Koche Bil AB

Välkommen till Koche Bil!

Är du nyfiken på vad din bil är värd eller är det dags för dig att skaffa din nya drömbil? Vi på Koche Bil har ett brett utbud av bilar och säljer och köper bilar av alla bilmärken.

Om du vill sälja din bil till oss så är vårt enda kriterium att bilen är från 2009 och framåt och inte har gått mer än 15000 mil. Vi handlar endast med svensksålda bilar och återkommer till dig efter 24 timmar med ett bud.

För oss är det viktigt att vi ger dig den bästa möjliga servicen och ett personligt bemötande. Vi köp av bil hos oss erbjuder vi dig både halv och helförsäkring till ett förmånligt pris. Varmt välkommen in till oss.

Läs vad 113 kunder tycker om Koche Bil AB 2

2022-07-05 Insamlad av företaget
    Mycket trevliga. Köpte en Volvo v60 T5 kan rekommendera dom. Hade mycket fina och väl putsade bilar.
    Tack så mycket för det fina omdömet och lycka till med nya pärlan :) Koche Bil AB
  • 2022-07-03 Insamlad av företaget
    Mycket trevliga och affären kunde inte ha gått mer smidigt.
    Tack så mycket för det fina omdömet :) Koche Bil AB
    Bra kommunikation med säljaren
    Bra service totalt sett.
    Bil
    Tack så mycket för omdömet Thomas och lycka till med både företaget och nya pärlan :) Koche Bil AB
  • 2022-07-02 Insamlad av företaget
    Trevligt att göra affär. Hoppas bilen är som förväntat.
    Tack så mycket för omdömet Tomas, är det något du funderar över är det bara att slå en signal till oss :) Koche Bil AB
  • 2022-07-02 Insamlad av företaget
    Kanon bemötande från personalen. Snabbt och smidigt.
    Tack så mycket för din recension :) Koche Bil AB
    Bra och proffsigt bemötande
    Köpte 2st transport bilar
    Tack så mycket för omdömet och förtroendet Niklas :) Koche Bil AB
  • 2022-07-02 Insamlad av företaget
    Supernöjd med min BMW 330i som jag köpte hos er :)
    Tack så mycket för din recension Emilia, vad roligt att du är nöjd med nya pärlan :) Koche Bil AB
  • 2022-06-30 Insamlad av företaget
    Jag ska erkänna, vi hade faktiskt inte alls så höga förväntningar när vi svängde in på parkeringen. Men från första kontakten fick vi otroligt bra service och bemötande, tillmötesgående och trevlig personal som gjorde köpet till en trygg och trevlig affär där det var tydligt att de ville göra ett bra jobb för oss. Även efter köpet har vi fått helt otrolig hjälp, långt bortom vad vi någonsin hade trott eller ens kunnat hoppas på! Vi rekommenderar varmt denna bilfirma!!
    Tack för de fina orden Amanda! Vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid att skriva ner dina synpunkter :) Koche Bil AB
  • 2022-06-30 Insamlad av företaget
    Mycket kunniga och trevliga!
    Både sålt och köpt Bilar, men bra service åt båda håll.
    Tack så mycket för det fina omdömet Markus :). Koche Bil AB
  • 2022-06-30 Insamlad av företaget
    Mkt väl mött o ordning o reda samt att affären utfördes på ett trovärdigt o professionellt sätt
    Tack så mycket Gunnar för din recension :) Koche Bil AB
  • 2022-06-30 Insamlad av företaget
    Den ultimata kombinationen av personligt och professionellt bemötande, som alltid välkomnande och lika trevliga varje gång.
    Alltid lika nöjd med besöket. Rekommenderar stark.
    Tack så mycket för det fina omdömet Sadith, ni är hjärtligt välkomna att höra av er när det är dags att byta bil igen :) Koche Bil AB
  • 2022-06-30 Insamlad av företaget
    Jag vart väldigt bra bemött
    Förväntningarna var bra och en väldigt snabb och smidig affär blev genomförd
    Jag sålde en bil till dom.
    Tack så mycket för det fina omdömet :) Koche Bil AB
  • 2022-06-30 Insamlad av företaget
    Bäst i stan mycket trevlig personal ärliga på alla sätt
    Tack så mycket för det fina omdömet Peter :) Koche Bil AB
  • 2022-06-30 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig grabbar på ett positivt sätt hört mycket gott om dom sålde en bil där!
    Hej och tack så mycket för ditt omdöme Jörgen :) Koche Bil AB
  • 2022-06-30 Insamlad av företaget
    Personalen var snäll och professionellt
    Tack för det fina omdömet Raynee :) Koche Bil AB
  • 2022-06-30 Insamlad av företaget
    Snabbt och smidigt och trevligt bemötande
    Tack för det fina omdömet Johan :) Koche Bil AB
  • 2022-05-26 Spontant omdöme
    Åkte 20 mil enkel väg för att titta på en Volvo V60 till familjen. Rustam hade ställt fram bilen och efter provkörning kändes de självklart att göra affär. Från första kontakt till avslutad affär kändes det tryggt och säkert. Rekommenderar verkligen Koche Bil
