Alla kategorier Snickeri Stockholms län Lidingö Klingas Bygg AB

Klingas Bygg AB

Korsfararvägen 7, 181 40 Lidingö — Visa karta

Klingas Byggtjänst erbjuder er olika byggtjänster, såsom trapprenoveringar och köksrenoveringar. Det är vår hederssak att alltid höra av oss om det blir några ändringar på det vi har kommit överens om.
Spånlötsvägen 83, 18434, Åkersberga
VNP Bygg
Marie D:
Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i...

Snickerier nära Klingas Bygg AB:

Döbelnsgatan 64, Stockholm
Badrumsrenovering på 10 dagar! Läs mer ›
Alin:
Allt gick jättebra och smidigt. Arbetet gick snabbare än förväntat och kommunikationen var jättebra. Har inget ont att säga och kommer ta hj...

Hallandsgatan 48, STOCKHOLM
Kontakta oss gärna! Läs mer ›
Emil E:
Jonas byggde min fönsterbräda med integrerad förvaring. Det blev väldigt bra!

Bolmensvägen 47, ÅRSTA
Vi lägger, slipar och lagar parkettgolv i Stockholm och hela Sverige. Även renov... Läs mer ›
Cristina J:
Vi är så otroligt nöjda med våra golv. Snabb service och ett trevligt bemötande vid beställning. Killarna som utförde jobbet var artiga o...

Nynäsvägen 371, ENSKEDE
Kontakta oss inför din nästa renovering eller ombyggnation! Läs mer ›
Maria K:
Mycket positiv! Utmärkt kommunikation. Arbetet gick snabbt och smidigt utan onödig dröjsmål. Bra pris och gott resultat!

Läs vad 17 kunder tycker om Klingas Bygg AB

• Niklas A
    Niklas A skrev om Klingas Bygg AB
    Trapprenoveringen i vårat radhus blev fantastiskt bra. Vi är jättenöjda. Göran kom som avtalat och löste hela renoveringen på utsatt tid. Varmaste rekommendationer
  • Hans H
    Hans H skrev om Klingas Bygg AB
    Plikttrogen, noggrann och lätt att ha att göra med. Rivning av vägg och bygga vägg och dörr.
  • Stina M
    Stina M skrev om Klingas Bygg AB
    Det var väldigt enkelt att komma till en överenskommelse om arbete och pris och resultatet blev väldigt fint.
  • Ann H
    Ann H skrev om Klingas Bygg AB
    Seriös, nogrann o proffsig. Dessutom trevlig ;)
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Klingas Bygg AB
    Bra jobb - blev snyggt. Var noggrann och städade efter dig. Rekommenderas varmt!!
  • Klas T
    Klas T skrev om Klingas Bygg AB
    Hej.
    Jag kan verkligen rekommendera Klingas Bygg AB pga att arbeten utförs proffsigt /snyggt, inom överekommen tid och till bra pris.
    Klingas Bygg AB (GÖRAN) är också en väldigt trevlig person.
    MVH Klas Törnberg
  • Astrid T
    Astrid T skrev om Klingas Bygg AB
    Fick ett mycket positivt och proffsigt bemötande. Lyssnade och gav kloka råd. Leveransen var bättre än förväntat. Det blev jätte bra.
  • Marie F
    Marie F skrev om Klingas Bygg AB
    Trevligt bemötande. Snabb på plats för råd och offert. Mycket pålitlig när det gäller tid, och sedan ett mycket bra resultat med vår innetrappa.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Klingas Bygg AB
    Renoverade min trappa. Mycket nöjd med arbetet som höll högsta kvalitet och Göran dessutom mycket trevlig som person.
  • Lars W
    Lars W skrev om Klingas Bygg AB
    Jag är jätte nöjd med renoveringen av min trappa som Klingas Byggtjänst gjorde. Jobbet är bra gjort, det gick fort och till ett bra pris. Jag fick ett bra bemötande och en hantverkare som var i tid, vilket inte händer så ofta utifrån mina erfarenheter. Kan varmt rekommenderas.
  • Krister L
    Krister L skrev om Klingas Bygg AB
    Bra utfört arbete snabbt och på utlovad tid.
    Tvekade inte heller att skriva på dokument som innaber att jag som beställare hade rätt att ta in en oberoende besiktningsman om jag inte ansåg att arbetet var korrekt utfört och innehålla betalninggen tills frågan om ersättning och fackmannmäsigt utförande var utklarat.
    Bara positiva omdömmen !
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Klingas Bygg AB
    En mycket noggrann, duktig och trevlig person.
  • Ute R
    Ute R skrev om Klingas Bygg AB
    Mina erfarenheter av Klingas Byggtjänst är alltigenom positiva. Göran var punktlig, snabb, tillförlitlig och mycket trevlig i sitt sätt, han förklarade utförligt och relevant när jag ställde frågor.
    Göran bytte ytterpanel på mitt förråd och senare renoverade han min trappa inomhus med målning och parkettsteg. Jag är mycket nöjd med båda arbeten.
    Med vänliga hälsningar,
    Ute Resch
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Klingas Bygg AB
    Vi anlitade Klingas Byggtjänst när vi behövde hjälp med en grind och andra snickeriarbeten bl.a ett nytt golv. Vi tycker att vi har fått god service och trevligt bemötande!
  • Åke D
    Åke D skrev om Klingas Bygg AB
    Jag är mycket nöjd med företaget.
    Jobbet gällde läggning av trappsteg i en innetrappa och utfördes snabbt, snyggt och med ingen nedskräpning.
    Arbetet planerades enligt överenskommen tidtabell. Företaget kommunicerar dessutom väl med e-mail och hör av sig för avstämningar, etc.
    M a o ett föredömligt bemötande!
  • Björn A
    Björn A skrev om Klingas Bygg AB
    Mycket bra bemötande, håller avtalade tider och ett mycket bra utfört arbete (renovering av en inomhustrappa).
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Klingas Bygg AB
    Mkt nöjd med Klingas Byggtjänst.

Korsfararvägen 7, 181 40 Lidingö