Med vänliga hälsningar,
    Ute Resch Läs mer
    Honkonen Byggnads AB
    4.8 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2016
    "Snabb, noggrann, kunnig rörmokare och till bra pris dessutom. Kan inte bli bättre. Mycket nöjd!"
    ANNA-MARIA W
  • 2014-03-30

Cecilia J skrev om Klingas Bygg AB
    Vi anlitade Klingas Byggtjänst när vi behövde hjälp med en grind och andra snickeriarbeten bl.a ett nytt golv. Vi tycker att vi har fått god service och trevligt bemötande! Läs mer

Åke D skrev om Klingas Bygg AB
    Jag är mycket nöjd med företaget.
    Jobbet gällde läggning av trappsteg i en innetrappa och utfördes snabbt, snyggt och med ingen nedskräpning.
    Arbetet planerades enligt överenskommen tidtabell. Företaget kommunicerar dessutom väl med e-mail och hör av sig för avstämningar, etc.
    M a o ett föredömligt bemötande! Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 61 omdömen
    Badge2019
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"

Björn A skrev om Klingas Bygg AB
    Mycket bra bemötande, håller avtalade tider och ett mycket bra utfört arbete (renovering av en inomhustrappa). Läs mer

Stefan P skrev om Klingas Bygg AB
    Mkt nöjd med Klingas Byggtjänst. Läs mer
    Sjöströms Entreprenad
    4.8 / 5 i betyg — 34 omdömen
    Badge2015
    "Mycket nöjd med altanbygget. Snabbt och väldigt proffsigt utfört. Trevligt bemötande."