    Tack för det fina omdömet Patrik, Jag önskar er många trevliga mil med nya pärlan :).
    // Rustam
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Professionellt kundbemötande, bra bil, snabb försäljningsprocess
    Tack för din feedback Axel och lycka till med nya Golfen :) Koche Bil AB
  • 2022-04-23 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och mycket hjälpsamma! Hade kunnat vara ännu lite mer pålästa kring den bil jag tittade på men de tog sig tid att kolla upp alla detaljer!
    Hej och tack så mycket för ditt omdöme :) Koche Bil AB
    2022-04-21 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig och funkade 100%
    Tack 🙏
    Tack så mycket för din feedback Larz :) Koche Bil AB
  • 2022-03-16 Insamlad av företaget
    Inget att klaga på, utmärkt bemötande och service. Verkar vara en välskött firma...
    Tack så mycket för positiv feedback, vi uppskattar det verkligen :). Koche Bil AB
  • 2022-03-12 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, snabb och smidig affär. Fick bra pris på inbytesbil. Väldigt hjälpsamma och service inriktade.
    Tack för det fina omdömet Patrik, vi önskar dig och familjen många härliga mil med nya pärlan :) Koche Bil AB
  • 2022-03-11 Insamlad av företaget
    Snabbt, proffsigt och vänligt bemötande. Sålt en bil till Koche och är definitivt en firma jag skulle återkomma till.
    Tack så mycket Mikael för det fina omdömet, välkommen att kontakta oss när det är dags att köpa / sälja bil :) Koche Bil AB
  • 2022-03-11 Insamlad av företaget
    Köpte min andra bil där ifrån. Alltid lika bra servic och bemötande! Aldrig några problem! Rekommenderar varmt!
    Tack så mycket Cecilia för det här fina omdömet och för att du valde oss igen. Stort grattis till nya V90n :) Koche Bil AB
  • 2022-03-09 Insamlad av företaget
    För en gångs skull både ärliga och trevliga bilhandlare!
    Tack så mycket för det fina omdömet Michael :). Koche Bil AB
  • 2022-03-09 Insamlad av företaget
    Vi kände oss hjärtligt välkommna, hade inte så höga förväntningar då vi bor i Stockholm men otroligt trevliga människor som arbetade på Koche Bil.
    Kommer garanterat gå dit direkt nästa gång jag ska göra en bil affär!
    Tack så mycket Atilla för att du tog dig tid att lämna det här fina omdömet. Vi på Koche Bil önskar dig och familjen många trevliga mil med nya pärlan :). Koche Bil AB
  • 2022-03-05 Spontant omdöme
    Mycket trevligt och bra bemötande.
    Tack för positiv feedback David, vi uppskattar det verkligen :) Koche Bil AB
  • 2022-01-22 Insamlad av företaget
    Det var en bra och trevlig upplevelse att handla på där….😊
    Tack så mycket för din recension Christian, lycka till med nya pärlan :) Koche Bil AB
  • 2022-01-20 Insamlad av företaget
    Vänligtbemötande
    Brakundkontakt
    Hej och Tack för positiv feedback :) Koche Bil AB
  • 2022-01-18 Insamlad av företaget
    Köpte en Peugeot som låg på Blocket.
    Fick ett mycket bra bemötande.
    Proffsiga på alla sätt.
    En mycket trevlig köpa bil upplevelse!
    Tack själv för en mycket smidig affär och för feedbacken Bertil.
    Vi ses när det är dags att hämta nya bilen :)
  • 2022-01-18 Insamlad av företaget
    Kanon trevliga från första kontakt till pengar på kontot
    Jag sålde en bil dem
    Kan varmt rekommendera dem
    Tack för din feedback Gustav :) Koche Bil AB
  • 2022-01-18 Insamlad av företaget
    Riktigt bra bemötande och trevlig säljare
    Tack för en mycket smidig affär Albin :). Koche Bil AB
  • 2021-12-30 Insamlad av företaget
    Superproffsig försäljning och bra service - blev tom hämtad vid tågstationen. Tack för en jättebra bilaffär av den fina Volvo V90 Biogas.
    Tack själv för en mycket trevlig affär Håkan, lycka till med T5-an :) Koche Bil AB
  • 2021-12-25 Insamlad av företaget
    Köpte en BMW 135i 2015 och dom var direkt väldigt tillmötesgående, trevliga och det märkes direkt att det var en seriös och bra firma!
    Alltid roligt med positiv feedback! Tack så mycket Josef för förtroendet och lycka till med nya pärlan :) Koche Bil AB
    2021-12-24 Insamlad av företaget
    Bra service, tydlig information och trevligt bemötande!
    Tack så mycket för feedbacken Lars. Koche Bil AB
  • 2021-12-23 Insamlad av företaget
    Vi möttes av en trevlig och kunnig säljare som hade fantastisk koll på alla bilar vi frågade om. Vi fick provköra flera bilar och fastnade för en Volvo V70 och är supernöjda. Vi rekommenderar Koche bil AB till alla våra vänner som söker ny bil.
