Koche Bil AB

Koche Bil AB

Välkommen till Koche Bil!

Är du nyfiken på vad din bil är värd eller är det dags för dig att skaffa din nya drömbil? Vi på Koche Bil har ett brett utbud av bilar och säljer och köper bilar av alla bilmärken.

Om du vill sälja din bil till oss så är vårt enda kriterium att bilen är från 2009 och framåt och inte har gått mer än 15000 mil. Vi handlar endast med svensksålda bilar och återkommer till dig efter 24 timmar med ett bud.

För oss är det viktigt att vi ger dig den bästa möjliga servicen och ett personligt bemötande. Vi köp av bil hos oss erbjuder vi dig både halv och helförsäkring till ett förmånligt pris. Varmt välkommen in till oss.

Läs vad 45 kunder tycker om Koche Bil AB 2

• 2021-07-18
    Väldigt trevligt bemötande! Önskar fler företag vore som Koche bil!😁
    Tack så mycket för din recension! Vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid att skriva ner dina synpunkter. Lycka till med nya pärlan. Koche Bil AB
  • 2021-07-12
    Bemötandet vid bilköpet vara mycket bra, försäljaren var kunnig, trevlig och alldeles "lagom mycket" försäljare. Vi kommer gladeligen göra bilaffär på företaget igen.
    Tack så mycket för din recension! Vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid att skriva ner dina synpunkter. Koche Bil AB
  • 2021-07-11
    Snabb och smidig affär.
    Mycket trevligt bemötande av personalen.
    Ett toppstriden.
    Mycket trevligt bemötande.
    Hade inga förväntningar ,men oerhört glatt överraskad över deras kundservice.
    Köpte en bil av dem.
    Tack så mycket Martin för din recension! Vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid att skriva ner dina synpunkter. Koche Bil AB
    Jag sålde en bil.
    Snabbt o smidigt,inget krångel 😄
  • 2021-07-09
    Smidig och snabb affär till ett ok pris.
    Agerade på bästa sätt vid ett litet problem.
    Trevligt bemötande och tydlig förklaring om affären. Inga hästhandlare.
    Klart värda att besöka om de har en bil som är intressant.
  • 2021-05-21
    Köpte en bil. Inga förväntningar alls då jag inte hade så bra koll på företaget. Blev bara positivt överraskad.

Trevliga, hjälpsamma och allt gick smidigt och enkelt.
  • 2021-05-19
    Jag köpte min drömbil på Koche Bil AB nyligen. Jag har haft en underbar upplevelse från första dagen. Rustam såg till att jag hade all information och svarade på alla mina frågor, och jag kan säga att jag är ganska krävande köpare. Han gick utöver mina förväntningar för att se till att jag hade en mycket trevlig köpupplevelse. Tack Koche Bil!
  • 2021-05-19
    Som alltid bästa service och ett vänligt motagande
  • 2021-05-19
    Allt gick smidigt o enkelt.
  • 2021-05-07
    jag vill bara säga hur nöjd med dom här grabbarnas hjälp man får o bemötande helt otroligt trevliga allihopa.
    jag säger bara om ni vill känna en säker o trygg bilaffär då ska definitivt handla bil på koche bil !! jag har handlat över 12 bilar hos dem alltid så himla nöjd...
    tusen tack för hjälpen idag ni är guld värda ❣
  • 2021-04-30
    Köp av bil
    Otroligt bra service.
    Rekommenderas starkt.
  • 2021-03-24
    Trevligt bemötande
    Bra grabbar
  • 2021-03-19
    Mycket fint bemötande,bra service, snyggt monterad dragkrok.
  • 2021-03-19
    Köpt bil där bemötandet var i top.
  • 2021-03-16
    Trevligt bemötande! Rekommenderas
  • 2021-03-13
    Mycket bra engagemang och service.
    2021-03-11
    Trevligt bemötande och bra pris på inbytes bilen.
    Jag rekommenderar Koche Bil
  • 2021-03-11
    Tack för proffsigt bemötande o smidig affär .
  • 2021-03-05
    Volvo V70 köptes.
    Mycket trevligt bemötande ifrån första kontakt via mail och fortsatt i telefon och sedan på plats. Att de sedan hämtade
    upp mig på tågstationen var ett stort plus. Seriös firma som verkar måna om att bygga långsiktiga relation. Rekommenderas varmt!
  • 2021-02-28
    Har köpt ett antal bilar av dom, alltid seriösa, trevliga,,bra garantier
    2021-02-23
    Trevlig och seriös handlare, köpte en S90 och är jättenöjd.
  • 2021-02-23
    Bra service! Gott bemötande. Utlovat pris på inbytesbil som höll hela vägen:)
  • 2021-02-23
    Bra bemötande, inga strul, snabb affär
  • 2021-02-23
    Mycket bra bemötande och lätt att komma överens med säljaren, och givetvis skall det ingå vinterdäck i ett bilköp enligt säljaren😘
  • 2021-01-24
    Jätte trevliga säljare och bra bemötande, har köpt flera bilar där och aldrig varit missnöjd ! Rekommenderar starkt för er som vill ha smidig affär och bra service :)
  • 2021-01-17
    Väldigt trevligt bemötande, fick det hjälp jag behövde med att hitta rätt bil. Rekommenderar starkt
  • 2021-01-15
    Jag har köpt flera bilar av Koche Bil och känner bra förtroende för företaget. Trevliga säljare/ägare och väldigt fina bilar👍

