Köksbörsen

Storängsvägen 19, 115 42 Stockholm — Visa karta

Läs vad 14 kunder tycker om Köksbörsen

• Tina H
    Tina H skrev om Köksbörsen
    Riktigt dåligt o känner mig grundlurad. Har haft problem ända sedan maskinerna kom. Diskbänkar, frys, ny diskmaskin. Leasingavtal ingen tar ansvar. Det lovas ersättning ingenting blir av. Välj annan leverantör
  • anna o
    anna o skrev om Köksbörsen
    Tack för snabb leverans & utsökt service.
  • sonja l
    sonja l skrev om Köksbörsen
    Tusen tack Köksbörsen för den snabba och fina servicen.
  • jack p
    jack p skrev om Köksbörsen
    Förstår inte vad du skriver Mathias om dåliga Kina kopior, jag har varit kund hos Köksbörsen i 5 år och köpt deras kylbänkar som dom har på lager, har dock inte frågat var dom är tillverkade, men måste säga att för det priset håller dom otroligt hög kvalitet, har byggt ett antal kök genom åren och har alltid anlitat köksbörsen och kommer att göra det fortsättningsvis då dom håller bra priser o hög kvalitet
  • Restaurang M
    Restaurang M skrev om Köksbörsen
    Riktig skojare
    jag kontaktade med en säljare (Lennart) han var jätte trevlig och han pratade skit om andra konkurrenter att dom lurar folk.
    först han ville binda mig med leasing avtal sen jag ville köpa faktura och betala direkt vi kom överens köpte 6 st roll top chafer elite
    han skickade en offert till mig kostade 2800 kr st. ringde honom att vill köpa för 2500 kr vi kom överens att ska frakten också jag trodde på han glömde begära ny offert efter han skickade mina varor skickade inte min faktura direkt fick påminnelse faktura efter 20 dagar jag ringde han att nåt fel på min faktura han nekade att vi kom överens enligt offerten företagare vågar inte att inte betala fakturan de blir inkasso sen kronofogden
    jag rekommenderar inte detta företag till nån ni också blir lurad!!!!
  • rolf n
    rolf n skrev om Köksbörsen
    Tack för snabb leverans av min nya kyl/frys
  • eva p
    eva p skrev om Köksbörsen
    Beställde 1 st dubbelfrys samt 1 st dubbelkylskåp, betalade i förskott via deras webshop en måndag kväll, redan dagen efter så levererade dom varorna, blev väldigt imponerad utav deras snabba leverans, har handlat utav några andra företag förutom men då brukar det ta 3-4 veckor innan jag fått varorna, kan varmt rekommendera köksbörsen
  • Anna S
    Anna S skrev om Köksbörsen
    I never worked with such a bad company. Absolutely UNPROFESSIONAL people and unprofessional service. We bought fridge, we payed ahead. This shit crap company brought fridge and just left it in front of the door! we did not give any permission, we did not sign any document, we even did not know that they placed fridge on the street. Somebody could just steal it there. When we called to them - they just scream, never listed clients and spoke with us very familiar. They have very bad image on the market! Now we know it and will never buy anything from them. People be careful with unprofessional companies like Köksbörsen
  • Martin
    Martin skrev om Köksbörsen
    Skojare.
    Service garanti?
    Felanmälde en disk 3 mån efter den var ny, nu 1,5 år senare så fick kunden en ny pump fast köksbörsen tog ej kostnaden för jobbet, det hade vi som återförsäljare ansvar för svarade dom. så jag fick anlita en annan firma och vi fick ta servicekostnaden på allt.
    Handlat 1 gång för mycket av dom.
    Handla ej av dom.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Köksbörsen
    Riktiga skojare!!!

Fabriksnytt frysskåp började rosta efter några månader, efter över ett halvårs tjatande togs frysen tillbaks till Köksbörsen för "dokumentation".
    Efter olika varianter av förklaringar bland annat att vi haft frysskåpet ute till havs, kommer slutligen ett påstått svar från fabriken, något som man i övrigt vägrar att visa oss.
    Köksbörsen anser att vi som kund har ansvar till rosten genom att rengjort frysen invändigt med klorin, något som vi självklart inte gjort, och även om så vart fallet är väl klorin något som används dagligen i många storkök.
    HÅLL KÄFTEN DJÄVLA KÄRRING!!!
    Med dessa ord skrikandes till vår ägarinna visar man på ett tydligt sätt inställningen till kunderna, därefter avvisas vi från Köksbörsens lokaler av någon torpedliknande person.
    Vi är mycket glada för vårt medlemskap i en företagareförening, jurister därifrån kommer nu att hantera ärendet vidare.
    Ett sånt här oseriöst företag borde ha fått stänga igen för länge sedan.
  • fredrik a
    fredrik a skrev om Köksbörsen
    Fick ett nytt kök levererat för ett par veckor sedan, handlade får ca 200 000:- på leasing, fick ett väldigt proffsigt intryck av företaget, väldigt kunnig personal, bra bemötande, är jättenöjd med servicen, jämförde priser på 4 ställen men köksbörsen hade dessutom bästa pris

Kan varmt rekommendera dom!
  • Jonny K
    Jonny K skrev om Köksbörsen
    Att ett företag som arbetar med restauranger vill ha förskottsbetalt det kan jag förstå. Men jag vill inte behöva bråka föra tt få grejerna. Deras garanti är inte värd pappret den är skriven på. Köpte saker av dem för 80k och två av tre grejer gick sönder första månaden, på grund av att det inte var servat som dom sa. Dom kommer inte och fixar det heller då dom hävdar att just det inte täks av garantin.

Håll dig borta och ring någon annan!!!
  • Peter E
    Peter E skrev om Köksbörsen
    Har endast haft kontakt med Fredrik, men det har fungerat fläckfritt. Investerade i en Rational-ugn samt en köksbänk från Ozti.
    Det var även någon kille som hjälpte till med en snabb installation.
    Fick ett kunnigt intryck, dock hade de aningen tråkiga lokaler.
    Leasar produkterna och det har fungerat bra än så länge.
  • Marina D
    Marina D skrev om Köksbörsen
    Håller inte vad de lovar,vill ha förskottsbetalt men sen får du vänta och bråka för att få dina varor.Hör heller aldrig av sig. Gå till någon annan.

Storängsvägen 19, 115 42 Stockholm