    Tack så mycket för de fina orden Robert, vi uppskattar det väldigt mycket :). Koche Bil AB
  • 2021-12-23 Insamlad av företaget
    Kanon bemötande å jätte smidiga att göra affärer med. Super nöjd
    Tack så mycket för din feedback Henrik :). Koche Bil AB
  • 2021-12-23 Insamlad av företaget
    Kan varmt rekomendera Koche bil.
    Professionella och mycket trevligt bemötande.
    Tack för feedbacken Roger, vi uppskattar det väldigt mycket :). Koche Bil AB
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Svängde in för att få ett pris på en bil som jag inte längre behövde.
    Fick ett rimligt pris - det tog 10-15 min.
    Kollade några andra köpare.
    Slog till. Snabb o enkel säljprocess, inga konstigheter.
    Trevlig personal.
    Rekommenderas varmt!
    Tack så mycket för de fina orden Arne.
    God Jul och Gott nytt år :)
  • 2021-11-23 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande och allt gick väldigt smidigt till när dom köpte en bil av mig. Kan varmt rekommendera KOCHE bil. Kenneth Karlsson
    Tack för feedbacken Kenneth. Du är hjärtligt välkommen att kontakta oss när det är dags att sälja / köpa bil :). Koche Bil AB
  • 2021-11-23 Insamlad av företaget
    Mycket trevliga och uthålliga av struliga kunder. Bra bemötande
    Tack för feedbacken, det var ett nöje att göra affär med er :). Koche Bil AB
  • 2021-11-22 Insamlad av företaget
    Bra och säljaren va trevlig och lätt att ha att göra med.🙂… köpte en Volvo Xc60 blå…
    Tack så mycket för din recension! Vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid att skriva ner dina synpunkter. Kör försiktigt med nya pärlan :) Koche Bil AB
  • 2021-11-22 Insamlad av företaget
    Snabbt, smidigt och proffsigt!
    Dessutom trevligt bemötande!
    Tack för feedbacken och för förtroendet, lycka till med nya bilen :) Koche Bil AB
  • 2021-11-22 Insamlad av företaget
    Otroligt trevliga och blev väl bemött.
    Sålde min bil till Koche bil, väldigt smidig och snabb affär. Kan varmt rekommendera Koche bil.
    Tack för de fina orden Christopher. Välkommen att svänga förbi oss när du har vägarna förbi Linköping så bjuder vi på kaffe. Koche Bil AB
  • 2021-11-22 Insamlad av företaget
    Sålde bil. Trevligt bemötande och flexibla med tider. Affären kändes ordnat och tryggt.
    Tack för feedbacken och lycka till med er nya bil :) Koche Bil AB
  • 2021-11-22 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig och sjukt bra service när de köpte vår bil.
    Tack själv Niklas för en mycket snabb & smidig affär och lycka till med nya bilen :). Koche Bil AB
  • 2021-11-22 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt att göra besök och köpa bil!
    Alltid roligt med positiv feedback! Tack så mycket Sören för förtroendet och lycka till med bilen :). Koche Bil AB
  • 2021-11-22 Insamlad av företaget
    Proffsigt och mycket seriöst företag. De sätter fokus på kunden och möjliggör en bra affär
    Tack så mycket för de fina orden Fredrik och grattis till bil nr 5 :). Vi uppskattar verkligen att ni har tagit er tid att skriva ner era synpunkter. Koche Bil AB
  • 2021-10-10 Spontant omdöme
    Sålde min pappas bil idag till Koche Bil AB och andra gången jag gör affär med dem.
    Jag ringde och berättade vad jag hade för bil och dom gav ett bra och rättvist bud och hämtade bilen ett par dgr senare.
    Kan verkligen rekommendera detta företag som är så professionella att ha att göra med vilket gör att hela affären känns trygg och bra.
    Håller vad dom lovar och dessutom så trevliga och hjälpsamma.
    Tack Anders för de fina orden, Vi uppskattar verkligen att ni har tagit er tid att skriva ner era synpunkter. Koche Bil AB
  • 2021-09-29 Insamlad av företaget
    Vi köpte en beg. Mercedes 2012.
    Upplevde säljaren och affären väldigt positivt. Bra bemötande och väldigt bra service. Han var väldigt tillmötesgående och tog reda på bilens historik och berättade även om hur bilen hade kommit in till försäljning. Erbjöd även att hjälpa till med småfel om det skulle inträffa några, som inte täcks av beg. bilköpsgaranti.
    Som sagt mycket bra upplevelse med hela bilköpet. Vi är jättenöjda!
    Peter och Lena Eriksson från Eskilstuna
    Tack så mycket för de fina orden Lena och Peter! Vi uppskattar verkligen att ni har tagit er tid att skriva ner era synpunkter. Koche Bil AB