Magnus Andersson
    2021-01-15
    Fina bilar, jag hittade den bilen som jag har letat länge.
    Jätteduktig och hjälpsam personal.
    Jag byte in min bil, jag fick bra pris för min bil och jag är jättenöjd med min nya bil.
    2020-12-08
    Jag tänkte här finns ingen bil och så var den så mycket nyare mot den jag hade och de kunde ta emot min gamla och ge ett bra bud för den. Dessutom hjälpte de mig i prisfrågan om en bouppteckning bil.
    2020-12-07
    Väldigt trevliga och reko killar ha att göra med. Är väldigt nöjd med köpet.
    Kan varmt rekommenderas.
  • 2020-12-06
    Trevliga säljare och nöjd med hela affären.
    2020-12-06
    Mycket trevligt bemötande samt professionella säljare. Är jättenöjd med bilen.
  • 2020-12-06
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande och köpte även en bil som vi är nöjda med.
    2020-12-06
    Köpte beg bil Volvo V70. Fin bilhall med väldigt fräscha bilar och bra priser. Mycket trevlig personal som verkligen gjorde att man kände sig betydelsefull för företaget och viktig. Jag fick även ett litet problem med min ”nya” bil men det var inga problem utan de löste det på bästa sätt för mig.
    Jag kan verkligen rekommendera Koche Bil!
  • 2020-12-06
    Bra försat möte , lagom trevlig säljare , hjälpsam med info om bilen .
    BETYG : MVG
    Volvo V90cc
    Mycket trevlig bemötande
    Mycket nöjd med köpet.
  • 2020-12-04
    Köpte ny bil från Koche. Allt funkade fint, inga konstigheter. Trevliga och enkla att ha att göra med.
  • 2020-12-04
    Jag var där och köpte på en bil. Blev väldigt bra bemött. Trevlig personal och jag upplevde att de verkligen brydde sig om köparen. Jag hade inte förväntat mig att de skulle byta in min gamla bil så den var väldigt gammal och gått ca 20 000 mil. Men det var inga problem och jag fick dessutom ett väldigt bra pris.
  • 2020-12-04
    Så här skulle man vilja att alla bilhandlare var. Fick bra bemötande och förtroende direkt. Kommer även köpa nästa bil där.
    2020-12-04
    Super professionella samt mycket trevlig bemötande.
  • 2020-12-04
    Köpte en Volvo v60 och är mkt nöjd. Mycket bra och trevlig säljare med stor service känsla
  • 2020-11-02
    Otroligt duktiga och pålitliga!! Tack för ett bra köp.
  • 2020-05-17
    Köpte nyss en BMW-cab. Mycket proffsigt och trevligt bemötande.
    Helnöjd kund!
  • 2018-05-28
    Köpte en fin Volvo XC60 i vintras som dessvärre läckte in vatten genom framrutan efter 3 veckor. Rustam på Koche Bil var väldigt tillmötesgående och hjälpsam och hjälpte mig så jag fick framrutan bytt m.m. efter köpet.
    Trevliga killar och en fin lokal! Positivt bemötande, jag kommer absolut rekommendera Koche bil till vänner och bekanta! / Angelica